Jaunais Renault Arkana tagad arī Latvijā 4

 

Foto: Publicitātes attēls

Renault | 15.jūlijs 2021 10:50

Jaunais Renault Arkana maina tradicionālās tendences. Atlētiska un ietilpīga, sportiska un ērta – pirmā Renault SUV kupeja ar savu personību atrāda hibrīdo DNS.

Automobilis, pateicoties iestrādātajām tehnoloģijām un energoefektivitātei, nodrošina zemākas CO2 emisijas. Turklāt tas var atbilst visām vēlmēm. Pat ar elektromotoriem, jaunais Renault Arkana ir 100% hibrīdais auto, un tagad tas ir pieejams ar jauno E-TECH 145 hibrīdsistēmu. Pieejamo dzinēju klāstu papildina arī 1,3 TCe 160 benzīna dzinējs ar 12 V mikrohibrīdu.

ARKANA E-TECH HYBRID: ELEKTRODZINĒJS AR PAPILDU DAUDZPUSĪBU KATRAI DIENAI

Jaunais Renault Arkana, kurš Eiropā tika laists klajā pagājušā gada martā, tagad ir pieejams ar E-TECH 145 hibrīddzinēju, kas ir ekonomiskāks un nodrošina īpašu braukšanas pieredzi.

Pateicoties pilnā hibrīda risinājumam, kas aprīkots ar 1,2 kWh 230 V bateriju, jaunais Renault Arkana sniedz visas elektrodzinēja priekšrocības, turklāt bez nepieciešamības veikt uzlādi elektrotīklā.

Braucot ar Arkana SUV kupeju, tikai elektriskajā režīmā pilsētā ir iespējams veikt līdz pat 80% no braukšanas laika[1]. Atkarībā no lietošanas apstākļiem iespējamā gaitas rezerves tīrā elektriskajā režīmā ir līdz 3 km.

Pateicoties revolucionārajai E-TECH tehnoloģijai, kas aizgūta no Renault Formula 1 bolīdiem, kā arī veiktajiem aerodinamikas uzlabojumiem, jaunais Renault Arkana E -TECH Hybrid patērē tikai 4,8 l/100 km[2] un izdala 108 g CO2/km.

Jaunais Renault Arkana neupurē ērtību par labu efektivitātei. C segmenta unikālajā, 4,57 m garajā SUV kupejas versijā E-TECH hibrīdsistēma tika uzstādīta uz aizmugurējās ass. Automobiļa kompaktums ļauj piedāvāt tādu pašu salona ietilpību kā versijās ar iekšdedzes dzinējiem.

Visbeidzot, jaunā Renault Arkana RS Line versija standarta komplektācijā ir aprīkota ar e-shifter pārnesumkārbas sviru.

Vairāk par Renault E-TECH hibrīdtehnoloģiju varat uzzināt ŠEIT.

JAUNAIS 12 V MIKROHIBRĪDAIS BENZĪNA DZINĒJS 1.3 TCE 160 JAU IR PIEEJAMS

Papildus E-TECH 145 hibrīddzinējam Renault Arkana piedāvā jaunu 1,3 TCe benzīna dzinēju apvienojumā ar 12 V mikrohibrīdo sistēmu, kas nodrošina ekonomiskāku un atsaucīgāku braukšanu.

Pēc tam, kad šī gada martā tirgū ienāca TCe 140 versija, Renault Arkana tagad aprīkots arī ar vēl vienu jaudīgāku 12V mikrohibrīdo benzīna dzinēju. Šajā jaunajā versijā 1,3 litru dzinējs sasniedz 160 ZS, un tā patēriņš ir tikai 5,7 l/100km[3], bet izmešu daudzums sasniedz 130g CO2/km.

12 V mikrohibrīdā tehnoloģija sniedz būtiskas priekšrocības braukšanas pieredzes uzlabošanā, jo tā samazina vidējo degvielas patēriņu par aptuveni 8%, savukārt CO2 emisiju dadzums samazinās par 8,5%.

Turklāt Renault Arkana ievieš vēl vienu jaunu funkciju, kas pieejama visiem TCe 140 un 160 dzinējiem, proti, tā devēto Sailing Stop funkciju. Šo funkciju ir iespējams aktivizēt un deaktivizēt ar Multi-Sense (My Sense vai Eco režīms) starpniecību, un tā samazina CO2 izmešu apjomu par vēl 4 gramiem, pateicoties transportlīdzekļa brīvritei ātruma samazināšanas fāzēs, braucot ar ātrumu diapazonā no 30 līdz 140 km/h.

RENAULT ARKANA KOMARCIĀLIE PANĀKUMI

Kopš šī modeļa izlaišanas 2021. gada martā, jaunais Renault Arkana veido nebijušu piedāvājumu SUV kupeju segmentā. Pagaidām Arkana pieejams tikai Eiropā, un to līdz šim iegādājušies vairāk nekā 10 000 klientu.

Modeļa komerciālos panākumus veicinās arī jaunie E-TECH 145 un 1.3 TCe 160 dzinēji ar 12 V mikrohibridizāciju.

[1] WLTP City
[2] Notiek apstiprinājuma reģistrācija (2021. gada jūlijs)

 [3] Notiek apstiprinājuma reģistrācija (2021. gada jūlijs)

 

 
Visi komentāri
 
mefisto 15.jūlijs 2021 12:15
1 1 Atbildēt

Mulsina, ka Krievijas tirgū šis Arkana tiek piedēvēts kā Dacia Duster konkurents. Pie mums tā cenu kategorija nav nemaz Duster klasē.

felix65 15.jūlijs 2021 21:36
2 0 Atbildēt

Pateicoties pilnā hibrīda risinājumam, kas aprīkots ar 1,2 kWh 230 V bateriju, jaunais Renault Arkana sniedz visas elektrodzinēja priekšrocības, turklāt bez nepieciešamības veikt uzlādi elektrotīklā.

Braucot ar Arkana SUV kupeju, tikai elektriskajā režīmā pilsētā ir iespējams veikt līdz pat 80% no braukšanas laika[1]. Atkarībā no lietošanas apstākļiem iespējamā gaitas rezerves tīrā elektriskajā režīmā ir līdz 3 km. Jūs tur galīgi nefiltrējat?

Uga 16.jūlijs 2021 9:46
1 0 Atbildēt

Krievijā Arkana ar Duster 2021 paneli jau pirms diviem gadiem parādījās. Kaut Duster Krievijā labāk atzīst par Arkana

Vou 16.jūlijs 2021 9:50
1 0 Atbildēt

Fantastiskas copy paste prasmes. Bravo!

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Palika 18 kilometri: 3 miljonus vērts Ferrari F40 piedzīvo avāriju Vācijā 5

Automašīna bija ceļā uz automobiļu izstāžu un pārdošanas kompleksu Motorworld Bublingenē, netālu no Štutgartes. Līdz mērķim bija atlikuši 18 kilometri. Lasīt vairāk

 
 

Viens no iemesliem - pieprasījuma kritums: "Tesla" Vācijas rūpnīcā likvidēs 400 darbavietas 5

ASV elektromobiļu ražošanas uzņēmums "Tesla Motors" tā vienīgajā Eiropas ražotnē Vācijā likvidēs 400 darbavietas, teikts otrdien publiskotajā kompānijas paziņojumā. Lasīt vairāk

 

Mediķu secinājums bargs: Elektroskrejriteņi ir neveiksmīgi (+ VIDEO) 25

Elektroskrejriteņu mazie ritenīši, augstais smaguma centrs un pietiekoši lielais ātrums veicina to, ka pat dūres lieluma, pāris centimetrus dziļa bedrīte var izraisīt smagu kritienu. Tā intervijā “Rīta Panorāmā” sacīja Traumatoloģijas un ortopēdijas slimnīcas galvenais ārsts Uģis Zariņš. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti