Foto: iAuto
Dienvidkorejas autobūves uzņēmums "Hyundai Motor Co." šā gada trešajā ceturksnī strādāja ar 2,25 triljonu vonu (1,08 miljardu latu) tīro peļņu, kas ir par 3,9% vairāk nekā attiecīgajā laika periodā pērn, teikts ceturtdien publiskotajā kompānijas paziņojumā.
Tādējādi autoražotājs reģistrējis pirmo peļņas pieaugumu pēdējo četru ceturkšņu laikā, ko galvenokārt veicināja pārdošanas apjoma kāpums Ķīnā un Brazīlijā.
Kopumā "Hyundai" pārdošanas apjoms iepriekšējā ceturksnī pieaudzis par 6% - līdz 20,8 triljoniem vonu (10,04 miljardiem latu).
Vienlaikus uzņēmums gan norāda, ka tā darbību joprojām negatīvi ietekmē vājš iekšzemes pieprasījums, neskaidrības pasaules ekonomikā un valūtas kursu svārstības.
"Hyundai" kopā ar māsasuzņēmumu "Kia Motors" ir piektā lielākā autobūves kompānija pasaulē.
Likumsakarīgs rezultāts. Pēdējo 10 gadu laikā - nepārtraukta tehnoloģiskā attīstība un kvalitātes celšana. Ne visām eiropas autofirmām tas ir izdevies - drīzāk jau pretēji. Tāpēc arī cilvēki pērk, uzticamība hundai auto tikai pieaug. Atceros, pirms desmit gadiem piedalījos vienā prezentacijā vēl vecajā hundai autocentrā. Jau toreiz zinoši autoexperti stāstīja par 2001. gada modeli Sonata(nu.tas,kas līdzigs angļu jaguaram), ka tas esot viens no pirmajiem jaunajiem hundai modeļiem, kas ir ļoti kvalitatīvs ,komforts un izturīgs auto. Ne velti, krievzemē šo auto modeli turpina izlaist vēl šobrīd. 2005-2006.gadā izlaistie jaunie hundaji jau tehnoloģiski neatpalika no līdzīgiem eiropas auto. Un par to kvalitāti līdz pat šodienai neviens īpaši nesūdzas. Jaunajām sonatām un santa fe jau kalpošanas laiks virs 7 gadiem, nobraukumi ap 200 000km - bet tehniskās problemas salīdzinoši maz. Kā stāsta skandi motors mehaniķi - ar mitsukiem,nissaniem problemu esot daudz vairāk nekā ar hundajiem. Ne velti, hundai popularitāte strauji pieaugusi pat vāczemē, kur vācieši vienmēr konservativi turējušies pie saviem auto.