"Nissan" peļņa biznesa gadā pieaugusi par 14%

Foto: iAuto.lv

Nozare.lv | 13.maijs 2014 7:50

Japānas autobūves kompānija "Nissan Motor Co." pagājušajā biznesa gadā, kas noslēdzās martā, strādāja ar 389 miljardu jenu (2,7 miljardu eiro) tīro peļņu un tas ir par 14% vairāk nekā pirms gada, teikts pirmdien publiskotajā uzņēmuma paziņojumā.

Peļņas kāpumu galvenokārt veicināja Japānas jenas vērtības kritums, izmaksu samazināšanas pasākumi un pārdošanas apjoma pieaugums.

"Nissan" tirdzniecības apjoms biznesa gadā palielinājies par 20% un sasniedzis 10,48 triljonus jenu.

Uzņēmums prognozē, ka šajā biznesa gadā peļņa pieaugs līdz 405 miljardiem jenu, bet pārdošanas apjoms - līdz 10,79 triljoniem jenu.

 
Komentāri
 
Nav pievienots neviens komentārs.
Tavs komentārs
 
 
Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Mercedes S-klase vēl lētākā versijā

Mercedes-Benz laidis klajā sava flagmaņa, S-klases modeļa, lētāko versiju, kas sākotnēji būs pieejama Ķīnas tirgū, bet vēlāk arī citur pasaulē. Lasīt vairāk

 

Aston Martin nāk palīgā Mercedes: jaunos F-1 drošības auto pārstāvēs divas markas (+ FOTO) 4

Pēc 25 gadu ilgas Mercedes hegemonijas šo prestižo amatu atļauts ieņemt arī Aston Martin – 12 no 23 sacīkšu posmiem F-1 karavānu cīņā ievadīs britu ražojums. Lasīt vairāk

 

"Meistara padoms": Kā tikt atpakaļ uz ceļa, ja gadījies ieslīdēt grāvī ? (+VIDEO) 8

Braucot ziemā var gadīties visādi. Ieslīdēšana grāvī nav nekāds negods. Tā var gadīties ikvienam, sevišķi mazāk pieredzējušiem braucējiem. Šoreiz sniegsim pāris padomu, kā atbrīvoties no sniega gūsta, izmantojot savus spēkus, bet, ja tas nelīdz - kā pareizi veikt mašīnas vilkšanu? Lasīt vairāk

 

Super Bowl 2021 reklāmas; Jeep, Brūss Springstīns un apvainojumi par braukšanu dzērumā (+ VIDEO) 1

Super Bowl 2021 amerikāņu futbola līgas čempionāta fināls ar pasaulē dārgāko reklāmas laiku nu jau aizvadīts, taču atsauksmes par tām dzirdamas vēl tagad. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti