FOTOGALERIJA: Ar elektroauto "Škoda Enyaq" pa Latvijas ceļiem (+ FOTO) 3

Škoda Enyaq 80 Foto: Raimonds Volonts

Raimonds Volonts speciāli iAuto.lv | 14.maijs 2021 18:19

Testa braucienā tika nobraukti aptuveni 500 km pa dažādiem ceļa segumiem, jāatzīmē, ka braukšana ir ērta, komfortabla, ja nepieciešams, arī dinamiska.

Auto saņēmu ar 80% uzlādētu bateriju , uz planšetes redzams , ka nobraukt var 360 km, jāsaka, ka braucot pārsvarā ar kruīzkontroli ar dažiem ātrākiem paātrinājumiem apdzenot, šo gandrīz izdevās izpildīt (sanāca apm.340 km).

Ritošā daļa komfortabla uz asfalta un normāla grants seguma, bet skaļāka pa meža ceļu pāri koku saknēm. Pa mežu braucot jāatzīmē, ka nevienā vietā kaut nedaudz netika skarta auto apakša, klīrenss likās pietiekošs. Izbraucu no Rīgas uz Ikšķili, tad uz Roju, Rojā veicu atkārtotu uzlādi līdz 80%, tas prasīja 1st.15min. Tālāk uz Kolku, no turienes uz Irbes upes ieteku jūrā, tad atpakaļ uz Jūrmalu. Galā auto rādīja, ka vēl var nobraukt aptuveni 160 km. Iespaidi ļoti labi, tomēr gribētos, lai varētu nobrauka bez uzlādes vismaz 600-800 km.

Škoda Enyaq bāzes cena no 46 300 EUR. Testa auto cena 62 930 EUR.

Škoda Enyaq 80 Foto: Raimonds Volonts

Foto: Raimonds Volonts

Foto: Raimonds Volonts

Foto: Raimonds Volonts

Foto: Raimonds Volonts

Foto: Raimonds Volonts

Foto: Raimonds Volonts

Foto: Raimonds Volonts

Foto: Raimonds Volonts

Paneļa dizains nedaudz neparasts. Stūres lielums patīkams. Foto: Raimonds Volonts

Sēdekļi samērā sportiski. Foto: Raimonds Volonts

Foto: Raimonds Volonts

Aizmugurē vietas pietiekoši, bet ne pārāk brīvi. Foto: Raimonds Volonts

Elegants durvju dizains. Foto: Raimonds Volonts

Paneļa, dizainā šaubas par iestrādātā drēbes materiāla praktiskumu ilgtermiņā. Foto: Raimonds Volonts

Planšetes lielums patīkams, īpaši lietojot navigāciju. Foto: Raimonds Volonts

Šajā menu sadaļā var vērot elektrības patēriņu, kā vidējo ilgtermiņa, tā momentāno, kā arī ceļojuma. Foto: Raimonds Volonts

Daļa ātro piekļuves pogu iznestas no planšetes uz paneļa centrālās daļas apakšu, kas manuprāt ir ļoti praktiski. Foto: Raimonds Volonts

Braukšanas izvēles svira maza neuzkrītoša, ērtā vietā. Foto: Raimonds Volonts

Spidometrs ar braukšanai nepieciešamākajām funkcijām, ļoti lakonisks un saprotams, visa pārējā informācija novirzīta uz planšeti. Foto: Raimonds Volonts

Navigācijas norādes, kā arī ceļazīmes no spidometra tiek dublētas uz vējstikla ar speciālas ierīces palīdzību, kas iestrādāta panelī. Foto: Raimonds Volonts

Navigācijas norādes, kā arī ceļazīmes no spidometra tiek dublētas uz vējstikla, ļoti ērti. Foto: Raimonds Volonts

Papildus kameras visas braukšanas informācijas nolasīšanai. Foto: Raimonds Volonts

Nospiežot pogu ar sākumā nesaprotamu apzīmējumu, atveras papildus nodalījums sīklietām. Foto: Raimonds Volonts

Elekriskā sēdekļa vadība saprotama un ērta. Foto: Raimonds Volonts

Zem priekšējā pārsega dzinēju neatradīsiet, tur ir tikai dažādi vadības bloki un nepieciešamo šķidrumu uzpildes vietas. Foto: Raimonds Volonts

Bagāžnieks pietiekoši plašs, bet ne pārāk liels. Foto: Raimonds Volonts

 
Visi komentāri
 
kasinsh79 15.maijs 2021 15:58
4 2 Atbildēt

Eksluzīva Škoda.

Kalvis99 15.maijs 2021 17:55
1 2 Atbildēt

Nav tā ka Kodiaq vai Superb L&K versijās arī tāda cena un ekskluzivitāte?

kasinsh79 15.maijs 2021 23:56
2 1 Atbildēt

Noteikti nē

Tavs komentārs
 
 
Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Mitsubishi piesaka Outlander PHEV jauno paaudzi

Japānas autobūves uzņēmums Mitsubishi publicējis pirmos attēlus ar jaunās paaudzes Outlander PHEV, kas savu pirmizrādi piedzīvos vēl līdz šī gada beigām. Lasīt vairāk

 

Ķīnā plūdi, bet Tesla tas neskādē (+ VIDEO) 8

Izskatās, ka elektromobilis ir viens no drošākajiem transportlīdzekļiem, ja runa ir par braukšanu pa dziļu ūdeni un cietu pamatu. Lasīt vairāk

 

"Nissan" finanšu gada pirmajā ceturksnī strādājis ar peļņu

Japānas autobūvnieks "Nissan" šī finanšu gada pirmajā ceturksnī, kas noslēdzās jūnija beigās, strādājis ar 114,5 miljardu jenu (880 miljonu eiro) peļņu salīdzinājumā ar 285,6 miljardu jenu zaudējumiem pagājušā finanšu gada pirmajā ceturksnī, liecina uzņēmuma pārskats. Lasīt vairāk

 

Vasaras braucieni ar elektrisko auto: karstums nav bieds ne pasažieriem, ne baterijai 6

Par vienu no būtiskākajiem elektromobiļu trūkumiem tiek uzskatīta gaisa temperatūras lielā ietekme uz to darbības efektivitāti. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti