BMW i3 pēcteča nebūs; 3,5 un 7.sēriju elektrificēs 1

Foto: Publicitātes attēls

iAuto | 19.septembris 2019 10:47

BMW atklājis nākotnes plānus attiecībā par savu pirmo elektriskās piedziņas modeli i3. Tagad zinām, ka pēcteča tam nebūs, tāpat kā vēl vienas modernizācijas. Tā vietā bavārieši koncentrēsies 3, 5 un 7.sērijas elektrificēšanai.

BMW elektropionieris, kas bavāriešu piedāvājumā ienāca 2013.gadā, paliks nemainīgā izskatā un tehniskajā izpildījumā līdz pat tā ražošanas beigām. Sākumā i3 pie klientiem devās ar 22 kWh akumulatoru, 2016.gadā kapacitāti palielināja līdz 33,2 kWh, bet no 2018.gada automašīna tiek piegādāta ar 42,2 kWh akumulatoru. Vienlaicīgi no piedāvājuma tika izņemts 650 kubikcentimetru motocikla motors, kas tika piedāvāts kā Range extender gaitas pagarinātājs. Vācu žurnālisti raksta, ka reāli sasniedzama distance ar i3 ikdienas satiksmē ir aptuveni 260 km.

Pavisam BMW izlaidis 150 000 i3 eksemplārus, turklāt 2019.gada pirmajā pusē noiets rāda pieaugumu par 21%, ja salīdzina ar 2018.gada pirmo pusi. Standarta versijas elektromotors attīsta 170 Zs, E-Gti versijai – 184 Zs.

Nākamajos gados BMW plāno arvien lielāku elektrificēto modeļu skaitu. Kā galvenais jaunums tiek virzīts 2021.gadā gaidāmais krosovers iNext. Sagaidīsim arī BMW i4, kas būs 3.sērija ar elektrisko piedziņu un modificētu izskatu, 2023.gadā parādīsies i5, kas būs radīts uz 5.sērijas bāzes, kā arī iX5 uz krosovera X5 bāzes. Tajā pašā gadā BMW sola arī i7, kam pamatā 7.sērijas modelis. Jau tagad zināms, ka nākamā 7.sērija ar indeksu G70 apvienos modeļus ar iekšdedzes dzinēju, Plug-in hibrīdtehnoloģiju un pilnībā elektrisku piedziņu.

Cik ilgi vēl tiks ražots kompaktais BMW i3, ražotājs vēl neatklāj.

 
Visi komentāri
 
WONDERWHY 22.septembris 2019 10:39
0 0 Atbildēt

Pēdējais laiks iepirkt kādu V8 auto. Citādāk vēl pēc pāris gadiem sāks ražot tikai elektriskās misenes un labākā gadījumā 3 cilindru motorus ar 10 turbīnām, lai to divu tonnu kasti iekustinātu.

Tavs komentārs
 
 
Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Tā mēs projektējam jeb, uz kurieni ved lepnā norāde (+ FOTO) 10

Tūkstošu vērtā norāde ved "uz nekurieni", kamēr īstais ceļš uz apdzīvoto vietu atrodas trīs kilometrus tālāk un ir apzīmēts ar necilu izkārtni. Lasīt vairāk

 

Apdzīšana un lēna domāšana - divkārt bīstama kombinācija (+ VIDEO) 20

Video autoram ir pietiekami daudz laika, lai atgrieztos savā joslā pēc neveiksmīga apdzīšanas manevra, taču tas netiek izmantots. Lasīt vairāk

 

Pauls Timrots izsaka viedokli par ceļu būvdarbu projektēšanas kvalitāti un realitāti Latvijā (+ VIDEO) 53

Satiksmes eksperts Pauls Timrots raida skarbus vārdus Latvijas Valsts ceļu virzienā. "Jārada dienests, kas pārbaudīs vai ceļa infrastruktūra izplānota pareizi". Lasīt vairāk

 

Pārdos super ekonomisko Volkswagen ar 1 litra patēriņu (+ FOTO) 2

Pārdošanā nonācis viens no tikai 250 saražotajiem Volkswagen XL1 hibrīdiem. Automašīna, kas uz 100 km patērē 1 litru degvielas, iekļauta izsolē, kas 10.novembrī notiks Birmingemā. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti