Vāc parakstus privātīpašnieku zemes atsavināšanai zem Biķernieku kompleksās sporta bāzes 16

 

Foto: Publicitātes attēls

Nozare.lv | 29.septembris 2018 8:23

Sabiedrības iniciatīvu portālā "Manabalss.lv" sākta parakstu vākšana, lai rosinātu zem Nacionālās Biķernieku kompleksās sporta bāzes esošās zemes atsavināšanu privātīpašniekiem, kas nodrošināšot šī sporta centra attīstību.

Kā iniciatīvas pārstāve norādīta Vineta Konstanta, kura vēl pirms pāris gadiem bijusi ierēdne un strādājusi Ieslodzījuma vietu pārvaldē. Viņa uzskata, ka zemei, uz kuras atrodas Biķernieku sporta bāze, jāpieder valstij, jo tas atbildīs sporta bāzes statusam.

Iniciatīvā pausts, ka nacionālā objekta statuss nozīmē, ka tas ir nozīmīgs objekts visai sabiedrībai, tāpēc zemes atsavināšana notiktu sabiedrības vajadzībām, ievērojot Sabiedrības vajadzībām nepieciešamā nekustamā īpašuma atsavināšanas likumu.

Iniciatīvas autore atgādināja, ka trīs zemes īpašnieki ir vērsušies Izglītības un zinātnes ministrijā (IZM) ar aicinājumu pārtraukt nacionālās sporta bāzes statusu daļai viņiem piederošās zemes pie Biķernieku trases, lai arī šī zeme, kā pauda Konstanta, ir nepieciešama bāzes darbībai un attīstībai.

Kā ziņots, uzņēmēji Guntis Rāvis, Igors Skoks un Andris Putāns, kuri visi tikuši minēti Latvijas miljonāru sarakstos, ir vērsušies Izglītības un zinātnes ministrijā (IZM) ar aicinājumu pārtraukt nacionālās sporta bāzes statusu daļai viņiem piederošās zemes pie Biķernieku trases.

Zemes īpašnieku sabiedrisko attiecību pārstāve Elīna Dobulāne informēja, ka minētajām personām pieder zemes daļa, kas atrodas pie Ceļu satiksmes drošības direkcijas (CSDD) apsaimniekotās Biķernieku trases.

Lūgumā pārtraukt nacionālās sporta bāzes statusu daļai zemes, kas atrodas pie CSDD Biķernieku trases, tās īpašnieki pauž nostāju, ka zeme faktiski netiekot izmantota nacionālās sporta bāzes vajadzībām, turklāt daļā no teritorijas neesot apmeklētājiem drošs tehniskais stāvoklis, piemēram, daļa no tribīnēm ir avārijas stāvoklī.

Zemes īpašnieki uzskata, ka nav pieļaujams, ka CSDD zemi tālāk nodod komercdarbībai - specializētajiem auto servisiem, bet nekustamā īpašuma nodoklis nacionālās sporta bāzes statusa dēļ valsts budžetā netiek maksāts

IZM aģentūrai LETA apliecināja, ka vēstule ir saņemta un Nacionālā sporta padome šo lūgumu izskatīs nākamajā sēdē, bet vēl nav zināms, kad tā notiks.

 
Visi komentāri
 
Mežciems RT 29.septembris 2018 8:56
2 6 Atbildēt

Varbūt vajag pievienot kartes daļu ar šo itkā vajadzīgo zemi trasei. Skatoties pa logu, nekāda attīstība tur nenotiek. Kautko dara, bet tikai naudas iekasēšanas plānā, nevis trases attīstībā. Attēlā redzamais šķūnis pļavā noteikti nav pieskaitāms TRASES attīstības plānam. No tās trases ir vairāk problēmu, nekā ieguvumu. Troksni slāpējošās sētas joprojām nav uzbūvētas un stāvvietu problēmas joprojām pastāv. Māju iekšpagalmi nedrīkst tikt izmantoti kā haļavnās stāvvietas.

Palaidniex 29.septembris 2018 11:18
0 0 Atbildēt

Tak attaisi Kadastrs.lv un apskaties.

Palaidniex 29.septembris 2018 11:22
1 0 Atbildēt

P.s.

Lielākā daļa Mežciema teritorijas arī ir uz privātās zemes, daudzstāvenes ieskaitot. Labāk palika?

usaexperc 29.septembris 2018 9:05
0 7 Atbildēt

To trasi jau sen vajadzēja nodot privātīpašumā. Valsts nav firma, tā pelnīt nemāk.

Petja 29.septembris 2018 11:48
10 1 Atbildēt

Varbūt jāsāk ar to kā vispār BSKB teritorija ir nokļuvusi privātās rokās.

Palaidniex 29.septembris 2018 12:42
3 0 Atbildēt

Liela daļa Mežciema savulaik bija pilsētas ganības. Šie trīs zēni prāvus zemes gabalus, ja es neko nejaucu, nopirka no ganību īpašnieku mantiniekiem pēc tam, kad bija pabeigta denacionalizācija...

Pie kam -

Lielākā daļa trases ir valsts īpašumā. Spīdveja stadions, bijušās autostāvvietas un uz pusēm dalīta kartinga trase - tas kā reizi ir jaukta statusa (lasi šo zēnu īpašums) vai kādu juridisko personu īpašums. Jo ēkas un būves uz tā nepieder zemes īpašniekiem...

Un sanāk visai amizanti klausīties, ka valstij esot “nelietojami īpašumi”, kurus paši zēni nedod rekontēt, rekonstruēt, jo tiempaši zemes īpašnieki to nesaskaņo...

Boss 30.septembris 2018 18:01
1 0 Atbildēt

Ko var dirsties, lai pasūta to rāvi ar visiem pārējiem un miers,tā jau hgk,srt, motormuzejs un vēl daži visu lieku tiek čakarēti.

Palaidniex 30.septembris 2018 18:24
0 0 Atbildēt

Motormuzejs ir uz pašvaldības zemes. Zila lînija

Viss mežs ar zaļu atzīmēts - valsts īpašums

Sarkanajā līnijā ietverti privātie (jaukta statusa) zemesgabali.

Tie arī ir tie, kas pieder tiem zēniem. Zēni paši nedod neko rekonstruēt, jo jāskaņo ar viņiem kā zemes īpašniekiem, kaut viņiem nepieder tur esošās ēkas/būves, vismaz ne visas...

Tāpec arī visai smieklīga ir viņu vaimanoloģija.

Jau senāk viņi rāvās pie īpašuma apsaimniekošanas pa savam un bija sasutuši, ja viņiem atdodot īpasumu tiktu nojauktas celtnes, tribīnes un novākts asfalts... vārdu sakot tas, kas viņiem nepieder.

Gaudas par daudzstavu māju pagalmiem - daudziem ir tikai naiva iedoma, ka mājām ir piesaistīti zemes gabali, patisībā tās ir daudzstavenes uz kādam citam piederošas zemes un vaimanāt par pilnajiem pagaliem dažreiz gadā, par pagalmiem, kas nepieder māju iedzīvotajiem ir naivi

pagalms 30.septembris 2018 18:29
0 0 Atbildēt

Kurš tad maksā par manis apsaimniekošanu?

Palaidniex 30.septembris 2018 19:04
0 0 Atbildēt

Nejauc apsaimniekošanu ar piederību. Nama apsaimniekošanu veic Rīgas namsaimnieks vai kāds cits, ar kuru saslēgts līgums. Tu vel samaksā zemes īpasniekam arī īri un zemes nodokli... tiesa tas nunekādi nemaina zemes piederību... ;)

pagalms 1.oktobris 2018 8:53
0 0 Atbildēt

Tātad, pagalmu ir tiesīgas iemantot juridiskas/fiziskas personas, kurām ir noslēgts līgums ar zemes īpašnieku, tā?

Palaidniex 1.oktobris 2018 9:22
0 0 Atbildēt

Kamēr nav aizlieguma zīmes iebraukt aizliegts [Izņemot ar atļaujām], tikām tajās brīvi var iebraukt pilnīgi JEBKURŠ gribētājs!

Un kā atšķirsi - kurš pie kāda ciemos, kurš uz trasi, kurš te īrē dzīvokli, kam te pieder dzīvoklis, kam no blakus mājas tā paša īpašnieka zemesgabalā vakarā neatradās vieta "savā pagalmā".

arba 30.septembris 2018 18:46
0 0 Atbildēt

Domaju, ka pasi zeni organize atnemsanu !

1) neko vini ar to zemi izdarit nevar

2) neviens vinu brivpratigi nepirks

3) vieniga iespeja - valsts atsavina - lasi piespiedu karta noperk no ipasnieka !

Vispirms uzstadam pretenziju , pec tam pasi organizejam akciju par atsavinasanu !

Palaidniex 30.septembris 2018 19:08
0 0 Atbildēt

Arī variants. Jo dabūt tirgus cenu - nespīd. Citi to netaisās pirkt. Jāmēģina dabūt no valsts max $$$.

Ja īpašums piederētu kādam parastajam mirstigajam sen būtu viss nacionalizēts un atsavināts...

Bet te tā nevar, svarīgi zēni ir īpašnieki...

Juris 1.oktobris 2018 8:56
0 0 Atbildēt

Man pazīstams cilvēks nopirka garāžu vietā, kur tagad ir Daugavgrīvas ielas pārvadi. Nopirka biznesam. Valsts atpirka par trīskāršu cenu. Reāls bizness. Vajag tikai turēt roku uz pilsētas attīstības plāniem.

Palaidniex 1.oktobris 2018 9:23
0 0 Atbildēt

Kam plānotio "nospīd", kam vienkārši atsavina...

Tiem, kas dzīoja arhitektūŗas piemineklī tagadējās bibliotēkas vietā itinnekas nenospīdēja...

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Genesis parāda grezna elektriskās piedziņas krosovera konceptu (+ FOTO)

Ņujorkas autoizstādē izliktajam Neolun ir koncepta statuss, ar lielu potenciālu pārtapt par sērijveida modeli GV90. Lasīt vairāk

 

Iesaka eksperts: no kā jāuzmanās autovadītājiem pavasarī? 1

Varētu šķist, ka pavasarī, kad nokusis sniegs un kļuvis gaišāks, par ceļu satiksmes drošību var raizēties mazāk. Taču arī pavasarī ir vairāki būtiski faktori, kas jāņem vērā, lai droši un bez raizēm nokļūtu iecerētajā galapunktā, tāpēc Swedbank kopā ar Drošas Braukšanas Skolas direktoru Jāni Vanku sagatavojis padomus, kam jāpievērš īpaša uzmanība, pārvietojoties ar auto pavasarī. Lasīt vairāk

 

Frānsisa Skota Kī tilts pēc avārijas - postījumu apmērs (+ VIDEO) 16

Vakar pēc kravas kuģa DALI ietriekšanās sagruva Frānsisa Skota Kī tilts ASV ostas pilsētā Baltimorā. Drona lidojums ļauj novērtēt katastrofas apmērus, sagrauto tiltu un cietušo kuģi. Lasīt vairāk

 

KEM plāno paplašināt atbalsta programmu elektroauto un hibrīdauto iegādei 18

Klimata un enerģētikas ministrija (KEM) plāno paplašināt atbalsta programmu iedzīvotājiem elektroauto un hibrīdauto iegādei, aģentūru LETA informēja KEM pārstāvji. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti