Pirmais minivens BMW vēsturē būs klāt 2014.gadā. Vispirms dīleru salonos nonāks piecvietīgais Active Tourer, bet gadu ieradīsies septiņvietīgā modifikācija Family Tourer.
Abi MPV izmantos priekšējo riteņu piedziņu, bet pilnpiedziņas sistēmu varēs pasūtīt par papildu maksu. Motoru piedāvājumā būs divi benzīna agregāti ar 102 un 150 ZS jaudu, kā arī trīs dīzeļi ar 95, 116 un 150 ZS jaudu.
Piecvietīgā minivena aizmugures pasažieri salonā iekļūs pa bīdāmām sānu durvīm, bet septiņvietīgajam MPV būs parastās konstrukcijas durvis.
Attēlos redzams, ka minivenu salonam ir daudz kopīga ar 2012.gada Parīzes autoizstādē nodemonstrēto Active Tourer Concept, tādēļ pircējam nebūtu jāšaubās par apdares kvalitāti, komfortu un daudzfunkcionalitāti.
Parīzes koncepts bija 4,53 m garš un 1,56 m augsts. Par dzinējspēku tam kalpoja hibrīdiekārta ar trīscilindru benzīna motoru un elektromotoru (kopējā jauda 190 ZS), kas uz 100 km var iztikt ar 2,5 litriem degvielas.
Active Tourer Concept veidots kā Plug-in hibrīds, kas nozīmē, ka litija jonu akumulatorus var uzlādēt pie 220V elektrotīkla. Elektriskā režīmā automašīna var nobraukt 30 km un attīstīt līdz pat 120 km/h. Izmantojot abas „sirdis,” Active Tourer 100 km/h sasniedz mazāk nekā 8 sekundēs un var paātrināties līdz 200 km/h.
Viennozīmīgi - glīts un labs un interesants auto. Biezo ļautiņi pakāpeniski varēs savus x5 un x6 nomainīt pret šo braucamo. Pašam gan tuvākajā piecgadē līdz tādam netikt.
BET, visiem iauto lasītājiem; priecīgu vasaru un atvaļinājumus - pats arī nākamnedēļ dodos atpūtā. Visas iespējas netraucēti pasapņot par auto un citām lietām.