Arī jaunie Euro-6 dīzeļdzinēji izrādās kaitīgāki nekā domāts, nodarot vairāk posta cilvēkiem un apkārtējai videi nekā benzīna dzinēji, brīdina ekologi.
Pētījums, ko pēc Parīzes mērijas pasūtījuma veikuši Starptautiskās tīrā transporta padomes speciālisti, apliecina, ka Euro-6 normatīviem atbilstošie dīzeļdzinēji ir gandrīz piecas reizes bīstamāki nekā jaunās paaudzes benzīna motori.
Pārbaudot 180 000 automobiļu 2018.gada vasarā, eksperti trīs vietās Francijas galvaspilsētā izmērīja kaitīgo izmešu daudzumu izplūdes gāzēs vienlaikus reģistrējot to ražošanas gadu un motora tipu.
Kā izrādījās, pat tie dīzeļdzinēji, kas atbilst pašreizējam vides standartam Euro-6, ir ievērojami kaitīgāki nekā tā paša standarta benzīna dzinēji.
Slāpekļa oksīda (NOx) izmeši no Euro 6 dīzeļa automašīnām Parīzes ielās bija 4,8 reizes lielāki nekā Euro 6 benzīna automobiļiem. Jaunie dīzeļdzinēji ir tikai par 18% tīrāki nekā benzīna dzinēji, kas atbilst iepriekšējiem ekoloģiskajiem standartiem.
Euro-5 un Euro-6 standartu dīzeļdzinēji rada 63% no kopējā atmosfēras piesārņojuma ar slāpekļa oksīdiem, kas rodas ar iekšdedzes dzinējiem apgādāto transportlīdzekļu ekspluatācijas rezultātā. Francijas vides aizstāvji bija noraizējušies arī par to, ka emisiju līmeņa mērījumu rezultāti reālos apstākļos atšķiras no laboratorijas rādītājiem vairāk nekā sešas reizes. Visticamāk, tas notiek tādēļ, ka karstā laikā strauji palielinās slāpekļa oksīda izmeši: gaisa temperatūrā, kas pārsniedz 30 grādus, atmosfērā izdalās par 20–30% vairāk bīstamu vielu nekā tad, ja temperatūra svārstās no 20 līdz 30 grādiem pēc Celsija.
Aizliegt tos smirdeļus.
grib Parīze, tādēļ arī tāds pētījums...
Es ar gribu lai vieglos mīzelistus aizliedz, pat dūmojošs benzīnnieks tā nesit elpu ciet kā šie mēsli.
Bet nekas neizraisa tik spontānu vemšanas refleksu, kā brauciens aiz kapeikpsisējam piederoša uz gāzi pārbūvēta meesla.Tos vajadzētu kastrēt, kopā ar visiem tiem daudzskaitlīgajiem LV atejās un pagrabos puslikumīgu uzņēmējdarbību veicošajiem pārbūves un adaptācijas ķeneriem.
Tāpēc gāzi vajag no rūpnīcas. Bet vari nesatraukties gāzei smaka speciāli tiek pievienota un veselību neietekmē, gāze pati nesmird.
Kad mani šķebina, man vienalga- vai tas ir pamatsastāvs vai kāds extra komponents.La varētu uzsākt jēdzīgu cīnu par nākotni un dzīvību- no lemšanas ir jāatstādina savtīgi kampēji un tupi lohi no sabiedriskās domas veidošanas.
Gāze kā degviela ir agresīvs un dzinēju jājošs produkts- tāpēc rūpniecisks uzplaukums te nav gaidāms. Kapeikspsisēja un loha rokās gāze ir nolemta neveiksmei, jo pa lielamja nav naudas degvielai- nebūs arī apkopei un sapratnei.Lasīt atsevišķu gāzes piekritēju bravūrīgos izteikumus forumā ir viens, bet iepazīties ar "īsto" gāzes entuziastu sarunām "viņu tēmās" ir pavisam kas cits.
Nevajag likt rakstā par eur6 kādu 24 gadus veca ne-eur neatbilstoša hlama attēlu un nevajag itin visus dd lietotājus uzskatīt par lohiem.Šī te demagoģija ir vienkārši pretīga un lohu saradies ir tikdaudz, ka viņi to te pasniegto suudu ir gatavi apēst kārām mutēm.
Autors-Lohs, un šādu lažu regulāri publicējot, iAuto tādējādi izrāda klaju necieņu pret krietnu daļu savu lasītāju.TAJĀ SKAITĀ, pret tiem, kas nupat tikko nopirka veikalā 2019g ražojuma dd par krietniem desmitiem tūkstošu eur.Es tūīt pat "nestu" tos suudus dīlerim atpakaļ un prasītu atdot naudu.Izslēgt tos h;amus no gadaauto pretendentu saraksta un to dīleriem uzlikt stingru sodu par nāves izplatīšanu un patērētāju maldināšanu.
Degviela ir degviela, neko tā nejāj ja motors atbilstošs tāpēc arī vajag rūpnieciski.
Nu, pastāsti, kā gāze jāj motoru?
Veselību neietekmē? Kādus gadus atpakaļ bariņš liepājas iedzīvotāju cīnījās pret firmu, kura pārkrāva mērckaptānu, to vielu ko pievieno gāzei priekš smakas - tomēr veselību ietekmēja gan.
Nocebo. Tak bija kadri kurus Audriņu radars ietekmē un netrūkst tādu kas jūt mītiskās āderes.
Man liekas ka tur dažs labs slimnīcu arī dabūja apmeklēt...