Šogad četros mēnešos dubultojies pieprasījums pēc jaunām "Audi" automašīnām, aģentūru LETA informēja dīleru tīkla "Moller Auto" pārstāvji.
Tikmēr lietotu "Audi" segmentā pieprasījums Latvijā kāpis par 11%, salīdzinot ar 2024.gada attiecīgo periodu.
"Moller Mobility Group" Baltijas reģiona vadītāja Izīda Gerkena norāda, ka "Audi" šobrīd ir pieprasītākais premium klases spēkratu zīmols, un to lielākoties izvēlas autovadītāji, kuri ikdienas mobilitātē sniedz priekšroku inovācijām un modernām tehnoloģijām.
Kopumā "Moller Auto" jauno "Audi" segmentā šogad līdz maijam Latvijas iedzīvotājiem visvairāk piegādāti "Audi Q5", "Audi Q7" un "Audi Q3" modeļi. Savukārt lietotu "Audi" vidū populārākie bijuši - "Audi Q5", "Audi A4" un "Audi Q7" modeļu transportlīdzekļi.
Kopumā Latvijā 2025.gada pirmajos mēnešos "Audi" ir ierindojies pirmajā vietā Latvijā reģistrēto vieglo premium automobiļu sadalījumā pēc markām. Skaidrojot straujā pieauguma iemeslus, Gerkena norāda, ka pircēju izvēlē noteicoša loma ir zīmola vērtību saderībai ar viņu pašu dzīves skatījumu.
Baltijas iedzīvotāju izvēles, iegādājoties automašīnu, ir ļoti līdzīgas, un vispieprasītākais "Audi" modelis Baltijas valstīs jauno un lietoto auto kategorijā ir "Audi Q5".
"Moller auto" uzņēmumu grupu Baltijā veido 11 uzņēmumi, kuru kopējais apgrozījums Baltijā 2023.gadā bija 368 miljoni eiro, bet peļņa bija 6,7 miljoni eiro. "Moller auto" uzņēmumu grupa darbojas visās trijās Baltijas valstīs, Latvijā un Lietuvā pārstāvot automašīnu zīmolus "Volkswagen" un "Audi", Igaunijā "Volkswagen" zīmolu un "Škoda" autorizēto servisu.
SIA "Moller auto" vienīgā īpašniece ir Norvēģijas "Moller Bil".
Tā kā vajadzēja ciparu nosaukt, cik tad ir pārdots to jauno Audi. Jo, ja viena auto vietā pārdos divus, arī būs "dubultojies".