"Hyundai" peļņa trešajā ceturksnī augusi par 3,9% 5

 
Nozare.lv | 24.oktobris 2013 13:48

Foto: iAuto

Dienvidkorejas autobūves uzņēmums "Hyundai Motor Co." šā gada trešajā ceturksnī strādāja ar 2,25 triljonu vonu (1,08 miljardu latu) tīro peļņu, kas ir par 3,9% vairāk nekā attiecīgajā laika periodā pērn, teikts ceturtdien publiskotajā kompānijas paziņojumā.

Tādējādi autoražotājs reģistrējis pirmo peļņas pieaugumu pēdējo četru ceturkšņu laikā, ko galvenokārt veicināja pārdošanas apjoma kāpums Ķīnā un Brazīlijā.

Kopumā "Hyundai" pārdošanas apjoms iepriekšējā ceturksnī pieaudzis par 6% - līdz 20,8 triljoniem vonu (10,04 miljardiem latu).

Vienlaikus uzņēmums gan norāda, ka tā darbību joprojām negatīvi ietekmē vājš iekšzemes pieprasījums, neskaidrības pasaules ekonomikā un valūtas kursu svārstības.

"Hyundai" kopā ar māsasuzņēmumu "Kia Motors" ir piektā lielākā autobūves kompānija pasaulē.

 
Visi komentāri
 
IkdienasViesis 24.oktobris 2013 14:41
1 0 Atbildēt

Likumsakarīgs rezultāts. Pēdējo 10 gadu laikā - nepārtraukta tehnoloģiskā attīstība un kvalitātes celšana. Ne visām eiropas autofirmām tas ir izdevies - drīzāk jau pretēji. Tāpēc arī cilvēki pērk, uzticamība hundai auto tikai pieaug. Atceros, pirms desmit gadiem piedalījos vienā prezentacijā vēl vecajā hundai autocentrā. Jau toreiz zinoši autoexperti stāstīja par 2001. gada modeli Sonata(nu.tas,kas līdzigs angļu jaguaram), ka tas esot viens no pirmajiem jaunajiem hundai modeļiem, kas ir ļoti kvalitatīvs ,komforts un izturīgs auto. Ne velti, krievzemē šo auto modeli turpina izlaist vēl šobrīd. 2005-2006.gadā izlaistie jaunie hundaji jau tehnoloģiski neatpalika no līdzīgiem eiropas auto. Un par to kvalitāti līdz pat šodienai neviens īpaši nesūdzas. Jaunajām sonatām un santa fe jau kalpošanas laiks virs 7 gadiem, nobraukumi ap 200 000km - bet tehniskās problemas salīdzinoši maz. Kā stāsta skandi motors mehaniķi - ar mitsukiem,nissaniem problemu esot daudz vairāk nekā ar hundajiem. Ne velti, hundai popularitāte strauji pieaugusi pat vāczemē, kur vācieši vienmēr konservativi turējušies pie saviem auto.

GB12 25.oktobris 2013 22:16
0 0 Atbildēt

Nu jau tu sāc dot vaļā kā msh - "vissirfufelsizņemothiundai" stilā...

Crankshaft 26.oktobris 2013 11:14
0 0 Atbildēt

>GB12

Pilnīgu taisnību IV runā, neko "nedod vaļā". R-Eiropā tiešām jau labu brīdi ir apjēguši, ka vismaz tai auto segmentā patriotismam vietas nav, un "balso ar maciņiem" :-) Tostarppar Hyundai un tagad arī KIA, kas būtībā tas pats vien ir :-)

Es jau rakstīju par Chevrolet Lacetti, kurš vispār ir tikai un vienīgi "aplaizīts" Daewoo. Un momentā radās jautājums, kāpēc man būtu jāpērk Golf par krietni dārgāku cenu, ja nav nodoma "zīmēties" , bet vienkārši braukt? Viss MAN nepieciešamais tam auto ir ...un nav defektu - nesen konkrētais auto sasniedza 100 000 km robežu, nav bijis neviena vērā ņemama defekta. Protams, var to norakstīt uz to, ka ikdienā ar to brauc īpašniece - sieviete :-)))))))

GB12 28.oktobris 2013 23:22
0 0 Atbildēt

Crankshaft, es nesaku, ka Hyundai, Lacetti vai dajebkurš korejiešu auto ir slikts auto. Nebūt ne. Es saku to, ka IV pie katra raksta bārsta savu jau sen apnikušo tekstu, cik viņa sonāta ir laba un pārējie auto - mēsli. Līdzīgi kā msh ar savu veco audi.

IkdienasViesis 29.oktobris 2013 13:12
0 0 Atbildēt

Vispār jau GB-12 pārspīlē - nekad neesmu savas sonatas speciali idealizējis . Tie uz kopējā auto fona attiecīgajā cenu diapazonā ir LABI auto, bet nebūt nav ideāli. Vēl pirms 3 gadiem iauto lapās es ļoti slavēju savu w-124(320) mersi, kas tiešām bija ļoti tuvs idealam auto. Diemžēl, tā auto pamatresursss bija izsmelts. Vēl šodien noželoju, ka to auto nesaglabāju un līdz galam nesavedu kārtībā. Bija krīzes gadi. 2005.gada modeļa sonatai,diemzēl, ir viens liels mīnuss : ļoti cieta piekare. Jau auto testa braucienā tas man ļoti nepatika, bet bodnieks pārliecināja, ka pie 30 000 km viss būšot OK. Diemžēl, pat pie 65 000km nekas nav mainījies - pa ceļam uz darbu sievai auto nav iespējams nokrāsoties...2001.gada modeļa sonata šjā ziņā ir pārāka - tai ritošā daļa tiešām neatpaliek no e-klases auto komforta.

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Genesis parāda grezna elektriskās piedziņas krosovera konceptu (+ FOTO)

Ņujorkas autoizstādē izliktajam Neolun ir koncepta statuss, ar lielu potenciālu pārtapt par sērijveida modeli GV90. Lasīt vairāk

 

Iesaka eksperts: no kā jāuzmanās autovadītājiem pavasarī? 1

Varētu šķist, ka pavasarī, kad nokusis sniegs un kļuvis gaišāks, par ceļu satiksmes drošību var raizēties mazāk. Taču arī pavasarī ir vairāki būtiski faktori, kas jāņem vērā, lai droši un bez raizēm nokļūtu iecerētajā galapunktā, tāpēc Swedbank kopā ar Drošas Braukšanas Skolas direktoru Jāni Vanku sagatavojis padomus, kam jāpievērš īpaša uzmanība, pārvietojoties ar auto pavasarī. Lasīt vairāk

 

Frānsisa Skota Kī tilts pēc avārijas - postījumu apmērs (+ VIDEO) 16

Vakar pēc kravas kuģa DALI ietriekšanās sagruva Frānsisa Skota Kī tilts ASV ostas pilsētā Baltimorā. Drona lidojums ļauj novērtēt katastrofas apmērus, sagrauto tiltu un cietušo kuģi. Lasīt vairāk

 

KEM plāno paplašināt atbalsta programmu elektroauto un hibrīdauto iegādei 18

Klimata un enerģētikas ministrija (KEM) plāno paplašināt atbalsta programmu iedzīvotājiem elektroauto un hibrīdauto iegādei, aģentūru LETA informēja KEM pārstāvji. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti