„Interbrand” par vērtīgāko automobiļu zīmolu atzīst „Toyota” - iAuto

„Interbrand” par vērtīgāko automobiļu zīmolu atzīst „Toyota”

 
iAuto | 31.oktobris 2013 15:03

Pētījumu kompānija „Interbrand” par vērtīgāko automobiļu zīmolu un desmito vērtīgāko zīmolu pasaulē atzinusi japāņu autoražotāju „Toyota”, kura zīmola vērtība sasniegusi 35,35 miljardus ASV dolāru. Tas ir par 17% vairāk nekā pērn.

Foto: iAuto.lv

Kā „Toyota” zīmola izaugsmes cēloņus „Interbrand” min uzņēmuma globālās līderpozīcijas hibrīda tehnoloģiju jomā. „Toyota Prius” pārdošanas apjoms visā pasaulē jau ir pārsniedzis trīs miljonu robežu, bet kopējais pilnā hibrīda modeļu pārdošanas apjoms pasaulē ir aptuveni 5,5 miljoni eksemplāru.

Līdz 2015.gada beigām „Toyota” visā pasaulē prezentēs 15 jaunus vai atjauninātus hibrīda modeļus, ieskaitot vienu degvielas šūnu transportlīdzekli.

Foto: iAuto.lv

Otrs vērtīgākais automobiļu zīmols ir „Mercedes-Benz”, kura vērtība gada laikā pieaugusi par 6%, sasniedzot 31,904 miljardus ASV dolāru, savukārt 3.vietā ierindojies BMW, kura zīmols ir 31,839 miljardus ASV dolāru vērts, un tas ir par 10% vairāk nekā gadu iepriekš. Kopējā zīmolu sarakstā visi trīs autoražotāji ierindojušies secīgi – no 10.vietas līdz 12.vietai.

Ceturtais vērtīgākais automobiļu zīmols un 20.vērtīgākais zīmols kopumā ir vēl viens japāņu ražotājs – „Honda”, kura vērtība gada laikā pieaugusi par 7%, sasniedzot 18,49 miljardus ASV dolāru.

34.vietā kopējā sarakstā atrodas „Volkswagen” (11,12 miljardi; +20%), 42.vietā – „Ford” (9,18 miljardi; +15%), 43.vietā – „Hyundai” (9 miljardi; +20%), 51.vietā – „Audi” (7,767 miljardi; +8%), 64.vietā – „Porsche” (6,47 miljardi; +26%), 65.vietā – „Nissan” (6,2 miljardi; +25%), 83.vietā – KIA (4,7 miljardi; +15%), 89.vietā – „Chevrolet” (4,578 miljardi; jaunpienācējs sarakstā), 98.vietā – „Ferrari” (4 miljardi; +6%).

73.vietu sarakstā ieņem naftas kompānija „Shell”, kuras zīmols novērtēts ar 5,535 miljardiem ASV dolāru, kas ir par 16% vairāk nekā gadu iepriekš. 96.vietā atrodas ASV motociklu ražotājs „Harley Davidson”, kura zīmols ir 4,23 miljardus ASV dolāru vērts (par 10% vairāk nekā pērn).

Par vērtīgāko zīmolu pasaulē atzīts tehnoloģiju gigants „Apple”, kura vērtība gada laikā palielinājusies par 28%, un nu iekostais ābols ir 98,3 miljardus ASV dolāru vērts. 2.vietā atrodas „Google”, kura vērtība gada laikā augusi par 34%, sasniedzot 93,2 miljardus ASV dolāru. 3.vērtīgākais zīmols pasaulē ir „Coca Cola” – 79,213 miljardi ASV dolāru jeb par 2% vairāk nekā pērn.

5% kritumu piedzīvojis 9.vietā esošais datortehnikas ražotājs „Intel”, kura zīmols nu ir 37,257miljardus ASV dolāru vērts. Par 1% sarukusi arī „Hewlett-Packard” vērtība, kas ar 25,8 miljardiem ASV dolāru atrodas 15.vietā.

 
Komentāri
 
Nav pievienots neviens komentārs.
Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Ferrari F40 saslīd un nopļauj apgaismes stabu (+ VIDEO) 2

Zināms, ka avārija notikusi Lielbritānijā, iespējams, izmēģinot automašīnu pēc veiktās tehniskās apkopes. Lasīt vairāk

 

Pēc ilgiem gadiem Latvijas Premium auto tirgū Audi apsteidz BMW 2024. gadā 3

Latvijas premium automobiļu pircēji priekšroku devuši Audi un BMW, kas ar gandrīz vienādu reģistrāciju skaitu ieņem pirmās divas vietas. Lasīt vairāk

 

Volkswagen grupas automobiļu tirdzniecība 2024. gadā sarukusi par 2,3%, Ķīnā - par 10% 2

Vācijas autobūves grupa "Volkswagen" pērn pasaulē pārdevusi 9,027 miljonus automobiļu, kas ir par 2,3% mazāk nekā gadu iepriekš, teikts koncerna otrdien publiskotajā paziņojumā. Lasīt vairāk

 

Teju piektā daļa autovadītāju mēdz nelietot pagrieziena rādītāju 26

Pagrieziena rādītāja izmantošana, veicot nogriešanās vai joslas maiņas manevru, ir svarīga satiksmes drošībai, taču teju piektā daļa jeb 18% autovadītāju mēdz to nelietot, liecina “Carlsberg 0.0 atbildīgas braukšanas indeksa” dati. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti