Audi RS 7 Sportback iegūst jaunus uzlabojumus

 

Foto: Publicitātes foto

Moller Baltic | 3.jūnijs 2014 8:00

Jauns dinamikas etalons — uzlabotais Audi RS 7 Sportback. Lielā piecdurvju kupeja ieguvusi jaunus LED priekšējos luktrurus, kā arī vēl labāku informācijas un izklaides sistēmu. 4,0 l TFSI dzinējs ar 412 kW (560 ZS) jaudu un 700 Nm griezes momentu izceļas ar patiešām iespaidīgu veiktspēju, turklāt tā degvielas patēriņš ir tikai 9,5 litri uz 100 kilometriem un izmešu daudzums — 221 grams CO2 uz kilometru.

„Audi RS 7 Sportback apliecina, ka RS modeļi ir mūsu zīmola labākie un sportiskākie modeļi,” apgalvo AUDI AG Tehniskās izstrādes nodaļas valdes loceklis Prof. Dr. Ulrihs Hakenbergs. „Jaudīgais V8 dzinējs ar cilindru atslēgšanas sistēmu COD apvienojumā ar quattro piedziņu un pārdomāto vieglo konstrukciju padara RS 7 Sportback par izcilu sporta aprīkojuma paraugu, kas patiks ikvienam dinamiskas un vienlaikus efektīvas braukšanas piekritējam.”

Foto: Publicitātes foto

Jau pirmais acu skatiens atklāj RS 7 Sportback dinamisko raksturu — garš dzinēja pārsegs, sportiski un plūstoši C balsti slīpās formas aizmugurējā daļā atstāj estētisku pirmo iespaidu. Jaunās dizaina detaļas izceļ automobiļa ārējo izskatu, piemēram, RS modeļiem raksturīgais vienrāmja šūnu formas režģis tagad ir ar vēl asākām un izteiktākām kontūrām. Trīs papildaprīkojuma komplekti – Matt Aluminium, Gloss Black un Carbon — padara RS 7 vēl pamanāmāku. Uz priekšējās gaisa ieplūdes atveres ir quattro emblēma. Nedaudz izmainīts ir arī priekšējais bamperis ar izteiktajām gaisa ieplūdes atverēm.

Vienrāmja režģim pieskaņotajos priekšējos lukturos iestrādātas LED diodes, kas iekļautas standartaprīkojumā. Pēc pieprasījuma automobili iespējams aprīkot ar inovatīvo Matrix LED tehnoloģiju, kas pieejama tikai RS 7 Sportback versijā ar tumšo apdari. Šajā piedāvājumā ietverti arī dinamiskie pagriezienu rādītāji priekšpusē. Aizmugurē tie iekļauti standartaprīkojumā. Arī aizmugurējiem lukturiem ir jauns dizains. Jaunumi virsbūves krāsu klāstā ir metāliskā Floret Silver, metāliskā Glacier White, metāliskā Mythos Black un Sepang Blue krāsa ar perlamutra efektu.

Foto: Publicitātes foto

Eleganti melnajā salonā, kurā īpaši izceļas RS sporta sēdekļi, dizaineri ir pārveidojuši arī mērinstrumentu paneli: gaisa ventilācijas sprauslas, pārnesumu pārslēgšanas lāpstiņas aiz stūres un quattro emblēmu mērinstrumentu panelī. Standartaprīkojumā iekļautā MMI navigation plus ar MMI touch tagad izmanto jaunākās paaudzes informācijas un izklaides sistēmas modulāro platformu. Tās būtiskākais jauninājums ir Audi partneru Nvidia izstrādātais efektīvais grafiskais procesors.

4,0 l TFSI dzinējs uzlabotajā Audi RS 7 Sportback nodrošina tādu pašu jaudu kā iepriekš — 412 kW (560 ZS) — un nepārtrauktu 700 Nm griezes momentu pie 1750 līdz 5500 dzinēja apgriezieniem minūtē. Šis dzinējs ļauj piecdurvju kupejai ieskrieties no 0 līdz 100 km/h vien 3,9 sekundēs. Ar papildaprīkojumā pieejamajiem dinamikas komplektiem automobiļa maksimālais ātrums sasniedz 280 vai 305 km/h. ECE ciklā skanīgais V8 bi turbo dzinējs patērē tikai 9,5 litrus degvielas uz 100 kilometriem un saražo 221 gramu CO2 izmešu uz kilometru. Galvenais šīs efektivitātes faktors ir cilindru atslēgšanas sistēma COD, kas daļējas dzinēja noslodzes gadījumā izslēdz četrus cilindrus.

Foto: Publicitātes foto

Astoņu pakāpju tiptronic pārnesumkārba ir radīta sportiskam sniegumam. Tās garie pārnesumi novada astoņu cilindru dzinēja jaudu uz quattro pastāvīgo visu riteņu piedziņas sistēmu. Pēc pieprasījuma Audi quattro visu riteņu piedziņu iespējams aprīkot ar aizmugurējās ass sporta diferenciāli.

RS 7 Sportback standartaprīkojumā iekļautā RS adaptīvā pneimatiskā piekare ar adaptīvo amortizācijas kontroli ļauj pazemināt automobiļa virsbūvi par 20 milimetriem. Tās vadība ir iestrādāta Audi drive select braukšanas dinamikas sistēmā. Kā alternatīvu Audi piedāvā RS sport plus piekari ar dinamisko braukšanas kontroli DRC. Papildus iespējams izvēlēties arī dinamisko stūrēšanu ar pastāvīgi mainīgu stūres pārnesumskaitli.

Uzlabotā Audi RS 7 Sportback standartaprīkojumā ietilpst kalti 20 collu vieglmetāla diski; bet papildaprīkojumā pieejami lietie 21 collas alumīnija diski trīs dažādās krāsās. Četru ventilēto bremžu disku viļņotā forma padara tos vieglākus. Kā alternatīvu Audi iespējams uzstādīt oglekļa šķiedras keramiskos diskus. Elektroniskā trajektorijas stabilizācijas kontrole ESC ir aprīkota ar sporta režīmu, kuru nepieciešamības gadījumā iespējams arī atslēgt pavisam.

Audi RS 7 Sportback būs pieejams Vācijā sākot ar 2014. gada trešo ceturksni. Tā sākuma cena ir 113 300 EUR.

Foto: Publicitātes foto

 
Komentāri
 
Nav pievienots neviens komentārs.
Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Unikālais 48 cilindru motocikls pārdots par 107 000 eiro

Noslēgusies Bonhams izsole, kurā tika pārdots pasaulē vienīgais 48 cilindru motocikls. Lasīt vairāk

 

Kā izskatījās iepriekšējie visu paaudžu Dacia Duster... un tagad jaunais trešās paaudzes modelis (+ VIDEO)

iAuto.lv iepazīst jaunās paaudzes Dacia Duster, pie viena parādot visas Duster modeļu paaudzes evolūciju vairāk nekā desmit gadu garumā. Lasīt vairāk

 

Līdz 1400 eiro - deputāti spriedīs par sodu pastiprināšanu ceļu satiksmē 22

Saeimas Juridiskajā komisijā šodien plānots spriest par sodu pastiprināšanu par pārkāpumiem ceļu satiksmes jomā. Lasīt vairāk

 

Japāņu Bavārija. Pirmais ieskats Mazda CX-80 salonā (+VIDEO)

Vai atminaties, kad pēdējo reizi sastapāties ar pa īstam lielu Mazda markas automašīnu? Līdz šim lielākais japāņu ražotāja modelis Eiropā saucas CX-80, un TV Autoziņām radās unikāla iespēja iepazīties ar septiņvietīgo krosoveru Mazda R&D centrā Vācijā. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti