LVC: samazinās bedru apjoms uz valsts asfaltētajiem autoceļiem; uz grants ceļiem veikts rekordliels atputekļošanas darbu apjoms 4

 

Foto: Publicitātes attēls

Nozare.lv | 19.augusts 2021 14:53

Uzlabojoties valsts asfaltēto ceļu stāvoklim, samazinās bedru apjoms uz tiem un līdz šim vasaras ceļu uzturēšanas sezonas laikā bedru remonts veikts 161 050 m2 apjomā, kas ir par 52% mazāk nekā pirms pieciem gadiem, kad tas bija 336 130 m2 .

Kompānijā norādīja, ka līdz šim vasaras ceļu uzturēšanas sezonas laikā bedru remonts veikts 161 050 kvadrātmetru apjomā, kas ir par 52% mazāk nekā pirms pieciem gadiem, kad tas bija 336 130 kvadrātmetri.

LVC pauda, ka pēdējos gadus pieejamie līdzekļi tiek investēti valsts galvenajos un reģionālajos autoceļos, kur ir lielākā satiksmes intensitāte, līdz ar to katrs investētais eiro dod vislielāko atdevi. Pateicoties šiem ieguldījumiem, asfaltēto autoceļu stāvoklis uzlabojas, braukšanas apstākļi kļūst drošāki un komfortablāki.

Šogad vairāk nekā citus gadus ir veikta atputekļošana ar kalcija hlorīdu uz valsts autoceļiem ar grants segumu. Vasaras karstajos un sausajos mēnešos šie darbi bija īpaši aktuāli. Grants seguma atputekļošanas apjoms šogad bija rekordliels, atputekļoti gandrīz 600 kilometru grants autoceļu, kas ir par 41% vairāk nekā pērn un trīs reizes vairāk nekā 2019.gadā, atklāja LVC.

"Pieprasījums pēc atputekļošanas šogad bija ļoti liels, sausie un karstie vasaras mēneši to veicināja. Iespēju robežās mēs cenšamies ņemt vērā pašvaldību un iedzīvotāju pieprasījumus, taču ar pieejamajiem finanšu resursiem visus tos apmierināt diemžēl nav iespējams. Atputekļošana pirmām kārtām tiek veikta tur, kur dzīvojamās mājas vai sabiedriskā ēkas atrodas ciešā ceļa tuvumā," atzīmēja LVC Uzturēšanas plānošanas daļas vadītāja Sanita Muižniece.

Posmi, kuros veic atputekļošanu, tiek noteikti atbilstoši vadlīnijām un konkrētiem kritērijiem - dzīvojamās ēkas vai ēku grupas attālums no ceļa, satiksmes intensitāte, tajā skaitā kravas transporta īpatsvars, kā arī izglītības iestādes, veselības aprūpes iestādes, sabiedriski nozīmīgas iestādes un darbojošās ražotnes tuvums ceļam.

LVC izveidota 2004.gada nogalē un pieder valstij. LVC pārvalda valsts autoceļu tīklu, administrē tam piešķirto finansējumu, plāno autoceļu attīstību, organizē iepirkumus valsts pasūtījumiem valsts autoceļu tīklā veicamajiem darbiem, administrē valsts autoceļu projektēšanas un būvdarbu procesu, nodrošina ceļu satiksmes organizācijas uzraudzību valsts autoceļu un pašvaldību ceļu tīklā, veic valsts autoceļu ikdienas uzturēšanas prasību izpildes pārbaudi un darbu uzraudzību, kā arī uzrauga pašvaldību autoceļu uzturēšanas atbilstību normatīvo dokumentu prasībām.

 
Visi komentāri
 
Pļurkt 20.augusts 2021 8:46
3 0 Atbildēt

Ja to visu vēl izdarītu ar galvu, nevis ar pakaļu, tad patiešām būtu labi padarīts darbiņš!!

Mums te gar ražotni atputekļoja ceļu (to kuru sajāja pēc renovācijas), BET tieši pēc nedēļas veica greiderēšanu un visa atputekļošana bija pakaļā!!

Wtf 20.augusts 2021 13:42
1 0 Atbildēt

Kaut ko viņi sajaukuši:

Jelgava - Eleja ceļu ielikuši kā tehniski sliktu, kaut gan ļoti labs ceļš. Tajā pašā laikā Eleja - Bauska ceļu ielika apmierinošā stāvokli ( daži posmi ir vienkārši neciešami)

aigi 21.augusts 2021 11:00
0 0 Atbildēt

Kur tu redzi Jelgava Eleja ka slikts? Pelēkā krasa apzīmē labs. Neskaties uz tiem mazajiem sarkanajiem laukumiņirm tie ir šosejas apzīmējumi.

Fin 23.augusts 2021 13:21
0 0 Atbildēt

Viss jau ļoti labi, bet darba kvalitāte un izpilde varēja būt labāka!

Cik noprotu ES atbalsta nauda tiek lieta ceļos!

Pārējiem uzņēmējiem par prieku! ;)

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Porsche pastāsta par jauno Macan

Vācijas sportisko luksusa automobiļu ražotājs atklājis informāciju par jauno Macan, kas tagad būs pieejams kā pilnībā elektrisks transportlīdzeklis, divās divmotoru pilnpiedziņas versijās. Lasīt vairāk

 

Arī pārāk lēna braukšana var radīt avārijas situācijas (+ VIDEO) 11

Satiksmes drošību veido daudz un dažādi aspekti. Viens no tādiem ir – cik droši vadām savu transportlīdzekli un cik labi iekļaujamies satiksmes plūsmā. Nereti no autovadītājiem dzirdamas sūdzības par citu satiksmes dalībnieku pārgalvīgu braukšanas stilu. Tomēr ir arī tādi, kas kopējā satiksmes plūsmā neiekļaujas, jo dažādu iemeslu dēļ brauc pārāk lēni. Arī šāds braukšanas stils var radīt neprognozējamas situācijas uz ceļa. Lasīt vairāk

 

Putas vai rezerves ritenis ? TV Autoziņu eksperiments (+VIDEO) 13

Modernajās vieglajās automašīnas vietas rezerves ritenim itin bieži nemaz nav, jo rats aizņem vietu un ir smags. Tomēr melnajā stundā tas noderētu. Tā uzskata arī Autoriepu Nama direktors Oskars Krampāns, kurš izrāda Autoziņām dažādus rezerves riteņu veidus. Populārākais ir pagaidu jeb mazais rezerves ritenis, tautā saukts par "desu" vai "tableti". Pagaidu rezerves ritenis ir kompromiss starp pilnvērtīgu riepu un vispār neko. Ar tādu drīkst braukt ne tālāk par 80 km un ne ātrāk kā 80 km/h. Pagaidu riepa ir ne vien mazāka, bet arī plānāka. Lasīt vairāk

 

Laika kapsula: sportiskais 1992.gada Volkswagen Polo Coupe GT ar tikai 716 km nobraukumu (+ FOTO) 6

Nīderlandē piedāvā lieliski saglabātu „laika kapsulu” – 1992.gada Volkswagen Polo Coupe GT, kas savā 32 gadus garajā mūžā nav nobraucis pat 1000 kilometrus. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti