Nepilni 52 000 eiro - jaunais Volkswagen Amarok pieejams testa braucieniem Latvijā (+ FOTO) - iAuto

Nepilni 52 000 eiro - jaunais Volkswagen Amarok pieejams testa braucieniem Latvijā (+ FOTO)

 

Foto: Volkswagen

Volkswagen | 22.novembris 2023 10:44

Pilnīgi jaunais Volkswagen Amarok jau ir nonācis tirdzniecībā Latvijā, kā arī ir pieejams testa braucieniem un pasūtījumiem Volkswagen dīleru centros. Leģendārā Amarok sākumcena Latvijā ir 51 879 eiro.

“Pirmie iepriekšpārdošanā pasūtītie Volkswagen Amarok automobiļi jau ir nonākuši uz Latvijas ceļiem, turklāt klientiem Baltijā jau ir piegādāti vairāk nekā 20 jauno Amarok automobiļu. Interese par ilgi gaidīto pikapu ir nemainīgi augsta – Baltijā jau veikti vairāk nekā 200 pasūtījumi, no kuriem 80 automobiļu pasūtīti tieši Latvijā. To vidū ir arī automobiļi mūsu Volkswagen centru noliktavās, kas nepacietīgākajiem klientiem būs pieejami pavisam drīz,” norāda Volkswagen Commercial Vehicles zīmola vadītāja Baltijas valstīs Merli Ainsāre (Merli Ainsaar).

“Pikapu segments Latvijā 2023. gada pirmajos deviņos mēnešos, salīdzinot ar iepriekšējo gadu, ir palielinājies par 124%. Tas atspoguļo klientu – gan uzņēmumu, gan privātpersonu – vēlmi atjaunot savu autoparku, dodot priekšroku jaunākiem, modernākiem un tehnoloģiski labāk aprīkotiem automobiļiem,” piebilst Ainsāre.

Daudz jaudīgāks

Latvijā jaunais Amarok pieejams ar trim aprīkojuma līnijām – Style, PanAmericana un Aventura. Katrs no tiem tiek piedāvāts ar 3,0 litru V6 177kW/240 ZS 600 Nm turbo dīzeļdzinēju, kas savienots ar  desmitpakāpju automātisko pārnesumkārbu. Standarta versijā tas ir aprīkots ar 4MOTION pilnpiedziņu, kurā iespējams izvēlēties dažādus braukšanas režīmus.

Lielāks kā līdz šim

5 350 mm garajā Amarok ir ne tikai vairāk vietas salonā, bet arī uzlabota stabilitāte, ko nodrošina 3 270 mm riteņu garenbāze, kas salīdzinājumā ar iepriekšējo modeli ir palielinājusies par 173 mm. Pikaps ir gatavs jebkuriem izaicinājumiem un braukšanas apstākļiem gan uz ceļa, gan bezceļa apstākļos. Automobiļa kravas nodalījumā var ievietot eiro paleti, turklāt tam var piekabināt piekabi ar pilnu masu līdz 3,5 tonnām.

Modernas tehnoloģijas ērtākai braukšanai

Seši dažādi braukšanas režīmi (Drive Modes) palīdz vadītājam dažādās situācijās uz ceļa un jebkuros laika apstākļos. Jaunā Amarok vadīšanu atvieglo arī virkne autovadītāja palīgsistēmu. Vairāk nekā 20 no šīm sistēmām, piemēram, adaptīvā kruīza kontrole (automātisko ātruma kontroli papildina ceļazīmju atpazīšana ar kameras palīdzību) un “IQ.LIGHT – LED matricu priekšējie lukturi”, ir jaunums Amarok modelī un padara šo Volkswagen pikapu par vienu no pasaulē visvieglāk vadāmajiem.

Moderns un augstas kvalitātes salons

Digitāls vadības panelis un moderns skārienjutīgais 12 collu multimediju displejs ir iekļauts standarta aprīkojumā. Tāpat arī jaunajā Amarok ir iekļautas dažādas ergonomiski konfigurētas un intuitīvi lietojamas digitālās funkcijas, kā arī fiziski slēdži un pogas.

 
Komentāri
 
Nav pievienots neviens komentārs.
Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

88 gados nebijis notikums: Volkswagen slēdz Drēzdenes rūpnīcu 19

Vācijas autobūves uzņēmums Volkswagen šonedēļ pārtrauks darbu vienā no savām rūpnīcām. Lasīt vairāk

 

TV Auto ziņas dosies ziemas labdarības reisā (+ VIDEO)

TV Autoziņu ziemas testos esam devušies gan ar pikapiem, gan elektromobiļiem, taču mikroautobusu un minivenu reiss gan notiks pirmo reizi. Lasīt vairāk

 

Iekšdedzes dzinēji dzīvos arī pēc 2035. gada - Brisele apsver aizlieguma atcelšanu 31

Eiropas Komisija varētu atcelt likumu, kas paredzēja jaunu automašīnu ar benzīna un dīzeļa dzinējiem aizliegumu no 2035. gada. Lasīt vairāk

 

Lai samazinātu elektrības rēķinus patērētājiem, EK plāno sākt centralizētāku elektrotīklu plānošanu (+ VIDEO)

Cik mēs nākotnē maksāsim par elektrību? Kāpēc tā vienā valstī ir dārgāka nekā pie kaimiņiem? Uz šiem jautājumiem cer atbildēt jaunais Eiropas Komisijas plāns – uzsākt centralizētāku elektrotīklu plānošanu, lai paātrinātu dažādu savienojumu izveidi, kas samazinātu elektrības rēķinus patērētājiem. Ko tas nozīmē un kas jauns gaidāms Baltijas valstīs? Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti