Krosovers Nissan Juke turpmāk būs pieejams ar jaunu 1,5 litru dīzeļdzinēju, kas nomainīs līdzšinējo dīzeli ar analogu motora tilpumu.
Krosovera Nissan Juke Eiropas versija saņēmusi jaunas konstrukcijas dīzeļdzinēju. Motora jauda palikusi tā pati – 110 ZS, toties griezes moments pieaudzis par 20 Nm – līdz 260 Nm, turklāt 80% no tā pieejami jau pie 1500 apgriezieniem minūtē.
Jaunais spēka agregāts saņēmis citas konstrukcijas pjezo-elektriskās sprauslas, kas labāk izsmidzina degvielu un palīdz samazināt nesadegušās degvielas daudzumu par 15%, jaunu turbīnu ar maināmu ģeometriju, jaunu ieplūdes sistēmu un mainīgas produktivitātes eļļas sūkni. Motors atbilst Euro 6 normatīviem un ir komplektēts ar Start-Stop sistēmu.
100 km/h Juke ar šo motoru sasniegs 11,2 sekundēs, bet krosovera maksimālais ātrums būs 175 km/h. Ražotāja dati liecina, ka kombinētajā ciklā jaunais spēka agregāts patērēs 4,2 litrus uz 100 km – par 12,5% mazāk nekā priekštecis.
Konstrukciju papildinās jauna manuālā pārnesumkārba, kuras divi pirmie pārnesumi „saīsināti,” lai optimizētu darbu pie maziem apgriezieniem, savukārt pārējie „izstiepti,” lai labāk izmantotu dzinēja elastību atbilstoši griezes momenta pieaugumam.
Pie Latvijas dīleriem Nissan Juke cena sākas no 10 750 LVL.