Circle K atklāta pirmā IONITY tīkla lieljaudas elektrouzlādes stacija Latvijā - iAuto

Circle K atklāta pirmā IONITY tīkla lieljaudas elektrouzlādes stacija Latvijā 24

 

Foto: Publicitātes attēls

Circle K | 15.oktobris 2021 13:30

Circle K DUS Ādaži, Vidlauku iela 1, Stapriņi, atklāta pirmā starptautiskā tīkla IONITY lieljaudas elektrouzlādes stacija Latvijā. Tajā šobrīd ierīkotas divas uzlādes pieslēgumvietas un ir potenciāls palielināt to skaitu līdz sešām.

Stacija pieejama autovadītājiem 24/7, nodrošinot uzlādi ar dabai draudzīgu 350 kW jaudu, kas sniedz maksimālu uzlādes ātrumu ikvienam elektroauto. IONITY tīklā šobrīd ir 365 stacijas ar 1500 pieslēgumvietām, kas ievērojami uzlabo elektroauto infrastruktūru Eiropā un tagad arī Latvijā.

“Mēs, Circle K, rūpīgi sekojam līdzi elektrotransporta segmenta tendencēm gan vietējā, gan pasaules tirgū un reaģējam uz klientu vēlmēm un vajadzībām, lai būtu ērtākā pieturvieta ikvienam, kas dodas ceļā. Ņemot vērā straujo elektroauto segmenta attīstību Skandināvijā, Circle K Norvēģijā jau ir kļuvis par tirgus līderi un plašāko elektrouzlādes tīklu valstī. Mums šī ir pirmā elektrouzlādes stacija Latvijā, un, ņemot vērā pieprasījumu un starptautisko pieredzi, citos DUS  tās tiks ieviestas pakāpeniski. Līdz 2022. gada vasarai plānojam atklāt vēl četras elektrouzlādes stacijas stratēģiski nozīmīgās DUS Rīgā ar uzlādes ātrumu vismaz 150 kW,” par nākotnes plāniem stāsta Circle K Latvia izpilddirektors Sigits Raila.

Circle K tīkls Eiropā – Norvēģijā, Zviedrijā, Dānijā, Īrijā, Lietuvā un Latvijā – sadarbību ar IONITY sāka jau 2017. gadā, balstoties uz kopīgu vīziju par Eiropas elektroauto infrastruktūras attīstību. Pašlaik šajā tīklā darbojas 365 uzlādes stacijas Eiropā, kas nodrošina nepārtrauktu ceļojumu ar elektroauto no vienas valsts uz otru. Uzlādes staciju karti iespējams apskatīt IONITY mājaslapā: www.ionity.eu.

“Izveidojot uzlādes stacijas Baltijā, IONITY tīkls turpina attīstīties, lai veicinātu elektroauto infrastruktūru un sniegtu iespēju ceļot ar elektroauto pa visu Eiropu. Sadarbība ar Circle K Latvijā DUS Ādaži ir ļāvusi mūsu tīklā izveidot stratēģiski nozīmīgu uzlādes staciju gan elektriskajiem ceļojumiem Baltijas reģionā, gan ārpus tā, uz dienvidiem līdz Polijai un pārējai Eiropai,” norāda IONITY reģionālais direktors Jāns Heugens Īle (Jan Haugen Ihle). 

 

Foto: Publicitātes attēls

 
24 Lasīt visus komentārus → Populārākie komentāri
 
megamixs 15.oktobris 2021 20:38
2 0 Atbildēt

€0.79 par kwh, es to sauktu par megalohatronu

Lietotājs 16.oktobris 2021 18:36
2 0 Atbildēt

Interesanti pavērot šo psihiloģisko spēli. Tam, kuram nav e-auto, ir pienākums visādos veidos apriet tos. Tiek atrasti visādi argumenti, kāpēc tas ir slikti un "nav normāla mašīna". Savukārt e-auto īpašnieki rej pretī ar saviem argumentiem. Laikam ka riešana vajadzīga lai sev iestāstītu, ka mana izvēle, iespējas un dzīvesveids ir tie pareizie.

LucidAir 15.oktobris 2021 14:00
2 0 Atbildēt

Jāatceras arī ka maksimālo jaudu gan Tesla gan Porsche izmanto tik vien 25-30% uzlades, tālāk tikai samazinās ātrums un samazinās. Tā kā pareizāk lieljaudas lādētājos ir palādēt auto 10 min un dities tālāk uz nākamo lādētāju

 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

88 gados nebijis notikums: Volkswagen slēdz Drēzdenes rūpnīcu 19

Vācijas autobūves uzņēmums Volkswagen šonedēļ pārtrauks darbu vienā no savām rūpnīcām. Lasīt vairāk

 

TV Auto ziņas dosies ziemas labdarības reisā (+ VIDEO)

TV Autoziņu ziemas testos esam devušies gan ar pikapiem, gan elektromobiļiem, taču mikroautobusu un minivenu reiss gan notiks pirmo reizi. Lasīt vairāk

 

Iekšdedzes dzinēji dzīvos arī pēc 2035. gada - Brisele apsver aizlieguma atcelšanu 31

Eiropas Komisija varētu atcelt likumu, kas paredzēja jaunu automašīnu ar benzīna un dīzeļa dzinējiem aizliegumu no 2035. gada. Lasīt vairāk

 

Lai samazinātu elektrības rēķinus patērētājiem, EK plāno sākt centralizētāku elektrotīklu plānošanu (+ VIDEO)

Cik mēs nākotnē maksāsim par elektrību? Kāpēc tā vienā valstī ir dārgāka nekā pie kaimiņiem? Uz šiem jautājumiem cer atbildēt jaunais Eiropas Komisijas plāns – uzsākt centralizētāku elektrotīklu plānošanu, lai paātrinātu dažādu savienojumu izveidi, kas samazinātu elektrības rēķinus patērētājiem. Ko tas nozīmē un kas jauns gaidāms Baltijas valstīs? Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti