Ferrari prezentē 488 GTB pēcteci F8 Tributo, kas iegūst markas vēsturē jaudīgāko V8 motoru.
Itāļu varenauto ražotājs atklājis, ka F8 Tributo tiks komplektēts ar tādu pašu motoru kā modelis 488 Pista. Tas nozīmē, ka F8 Tributo iebūvēts 3,9 litru astoņu cilindru benzīna dzinējs, kas attīsta 720 Zs (770 Nm) un ar divu turbīnu palīdzību ļauj sasniegt maksimālo ātrumu 340 km/h. Jaunais varenauto ir par 40 kg vieglāks nekā tā priekštecis, taču apveltīts ar 50 Zs lielāku jaudu, kā rezultātā pirmo simtu F8 Tributo sasniedz 2,9 sekundēs, bet otro – 7,8 sekundēs. Tas ir attiecīgi par 01 un 0,3 sekundēm ātrāk nekā 488 GTB, bet maksimālais ātrums ir par 10 km/h lielāks.
Jaunajai supermašīnai uzstādīts aerodinamiskais aprīkojums ar elementiem no sacīkšu Ferrari, bet daži citi risinājumi, piemēram, motora siltuma novades sistēma, aizgūti no 488 Pista.
Ferrari F8 Tributo ieguvis modernizētu Side Slip Angle Control sistēmu, kas palīdz kontrolēt automobili sānslīdē, kā arī uzlabotu Ferrari Dynamic Enhancer, kas regulē spiedienu bremžu mehānismos un pirmoreiz aktivizējama Race braukšanas režīmā.
Jaunā varenauto salons saglabājis līdzšinējo koncepciju, taču katrs priekšējā paneļa, durvju un centrālā tuneļa elements ir projektēts un izstrādāts no jauna. F8 Tributo ir jauna stūre, multimediju sistēma ar septiņu collu ekrānu, bet par papildmaksu pieejama pakete, kas palīdzēs samazināt automobiļa svaru.