Opel modernizējis modeļa Insignia saimi, kas patlaban pārstāvēta ar četrdurvju sedanu, piecdurvju hečbeku un universālu Sports Tourer.
Restailinga procesā Opel flagmanis ieguvis jaunu priekšdaļas noformējumu ar lielāka izmēra un greznāku radiatora režģi, jaunu buferi un citāda dizaina galvenajiem lukturiem. Savādāks noformējums arī aizmugures lukturiem, buferim un bagāžnieka vākam, kas turpmāk ļaus vieglāk atšķirt sedanu no hečbeka modifikācijas.
Manāmi pārmainījies arī Insignia interjers - jauna stūre un priekšējais panelis, izmainīta agrāk pārblīvētā centrālā konsole, kas ieguvusi jaunu klimatkontroles vadības bloku un 8 collu krāsainu skārienjutīgu multimediju ekrānu. Navigāciju, audio sistēmu u.c. multimediju iekārtas var pārvaldīt ar skārienjutīgu paneli, kas izvietots pirms centrālā elkoņbalsta.
Inženieri modernizējuši Insignia piekari, samazinājuši trokšņu līmeni un vibrācijas.
Motoru saimi papildina divi jauni benzīna agregāti un viens dīzelis. Divu litru SIDI benzīna turbo motors attīsta 249 ZS (400 Nm), bet 1,6 litru SIDI benzīna motors 170 ZS un 260 Nm (Overboost režīmā 280 Nm). Abus motorus var kombinēt ar sešpakāpju manuālo vai automātisko transmisiju.
Divlitru motors pieejams arī kombinācijā ar pilnpiedziņu. Dīzeļdzinēju piedāvājumā iekļauts jauns divlitru agregāts, kas versijā ar vienu turbīnu attīsta 120 (320 Nm) un 140 ZS (370 Nm), patērējot vidēji 3,7 litrus degvielas uz 100 km, bet biturbo versijā 195 ZS un 400 Nm.
Vācijā modernizētā Opel Insignia maksās tikpat, cik pašreizējās paaudzes modelis – sākot no 24 325 eiro.