Captur ir jauns pilsētas krosovers, ko piedāvā Renault. Plūdlīnijas izceļ tā izteiksmīgās formas, bet lielie riteņi, paaugstinātais klīrenss, plašā gaita un stāvais uz priekšu izvirzītais vējstikls veido unikālu MPV, SUV un hečbeka apvienojumu, ko iecerējis un īstenojis Renault. Renault Captur lieliski iederas plašā auto personalizācijas programmā, jo, pateicoties daudzajām kombinācijām ar virsbūves diviem krāsas toņiem, riteņu krāsām, gaišo un tumšo iekšējo apdari, salona audumiem un grafiskajiem motīviem, auto šķitīs pievilcīgs izteikti dažādām gaumēm un vēlmēm.
Renault Captur. Foto: iAuto
Bīdāms aizmugures sēdeklis nodrošina ideālu līdzsvaru starp to, cik daudz vietas ir pasažieriem un viņu bagāžai. Kopumā auto celtspēja ir 455 dm3 (līdz bagāžnieka pārsegam). Pasažieru nodalījumā divas veiksmīgas inovācijas akcentē Captur lietotājam patiesi draudzīgo raksturu: liela atvilktnes veida mantu glabātuve, kas vadītājam ir viegli aizsniedzama un kuras ietilpība ir 11 litri, un noņemami sēdekļu pārvalki, kam ir rāvējslēdzēja aizdare un ko viegli var kopt.
Papildus tādām tradicionālām lietām kā navigācija, Bluetooth un atskaņotājs, instrumentu panelī integrētais Renault R-Link multimediju planšetdators nodrošina pieeju jauna līmeņa interneta pieslēgumam, kurā atrodama papildināta bibliotēka ar iecienītākajām motosporta aplikācijām.
Renault Captur. Foto: iAuto
Paaugstinātā braukšanas pozīcija autovadītājam nodrošina ērtu braukšanu. Automašīna piedāvā lieliskas pasīvās drošības nodrošināšanas iespējas, turēšanos uz ceļa un bremzēšanas sniegumu. Braukšanas komforts Captur automašīnās ir sasniegts pateicoties B platformai, kas izmantota arī jaunajās Clio automašīnās.
Patīkama braukšana un degvielas ekonomija ir vienojošās Captur 100% turbo dzinēju klāsta iezīmes. Pieejamie benzīna dzinēji ir Ebergy TCe 90 (trīs cilindri un tikai 898 cc) un TCe 120 EDC (četri cilindri, 1198 cc). Pēdējais no minētajiem dzinējiem ir pieejams ekskluzīvi ar EDC pārnesumkārbu (Efficient Dual Clutch), kas nodrošina tūlītēju un līdzenu reakciju. Auto ir pieejams arī ar dīzeļdzinēju dCi 90, kurš izmanto tikai 3,6 litrus/100 km un CO2 emisijas daudzums ir tikai 95 g/km*, kas ir rekordzemi skaitļi Captur automašīnu segmentā. Ar EDC pārnesumkārbu šis modelis būs pieejams no 2013.gada jūlija.
Līdz pat 16% plastmasas, ko izmanto Captur ražošanā, tiek iegūta no otrreizējās pārstrādes.
Renault Captur ir 5 gadu vai 100 00 km nobraukuma garantija.
Renault Captur ir "Latvijas Gada auto 2014" pretendents.
* R-link ir multivides planšetdators, kas integrēts automašīnas instrumentu panelī. R-Link piedāvā interaktīvus pakalpojumus, kuru darbībai nepieciešams interneta pieslēgums un aktīva Web lapās pieejamo iecienīto pakalpojumu izmantošana. Baltijas valstīs šāda veida piedāvājums vēl nav pieejams, taču to plāno ieviest 2014. gadā.
Vispār jau līdzīgs JUKam. Varbūt, nav tik agresīvs dizains. No aizmugures gan ļoti neinteresants. Cenas arī līdzīgas. Tie kas noliedz JUKE agresivitāti, paņems šo.