"Hyundai" peļņa trešajā ceturksnī augusi par 3,9% 5

Nozare.lv | 24.oktobris 2013 13:48

Foto: iAuto

Dienvidkorejas autobūves uzņēmums "Hyundai Motor Co." šā gada trešajā ceturksnī strādāja ar 2,25 triljonu vonu (1,08 miljardu latu) tīro peļņu, kas ir par 3,9% vairāk nekā attiecīgajā laika periodā pērn, teikts ceturtdien publiskotajā kompānijas paziņojumā.

Tādējādi autoražotājs reģistrējis pirmo peļņas pieaugumu pēdējo četru ceturkšņu laikā, ko galvenokārt veicināja pārdošanas apjoma kāpums Ķīnā un Brazīlijā.

Kopumā "Hyundai" pārdošanas apjoms iepriekšējā ceturksnī pieaudzis par 6% - līdz 20,8 triljoniem vonu (10,04 miljardiem latu).

Vienlaikus uzņēmums gan norāda, ka tā darbību joprojām negatīvi ietekmē vājš iekšzemes pieprasījums, neskaidrības pasaules ekonomikā un valūtas kursu svārstības.

"Hyundai" kopā ar māsasuzņēmumu "Kia Motors" ir piektā lielākā autobūves kompānija pasaulē.

 
5 Lasīt visus komentārus → Populārākie komentāri
 
IkdienasViesis 24.oktobris 2013 14:41
1 0 Atbildēt

Likumsakarīgs rezultāts. Pēdējo 10 gadu laikā - nepārtraukta tehnoloģiskā attīstība un kvalitātes celšana. Ne visām eiropas autofirmām tas ir izdevies - drīzāk jau pretēji. Tāpēc arī cilvēki pērk, uzticamība hundai auto tikai pieaug. Atceros, pirms desmit gadiem piedalījos vienā prezentacijā vēl vecajā hundai autocentrā. Jau toreiz zinoši autoexperti stāstīja par 2001. gada modeli Sonata(nu.tas,kas līdzigs angļu jaguaram), ka tas esot viens no pirmajiem jaunajiem hundai modeļiem, kas ir ļoti kvalitatīvs ,komforts un izturīgs auto. Ne velti, krievzemē šo auto modeli turpina izlaist vēl šobrīd. 2005-2006.gadā izlaistie jaunie hundaji jau tehnoloģiski neatpalika no līdzīgiem eiropas auto. Un par to kvalitāti līdz pat šodienai neviens īpaši nesūdzas. Jaunajām sonatām un santa fe jau kalpošanas laiks virs 7 gadiem, nobraukumi ap 200 000km - bet tehniskās problemas salīdzinoši maz. Kā stāsta skandi motors mehaniķi - ar mitsukiem,nissaniem problemu esot daudz vairāk nekā ar hundajiem. Ne velti, hundai popularitāte strauji pieaugusi pat vāczemē, kur vācieši vienmēr konservativi turējušies pie saviem auto.

 
Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Kravinieku rinda no Grenctāles vismaz 9 km garumā (papildināts 15.50) (+ VIDEO) 19

Aculiecinieka iesūtītajā foto redzama kravas automobiļu rinda, kas stiepjas 9 kilometru garumā. Rinda kļuvusi vēl garāka, iemesli zināmi. Lasīt vairāk

 

Suzuki varētu izlaist piecdurvju Jimny 1

Suzuki gatavojas laist klajā kompaktā apvidus auto Jimny piecdurvju modeli, kas iegūs garāku riteņu bāzi un plašāku salonu. Lasīt vairāk

 

Kravu pārvadājumi var kavēties, taču plūsma turpinās 1

Lai gan autopārvadātājiem pašreiz ir grūti piegādāt kravas noteiktajos termiņos, autopārvadājumu kravu plūsma notiek un Latvijas ražotāji un tirgotāji ir apgādāti ar visu nepieciešamo, intervijā aģentūrai LETA teica satiksmes ministrs Tālis Linkaits (JKP). Lasīt vairāk

 

Kā izmainās bremzēšanas ceļš atkarībā no braukšanas ātruma un riepu kvalitātes. (+ VIDEO) 20

Šajā reizē Tavs Auto TV stāsts par to, kā izmainās bremzēšanas ceļš atkarībā no braukšanas ātruma un riepu kvalitātes! Un reālā dzīvē šīs patiesības noskaidrosim kopā ar mūsu testa dalībniekiem - rallija pilotiem Māri Neikšānu un Ivaru Vasaraudzi, kamaniņu braucēju Juri Šicu un LTV laika ziņu redaktori Ramonu Salmiņu. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti