"Mercedes" atklāj C klases universālu (+ foto) 3

 

Foto: Publicitātes foto

iAuto | 22.maijs 2014 7:58

21.maijā vācu kompānija "Mercedes-Benz" oficiāli atklājusi C klases universālu jeb kā vācieši to dēvē – C klases T modeli.

Jaunā universāla garums ir 4702 mm – par 96 mm vairāk nekā iepriekšējās paaudzes modelim. Riteņu bāze pieaugusi par 80 milimetriem un tagad sasniedz 2840 mm, bet brīvā telpa aizmugures pasažieru kāju zonā palielinājusies par 45 mm.

Foto: Publicitātes foto

Jaunais modelis ir par 40 mm platāks, savukārt bagāžas nodalījumā tagad ietilps par 5 litriem vairāk (490 jeb maksimāli 1510 litri). Par papildu maksu, proporcijās 40/20/40 (agrāk 60/40) dalāmos aizmugures sēdekļus var aprīkot ar elektropiedziņu, kas regulēšanu ļaus veikt ar pogas palīdzību, bet, ja klientam nav nekas pretī piemaksāt vēl mazliet, aprīkojumu var uzlabot ar "Easy Pack" sistēmu, kas bagāžas nodalījuma elektrisko vāka atvēršanas mehānismu iedarbinās, ja pavēzēs kāju zem aizmugures bufera.

Foto: Publicitātes foto

Tāpat kā sedans, arī universāls pieejams ar divu veidu priekšpuses dizainu – ar sportisku radiatora resti un lielu Mercedes trīsstaru zvaigzni centrā vai "Exclusive" izpildījumā ar mazo zvaigznīti uz motora pārsega. Automobiļa aprīkojumā deviņi gaisa spilveni, 7 collu multimediju sistēmas ekrāns, skārienjutīga virsma ("Touchpad") dažādu sistēmu vadīšanai un pirmoreiz šajā modelī – „Head-up” projekcijas displejs, kas ataino informāciju uz vējstikla (papildmaksa).

Foto: Publicitātes foto

Palīgasistentu sarakstā atrodama arī "Collision Prevention Assist Plus" sistēma, kas darbojas kombinācijā ar adaptīvo bremžu sistēmu un pasargās ne tikai no sadursmes ātrumā no 7 km/h, bet spēs uzsāk automātisko bremzēšanu līdz pat ātrumam 105 km/h, ja iespējamās sadursmes gadījumā vadītājs uz radušos situāciju nereaģē.  

Foto: Publicitātes foto

Neskatoties uz plusiem gabarītos, jaunais C klases universāls salīdzinot ar priekšteci kļuvis vieglāks par 65 kilogramiem un tagad sver 1500 kg.

Foto: Publicitātes foto

Dzinējus universāls dalīs ar C klases sedanu. Tas nozīmē, ka pircēju izvēlei tiks nodoti četrcilindru agregāti ar 115-204 ZS jaudu, dīzeļa hibrīds ar 204+27 ZS jaudu, benzīna četru un sešu cilindru motori ar 156-333 ZS, kā arī benzīna Plug-in hibrīds ar vairāk nekā 300 ZS jaudu.

Foto: Publicitātes foto

Transmisiju piedāvājumā sešpakāpju manuālā vai septiņu diapazonu automātiskā pārnesumkārba, jaudīgākajām versijām par piemaksu "4Matic" pilnpiedziņa, bet pneimatisko piekari "Airmatic" (jaunums šīs klases spēkratiem) no opciju saraksta varēs izvēlēties praktiski visām C klases universāla modifikācijām. Tirdzniecībā C klases universāls nonāks septembrī, cenas šobrīd vēl nav nosauktas. 

Foto: Publicitātes foto

 
Visi komentāri
 
LMT 22.maijs 2014 10:04
0 0 Atbildēt

quo vadis MB...

GB12 22.maijs 2014 11:35
0 0 Atbildēt

Sedans smukāks (kā jau mersedesiem pārsvarā, tā gan ir gaumes lieta), bet, nu jā, pēc ilgāka pārtraukums Mercedes atkal sāk ražot skaistus auto... Tas priecē.

Trend 22.maijs 2014 15:59
0 0 Atbildēt

piekrītu, MB nav jāražo kravinieki, arī man Mercedes universāli nepatīk, ko nevar teikt par bagātajiem vācu pensionāriem

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Geparda – 110 km/h ātrs un jau no 16 gadiem (+ FOTO)

Ar pārbūvēto Volkswagen Up Vācijā drīkst braukt A1 kategorijas vadītāju tiesību īpašnieki, kas pie tādām var tikt jau no 16 gadu vecuma. Lasīt vairāk

 

Izmaiņas koplietojamo elektroskrejriteņu satiksmē Rīgā (+ VIDEO) 1

Rīgas dome šodien lēma, ka no maija koplietojamie elektriskie skrejriteņi pa Rīgas centru nebrauks ātrāk par 20 kilometriem stundā, kā arī pakāpeniski tiks ieviestas speciālas to novietošanas zonas un tos nedrīkstēs atstāt kur pagadās, kā tas nereti bijis līdz šim. Skrejriteņu operatori izmaiņas vērtē neviennozīmīgi. Lasīt vairāk

 

KEM plāno paplašināt atbalsta programmu elektroauto un hibrīdauto iegādei 17

Klimata un enerģētikas ministrija (KEM) plāno paplašināt atbalsta programmu iedzīvotājiem elektroauto un hibrīdauto iegādei, aģentūru LETA informēja KEM pārstāvji. Lasīt vairāk

 

Nepilni 18 000 eiro - jaunais Dacia Duster arī Latvijā 24

Piedāvājumā pilnais hibrīds HYBRID 140, jaunais benzīna dzinējs TCe 130 Mild Hybrid, pilnpiedziņas versijas, benzīna/LPG divdegvielu dzinējs ECO-G 100 un klientu iecienītās augstākā līmeņa Extreme un Journey aprīkojuma versijas, kas papildina viena otru. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti