Rīgas domes opozīcijas deputāti kritizē sniega tīrīšanas kvalitāti ielās - iAuto

Rīgas domes opozīcijas deputāti kritizē sniega tīrīšanas kvalitāti ielās 17

 

Foto: Ekrānbilde no Balticlivecam.com

Nozare.lv | 11.decembris 2023 20:43

Opozīcijai kritizējot sniega tīrīšanas kvalitāti, Rīgas domes Satiksmes un transporta lietu komitejas deputāti šodien pieņēma zināšanai Ārtelpas un mobilitātes departamenta ziņojumu par situāciju ar sniega tīrīšanu galvaspilsētas ielās.

Deputāti iztaujāja departamenta direktora vietas izpildītāju Jāni Vaivodu par sniega izvešanas kārtību, brauktuvju, pieturu, ietvju tīrīšanas atbildību un informācijas apriti, kā arī kritizēja par kvalitātes kontroli.

Vaivods sacīja, ka ārpakalpojumu darbā ir konstatētas arī nepilnības, un departaments ir sagatavojis vēstules par līgumsoda piemērošanu, kas kopumā mērojams vairākos desmitos tūkstošu eiro, tomēr 99% gadījumu sniegs esot bijis notīrīts.

"Progresīvo" deputāte Zane Pūpola uz to reaģēja, sakot, ka tad viņai ir "laimējies būt tam 1%, kas, ejot pa Čaka ielu, piecos krustojumos iekāpj sniega un ūdens putrā līdz potītēm". Deputāte teica, ka sociālajos tīklos redzējusi foto, kuros Rīgas iedzīvotāji paši tīra ielu krustojumus, un viņai par pašvaldības neizdarīto darbu bijis kauns.

Diskusijas izcēlās arī par ielu kopšanas materiālu un pieturvietu tīrīšanas kārtību. Pūpola norādīja uz pārsālītām pieturām, no kā cieš cilvēku apavi, infrastruktūra un apstādījumi, kā arī pārmeta to, ka nav nekāda algoritma, pēc kā izvērtē pieturvietu tīrīšanu. 

"Tieši pie slimnīcām, kur pulcējas cilvēki ar kustību grūtībām, ir nenotīrītas pieturvietas, un cilvēki nevar iekļūt vai izkļūt no sabiedriskā transporta," sašutusi teica Pūpola.

Opozīcijas deputāts Vadims Faļkovs ("Saskaņa") sacīja, ka saņem sūdzības no iedzīvotājiem par to, ka velojoslas ir notīrītas tīrāk, nekā gājēju ietves. Viņš gan arī atzina, ka priekšlikums par algoritmu nav prātīgs, jo, ja pieturvietas tīrīs haotiski, nevis secīgi tā, kā tās ir izvietotas maršrutā, nāksies tērēt vairāk resursu un darbs norisināsies ilgāk.

Vaivods, atbildot uz Pūpolas pārmetumiem, sacīja, ka velojoslas ir ielas braucamā daļa, tāpēc tur atšķirībā no ietvēm drīkst izmantot sāli. Deputātiem tad esot jāvienojas, kuram materiālam un kādai ielas tīrības pakāpei tiek dot priekšroku.
 

 
17 Lasīt visus komentārus → Populārākie komentāri
 
BMW 12.decembris 2023 14:23
3 0 Atbildēt

Atceros kā Vilni Ķirsis būdams opozīcijā kritizēja Rīgas vadību par līdzīgām neizdarībām, bet kā pats tika pie siles, tā redz nevarot katru sniegpārslu gaisā noķert! Patiesībā neko viņš nevar!

BMW 12.decembris 2023 14:21
1 0 Atbildēt

Jā, Tev taisnība!

Jobo 12.decembris 2023 17:04
1 0 Atbildēt

Nesen saskāros ar Rīgas ierēdniecības aparātu. Tas bija murgs. Dzen no viena kantora uz otru. Visur bļauj virsū. Neviens neko nezin. Izstāsti problēmu pa telefonu, tad saka, lai nāk uz vietas visu noskaidrot. Kad ierodos uz vietas, tad bļauj virsū, ka uz vietas nevienu nepieņem - tikai pa telefonu. Savā starpā nekomunicē.

 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

88 gados nebijis notikums: Volkswagen slēdz Drēzdenes rūpnīcu 19

Vācijas autobūves uzņēmums Volkswagen šonedēļ pārtrauks darbu vienā no savām rūpnīcām. Lasīt vairāk

 

TV Auto ziņas dosies ziemas labdarības reisā (+ VIDEO)

TV Autoziņu ziemas testos esam devušies gan ar pikapiem, gan elektromobiļiem, taču mikroautobusu un minivenu reiss gan notiks pirmo reizi. Lasīt vairāk

 

Iekšdedzes dzinēji dzīvos arī pēc 2035. gada - Brisele apsver aizlieguma atcelšanu 31

Eiropas Komisija varētu atcelt likumu, kas paredzēja jaunu automašīnu ar benzīna un dīzeļa dzinējiem aizliegumu no 2035. gada. Lasīt vairāk

 

Lai samazinātu elektrības rēķinus patērētājiem, EK plāno sākt centralizētāku elektrotīklu plānošanu (+ VIDEO)

Cik mēs nākotnē maksāsim par elektrību? Kāpēc tā vienā valstī ir dārgāka nekā pie kaimiņiem? Uz šiem jautājumiem cer atbildēt jaunais Eiropas Komisijas plāns – uzsākt centralizētāku elektrotīklu plānošanu, lai paātrinātu dažādu savienojumu izveidi, kas samazinātu elektrības rēķinus patērētājiem. Ko tas nozīmē un kas jauns gaidāms Baltijas valstīs? Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti