VSIA "Latvijas valsts ceļi" (LVC) apgrozījums šā gada pirmajā ceturksnī bija 3,919 miljoni eiro, kas ir par 12,7% vairāk nekā pirms gada attiecīgajā periodā, savukārt kompānijas peļņa trīs mēnešos bija 301 964 eiro pretstatā zaudējumiem gadu iepriekš, liecina uzņēmuma publiskotā informācija.
Vadības ziņojumā norādīts, ka gada pirmajos trīs mēnešos 99,8% no kompānijas ieņēmumiem veidoja Satiksmes ministrijas (SM) deleģēto uzdevumu izpilde.
Pirmā ceturkšņa ieņēmumu pieaugumu LVC vadība galvenokārt saista ar valsts autoceļu ikdienas uzturēšanas darbu programmu un kontroles vadību ziemas periodā, kā arī projektu vadību darbiem. Peļņa ir saistīta ar veiktajiem darbiem valsts autoceļu ikdienas uzturēšanas darbu programmā un kontroles vadību ziemas periodā.
Kompānijas vadība skaidro, ka saistībā ar valdības aprīlī piešķirtajiem papildus 155 miljoniem eiro autoceļu sakārtošanai no līdzekļiem neparedzētiem gadījumiem šā gada kompānijas ieņēmumi varētu būt augstāki, nekā plānots.
LVC 2020.gada pirmajā ceturksnī strādāja ar 3,478 miljonu eiro apgrozījumu un 97 291 eiro zaudējumiem.
LVC izveidota 2004.gada nogalē un pieder valstij. Uzņēmums pārvalda valsts autoceļu tīklu, administrē valsts autoceļu tīkla finansējumu un organizē iepirkumus valsts vajadzībām. LVC pārvalda vairāk nekā 20 000 kilometru valsts autoceļu.
Dolomīta šķembas ļoti plaši izmanto būvniecībā un ceļu būvē, jo šis ir lētākais vietējais būvmateriāls.--
Kas rada pārdomas, vai šis apstāklis gadījumā nav viena no Latvijā būvēto ceļu izturības problēmām. Jo jebkas uz kaļķakmeņa šķembām bāzēts ir ķīmiski un mehāniski neizturīgāks, nekā uz granīta.
Veļ ir jautājums, vai dolomīta šķembu izmantošana nav saistīta ar politiķiem un to draugiem piederošiem karjeriem, piem: 2014.gada raksts:
www.lsm.lv/raksts/zinas/...zinam.a103012/
Vēl nevajag aizmirst tos rakstus, kad tiek saņemtas valsts dotācijas, jo strādājuši ar zaudējumiem un gada beigās raksti ar cik miljonu peļņu beiguši gadu.