Lauksaimniecības tehnikas ražotāji pieprasa valdībai atļauju tirgot tehniku un detaļas - iAuto

Lauksaimniecības tehnikas ražotāji pieprasa valdībai atļauju tirgot tehniku un detaļas 1

 

Foto: iAuto.lv

Auto Asociācija | 24.februāris 2021 13:32

Lauksaimniecības tehnikas ražotāju un tirgotāju asociācija (LTRTA) un Auto Asociācija (AA) ir nosūtījusi kopīgu aicinājumu valdībai, noteikt 300 m2 izņēmumu specializētajām lauksaimniecības tehnikas un transporta, un to rezerves daļu tirdzniecības vietām un ļaut atsākt klātienes tirdzniecību no 2021. gada 1.marta.

Kā lauksaimniecības tehnikas, tā transporta tirdzniecības vietu specifika paredz lielas tirdzniecības telpas, kuru platība būtiski pārsniedz plānotos platības ierobežojumus 300m2, kas liedz tām atsākt klātienes tirdzniecību. Tai pat laikā, šīs jomas darba specifika nav pakļauta nekādiem pulcēšanās riskiem. Šo preču grupu tirdzniecība nav saistīta ar plaša patēriņa pieprasījumu, taču ir kritiski svarīga lauksaimniecības un uzņēmējdarbības sekmīgai darbībai. Tādēļ, ņemot vērā to, ka sākas aktīva sagatavošanās pavasara lauksaimniecības darbiem, kas paredz gan dažādu lauksaimniecības tehnikas un transporta vienību iegādi, gan esošo tehnikas vienību remontdarbus, lūdzam atļaut šo preču grupu tirdzniecību klātienē, specializētajās tirdzniecības vietās, kuru platība pārsniedz 300m2.

Tirgotāji apņemas nodrošināt visstingrākās epidomioliģiskās prasības, un spēj nodrošināt līdz pat 100m2 telpu uz vienu apmeklētāju. Tā pat, vēlamies norādīt, ka šī ir stratēģiski svarīga tautsaimniecības nozare, kas nodrošina arī vairāku simtu miljonu nodokļu ieņēmumus valsts budžetā. Un šo tirdzniecības vietu atvēršana ir kritiski svarīga ne tikai šo nodokļu ieņēmumu saglabāšanai, bet arī šo preču grupu gala lietotājiem, lai nodrošinātu lauksaimniecības un uzņēmējdarbības darbību, samazinot nepieciešamo valsts atbalsta apjomu ekonomikai, tai pat laikā neveidojos būtisku apdraudējumu epidemioloģiskajai situācijai.

Mūsu asociācijas kopumā apvieno vairāk kā 70 lielākos nozaru dalībniekus, lielākos nodokļu maksātājus, kuri nodarbina vairākus tūkstošus cilvēku. No mūsu nozaru darbības ir atkarīgs tas, vai mūsu klienti varēs sevi nodrošināt ar nepieciešamajiem pamatlīdzekļiem savas darbības nodrošināšanai un spēs izturēt šo krīzes laiku bez valsts atbalsta, tādēļ vēlreiz acinām noteikt 300m2 ierobežojuma izņēmumumu specializētajām tirdzniecības vietām lauksaimniecības tehnikas un auto transporta un to rezerves daļu preču grupām.

 
1 Lasīt visus komentārus → Populārākie komentāri
 
WALA 24.februāris 2021 15:53
3 2 Atbildēt

Oi jopcik, kā ta tā, izrādas ka lauksaimniecības produkti neaug veikalu plauktos .... ir zeme jāstrādā, jāsēj, jāpļauj/jakuļ utt.

"Nenopriecāties" par varas ūdensgalvu apsviedību, vai tiešām vēl nav aizgājis, ka preču atļaušanā/ierobežošanā deputāti ir pilnīgi aunapieres un būtu pēdējais laiks atmest šito mērkaķošanos.

 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

88 gados nebijis notikums: Volkswagen slēdz Drēzdenes rūpnīcu 19

Vācijas autobūves uzņēmums Volkswagen šonedēļ pārtrauks darbu vienā no savām rūpnīcām. Lasīt vairāk

 

TV Auto ziņas dosies ziemas labdarības reisā (+ VIDEO)

TV Autoziņu ziemas testos esam devušies gan ar pikapiem, gan elektromobiļiem, taču mikroautobusu un minivenu reiss gan notiks pirmo reizi. Lasīt vairāk

 

Iekšdedzes dzinēji dzīvos arī pēc 2035. gada - Brisele apsver aizlieguma atcelšanu 31

Eiropas Komisija varētu atcelt likumu, kas paredzēja jaunu automašīnu ar benzīna un dīzeļa dzinējiem aizliegumu no 2035. gada. Lasīt vairāk

 

Lai samazinātu elektrības rēķinus patērētājiem, EK plāno sākt centralizētāku elektrotīklu plānošanu (+ VIDEO)

Cik mēs nākotnē maksāsim par elektrību? Kāpēc tā vienā valstī ir dārgāka nekā pie kaimiņiem? Uz šiem jautājumiem cer atbildēt jaunais Eiropas Komisijas plāns – uzsākt centralizētāku elektrotīklu plānošanu, lai paātrinātu dažādu savienojumu izveidi, kas samazinātu elektrības rēķinus patērētājiem. Ko tas nozīmē un kas jauns gaidāms Baltijas valstīs? Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti