„Interbrand” par vērtīgāko automobiļu zīmolu atzīst „Toyota”

iAuto | 31.oktobris 2013 15:03

Pētījumu kompānija „Interbrand” par vērtīgāko automobiļu zīmolu un desmito vērtīgāko zīmolu pasaulē atzinusi japāņu autoražotāju „Toyota”, kura zīmola vērtība sasniegusi 35,35 miljardus ASV dolāru. Tas ir par 17% vairāk nekā pērn.

Foto: iAuto.lv

Kā „Toyota” zīmola izaugsmes cēloņus „Interbrand” min uzņēmuma globālās līderpozīcijas hibrīda tehnoloģiju jomā. „Toyota Prius” pārdošanas apjoms visā pasaulē jau ir pārsniedzis trīs miljonu robežu, bet kopējais pilnā hibrīda modeļu pārdošanas apjoms pasaulē ir aptuveni 5,5 miljoni eksemplāru.

Līdz 2015.gada beigām „Toyota” visā pasaulē prezentēs 15 jaunus vai atjauninātus hibrīda modeļus, ieskaitot vienu degvielas šūnu transportlīdzekli.

Foto: iAuto.lv

Otrs vērtīgākais automobiļu zīmols ir „Mercedes-Benz”, kura vērtība gada laikā pieaugusi par 6%, sasniedzot 31,904 miljardus ASV dolāru, savukārt 3.vietā ierindojies BMW, kura zīmols ir 31,839 miljardus ASV dolāru vērts, un tas ir par 10% vairāk nekā gadu iepriekš. Kopējā zīmolu sarakstā visi trīs autoražotāji ierindojušies secīgi – no 10.vietas līdz 12.vietai.

Ceturtais vērtīgākais automobiļu zīmols un 20.vērtīgākais zīmols kopumā ir vēl viens japāņu ražotājs – „Honda”, kura vērtība gada laikā pieaugusi par 7%, sasniedzot 18,49 miljardus ASV dolāru.

34.vietā kopējā sarakstā atrodas „Volkswagen” (11,12 miljardi; +20%), 42.vietā – „Ford” (9,18 miljardi; +15%), 43.vietā – „Hyundai” (9 miljardi; +20%), 51.vietā – „Audi” (7,767 miljardi; +8%), 64.vietā – „Porsche” (6,47 miljardi; +26%), 65.vietā – „Nissan” (6,2 miljardi; +25%), 83.vietā – KIA (4,7 miljardi; +15%), 89.vietā – „Chevrolet” (4,578 miljardi; jaunpienācējs sarakstā), 98.vietā – „Ferrari” (4 miljardi; +6%).

73.vietu sarakstā ieņem naftas kompānija „Shell”, kuras zīmols novērtēts ar 5,535 miljardiem ASV dolāru, kas ir par 16% vairāk nekā gadu iepriekš. 96.vietā atrodas ASV motociklu ražotājs „Harley Davidson”, kura zīmols ir 4,23 miljardus ASV dolāru vērts (par 10% vairāk nekā pērn).

Par vērtīgāko zīmolu pasaulē atzīts tehnoloģiju gigants „Apple”, kura vērtība gada laikā palielinājusies par 28%, un nu iekostais ābols ir 98,3 miljardus ASV dolāru vērts. 2.vietā atrodas „Google”, kura vērtība gada laikā augusi par 34%, sasniedzot 93,2 miljardus ASV dolāru. 3.vērtīgākais zīmols pasaulē ir „Coca Cola” – 79,213 miljardi ASV dolāru jeb par 2% vairāk nekā pērn.

5% kritumu piedzīvojis 9.vietā esošais datortehnikas ražotājs „Intel”, kura zīmols nu ir 37,257miljardus ASV dolāru vērts. Par 1% sarukusi arī „Hewlett-Packard” vērtība, kas ar 25,8 miljardiem ASV dolāru atrodas 15.vietā.

 
Komentāri
 
Nav pievienots neviens komentārs.
Tavs komentārs
 
 
Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Latvijā piekabēm nav noteikts protektora dziļums

iAuto eksperts Edgars Griģis norāda uz nepilnībām likumos, tajā skaitā uz to, ka MK 295 noteikumos nav noteikts piekabju riepu protektora dziļums ziemas periodā un autobusu piekabēm, visa gada garumā! Lasīt vairāk

 

Gigantu sadursme - 150 000 tonnu konteinerkuģis pret milzu ostas celtni (+ VIDEO) 25

6.aprīlī Dienvidkorejā, Busanas ostā, milzu konteinerkuģis uzskrēja ne mazāk iespaidīgajam ostas celtnim. Cieta tikai tehnika, bet ievainojumus guva viens cilvēks. Lasīt vairāk

 

eBay pārdod Mustang, kas nav kustināts gandrīz 40 gadus

eBay izsolē izlikts 1969.gada Ford Mustang Boss 429 – automašīna, kas no garāžas nav izbraukusi kopš 1981.gada. Lasīt vairāk

 

Vīrusa laikā no cilvēkiem tukšajās pilsētās ienāk dzīvnieki (+ VIDEO)

Covid-19 atbrīvojis pilsētu ielas no cilvēkiem un transporta, bet to vietu pamazām ieņem dzīvnieki. Pētnieki gan ir vienisprāt, ka tas nenotiek aiz labas dzīves, bet gan tieši otrādi - daudzi faunas pārstāvji bija iemācījušies izdzīvot no piebarošanas, cilvēku un tūristu sniegtās pārtikas, taču tagad tā visa pietrūkst. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti