Toyota RAV4 hibrīds pieprasītāks nekā parastā versija 5

 

Foto: Publicitātes attēls

Wess | 30.janvāris 2019 14:47

Toyota RAV4 hibrīda pārdošana veido 63% no kopējās pārdošanas

Toyota RAV4 ir pērn pasaulē pārdotākais automobilis SUV segmentā, arī WESS Motors autosalonos pieejams jaunākais piektās paaudzes RAV4, kas aizsāk jaunu SUV veiktspējas, spēju un drošības laikmetu. Toyota RAV4 ir viens no populārākiem Toyota auto modeļiem Latvijā, tā pārdošanas apjoms pērn veidoja vairāk kā 21% no kopējiem WESS Motors jaunu Toyota automobiļu pārdošanas apmēriem. Pērn pārdoti 304 jauni Toyota RAV4 automobiļi, kas ir par 4,1% vairāk nekā iepriekšējā gadā - no tiem vairāk kā puse jeb 190  auto bija ar hibrīda dzinēju. Šobrīd Toyota RAV4 hibrīda pārdošanas apmēri veido jau turpat 63% no kopējiem RAV4 pārdošanas apmēriem, kas liecina par to, ka pircēji priekšroku dod videi draudzīgākiem auto risinājumiem.

Aleksejs Radionovs, AS “WESS” izpilddirektors: “Jaunais Toyota RAV4 ir unikāls automobilis savā segmentā, tas ir viens no populārākajiem Toyota modeļiem gan Latvijā, gan pasaulē. Pērn strauju pieprasījuma pieaugumu pēc RAV4 veicināja hibrīda versijas ieviešana. Šobrīd aptuveni 63% no kopējiem RAV4 pārdošanas apjomiem ir hibrīdi. Līdz ar jaunākās RAV4 hibrīda versijas ieviešanu, tā pozīcijas tirgū varētu vēl pieaugt. Jau šobrīd novērojam pastiprinātu iedzīvotāju interesi par jauno RAV4. Moderns dizains, inovatīvas tehnoloģijas un degvielas ekonomija ir tas, kādēļ autobraucēji visā pasaulē un arī Latvijā izvēlas šo modeli un ar to ir komfortabli pārvietoties gan pilsētvidē, gan ārpus tās.”

Jaunākās paaudzes hibrīds Toyota RAV4 apvieno modernu dizainu, izcilu kvalitāti un veiktspēju gan pilsētvidē, gan ārpus tās. Pilnīgi jaunais piektās paaudzes RAV4 aizsāk jaunu SUV spēju un drošības laikmetu – pateicoties uzlabojumiem, kas iespējami SUV pirmoreiz izmantojot TNGA (Toyota Jaunā globālā arhitektūra) platformu, un jaudīgajam jaunajam dizainam. Jaunais RAV4 piedāvā izcilu vadāmību, brauciena komfortu, plašu salonu, klasē vadošo bagāžas nodalījuma ietilpību, kā arī izteiksmīgu un pievilcīgu dizainu ar zemākām jumta un dzinēja pārsega līnijām un augstāku klīrensu.

Jaunais RAV4 ir unikāls auto savā klasē. Jaunais 2,5 litru, 222 ZS pašuzlādes hibrīda dzinējs pārsteidz ar savu jaudu un efektivitāti. Šim Hybrid Dynamic Force dzinējam ir klasē labākie degvielas ekonomijas un izmešu emisiju rādītāji. RAV4 degvielas patēriņš kombinētajā ciklā būs tikai 4,5 l/100 km, bet CO2 emisijas – tikai 102 g/km. Jaunais RAV4 ir arī pārsteidzoši dinamisks spēkrats – tā paātrinājums no nulles līdz 100 km/h aizņem tikai 8,1 sekundi. Jaunais RAV4 ir pieejams arī ar ekonomisku 2,0 litru 173 ZS benzīna dzinēju ar uzlabotu dinamiku. Benzīna versija var būt aprīkota tikai ar priekšējo riteņu piedziņu, kas padara RAV4 pieejamāku.

Jaunais Toyota Rav4 Hybrid krosovers ir arī pirmais Toyota modelis, kam standarta aprīkojumā iekļauta Toyota Safety Sense – progresīvs aktīvās drošības sistēmu komplekts autovadītāja un pasažieru drošībai uz ceļa. Progresīvās Toyota tehnoloģijas palīdz novērst negadījumus un sniedz vēl lielāku drošību autovadītājam.

Toyota RAV4 ir viens no visu laiku populārākajiem Toyota modeļiem - šodien tas ir viens no pasaulē labāk pārdotajiem automobiļiem. Kopš 1994. gada ir pārdots vairāk nekā 8 miljonu RAV4 modeļu, bet 2019. gadā pašreizējais RAV4 modelis bija pasaulē vislabāk pārdotais SUV ar 810 953 pārdotiem eksemplāriem.

Jaunais piektās paaudzes Toyota RAV4 būs pieejams WESS Motors auto salonos no 25.janvāra.  

 
5 Lasīt visus komentārus → Populārākie komentāri
 
viencexperc 30.janvāris 2019 20:33
3 1 Atbildēt

Neviens uz to neskatās. Kaut kādā reklāmas rakstā parādīts - "eko...", bet vai tas ir ekonomisks vai ekoloģisks, visiem pie kājas. Līderis teica pirkt, tātad, - jāpērk.

LMT 30.janvāris 2019 16:32
2 0 Atbildēt

Jāprasa, kas tagad pa datumu? Varēja jau iemest tabuliņu, kur salīdzina hibrīda un nehibrīda cenu, proti, pie kāda nobraukto km daudzuma tas atmaksājas! Mazizglītotajam i-auto lasītājam paliktu mute vaļā...

123 1.februāris 2019 6:32
1 0 Atbildēt

Nu nekas tur ūber ekonomiskāks nav. Tie ir tikai cipari uz papīra, bet realitāte ir cita.

 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Palika 18 kilometri: 3 miljonus vērts Ferrari F40 piedzīvo avāriju Vācijā 5

Automašīna bija ceļā uz automobiļu izstāžu un pārdošanas kompleksu Motorworld Bublingenē, netālu no Štutgartes. Līdz mērķim bija atlikuši 18 kilometri. Lasīt vairāk

 
 

Viens no iemesliem - pieprasījuma kritums: "Tesla" Vācijas rūpnīcā likvidēs 400 darbavietas 5

ASV elektromobiļu ražošanas uzņēmums "Tesla Motors" tā vienīgajā Eiropas ražotnē Vācijā likvidēs 400 darbavietas, teikts otrdien publiskotajā kompānijas paziņojumā. Lasīt vairāk

 

Mediķu secinājums bargs: Elektroskrejriteņi ir neveiksmīgi (+ VIDEO) 25

Elektroskrejriteņu mazie ritenīši, augstais smaguma centrs un pietiekoši lielais ātrums veicina to, ka pat dūres lieluma, pāris centimetrus dziļa bedrīte var izraisīt smagu kritienu. Tā intervijā “Rīta Panorāmā” sacīja Traumatoloģijas un ortopēdijas slimnīcas galvenais ārsts Uģis Zariņš. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti