Arī jaunie dīzeļdzinēji izrādās kaitīgāki nekā domāts 78

 

Foto: Ekrānbilde no Youtube.com

iAuto | 22.septembris 2019 13:19

Arī jaunie Euro-6 dīzeļdzinēji izrādās kaitīgāki nekā domāts, nodarot vairāk posta cilvēkiem un apkārtējai videi nekā benzīna dzinēji, brīdina ekologi.

Pētījums, ko pēc Parīzes mērijas pasūtījuma veikuši Starptautiskās tīrā transporta padomes speciālisti, apliecina, ka Euro-6 normatīviem atbilstošie dīzeļdzinēji ir gandrīz piecas reizes bīstamāki nekā jaunās paaudzes benzīna motori.

Pārbaudot 180 000 automobiļu 2018.gada vasarā, eksperti trīs vietās Francijas galvaspilsētā izmērīja kaitīgo izmešu daudzumu izplūdes gāzēs vienlaikus reģistrējot to ražošanas gadu un motora tipu.

Kā izrādījās, pat tie dīzeļdzinēji, kas atbilst pašreizējam vides standartam Euro-6, ir ievērojami kaitīgāki nekā tā paša standarta benzīna dzinēji.

Slāpekļa oksīda (NOx) izmeši no Euro 6 dīzeļa automašīnām Parīzes ielās bija 4,8 reizes lielāki nekā Euro 6 benzīna automobiļiem. Jaunie dīzeļdzinēji ir tikai par 18% tīrāki nekā benzīna dzinēji, kas atbilst iepriekšējiem ekoloģiskajiem standartiem.

Euro-5 un Euro-6 standartu dīzeļdzinēji rada 63% no kopējā atmosfēras piesārņojuma ar slāpekļa oksīdiem, kas rodas ar iekšdedzes dzinējiem apgādāto transportlīdzekļu ekspluatācijas rezultātā. Francijas vides aizstāvji bija noraizējušies arī par to, ka emisiju līmeņa mērījumu rezultāti reālos apstākļos atšķiras no laboratorijas rādītājiem vairāk nekā sešas reizes. Visticamāk, tas notiek tādēļ, ka karstā laikā strauji palielinās slāpekļa oksīda izmeši: gaisa temperatūrā, kas pārsniedz 30 grādus, atmosfērā izdalās par 20–30% vairāk bīstamu vielu nekā tad, ja temperatūra svārstās no 20 līdz 30 grādiem pēc Celsija.

 
Visi komentāri
 
Kanibaals 22.septembris 2019 13:58
13 275 Atbildēt

Aizliegt tos smirdeļus.

baals 22.septembris 2019 14:01
49 2 Atbildēt

grib Parīze, tādēļ arī tāds pētījums...

Kanibaals 22.septembris 2019 15:14
115 117 Atbildēt

Es ar gribu lai vieglos mīzelistus aizliedz, pat dūmojošs benzīnnieks tā nesit elpu ciet kā šie mēsli.

650 22.septembris 2019 20:05
8 5 Atbildēt

Bet nekas neizraisa tik spontānu vemšanas refleksu, kā brauciens aiz kapeikpsisējam piederoša uz gāzi pārbūvēta meesla.Tos vajadzētu kastrēt, kopā ar visiem tiem daudzskaitlīgajiem LV atejās un pagrabos puslikumīgu uzņēmējdarbību veicošajiem pārbūves un adaptācijas ķeneriem.

Kanibaals 22.septembris 2019 20:27
3 3 Atbildēt

Tāpēc gāzi vajag no rūpnīcas. Bet vari nesatraukties gāzei smaka speciāli tiek pievienota un veselību neietekmē, gāze pati nesmird.

650 22.septembris 2019 20:49
13 2 Atbildēt

Kad mani šķebina, man vienalga- vai tas ir pamatsastāvs vai kāds extra komponents.La varētu uzsākt jēdzīgu cīnu par nākotni un dzīvību- no lemšanas ir jāatstādina savtīgi kampēji un tupi lohi no sabiedriskās domas veidošanas.

Gāze kā degviela ir agresīvs un dzinēju jājošs produkts- tāpēc rūpniecisks uzplaukums te nav gaidāms. Kapeikspsisēja un loha rokās gāze ir nolemta neveiksmei, jo pa lielamja nav naudas degvielai- nebūs arī apkopei un sapratnei.Lasīt atsevišķu gāzes piekritēju bravūrīgos izteikumus forumā ir viens, bet iepazīties ar "īsto" gāzes entuziastu sarunām "viņu tēmās" ir pavisam kas cits.

Nevajag likt rakstā par eur6 kādu 24 gadus veca ne-eur neatbilstoša hlama attēlu un nevajag itin visus dd lietotājus uzskatīt par lohiem.Šī te demagoģija ir vienkārši pretīga un lohu saradies ir tikdaudz, ka viņi to te pasniegto suudu ir gatavi apēst kārām mutēm.

Autors-Lohs, un šādu lažu regulāri publicējot, iAuto tādējādi izrāda klaju necieņu pret krietnu daļu savu lasītāju.TAJĀ SKAITĀ, pret tiem, kas nupat tikko nopirka veikalā 2019g ražojuma dd par krietniem desmitiem tūkstošu eur.Es tūīt pat "nestu" tos suudus dīlerim atpakaļ un prasītu atdot naudu.Izslēgt tos h;amus no gadaauto pretendentu saraksta un to dīleriem uzlikt stingru sodu par nāves izplatīšanu un patērētāju maldināšanu.

Kanibaals 22.septembris 2019 22:52
4 3 Atbildēt

Degviela ir degviela, neko tā nejāj ja motors atbilstošs tāpēc arī vajag rūpnieciski.

msh 23.septembris 2019 12:30
0 2 Atbildēt

Nu, pastāsti, kā gāze jāj motoru?

msh 23.septembris 2019 12:43
0 0 Atbildēt

Veselību neietekmē? Kādus gadus atpakaļ bariņš liepājas iedzīvotāju cīnījās pret firmu, kura pārkrāva mērckaptānu, to vielu ko pievieno gāzei priekš smakas - tomēr veselību ietekmēja gan.

Kanibaals 23.septembris 2019 20:43
0 0 Atbildēt

Nocebo. Tak bija kadri kurus Audriņu radars ietekmē un netrūkst tādu kas jūt mītiskās āderes.

msh 24.septembris 2019 17:49
0 0 Atbildēt

Man liekas ka tur dažs labs slimnīcu arī dabūja apmeklēt...

Nu nu 22.septembris 2019 14:48
34 1 Atbildēt

Ja kāds patiešām rada izmešus , tad tie ir visi kuģi , kravas, kruīzu, tur nāk ārā riktīgs sū...

22.septembris 2019 15:12
1 1 Atbildēt

Tu aizmirsi lidmašīnas un lauksaimniecību

Kanibaals 22.septembris 2019 15:16
5 30 Atbildēt

Kaut kā kuģus un lidmašīnas caur pilsētas centru braucot/lidojot neesmu manījis. Tavs arguments ir invalīds.

Pļurkt 22.septembris 2019 16:56
16 1 Atbildēt

Tādu eksotisku vārdu kā vējš tu nezini???

Kanibaals 22.septembris 2019 20:30
3 2 Atbildēt

Tas eksotiskais vējš izdzenā nevis koncentrē. Nav dzirdēts ka pie lidostām sūdzētos pat izmešiem un ka logi melni no tām "ķīmiskajām trasēm".

Nu nu 23.septembris 2019 6:31
2 0 Atbildēt

Planēta mums ir viena , kāds sakars ar vēju, tad jau braucot pa bāni arī nav izmeši , jo vējš taču

Kanibaals 23.septembris 2019 9:32
3 2 Atbildēt

Tie izmeši ir augu barība un pilsētās tāpat putekļu pietiek.

ezis71 22.septembris 2019 14:50
70 6 Atbildēt

Biku jāpagaida,tad arī benzīna dzinēji būs kaitīgi.

650 22.septembris 2019 15:19
4 5 Atbildēt

Demagoģijas augstākā pilotāža.Tas kūpošais suuds,kas uz foto- tas ir LV Cssd TA "inženieru" tikko likumīgi izlaistais "piedalīties ceļu satiksmē".

Ja iAuto "atbalsta" demagoģiju, kontexta raušanu un lētu sensāciju- nu tad lai izņem tos smerdeļus jo visiem testiem, un gadauto konkursa un lai kareivīgie lasītāji uzrīko akcijas pie mollera, foruma,inčapa un visiem citiem šeit katru dienu aprakstāmajiem varoņiem.Tā arī uzreiz publicējiet- reku jauns auto iznācis, speciāli lai kaitētu- nepērciet šo Suudu.

Visi dd motorus tirgojoši dīleri- glumekļi un gļēviuļi, savu klientu aizstāvībai tikpat kā nevienu vārdu nav te iebilduši- koku viņiem iebāzt izpūtējā un iespālut skatlogā.

Meli un demagoģija- kamēr LV TA var likumīgi iziet bez jebkāda filtra, ne tikai ka eur6, bet pat bez eur4 vai eur3 vai atbilstības.Gāzes iekārtu var uzstādīt jebkurš- jebkurā pažobelē, atejā un garāžā , bez čeka un garantijas un bez atbildības.Var visu izrūnīt un izmodificēt- liekulīgi apgalvojot, ka tādā LV ser-gēja atejā izmodificētais meesls ar ražotāja neapstiprinātu degvielas veidu un ar īpašnieka kapeikspsisēja laicīgi neveiktām apkopēm ir pavisam "tīrs".Vispakārt vieni degmagogi, glumekļi un pašlabuma kāsēji.

Redzēsim te izbazūnēto gadaauto testa atskaiti- varbūt tur kādu to dīleta iedoto dd hlamu experti sadauzīs centrālajā laukumā pie mola vai noslīcinās kādā purvā, tā lai "nesmird".

Es to stulbeņu vietā, kuri (arīi pēc šeit pat iAuto reklamētā!) beidzamajā gadā par dārgu naudu iegādājās dd- nesiet tos suudus atpakaļ, pieprasiet atgriezt naudu un morālo kaitējumu !

hmm 22.septembris 2019 15:31
6 1 Atbildēt

es tik gribu redzēt, kas notiks tad, kad visi pāries uz pasludināto pasaules glābēju (elektroauto) un visi dīzeļi un benzīnnieki būs aizliegti - ka tik pēc pāris gadiem nav jāatgriežas pie tām pašām vecajām vērtībām

650 22.septembris 2019 15:42
4 2 Atbildēt

pag, neskrien, kad LV "ieviesēji" būs par tavu (un manu..) naudu apguvuši uzlādes tīklu un ieguldījuši miljonus akcijās un plakātos- tad domāsim tālāk, jo jebkurš veiksmes "bizness" prasa nemitīgu attīstību.Redzēsim, kas būs jau tad, kad viņi nespēs uz šobrīd atvēlētās "sabtransa" joslas visi korī sarindoties un pie uzlādes būs jāpierakstās kā tagad pie daktera- vismaz pāris mēn iepriekš..

Asaris 23.septembris 2019 12:46
0 0 Atbildēt

Vecīt, Tu runā par 30 gadu tālu nākotni.

Pareja nenotiks vienā dienā.

msh 23.septembris 2019 17:59
1 0 Atbildēt

Tiešām? Nu tad palasi plānus.

Pļurkt 22.septembris 2019 16:59
1 3 Atbildēt

i-auto - filtrējiet bazaru, citādi sūdi vien te ir sarakstīti!!!

----------------------

Jaunie dīzeļdzinēji ir tikai par 18% tīrāki nekā benzīna dzinēji

Jbk 22.septembris 2019 17:24
17 1 Atbildēt

Videi kaitīgs jebkurš iekšdedzes dzinējs!

Ja par dīzeļiem, tad nekaitigaki veselībai ir vecie dīzeli camonrail dīzeļu atgazes ir sīkas, ieelpojot tas paliek plaušas līdz mūža beigām, veco dīzeļu atgāžu daļas ir lielākas un tas tiek izklepotas!

2x pļurkt 22.septembris 2019 20:32
16 4 Atbildēt

Varbūt iemācies boksterēt? Varbūt tomēr: Jaunie dīzeļdzinēji ir tikai par 18% tīrāki nekā IEPRIEKŠĒJĀS PAAUDZES benzīna dzinēji?

Tas tā! Tomēr visā visumā, mani pilnībā nesatrauc šie zaļteroristu murgi. Braucu un braukšu ar dīzelīti. Ja vēl būtu kaut kur atrodams, jauns vai ļoti mazlietots MB w124, vispār fantastika! Mūsdienu dīzeļi, pārvietojos ar 2018 gada L200, pārbāzti ar elektroniku un vairāk pēc uzvedības atgādina kuslu benzīnieku, nekā jaudīgu diselauto!

Asaris 23.septembris 2019 12:51
0 2 Atbildēt

Izklausies kā zemnieks kurš pirms 100 gadiem to pašu teica par zirgiem un iekšdedzes auto. Gan jau laiks ies un tā opju domāšana pāries. Gan jau ar podziņu telefonu nestaigā ne?

msh 23.septembris 2019 18:00
3 0 Atbildēt

Zemnieks pirms 100 gadiem nopirka traktoru tad, kad spēja to nopirkt. Šodien to zemnieku grib piespiest par pēdējajiem grašiem nopirkt sūdīgāko traktoru, aizliedzot zirgus.

WALA 22.septembris 2019 17:24
75 2 Atbildēt

nu kas tā par tādu modi parādījusies, pētīt to kam rezultāts ir paredzams. Skaidrs ka dīzelim vienmēr būs kaut kādi NOx rādījumi, bet vai kāds pēta cik tāpaša NOx izdalās kamēr vien Ķīnas elektroverkis līdz mums atkuģo. Ķīnu ņemu speciāli jo nobturienes tad saņemtu verķi kas tapis nevadajot izejvielas apkārt pus-pasaulei, kas na videi draudzīgi, bet tikai gala produktu atvedot līdz teiksim Vācijai.

LA 22.septembris 2019 18:15
43 0 Atbildēt

tas vajadzīgs, lai iegrozītu sabiedrībai smadzenes - kaut kādi tur procenti, co divi un noksi vajadzīgi speciālistiem, bet sabiedrībai pietiks, ja pateiks, ka DĪZEĻI IR SLIKTI

wons 22.septembris 2019 18:52
16 14 Atbildēt

Autogāzei vajadzētu atlaides auto nodokļos.

autoparts777 22.septembris 2019 20:46
0 0 Atbildēt

un 7 treknos gadus

Geišas 22.septembris 2019 20:00
1 2 Atbildēt

Un tam aparatam bilde ir kādi 400hp tāpēc viņš taa dūmo

650 22.septembris 2019 20:08
1 5 Atbildēt

Viņš dūmo tāpēc, ka šī te eur6 standartam veltītā un lohiem adresētā raksta autors ir vienkārši lēts kretīns.Lohs.

Dumis 22.septembris 2019 21:27
1 0 Atbildēt

Pareizi noregulēts dīzelis nedūmo, lai tas dūmotu ir ļoti jānoslogo. Ar vieglo tonnas nepārvadā, tā kā kanibalmīzelist nedirs...

650 22.septembris 2019 22:40
3 1 Atbildēt

Kā diez var "pareizi noregulēt" mehānismu, kurš ir izdilis vai bojāts, vai kuram trūkst dažu nozīmīgu sastāvdaļu?

Kā (nu kā??) var raisīt demagoģisku diskusiju par eur6 "kaitīgumu", kad valstī pastāvošie CSDD kontrolētie TA noteikumi "paredz" iziet TA un piedalīties ceļu satiksmē ar patvaļigi izgrieztiem filtriem un cauriem izpūtējiem- gluži mierīgi neatbilstot itin NEVIENAI "Eur" normai- ne pat 15 gadus vecai, ne eur4, ne arī eur5.

Kā tas ir iespējams- pareizi, visss ir iespējams šajā valstī, kur "augstā tribīne" pieder demagogiem,liekuļiem un meļiem un pašlabuma guvējiem.

Kanibaals 22.septembris 2019 22:55
1 1 Atbildēt

Pajāt ko pārvadā un pie kājas ekoloģija, bet kad ziemā mīzelisti silda savus traktorus tad priecājos par tiem dažiem kam kreisā soļara sasalusi un traktors nelec. Reāli indē kaimiņus.

650 22.septembris 2019 23:31
1 0 Atbildēt

Pag, tas ir tieši konkrēti Eur6d, kurš bendē tos kaimiņus? Vai Eur6 lietotāji lej kreizo d-vielu? Ja slēgtā garažā silda- tad kuru parasti kā pirmo uz morgu ved?

Nu nu 23.septembris 2019 6:37
1 0 Atbildēt

Aizmirsi piebilst ka dīzelisti taupa uz Adblue , brauc bez...

WALA 23.septembris 2019 10:18
0 0 Atbildēt

Ir kaudzēm eur6D kam tas AdBlue nav vajadzīgs, piem Honda vai Toyota dīzeļi nekad nav bijuši ar AdBlue.

Rexx 23.septembris 2019 8:42
1 0 Atbildēt

Tev diezgan agresīva retorika. Pasaki lūdzu, ko tieši Tu esi darījis, lai izbeigtu gan vides piesārņošanu ar ekoloģijas prasībām neatbilstošiem transporta līdzekļiem, kā arī demagoģijas dzīšanu ļaudīm galvā? Nu kaut ko citu, kā citādāk domājošo nogānīšanu?

Kanibaals 23.septembris 2019 9:34
2 1 Atbildēt

Fig viņ zin, bet jo jaunāks dīzelis jo sūdīgāk. Ko dod tie Euro cipari, ja tas nemaina to, ka dīzelis silstot neievēro nekādus euro standartus. Palasi tos standartus tur ir n-tie režīmi kuros drīkst no tiem atkāpties, tāpēc arī mērot reālos apstākļos izmeši ir lielāki kā tie kas norādīts. Dīzeli pērk tie paši kapeikpisēji, kas gāzi tā kā nav brīnums, ka pēc tam taupa uz ko var.

msh 23.septembris 2019 12:33
0 0 Atbildēt

Es tev pastāstīšu kaut ko tādu, ko tu nezini - benzīnniekam pie auksta katalizatora arī nekāda tā darbība nenotiek...

Kanibaals 23.septembris 2019 20:45
0 1 Atbildēt

Bet priekš manis benzīns smaržo un pie auksta motora tāpat tam katalizatoram nav ko darīt.

Esso 23.septembris 2019 8:43
0 0 Atbildēt

Tev kkāda problēma ir??Konflikts ar smadzenēm??

Pļurkt 23.septembris 2019 11:18
0 2 Atbildēt

Kādu vēl silda???? Ja dīzelis strādā, tātad jau var braukt un izmeši tam būs identiski kā aukstam, tā karstam. (protams ja kāds ziemā nav sadomājis ar lēto minerālo eļļu uzpildīt motoru!!!!!)

Benzīnnieks gan ir jāsilda, jo to smaku ko tas izdala aukstam esot nav iespējams panest!! Tāpēc, ka benzīna iztvaikošana ir slikta un nepieciešams papildus degvielas daudzums, kuru vienkārši izmet ārā!

Laaciz 23.septembris 2019 11:59
0 1 Atbildēt

Kādu vēl smaku? Nekas ur nav. 10x Vieglāk kā dīzeļa smaku paciest.

Kas Tev jāsilda benzīnā? Benzīns ļoti labi un ātri uzsilst, tam nevajag nekādus priekšildītājus ko te jauniem dīzeļiem kā ekstru dod līdzi.

Pļurkt 23.septembris 2019 14:43
0 2 Atbildēt

Dzer mazāk, a ja dzer, tad vismaz uzkod!

WALA 23.septembris 2019 18:43
0 0 Atbildēt

Kādi priekšsildītāji, un kas tur, vecajam Hondas 2,2 bija kvēlsveces, bet jaunajam 1,6 nav pat to

Laaciz 24.septembris 2019 8:28
0 1 Atbildēt

Atvainojos, tas laikam skaitās kā paildus gaisa sildītājs. Kaut kādās ekstru listēs šķiet kāds bija apsaucis kā priekšildītāju.

msh 24.septembris 2019 12:27
0 0 Atbildēt

Nē nu ķīseļi komplektējas ar divu veidu sildītājiem - autonomkām un elektriskiem papildus sildītājiem, kvēlsveču vai elektrisku radiatoru izskatā. Abi ķīseļiem ir salīdzinoši izplatīti.

msh 23.septembris 2019 12:42
0 0 Atbildēt

Vai tu esi redzējis kādu citu benzīnnieku kā motorzāģa vai krūmgrieža divtaktnieks? Es tā noprotu ka no turienes nāk traktorfanu stāsti par smirdīgajiem benzīnniekiem - ja mašīnas un traktorus šie var nopirkt aprīkotus ar dīzeļiem, dārza tehniku ar dīzeļiem šie nopirkt nevar, un pārnēsājamajai tehnikai iekšā ir divtaktnieki, kas gan kūp, gan izdala tādu interesantu smaķeli.

Ja tev benzīnnieks nepanesami smird, tad ir divi varianti - 1) neko jaunāku par žiķeli ar karbuli neesi redzējis 2) ožas receptori pielāgojušies ķīseļa smakai un viss pārējais ir nepanesams. Man kaut kā neizdodas saost neko īpašu mana golfa, kura motoram pašrocīgi ir saregulēta uzsilšanas trekninājuma līkne tā lai sadegšanas apstākļi degkamerā būtu vienādi gan aukstam, gan siltam, izplūdes gāzēs - nesadegušais benzīns nonāk karterī, kur pēc tam caur ventilāciju atkal ieplūdē - tavam dīzelim gan liekā degviela pārvēršas kvēpos; tā kā izpūtējs to visu uzkrāj, tad tu starpību neredzi

Pļurkt 23.septembris 2019 14:42
0 2 Atbildēt

Dzer mazāk, tad gan saodīsi, gan kaut ko zināsi arī!

msh 23.septembris 2019 18:09
1 0 Atbildēt

Dzer pats mazāk, tad tev būs laika kaut ko iemācīties - atklāsi ka siksnas piedzīts mehānisks dīzeļdegvielas sūknis, un divu rīkļu karbulis nav šobrīd vairs saistošās degvielas padeves ierīces!

Reku lai tu izglītotos, viena līknīte priekš tevis - laikam no mana golfa iepriekšējā motora regulējuma - uzsilšanas trekninājums procentos pret dzeses temperatūru - līknīte uztaisīta pēc platjoslas lambdas mērījumiem lai nodrošinātu vienādu skābekļa daudzumu [degmaisījuma treknumu] neatkarīgi no motora temperatūras - kā tev šķiet, ja siltam nekas nesmird, aukstam smirdēs? Un otrs jautājums - kā tev šķiet - vai tas ir manās interesēs padot vairāk degvielas nekā vajadzīgs?

Pļurkt 23.septembris 2019 18:56
0 1 Atbildēt

Iemācies tajās līknēs orientēties, nevis tukši plātīties!!

msh 23.septembris 2019 20:29
0 0 Atbildēt

Es tevi apbēdināšu - es pats salodēju savu vadības bloku, pats salodēju vadus, pats no nulles saliku visu konfigurāciju - gan bik pašpikoju kādas kartes, un saņēmu bik padomus par šādām tādām funkcijām, šādām tādām procedūrām un man nosauca dažus atskaites ciparus regulēšanai - pats saregulēju - nebaidies, es diezgan labi tā vadības bloka funkcijās orientējos, neskaitot vienu saujiņu, ar kurām man vēl nav bijusi saskarsme, galvenokārt sportam paredzētas funkcijas, tādas kā starta kontrole, antilags utt

Pļurkt 24.septembris 2019 7:31
0 1 Atbildēt

Es tevi apbēdināšu.... es arī tevi apbēdināšu - neko tu nejēdz no benzīnnieka degšanas principiem, it sevišķi AUKSTAM dzinējam!

Sāc ar pašu elementārāko - kas ir un ko dara lambda zonde aukstā un siltā dzinējā!

msh 24.septembris 2019 12:32
1 0 Atbildēt

Ko dara izpūtējā esošā lambda pie auksta vai silta motora? Mēra skābekļa daudzumu izplūdes gāzēs. Motora temperatūra te nav svarīga - platjosleni līdz darba temperatūrai kontrolieris var uzsildīt arī bez motora darbības, vienīgi, protams, zemākās temperatūrās tam vajag ilgāku laiku. Ja tu biji domājis nevis "ko lambda dara", bet gan "ko dara ar lambdas mērījumiem" - to, pie kādas temperatūras vadības bloks aiziet slēgtajā ciklā, nosaka regulētājs - gan motronikam, gan programmējamam vadības blokam - tiem nav obligāti jābūt 80 grādiem - manam golfam ir 60, nesen redzēju regulējumu vienā mašīnā, ko regulējis viens pieredzējis regulētājs, tur bija 50 - bet nu tas tāpat neko nemaina; ja viss ir labi saregulēts, motors bez problēmām varētu darboties arī vaļējajā ciklā

WALA 23.septembris 2019 14:56
1 0 Atbildēt

Man gan izklausās ka msh par tevi zina vairāk, visiem kam smird pēc degvielas kaut kas nav pareizi vai nu ar gaisa masas noteikšanu, temperatūras devējiem, svecēm, sprauslām vai principā dranķīga "karte" aukstam startam - vienīgais kad smird kā traks kad cilidros nonāk pārlieku daudz degvielas, kura netiek sadedzināta, bet tiek izpūsta izpūtējā (daudz biežāk ir sastopams variants kad degviela netiek pūsta ārā bet kondensējas uz cilindru sieniņām mūsdienās) - tāds joks mūsdienās iespējams ja nu vienīgi dārza tehnikai, kad tu ar roku tur kaut uzsūknē.

Pļurkt 23.septembris 2019 18:59
0 1 Atbildēt

Man izklausās, ka ne tu ne msh vispār neorientējas dzinēju degšanas procesos! Tik vien ir kā subjektīva spriedelēšana un no gugles pirmajām 3 rindiņām pasmeltas "zināšanas".

WALA 23.septembris 2019 21:23
0 1 Atbildēt

Esmu braucis tikai ar kādiem 3 benzīnniekiem kam kaut kas smirdēja pēc degvielas - Moskvich 412, Toyota Carina E, un mans Ford Ranger - kur pedejiem 2 bija gļukojoša lambda zonde, + Fordam jau ir vairakas problēmas nupat jau salasījušās, kur izskatas ka motors būs jāizmet.

Pļurkt 24.septembris 2019 13:00
0 0 Atbildēt

Neko jūs abi ar msh nejēdziet par benzīna dzinējiem, beidziet vienreiz dzert.

msh 24.septembris 2019 17:48
1 0 Atbildēt

Davai, pļurkšķīti - es kaut kad drīzumā pacentīšos uzfilmēt viģiku ar mana golfa uzsilšanu līdz darba temperatūrai, ar piemestu datoru, lai tevi izglītotu, un ielikšu to man domātajā foruma tofikā

Pļurkt 24.septembris 2019 19:01
0 0 Atbildēt

Vari necensties, jo tu pilnīgi neko neesi sapratis par ko te vispār ir bazars!!!

Es runāju par zirgiem, bet tu spītīgi klārē par zirņiem....

"Ko dara izpūtējā esošā lambda pie auksta vai silta motora? Mēra skābekļa daudzumu izplūdes gāzēs. "

TĀTAD

1. Vai O2 un CO2 ir smaka vai nav??

2. Vai ogļūdeņražiem ir smaka vai nav?

3. Vai lambda zonde mēra OGĻŪDENRAŽU daudzumu izplūdes gāzēs??

===

Dziļi pakaļā vari iespraust jebkurus mērījumus, ja tie nav ogļūdeņražu mērījumi!!!!!

------------------------

Vot nesaprotu šitādus totālos aunus. kam ka tik kaut ko iedirst, ka tik ar kaut ko mēģināt paspīdēt, pie kam pilnīgs POX, ja tas nekādi neattiecas uz tēmu!!!

msh 24.septembris 2019 22:02
0 0 Atbildēt

1. Nav

2. Ir

3. Lambda mēra skābekļa daudzumu izplūdes gāzēs, kas arī visu izsaka. Ja neiztvaikojusī degviela nonāktu nevis karterī bet gan izplūdē, tai būtu jāiziet caur kompresijas un darba taktij, joprojām ne iztvaikojot, ne degot - vai tu spēj to iztēloties - benzīnu nesadegam pie cik tur simtiem grādu temperatūras? Bet ja tā degviela, neiztvaikojusi ieplūdē, tomēr ņem un iztvaiko kompresijas takts laikā cilindrā, tā tomēr piedalās sadegšanas procesā...

Pļurkt 25.septembris 2019 11:08
0 0 Atbildēt

Aizej pamācies iekšdedzes dzinēju procesu PAŠUS PAMATUS!!!

Ne visi ogļūdeņraži ir benzīns!!

Nu gan glups kas glups. Pats sūdos ielīda, bet kā kviec....

Esso 23.septembris 2019 8:22
1 0 Atbildēt

Un???Ekoloģiju vajadzēja sargāt gadsimtus atpakaļ..tagad pie d visiem..patreiz dominē nauda..viss

... 23.septembris 2019 8:50
2 0 Atbildēt

interesanti gan, jo RTU zinātnieki pētīja un viņi pateica, ka benzīna dzinēji ir sliktāki ar dīzeļa

Kanibaals 23.septembris 2019 9:36
3 0 Atbildēt

RTU pēta to par ko viņiem maksā. RTU izpētija arī molibdēna piedevas eļļai un apgalvoja, ka baigi palīdz kaut reāli dzīvē ne.

Vilciens 23.septembris 2019 11:29
0 0 Atbildēt

Kas liek domāt, ka šajā testā nav tieši tas pats, "izpetītīts" tas, par ko maksā! Vēl vairāk, pētīts laikā, kad ir paaugstināts piesārņojums, līdz ar ko datu objektivitāte ir maigi izsakoties pakaļā!

650 23.septembris 2019 13:21
0 1 Atbildēt

Liek "domāt" tas,ka (nez kuro reizi!!) iAuto titullapā tiek publicēts Fufelis apgalvojuma formā.Vismaz 2/3 LV autobraucējus pazemojošs un viņu transportlīdzekļu vērtību degradējišs.Vainas apziņu,nenoteiktību un naidu provocējošs meesls...

Cerams,ka ši nāvi sējošo dd pārstāvju izstrādājumi nekavējoties tiks izņemti no gadaauto pretendentu saraksta un viņus nejauši nopirkušie klienti jo ātrāk jo labāk griezīsies ptac,vidā un tiesā,,lai atgūtu savu naudu par nopirkto nelikvīdu.

Janeks90 23.septembris 2019 16:14
0 0 Atbildēt

Es braucu ar nekaitīgo Euro-6 benzīnnieku. Esmu lepns par to, ka glābju pasauli braucot!

saulstarīte 23.septembris 2019 16:51
1 0 Atbildēt

Sakiet,lūdzu,vai sarkanas krāsas mašīnā dīzelis drīkst būt?Vai tomēr nē?

Absurds 23.septembris 2019 19:43
2 2 Atbildēt

Un mūsu pajoļi, ko dara? Ģimenes auto ar benzin/gāzes dzinēju ap 2012gadu nodokļus teju 1000€, bet "mīzelis" ka piem. X6 vai x5 knapi virs simta!!!

andža 23.septembris 2019 20:21
0 0 Atbildēt

bildē skaists mersedess. Kāpēc mūsdienās ražo neglītas miskastes?

WALA 24.septembris 2019 20:49
1 0 Atbildēt

Paklau beidz ka nu pats drist, O2 saturam izplūdē ir tiešs sakars ar to kā tiks piejaukti tavi ogļūdeņraži, un ja viens vai otrs O2 sensors taisa sūdus tiks iebliezts nepareizs daudzums ogļūdeņražu kas var radit smaku aukstam strartam, siltam ticamāk ka nebūs nekādas smakas pat ar visiem gļukiem.

Kanibaals 25.septembris 2019 16:09
0 0 Atbildēt

Ja nu vienīgi nesadegušo eļļu nepieskaitīs.

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Genesis parāda grezna elektriskās piedziņas krosovera konceptu (+ FOTO)

Ņujorkas autoizstādē izliktajam Neolun ir koncepta statuss, ar lielu potenciālu pārtapt par sērijveida modeli GV90. Lasīt vairāk

 

Iesaka eksperts: no kā jāuzmanās autovadītājiem pavasarī? 1

Varētu šķist, ka pavasarī, kad nokusis sniegs un kļuvis gaišāks, par ceļu satiksmes drošību var raizēties mazāk. Taču arī pavasarī ir vairāki būtiski faktori, kas jāņem vērā, lai droši un bez raizēm nokļūtu iecerētajā galapunktā, tāpēc Swedbank kopā ar Drošas Braukšanas Skolas direktoru Jāni Vanku sagatavojis padomus, kam jāpievērš īpaša uzmanība, pārvietojoties ar auto pavasarī. Lasīt vairāk

 

Frānsisa Skota Kī tilts pēc avārijas - postījumu apmērs (+ VIDEO) 16

Vakar pēc kravas kuģa DALI ietriekšanās sagruva Frānsisa Skota Kī tilts ASV ostas pilsētā Baltimorā. Drona lidojums ļauj novērtēt katastrofas apmērus, sagrauto tiltu un cietušo kuģi. Lasīt vairāk

 

KEM plāno paplašināt atbalsta programmu elektroauto un hibrīdauto iegādei 18

Klimata un enerģētikas ministrija (KEM) plāno paplašināt atbalsta programmu iedzīvotājiem elektroauto un hibrīdauto iegādei, aģentūru LETA informēja KEM pārstāvji. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti