Atpakaļ uz 90 km/h: no šodienas Siguldas šosejas posmā atļauto braukšanas ātrumu pielāgos laikapstākļiem; pārējā valsts ceļu tīklā nedrīkst braukt ātrāk par 90 km/h - iAuto

Atpakaļ uz 90 km/h: no šodienas Siguldas šosejas posmā atļauto braukšanas ātrumu pielāgos laikapstākļiem; pārējā valsts ceļu tīklā nedrīkst braukt ātrāk par 90 km/h 10

 

Foto: Ekrānbilde no Google.com/maps

LVC | 11.oktobris 2023 10:26

No šodienas, 11. oktobra, visā valsts ceļu tīklā, izņemot Siguldas šoseju jeb Vidzemes šosejas posmu no Rīgas līdz Siguldai, maksimālais atļautais braukšanas ātrums ir 90 km/h.

Vidzemes šosejas (A2) posmā no Rīgas līdz Siguldai, kur darbojas adaptīvā satiksmes vadība ar mainīgas informācijas ceļazīmēm, no 16. oktobra tiks atcelts maksimālais atļautais braukšanas ātrums 110 km/h, bet ļoti labos braukšanas apstākļos maksimālais braukšanas ātrums tur būs 100 km/h arī ziemas sezonā.

iAuto novērojumu video:

Metroloģiskajiem un braukšanas apstākļiem pasliktinoties, atļauto ātrumu tur samazinās līdz 90, 80 vai 70 km/h. Jāņem vērā, ka ziemas periodā braukšanas un metroloģiskie apstākļi var manīties vairākas reizes dienā, tostarp strauji, tādēļ autovadītājiem jāpievērš uzmanība mainīgas informācijas ceļa zīmju norādījumiem un jāievēro tos.

Šonedēļ arī plānots atklāt satiksmei jaunizbūvēto Ķekavas apvedceļu, tur posmā no Krogsila līdz Rīgas apvedceļam (Salaspils–Babīte, A5) (11.– 19. km) maksimālais atļautais braukšanas ātrums būs 120 km/h, līdz iestāsies ziemas sezonai raksturīgi apstākļi. Posmā no Rīgas robežas līdz Krogsilam (7,8.–11. km) un no Rīgas apvedceļa (A5) līdz Ķekavas apvedceļa trases beigām atļautais ātrums būs līdz 90 km/h. Par šo ceļu plašāka informācija sekos.

Paaugstinātais maksimālais ātrums vasarā bija šādos ceļu posmos:

·       uz valsts galvenā autoceļa A1 Rīga (Baltezers)–Igaunijas robeža (Ainaži) Saulkrastu apvedceļā no 21,40. km līdz 40,25. km;

·       uz valsts galvenā autoceļa A6 Rīga–Daugavpils–Krāslava–Baltkrievijas robeža (Pāternieki) posmā no Salaspils līdz Ikšķilei (19,65.–28,30. km);

·       uz Jūrmalas šosejas jeb valsts galvenā autoceļa Rīga–Ventspils (A10) posmā no Rīgas līdz Jūrmalai (13,60.–18,80. km);

·       uz valsts reģionālā autoceļa P80 Tīnūži – Koknese posmā no km 5,20 – 60,35.

Iestājoties rudenīgiem laikapstākļiem, aicinām autovadītājus ņemt vērā, ka rītos un vakaros kļūst tumšāks, kā arī redzamību var pasliktināt nokrišņi un migla. Lietus un kritušo lapu dēļ ceļi var kļūt slideni, rudens vēja brāzmu laikā uz ceļiem var būt nolauzti koki vai to zari. Aicinām autovadītājus izvēlēties atbilstošu braukšanas ātrumu un būt piesardzīgiem uz ceļa.

 
10 Lasīt visus komentārus → Populārākie komentāri
 
or 11.oktobris 2023 18:28
5 0 Atbildēt

Ui kur ta 100km/h traks nēsi? Tā jau ar sirdi var aiziet ar šitādiem elles ātrumiem braucot…

Krotow 11.oktobris 2023 16:32
4 0 Atbildēt

- bet ļoti labos braukšanas apstākļos maksimālais braukšanas ātrums tur būs 100 km/h arī ziemas sezonā.

Tad jāspiež uz to lai tos melnos paneļus saliek arī uz citiem ceļiem, kur segums ļauj kustēties adekvati.

Nja 12.oktobris 2023 9:50
3 1 Atbildēt

Fakts, būs zīme 80, sniegs, putenis, ieliksi grāvī ar 80, varēsi iesūdzēt valsti tiesā, jo nebrīdināja!

 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

88 gados nebijis notikums: Volkswagen slēdz Drēzdenes rūpnīcu 19

Vācijas autobūves uzņēmums Volkswagen šonedēļ pārtrauks darbu vienā no savām rūpnīcām. Lasīt vairāk

 

TV Auto ziņas dosies ziemas labdarības reisā (+ VIDEO)

TV Autoziņu ziemas testos esam devušies gan ar pikapiem, gan elektromobiļiem, taču mikroautobusu un minivenu reiss gan notiks pirmo reizi. Lasīt vairāk

 

Iekšdedzes dzinēji dzīvos arī pēc 2035. gada - Brisele apsver aizlieguma atcelšanu 31

Eiropas Komisija varētu atcelt likumu, kas paredzēja jaunu automašīnu ar benzīna un dīzeļa dzinējiem aizliegumu no 2035. gada. Lasīt vairāk

 

Lai samazinātu elektrības rēķinus patērētājiem, EK plāno sākt centralizētāku elektrotīklu plānošanu (+ VIDEO)

Cik mēs nākotnē maksāsim par elektrību? Kāpēc tā vienā valstī ir dārgāka nekā pie kaimiņiem? Uz šiem jautājumiem cer atbildēt jaunais Eiropas Komisijas plāns – uzsākt centralizētāku elektrotīklu plānošanu, lai paātrinātu dažādu savienojumu izveidi, kas samazinātu elektrības rēķinus patērētājiem. Ko tas nozīmē un kas jauns gaidāms Baltijas valstīs? Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti