Visi komentāri - Norīkotas papildu deviņas remontdarbu brigādes satiksmei bīstamu bedru likvidēšanai Rīgā

Norīkotas papildu deviņas remontdarbu brigādes satiksmei bīstamu bedru likvidēšanai Rīgā 2

 

Foto: iAuto.lv

Nozare.lv | 9.februāris 2022 15:15

Norīkotas papildu deviņas remontdarbu brigādes satiksmei bīstamu bedru likvidēšanai Rīgā, aģentūru LETA informēja Rīgas domes Komunikācijas pārvaldē.

Pašvaldībā norāda, ka mainīgos laika apstākļos ielās veidojas satiksmei bīstamas bedres. Bedres veidojas vietās, kur nolietots segums un uz brauktuves izveidojušies defekti un plaisas. Lai ātrāk likvidētu satiksmei bīstamās bedres, brauktuvju uzturētāji ir piesaistījuši papildu deviņas remontdarbu brigādes.

"Šobrīd ceļu uzturētāji strādā pastiprinātā režīmā, lai likvidētu satiksmei bīstamās bedres. Lai šos darbus veiktu operatīvāk, ir norīkotas papildus brigādes. Ilgtermiņā novērst bedru rašanos var tikai ar pilnu seguma atjaunošanu vai vienlaidu asfalta ieklāšanu, ko turpināsim darīt šovasar vēl aktīvāk nekā iepriekšējā būvdarbu sezonā," uzsver Rīgas domes priekšsēdētāja vietnieks Vilnis Ķirsis (JV).

Vienlaidus asfaltbetona seguma ieklāšana garākos ielu posmos ir vienīgais uzturēšanas remontdarbu veids, kas izslēdz bedru veidošanos tuvākajos gados. 2022.gada pašvaldības budžetā paredzēti papildus septiņi miljoni eiro ceļu uzturēšanai. 

Kopumā 24 miljoni eiro ir līdz šim lielākais ielu uzturēšanas budžeta apjoms, norāda Ķirsis.

Satiksmei bīstamo bedru likvidēšanai izmanto aukstā asfalta ieklāšanas tehnoloģiju, kas piemērota vēsākiem laika apstākļiem, kad gaisa temperatūra ir ap nulli. Pirms ieklāšanas darbu sākšanas bedre tiek rūpīgi iztīrīta un nosusināta. Remontēto bedru kalpošanas laiku ietekmē vairāki faktori - laika apstākļi, satiksmes intensitāte un ielas seguma stāvoklis. Šo darbu galvenais mērķis ir novērst satiksmei bīstamas situācijas.

Atbildīgie dienesti regulāri seko līdzi bīstamajām bedru vietām un veic remontdarbus. 

 
Visi komentāri
 
Chalenger 10.februāris 2022 8:09
2 0 Atbildēt

bedrīšu remontam arī ir tehnoloģija - izzāģēt taisnas malas, izžāvēt un tad piepildīt bedri ar asfaltu, izlīdzināt un noblīvēt, nevis ar lāpstu iegāž pļek pļek un ar zābaku uzmin virsū...

Hmm 10.februāris 2022 15:31
1 0 Atbildēt

Latvija var! Lepnums par mūsējiem!

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

88 gados nebijis notikums: Volkswagen slēdz Drēzdenes rūpnīcu 19

Vācijas autobūves uzņēmums Volkswagen šonedēļ pārtrauks darbu vienā no savām rūpnīcām. Lasīt vairāk

 

TV Auto ziņas dosies ziemas labdarības reisā (+ VIDEO)

TV Autoziņu ziemas testos esam devušies gan ar pikapiem, gan elektromobiļiem, taču mikroautobusu un minivenu reiss gan notiks pirmo reizi. Lasīt vairāk

 

Iekšdedzes dzinēji dzīvos arī pēc 2035. gada - Brisele apsver aizlieguma atcelšanu 31

Eiropas Komisija varētu atcelt likumu, kas paredzēja jaunu automašīnu ar benzīna un dīzeļa dzinējiem aizliegumu no 2035. gada. Lasīt vairāk

 

Lai samazinātu elektrības rēķinus patērētājiem, EK plāno sākt centralizētāku elektrotīklu plānošanu (+ VIDEO)

Cik mēs nākotnē maksāsim par elektrību? Kāpēc tā vienā valstī ir dārgāka nekā pie kaimiņiem? Uz šiem jautājumiem cer atbildēt jaunais Eiropas Komisijas plāns – uzsākt centralizētāku elektrotīklu plānošanu, lai paātrinātu dažādu savienojumu izveidi, kas samazinātu elektrības rēķinus patērētājiem. Ko tas nozīmē un kas jauns gaidāms Baltijas valstīs? Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti