Vāc parakstus privātīpašnieku zemes atsavināšanai zem Biķernieku kompleksās sporta bāzes 16

 

Foto: Publicitātes attēls

Nozare.lv | 29.septembris 2018 8:23

Sabiedrības iniciatīvu portālā "Manabalss.lv" sākta parakstu vākšana, lai rosinātu zem Nacionālās Biķernieku kompleksās sporta bāzes esošās zemes atsavināšanu privātīpašniekiem, kas nodrošināšot šī sporta centra attīstību.

Kā iniciatīvas pārstāve norādīta Vineta Konstanta, kura vēl pirms pāris gadiem bijusi ierēdne un strādājusi Ieslodzījuma vietu pārvaldē. Viņa uzskata, ka zemei, uz kuras atrodas Biķernieku sporta bāze, jāpieder valstij, jo tas atbildīs sporta bāzes statusam.

Iniciatīvā pausts, ka nacionālā objekta statuss nozīmē, ka tas ir nozīmīgs objekts visai sabiedrībai, tāpēc zemes atsavināšana notiktu sabiedrības vajadzībām, ievērojot Sabiedrības vajadzībām nepieciešamā nekustamā īpašuma atsavināšanas likumu.

Iniciatīvas autore atgādināja, ka trīs zemes īpašnieki ir vērsušies Izglītības un zinātnes ministrijā (IZM) ar aicinājumu pārtraukt nacionālās sporta bāzes statusu daļai viņiem piederošās zemes pie Biķernieku trases, lai arī šī zeme, kā pauda Konstanta, ir nepieciešama bāzes darbībai un attīstībai.

Kā ziņots, uzņēmēji Guntis Rāvis, Igors Skoks un Andris Putāns, kuri visi tikuši minēti Latvijas miljonāru sarakstos, ir vērsušies Izglītības un zinātnes ministrijā (IZM) ar aicinājumu pārtraukt nacionālās sporta bāzes statusu daļai viņiem piederošās zemes pie Biķernieku trases.

Zemes īpašnieku sabiedrisko attiecību pārstāve Elīna Dobulāne informēja, ka minētajām personām pieder zemes daļa, kas atrodas pie Ceļu satiksmes drošības direkcijas (CSDD) apsaimniekotās Biķernieku trases.

Lūgumā pārtraukt nacionālās sporta bāzes statusu daļai zemes, kas atrodas pie CSDD Biķernieku trases, tās īpašnieki pauž nostāju, ka zeme faktiski netiekot izmantota nacionālās sporta bāzes vajadzībām, turklāt daļā no teritorijas neesot apmeklētājiem drošs tehniskais stāvoklis, piemēram, daļa no tribīnēm ir avārijas stāvoklī.

Zemes īpašnieki uzskata, ka nav pieļaujams, ka CSDD zemi tālāk nodod komercdarbībai - specializētajiem auto servisiem, bet nekustamā īpašuma nodoklis nacionālās sporta bāzes statusa dēļ valsts budžetā netiek maksāts

IZM aģentūrai LETA apliecināja, ka vēstule ir saņemta un Nacionālā sporta padome šo lūgumu izskatīs nākamajā sēdē, bet vēl nav zināms, kad tā notiks.

 
16 Lasīt visus komentārus → Populārākie komentāri
 
Petja 29.septembris 2018 11:48
10 1 Atbildēt

Varbūt jāsāk ar to kā vispār BSKB teritorija ir nokļuvusi privātās rokās.

Palaidniex 29.septembris 2018 12:42
3 0 Atbildēt

Liela daļa Mežciema savulaik bija pilsētas ganības. Šie trīs zēni prāvus zemes gabalus, ja es neko nejaucu, nopirka no ganību īpašnieku mantiniekiem pēc tam, kad bija pabeigta denacionalizācija...

Pie kam -

Lielākā daļa trases ir valsts īpašumā. Spīdveja stadions, bijušās autostāvvietas un uz pusēm dalīta kartinga trase - tas kā reizi ir jaukta statusa (lasi šo zēnu īpašums) vai kādu juridisko personu īpašums. Jo ēkas un būves uz tā nepieder zemes īpašniekiem...

Un sanāk visai amizanti klausīties, ka valstij esot “nelietojami īpašumi”, kurus paši zēni nedod rekontēt, rekonstruēt, jo tiempaši zemes īpašnieki to nesaskaņo...

Mežciems RT 29.septembris 2018 8:56
2 6 Atbildēt

Varbūt vajag pievienot kartes daļu ar šo itkā vajadzīgo zemi trasei. Skatoties pa logu, nekāda attīstība tur nenotiek. Kautko dara, bet tikai naudas iekasēšanas plānā, nevis trases attīstībā. Attēlā redzamais šķūnis pļavā noteikti nav pieskaitāms TRASES attīstības plānam. No tās trases ir vairāk problēmu, nekā ieguvumu. Troksni slāpējošās sētas joprojām nav uzbūvētas un stāvvietu problēmas joprojām pastāv. Māju iekšpagalmi nedrīkst tikt izmantoti kā haļavnās stāvvietas.

 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Mazda 6 pēctecis: Mazda ar diviem jaunumiem Auto China 2024 izstādē (+ FOTO)

Pekinas autoizstādē Japānas autobūves uzņēmums Mazda nodemonstrējis divus jaunumus: sedanu EZ-6 un krosoveru Arata. Lasīt vairāk

 

"Zaļais" vēl negarantē, ka viss būs labi (+ VIDEO) 22

Video autors iebrauc krustojumā pie luksofora zaļā signāla un saduras ar Volvo, kura vadītājs aizšķērso ceļu, griežoties pa kreisi. Lasīt vairāk

 

Arī pārāk lēna braukšana var radīt avārijas situācijas (+ VIDEO) 35

Satiksmes drošību veido daudz un dažādi aspekti. Viens no tādiem ir – cik droši vadām savu transportlīdzekli un cik labi iekļaujamies satiksmes plūsmā. Nereti no autovadītājiem dzirdamas sūdzības par citu satiksmes dalībnieku pārgalvīgu braukšanas stilu. Tomēr ir arī tādi, kas kopējā satiksmes plūsmā neiekļaujas, jo dažādu iemeslu dēļ brauc pārāk lēni. Arī šāds braukšanas stils var radīt neprognozējamas situācijas uz ceļa. Lasīt vairāk

 

Putas vai rezerves ritenis ? TV Autoziņu eksperiments (+VIDEO) 17

Modernajās vieglajās automašīnas vietas rezerves ritenim itin bieži nemaz nav, jo rats aizņem vietu un ir smags. Tomēr melnajā stundā tas noderētu. Tā uzskata arī Autoriepu Nama direktors Oskars Krampāns, kurš izrāda Autoziņām dažādus rezerves riteņu veidus. Populārākais ir pagaidu jeb mazais rezerves ritenis, tautā saukts par "desu" vai "tableti". Pagaidu rezerves ritenis ir kompromiss starp pilnvērtīgu riepu un vispār neko. Ar tādu drīkst braukt ne tālāk par 80 km un ne ātrāk kā 80 km/h. Pagaidu riepa ir ne vien mazāka, bet arī plānāka. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti