Cookie Consent by Free Privacy Policy Generator

Aizokeāna pikaps Jeep Gladiator arī Latvijas tirgū (+ FOTO) 8

 
Autobrava | 16.jūlijs 2019 13:22

Automašīnu ražotājs Jeep izveidojis jaunu auto modeli Gladiator, tādējādi atgriežoties pikapu tirgū pēc 27 gadu ilgas pauzes. Jaunā automašīna ir pilnīgi no jauna radīts modelis, kas aprīkots ar galvenajām ražotāja auto iezīmēm un funkcijām.

“Jaunais Gladiator ir izcila Jeep autentiskā dizaina, funkcionalitātes un bezceļu jaudas kombinācija. Tas daļēji ir līdzīgs Wrangler – abām automašīnām ir divdaļīgs šasijas dizains, kā arī citi līdzīgi šasijas elementi un tehnoloģijas, taču Gladiator ir izveidots daudzpusīgāks. Tas noteikti iekaros mūsu autobraucēju sirdis, jo Jeep klienti ir īsti piedzīvojumu meklētāji, un daudzi jau sen interesējās, vai uzņēmuma plānos ietilpst izveidot jaunu pikapu. Esam pārliecināti, ka viņi priecāsies dzirdēt par jauno Gladiator,” stāsta Arnolds Ardzevičs, Autobrava Motors pārdošanas vadītājs un Jeep oficiālais pārstāvis.

Mūsdienīgākās bezceļu braukšanas sistēmas

Visi Gladiator modeļiem, kas būs pieejami Eiropā, būs aprīkoti ar 3 litru EcoDiesel dzinēju ar aptuveni 260 zirgspēku jaudu un 600 Nm griezes momentu. Tāpat, kā ierasts, dzinējs aprīkots arī ar standarta degvielas taupības Engine Stop-Start (ESS) tehnoloģiju. Auto aprīkots ar astoņu pakāpju automātisko pārnesumkārbu, nodrošinot efektīvu jaudu gan braucot ar tukšu vai pilnu automašīnu, gan velkot piekabi. Jaunā Gladiator kravnesība ir 725 kg un vilktspēja līdz pat 2 722 kg.

Jebkurš Jeep modelis ir neatkārtojams ar tā bezceļu izbraukšanas jaudu, un arī Gladiator šajā ziņā nav izņēmums. Automašīnai ir elektroniska griezes momenta sadales sistēma, kas ļauj vienmērīgi sadalīt jaudu, nodrošinot optimālu saķeri, savukārt dzinējam un vairākiem piekares sistēmas elementiem tiek nodrošināta papildu aizsardzība. Izvēloties Sport vai Overland versiju, pikaps tiek aprīkots arī ar Command-Trac pilnpiedziņas sistēmu ar pazeminātā pārnesuma attiecību 2,72:1 un izturīgajām Dana 44 priekšējām un aizmugurējām asīm ar 3,73 aizmugurējo asu attiecību. Savukārt Rubicon versija aprīkota ar Rock-Trac pilnpiedziņas sistēmu ar Dana 44 priekšējām un aizmugurējām asīm ar “4LO” attiecību 4:1.

Automašīnas priekšrocības bezceļu apstākļiem ar to nebeidzas. Gladiator ir spējīgs uzbraukt līdz pat 43,6 grādu leņķim stāvās nogāzēs, pārvarēt 20,3 grādu slīpas uzbrauktuves un nobraukt lejā pa 26 grādu slīpām nogāzēm. Automašīnas klīrenss ir 28,2 cm un tā spēj izbraukt līdz pat 76 cm dziļu ūdenstilpi. Tāpat Gladiator Rubicon aprīkojumā ietilpst aizmugurējie bloķēšanas diferenciāļi, taču Sport un Overland komplektācijai tie jāpasūta atsevišķi. Rubicon ietilpst arī šim segmentam raksturīgā elektroniskā stabilizatora stieņa atvienošana, kas palielina riteņu kustību un bezceļu izbraukšanas spējas īpaši sarežģītu ceļu pārvarēšanai. Modeļiem, kas aprīkoti ar šo funkciju, ir arī 32 collu riepas un īpaši izturīgs tērauda aizmugures bamperis.

Ērta braukšana katru dienu

Veidojot Gladiator, inženieri centās apvienot Jeep leģendāro bezceļu izbraukšanas spēju ar izcilu komforta līmeni, braucot pa asfaltētiem ceļiem. Īpaši šim modelim ir izveidota daudzsaišu piekares sistēma, kā arī uzlabotas atsperes, lai braukšanas pieredze būtu pēc iespējas mazāk atkarīga no auto kravas apjoma.

Ikdienas komfortu palīdz nodrošināt arī dažādi elektroniskie asistenti. Jeep Gladiator var tikt aprīkots ar adaptīvo kruīza kontroli ar Stop & Go funkciju, paštīrošu priekšējo kameru un aklo punktu uzraudzības sistēmu. Tāpat papildu standarta īpašībām autovadītāji iegūst arī ParkView aizmugurējā skata kameru, priekšējo un aizmugurējo parkošanās asistentu un elektronisko stabilizācijas kontroli (ESC) ar elektronisko pretapgāšanās sistēmu.

Gladiator pasažieriem pieejama ērtā ceturtās paaudzes Uconnect sistēma ar 7 collu (standarta variants) vai 8,4 collu (papildu aprīkojums) ekrāniem. Tāpat standarta aprīkojumā iekļauta navigācijas sistēma, Apple CarPlay un Android Auto savienojamības iespēja, balss kontrole ziņu rakstīšanai un citas funkcijas. Savukārt mūzikas cienītājus pārsteigs Jeep jaunā pikapa skaņas sistēma – auto aprīkojumā iespējams iekļaut zemfrekvences skaļruni un arī pārvietojamu Bluetooth bezvadu skaļruni, kas novietots aiz aizmugurējiem sēdekļiem un ir brīvi pārvietojams, ļaujot izbaudīt savu iecienīto mūziku arī pludmalē vai citās vietās, kur vairs nav nepieciešams braukt ar auto.

Uzskaitītās īpašības nebūt nav visas, kas apliecina jaunā Jeep praktiskumu. Aiz Gladiator aizmugurējiem sēdekļiem un zem tiem ir izveidota papildu mantu glabāšanas vieta drošai un nemanāmai kravas uzglabāšanai. Savukārt, ja nepieciešams pārvadāt lielāku kravu, sēdekļus iespējams salocīt un salona telpu iespējams izmantot kā kravas nodalījumu. Tāpat automašīnai iespējams noņemt jumtu un durvis, tādēļ Gladiator iespējams aprīkot ar papildu slēdzamu tvertni vēl drošākai mantu uzglabāšanai.

 
8 Lasīt visus komentārus → Populārākie komentāri
 
viencexperc 16.jūlijs 2019 17:42
4 1 Atbildēt

Priekš komunistiem būs pārāk dārgs...( Pārāk rijīgs, pārāk liels ceļa nodoklis, pārāk labs... )

Tāpēc pie mums redzēsim visādus komunistu eko sūdus, bet ne šito skaistuli.

solaris 16.jūlijs 2019 18:42
1 1 Atbildēt

Vai tu varētu, lūdzu, paskaidrot, kāda jēga no "kravas kastes" vieglajam auto? Ja man šķiet, ka kravas jēdzīgāk pārvadāt ar īstiem kraviniekiem vai īstiem traktoriem, tad es automātiski skaitos komunists? Un vienīgi dziļos pāķos dzīvojoši redneki un malumednieki nav komunisti?

s 16.jūlijs 2019 20:10
1 4 Atbildēt

Da kam tas sūds vispār vajadzīgs? Tiem pāris zemniekiem? Vini nopirks ko citu, nevis kaut kādu skību nivu ar kravas kasti

P. s

Ja šis auto Tev škiet skaists, tad es negribu zināt, kā izskatās Tava sieva, bet par gaumi jau nestrīdas...

 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Autovadītājs apgalvo, ka uz tikko atjaunotās Rīga-Jūrmala šosejas jau ir pirmās bedres (+ VIDEO) 10

Video autors apgalvo, ka uz tikko izremontētā Rīgas-Jūrmala šosejas posma jau izveidojušās pirmās bedres. Video tās nevar saskatīt, tādēļ arī iAutolv plāno šo posmu tuvākajā laikā izbraukt, darbu kvalitātei veltot īpašu uzmanību. Lasīt vairāk

 

Pārkāpumi nemazinās - Liepājas šoseju kontrolēs pastiprināti, arī no gaisa (+ VIDEO) 78

Pēc asiņainajām avārijām uz Liepājas šosejas, kur pēdējā notika pirms nedēļas, šo satiksmes maģistrāli policija sola kontrolēt pastiprināti gan no zemes, gan no gaisa. Lasīt vairāk

 

46 000 eiro un 140 km ar elektrību - Audi piesaka A3 allstreet 40 TFSI e (+ FOTO) 11

Audi pieteicis jaunu A3 saimes modeli, kas pateicoties PHEV hibrīdtehnoloģijai ar elektrību varēs veikt līdz 140 kilometriem. Lasīt vairāk

 

Klimata un enerģ. ministrijas Enerģijas tirgus dep. direktors G. Valdmanis stāsta par elektroauto atbalstu (+ VIDEO) 4

Kam, cik, kādos segmentos - jaunākās izmaiņas attiecībā par atbalstu elektroautomobiļu pircējiem. Ja visi pārietu uz elektrisko piedziņu, cik daudz elektroenerģijas mēs patērētu? Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti