Jaunie Volvo nebrauks ātrāk par 180 km/h 84

 

Foto: iAuto.lv

iAuto | 9.decembris 2019 5:14

Visas jaunās Volvo automašīnas, kas rūpnīcas konveijeru atstās pēc 2020.gada maija, tiks aprīkotas ar ātruma ierobežotājiem, kas neļaus pārsniegt 180 km/h. Tas saistīts ar zviedru kompānijas apņemšanos sasniegt mērķi „0 bojāgājušo Volvo mašīnās”.

Lēmums par ātruma ierobežošanu tiek pamatots ar aprēķiniem. Ja automašīna traucas ar ātrumu 250 km/h, tad bremzēšanas ceļš sasniedz 280 metrus, kamēr, bremzējot no 180 km/h tas sarūk līdz 150 m. Arī kaitīgās emisijas braucot ar 250 km/h automobilis rada četras reizes vairāk nekā tad, ja braukts ar 180 km/h.

Autoražotājs skaidro, ka ātruma ierobežojums vajadzīgs tādēļ, ka lielākā ātrumā braucot aktīvās un pasīvās drošības sistēmas, kā arī viedās tehnoloģijas vairs nevar nodrošināt, lai negadījumā izvairītos no nopietniem ievainojumiem un nāves. Volvo aprēķini liecina, ka aptuveni 25 procenti ceļu satiksmes negadījumos bojāgājušo ir saistīti ar pārmērīgu ātrumu.

"Volvo ir viens no vadošajiem uzņēmumiem, ja runa ir par drošību: tas vienmēr ir bijis un vienmēr arī būs," uzsvēris Volvo izpilddirektors Hokans Samuelssons, "Pateicoties mūsu pētījumiem, mēs zinām, kas ir galvenie šķēršļi ceļā uz mūsu mērķi, lai mūsu automašīnās nebūtu nopietnu ievainojumu vai pat nāves gadījumu. Ar vispārēju ātruma ierobežojumu vien nepietiek. Mums jādara viss, kas mūsu spēkos, pat ja tas glābj tikai viena cilvēka dzīvību. "

Nākamās divas lietas, ko vajadzētu novērst ir drošības draudi, kas rodas novēršot uzmanību no ceļa un pie stūres apsēstoties cilvēkam, kas lietojis alkoholu vai narkotikas. Šīs problēmas ražotājs vēlas atrisināt ar kamerām, kas uzrauga vadītāju. Tāpat Volvo vēlas ieviest sistēmu, kas atpazīst skolas un slimnīcas un šajā apkaimē automātiski ierobežo ātrumu.   

 

 
Visi komentāri
 
WALA 9.decembris 2019 8:13
18 7 Atbildēt

Galvenais jau ka tagad zem saukļa labāks ekoloģijai var ražot visādus sūnainus mazmotorus. 0.9 turbo jau var izspiest 160 un ja nonkalna gan jau visus 180 ...

imzz 9.decembris 2019 9:37
18 2 Atbildēt

„0 bojāgājušo Volvo mašīnās”.

Kāds ar Volvo, braucot pa kalnu ceļu, iegāzīsies aizā un izcūkos visu statistiku.

Krotow 9.decembris 2019 23:31
0 1 Atbildēt

Pie mājas piebraucamajā ceļā aizmirsīs roķeni noraut un pēc tam auto pašam pārripos pāri.

Toms 9.decembris 2019 11:56
15 4 Atbildēt

Vares jau nonemt to ierobežotāju (cerams). Lai gan ja braukā, tikai pa Latviju, tad 180km/h ir ok, optimāls ātrums, ja nu vajag.

GB12 9.decembris 2019 12:49
22 9 Atbildēt

Es tādu nepirktu... Gribas jau šad tad arī nedaudz atvilkt, piemēram, pa kādu Vācijas bāni... es vispār domāju, kurš, izņemot skandināvus, pirks premium klases auto, kurš pat 200 km/h nevelk... Bet, nu jā, ja nu kāds tik ļoti fanos par to ķīniešu Volvo arī pēc šī soļa, gan jau vietējie čipšķūneri spēs to ieroebžojumu noņemt.

Toms 9.decembris 2019 16:05
16 2 Atbildēt

Es arī nepirktu. No otras puses, kā jau teicu Latvijai ir ok, galvenais, la "cēliens" līdz tiem 180km/h labs. Turklāt pa Latvijas lieliskajiem ceļiem un neprognozējamajiem autovadītājiem 180km/h kruizā ir ok. Nemaz nerunājot par to, ka tāpat detektors jāpērk un waze jātur ieslēgta. Ja policija piefiksēs tad šavki. Vācija un citur, skaidrs, ka ar tādu auto kuram katram nebūs patīkami. No otras puses, visiem šiem mazmotorsūdiem, un garlaicīgajiem hečbekiem utt, tpat pie 180km/h jau tuvojas max, vai praktiski vispār "neceļ". Tādēl nu nav tik traki.

Laaciz 10.decembris 2019 8:32
2 12 Atbildēt

Vai ne? Kas būtu domājis, ka mazāks motors ar mazāku jaudu neiet tik ātri kā lielāks ar lielāku jaudu.

Pēc Tava teksta laikam esi viens no tiem, kas pazīst tikai vienu stāvokli - pedālis līdz galam un visi citi lohi. Bet policiju noķert čuriņa raustās un tādi kā likums pie radara brauc -10kmh līdz -15kmh.

Toms 10.decembris 2019 9:06
8 2 Atbildēt

Nē es vienkārši neesmu stulbs, atšķirība no tevis.

Tev pašam nešķiet dīvaini, tas ka kāds speciāli vēlētos "uzskriet" virsū policijai pārkāpjot atļauto braukšanas ātrumu?

Tavai zināšani man nekad mūžā nav bijis neviens sods par atļautā braukšanas ātruma pārkāpšanu! Un nav bijusi arī neviena avārija (uz koplietošanas ceļiem, kad tie ir atvērti satiksmei).

Un tos savus secinājumus paturi pie sevis, tev tās čuras izskatās, ka galvā sakāpušas...

Laaciz 12.decembris 2019 8:56
0 3 Atbildēt

Pag, pag vecīt. Par kādu tulbumu Tu runā? Vai tik Tu te nepiemini "Mazmotorsūdus", "Kruizā 180km/h", "jāpērk detektors un jātur Waze ieslēgts". A slabo braukt normāli, lai nav jāraustās no sodiem un jāpērk detektori? A Tev tas dīvaini pašam nešķiet? Tā teikt "Kings" līdz brīdim, kad pieķer.

Toms 12.decembris 2019 14:49
6 0 Atbildēt

Tu par vecīti/večuku vari saukt savu tēvu ne mani!

Kads slabo braukt normāli? Kādel lai tas būtu slabo?

Tev vienkārši ir mazvērtības kompleksi, vissticamāks esi mazs resnis ar zemiem ienākumiem.

Es neraustos, ka mani uzkers, es vienkārši izvairos no tā.

Jo besī tādi pidari, kā tu, kuri velkās un nesaprot kur atrodās, tad nevar izlemt dzīt, vai nedzīt utt, tad protams sanāk iespiest un ari ir tie 160km/h, detektors tikai nedaudz pasargā, bet tev to nesaprast, "kings" bla, tu taču neesi normāls

Vik 9.decembris 2019 18:06
0 1 Atbildēt

Pec garantijas beigam, to aprobežojums no kompjutera noņemt var par 50 eiro

Angela 11.decembris 2019 17:37
0 3 Atbildēt

vari neiespringt,DE samazinās uz 120km/h,nevajadzēs ne bembi,ne volvi

martinslusis 11.decembris 2019 23:03
2 0 Atbildēt

To tāpat plāno aizliegt darīt.

wons 9.decembris 2019 13:13
2 5 Atbildēt

Latvijai optimāls maksimālais ātrums ir 100km/h. Kur Latvijā ātrāk brauksi? Pat apdzenot uz 116km/h esmu saķēris sodu no CP.

Bradypus 9.decembris 2019 13:21
3 16 Atbildēt

Patiesībā skumji, ka ir cilvēki, kam auto ir tikai braukāšanai pa Latviju.

Pļurkt 9.decembris 2019 14:46
5 3 Atbildēt

Vien konservu bundža uz un no darba, otrs kārtīgs auto tālākiem izbraucieniem ar visu ģimeni un atpūtai!

Kur problēma??

Toms 9.decembris 2019 16:08
16 1 Atbildēt

Nu man bija kemperis - pārdevu, kaut kā esmu pasācis ceļot ar lidmašīnu un tad iznomāt auto, nevis pusgadu pavadīt vienkārši ceļā, lai gan viss protams atkarīgs no apstākļiem, uz kurieni un ar ko brauc, utt.

msh 9.decembris 2019 18:39
4 12 Atbildēt

Mašīnai ir jābūt optimizētam tam, ko ar to dara pamatā. Pirkt mašīnu, kas optimizēta bāņiem, ja tas nāk ar citiem mīnusiem, lai par tiem brauktu, teiksim, 5-10% no nobraukuma ir vienkārši muļķīgi.

Toms 9.decembris 2019 20:52
10 2 Atbildēt

Tad maini nost to savu mk2 uz izģērbtu smārtu! Esmu pārliecināts, ka tur daudzko var "optimizēt". Tu gadījumā nebiji tas cilvēks, kurš golfā ielika klimu, el. Logus un vēl šo to? Motoru ja nemaldos arī mainīji uz jaudīgāku. Drīkst zīnāt kādēļ? Auto taču paredzēts lai pārvietotos no punkta a uz punku b. Tad tā vietā, lai tu "optimatizētu" savu mk2, tu gluži pretēji padarīji to nelietojamu, proti visa tā elektronika dod papildus svaru, papildus degvielas patēriņu, kurš vai man dieniņ piesārņo šo zaļo planētu..! Klausies nu tu esi viens rasbainieks ko? Zini, kas man visvairāk besī? Jā, dirsēji un svešas naudas skaitītāji...!

msh 9.decembris 2019 22:06
0 11 Atbildēt

Jā, tieši tā, golfs ir ticis optimizēts - jaudīgāks motors ne tikai ir 2x jaudīgāks par dzimto, bet arī patērē mazāk degvielas [par cik nemotoru ekonomijas koncepts nav patiess], bet visādi grabuļi padara pārvietošanās procesu patīkamāku, patēriņu neietekmējot [atgriežamies pie nemotoru ekonomijas punkta], vienīgi, nedaudz pasliktinot uzrāvienu - bet uzrāvienam vislielāko kaitējumu ir darījusi garā kārba, par cik tā dod bik degvielas ietaupījumu...

Bet pie mana mašīnas pielietojuma ja mk2 uz kaut ko būtu jāmaina, tad uz B3 A80 ar tādu pat motoru - no iepriekšējā gadsimta audī ekonomiskākas mašīnas ar benzīnniekiem neeksistē, bet arī no esošajiem ja kāds spēj pārsist ekonomijā, tad pie viena arī pārsit uzturēšanas izmaksās...

Toms 10.decembris 2019 6:09
6 0 Atbildēt

Ko nozīmē tas teikums par tiem pričendāļiem? Padara pārvietošanās procesu patīkamāku? Tātad optimizēts nepareizi! Tik un tā lielāks svars, kas rezultējas patēriņā. Turklāt ar šo teikumu ja tu sevi "norakstiji"! Nu un kādēl cilvēks nevarētu iegādāties teiksim m5, ja tas vinam šķiet "patīkamāks" par 1.8 mk2? Kur ir tā robeža, ka redz tev ir taisnība, bet viss pārējais ir muļķīgi?

msh 10.decembris 2019 23:10
0 0 Atbildēt

Jā, man arī šis tas liekas patīkamāks par 1.8 mk2 - tieši tāpēc man ir 2.0 mk2 Tajā pašā laikā man šad un tad nākas sev atgādināt - nē, man nevajag ne turbīnu, ne sešus cilindrus, jo lai brauktu pa šoseju vai pilsētu, tie nedos neko citu, kā tikai papildus patēriņu. Papildus svars rezultējas lielākā patēriņā? Jā, iespējams ka simts gramus piedod klāt - garāka kārba 500 gramus noņem nost - beigās ir 400 gramu ekonomija.

Ja cilvēks ikdienā zāģē pa vācijas bāņiem, lai jau šis pērk to M5 - kur tu latvijā viņu liksi, ja pat N sērijas motoram vulgaris, lai iztīrītu NOx filtru, jābrauc ārpus latvijas vai rupji jāpārkāpj atļautais ātrums? Latvijā mašīnai ir jāspēj adekvāti patērēt uz šosejas @ 95 kmph [ko tas M5, iespējams, pat spēj] un izturēt latvijas, sevišķi rīgas, ceļus - ko tas M5 pilnīgi noteikti nespēj.

Toms 11.decembris 2019 6:38
0 0 Atbildēt

Vot centies te izgrozīties, jebkurā gadījumā patēriņš ar tiem taviem pričendāļiem būs lielāks, turklāt es šeit vairāk runāju par to, ka tu nepārtraukti uzskati ka tev ir taisnība. Tam jābūt šādi un ne citādāk, ja visi cilvēki būtu tādi, kā tu, tad iespējams nebūtu ne tada klima izgudrota, ne daudz dažādi interesanti motori, labi tā jau cita tēma.

Pastāstīsi sīkāk, ko tas m5 tieši nespēj izturēt braucot pa Rīgas ceļiem, salīdzinot ar citiem mūsdienu auto? Gribētos dzirdēt tavu kā lietotāja viedokli, lai pēc tam varu salīdzināt.

msh 11.decembris 2019 12:23
0 5 Atbildēt

Paskaties uz M5 ripuļiem un klīrensu - tev vēl ir jautājumi? Jau "citiem mūsdienu auto" lielākoties ir uzlikti bezjēdzīgi koka ratu ripuļi, un ir nožēlojams klīrenss - tādam M5 tie ir vēl bēdīgāki.

Toms 11.decembris 2019 22:10
3 0 Atbildēt

Ko man tur skatīties?

Kad beigsi runāt par lietām ar kurām tev nav bijusi nekāda darīšana?

Ko tas m5, kā tu saki pilnīgi noteikti nespēj izturēt? Kas ir tas, ko šis auto nevar izturēt? Piekare, netur sliktāk par jauna mondeo, vai opeļa. Tev ir? Pazinam ir? Jeb babuļa ausī pačukstēja?

msh 12.decembris 2019 1:56
0 0 Atbildēt

Piekare? Nē, piekare gan jau kaut cik tur - toties diski gan varētu iedzīvoties deformācijās, kas nav savienojamas ar to lietošanu, vai riepas defektos, kas nav savienojami ar gaisa saturēšanu. Buferi arī varētu lūzt, saskarsmē ar bordām vai bedrainu ceļu un ielu virsmām - par karteri neko nezinu, bet arī nejustos pārsteigts ja to varētu atsist pret kaut ko, radot caurumus un no tā izrietošu eļļas peļķi uz ceļa...

Toms 12.decembris 2019 8:12
0 0 Atbildēt

Huiņu tu šeit dzen!

Tik pat labi varētu pateikt, ka to m5 vnk nošķils!

Varētu buferi plīst pret borguram.utt. Salidzini tak to m5 augstumu ar citiem auto. Nekas tur diži zemāks nav. Visur ir sensori kameras utt., plus m5 parasti nepērk cilvēki kas ar auto ir uz "jūs", vismaz ne Latvījā. Ja godīgi es nesaprotu dažus cilvēkus šeit. Jā Rīga ir berdraina, bet nejau tik ļoti, lai sistu karterus un bedrē nolaustu bamperus un sliekšņus.

Draugam ir MB Amg gts, vins ar to auto braukā ari pa ziemu, vasā vispār tas ir viņa ikdienas auto. M5 ir parast ikdienā lietojams sedans un punkts. Diski? M5 izmēra diskus tagad liek katram ķīnietim, francim un nezin kādiem tur vel izstrādājumiem. Tepat lietotājam.uz 3.0d 5ser ir tāda paša izmēra diski, man pašam ir r19 ziema un r20 vasara, nekad un nekur neesmu neko ne pārsitis ne salocījis, un pa Rīgu braukāju katru dienu. Tu šeit pilnūgu huiņu dzen. Vienīgais mīnus ir iebrauktās rises uz ceļiem, un riepu platuma dēļ nedaudz metā pa tām, atkarīgs no situācijas, visādi citādi, tas ir salīdzinoši ikdienišķs jaudīgs auto.

msh 12.decembris 2019 12:58
0 0 Atbildēt

Nevis es dzenu huiņu, bet tev vai nu ir paveicies, vai, drīzāk, tu esi viens no tiem raustekļiem, kas ieraugot kādu bedrīti, aizbērtu tranšeju, sliedes, bruģi, sāk vilkties kājāmgājēja ātrumā. Jā, tu sāc saprast vienu no iemesliem kāpēc es braucu ar mk2 - jo es gribu braukt mierīgi, bez iespringuma, pat pa tik sūdīgu vietu kā rīga, un nevis sēdēt pie stūres, tajā iekrampējies un lūrot, vai tik priekšā nav kāda bedrīte - un tādi tava līmeņa pensionāri savās karietēs ar lieliem riteņiem un plānu gumijas kārtiņu uz tām diezgan kaitina ar savu maisīšanos pa kājām - agrākos laikos es tādus mēdzu kost nost jebkurā situācijā, kur šie sāk onanēt uz ceļa, poh, krustojums vai kas - tagad nākot vecumam esmu pasācis braukt mierīgāk, tas gan nenozīmē ka jūs man besījat mazāk.

Un reku te ir bilde - jā, es agrāk uzskatīju ka es sava izmēra ripuļus normālā situācijā sasist nevaru [esmu pieredzējis ka sasit uz kādiem 70 uzliekoties uz bordas] - šopavasar sanāca šitā - disks līks, riepa gan dzīva

Toms 12.decembris 2019 18:42
0 0 Atbildēt

Atkal sākās. Redz man ir paveicies, bet tu huiņu nedzen? Jo tev redz vienmer ir taisnība?

Es tev atgādināšu ar ko šis viss sākās!

Tu teici, ka m5 kaut ko nespēj izturēt, es tev vaicāju kad tas ir? Tu sāki muldēt par norautiem.bsmperiem.un uzistiem diskiem. Es tev pateicu, ka lieli diski musdienas ir pat opel corsa un ka nearko tas m5 nav VĀJĀKS par kkādu sūda fordu, vai tautas pasātu! Tagad tu manis teikto apliecini ar savu foto, kura redzams, kā uzsits kaut kāds balons. Nu forši pats pasaki to pašu ko es tev saku, tikai neapzinies to. liec virsū ko vēlies, tāpat var uzsist. Un kādēl tu man centies ieskaidrot pretējo? Man ir lauki Madonas pusē, es pa zeminieku braucu ar visiem r20 gadu desmitus, un nekad nekas nav noticis, diskus sitis esmu tikai sacensībās, un paris reizes studenta laikos pret apmali, reāli celu satiksmē, nekad neesmu pat riepu pārsitis. Protams gadīties var VISIEM, bet tu jau pats pierādi, ka tavs mk2 nav nearko izturīgāks par m5....

P.s.

Nepiekādām mazam bedrītēm es nebremzēju, kā reizi esmu tieši tas kurš "mauc" pāri, ja kaut kas jātaisa tad jātaisa. Un tādu ir daudz. Manuprāt šeit daudzi laucinieki vēl dzīvo laikos, kad Rīgā bija modē "stance", par laimi tagad cilvēki ir sapratuši, ka bauda ir braukšanā, ne tikai tupā lupīšanā uz nosēdinātu automāšīnu, pašlaik Rīgā redzu nu ļoti maz cilvēku, kuri vilktos pār sliedēm untml, lai arī dažreiz vajadzētu.

Starpcitu es viennozīmīgi esmu jaunāks par tevi, tas nu ir fakts, kā ari man ļoti nepatīk cilvēki, kuri par citiem spriež pēc tantiņu nostāstiem, vai pāris redzētiem kadriem, piemēram šajā gadījumā tava pieredze ir apaļa nulle - lūk šādi "0"!

Un tici man es savā mūžā esmu nobraucis daudz vairāk nekā tu, un arī daudz agresīvāk nekā tu, tādēļ vari ar savu "košanu nost krustojumā" atstāt kā pasacinu mazbērniem, phe smiekli pat sametās, pat pilnīgā pāli esoš slims purvciema bembists nerīkojas tā kā tu! Un citi man te vēl brauc virsū par ātruma pārsniegšanu, vai ko tādu, tikmēr tu atzīsti, ka ar nerviem tev tā pašvaki un tādēļ "kod" pofigā (kā pats saki) krustojumā. Njā jums pāķiem tā ispratne par dzīvi ir nedsudz citādāka, prieks ka pieņēmies prātā, būtu krustojumā saticis kādu tādu pašu pofigā "kodēju"

Lašaras ibio...

msh 12.decembris 2019 23:50
0 0 Atbildēt

"Manuprāt šeit daudzi laucinieki vēl dzīvo laikos, kad Rīgā bija modē "stance", par laimi tagad cilvēki ir sapratuši, ka bauda ir braukšanā, ne tikai tupā lupīšanā uz nosēdinātu automāšīnu, pašlaik Rīgā redzu nu ļoti maz cilvēku, kuri vilktos pār sliedēm untml, lai arī dažreiz vajadzētu. "

Tu laikam esi bik atpalicis - vai tu zini kāpēc es pat neizjūtu vēlmi apmeklēt kādus vecu fofāgenu, vai audī, pasācienus? Jo, piemēram, latvijas lielākajā fofāgenu pasācienā dala balvas ZEMĀKAJĀM MAŠĪNĀM, nu tad tu pats saproti kāda ir pasāciena tēma - stance IR modē, tas kas no modes ir izgājis, ir visādi stiklašķiedras buferi un tamlīdzīgas lietas - tagad ka tik pulēti diski, vēlams ar plauktu, sēdinājums tāds ka ļuļķu pakai pāri pārbraukt nevar un pakaļas ripuļi šķībi.

Kad tu stāsti ka "lieli diski ir arī opel corsa" - jā, dīleris varbūt ir ar tiem nokomplektējis - bet tai pašai corsai var arī uzlikt 15" bleķiniekus - M5 tādus arī uzliksi? Tāpat parastam piecsimtajam noteikti var uzlikt kādus 17" vai 18" diskus, tomēr vairāk gumijas - M5 būs tikai tie tavi koka ratu riteņi. Nē nu tas ka koka ratu riteņi arī skaitās stilīgi un tādus saliek kurš katrs muļķis kam nav svarīgas ērtības, tas ir fakts, jā. Piemērs ar manu ripuli bija piemērs ka tas var gadīties - ja man būtu tavi koka ratu riteņi, tas noteikti gadītos daudzmaz regulāri. Laimīgā kārtā es braucu ar "krosoveru", kura konstrukcijā un konfigurācijā "shit happens" faktors ir iekļauts - tāpēc pēc visādām muļķīgām situācijām var turpināt ceļu kā līdz tam, nevis uz evakuatora.

Jā, mana pieredze ir apaļa nulle - man tikai izliekas ka lielākā daļa braucēju kaut kā lēni brauc pa bruģīti, pāri sliedēm utt, un tā kā man izliekas, tad es uztaisu apdzīšanas manevru, un, re, izrādās ka man ir izlicies pareizi un šie arī brauc lēnāk, jopcik! Kaut kad nesen vēl gadījās liepājā uz sienīša paiet garām pajaunam AMG mersim, biju šokā ka ar tādu mašīnu var vilkties uz max 20 kmph, jo nu tomēr AMG - kruta, jaudīga mašīna, ar kādu parasti rupji liek mīksto CSN, a te - 20 kmph... Par to ka tu izpildies agresīvāk par mani, man pat nav šaubu - jo mans mērķis ir tikai noturēt stabilu "55" vai "95", un tas ka kādam priekšā esošajam stilīgo koka ratu riteņu dēļ ir jāvelkas, to es cenšos atstāt par viņa problēmu, nevis lai tā kļūst arī par manējo.

Toms 13.decembris 2019 7:11
0 0 Atbildēt

MSH - beidz mētāties ar personīgiem apvainojumiem, ja nespēj uzturēt normālu diskusiju, tad nerunā, turklāt tu jau tā esi nenormāli novirzījies no tēmas, man neinteresē nekādi veci VW pasākumi, kads man vispar ar tiem sakars? Turklāt šeit atkal mēs nonak pie tā ko es jau tev teicu, tavi vecie vw un audi nav izturīgāki, un kādel tu m5 jauc klāt pie kautkādiem stanciniekiem? Kur vispār tie vw stance pasākumi notiek un kas viņos piedālās? Labi, ja godīgi man tas neinteresē, protams ir arī sērijveida slepkavas, narkomāni utml cilvēki uz ielām, bet tas nenozīmē, ka visi ir tādi! Un tam nav nekāda sakara ar standarta m5, kurš principā izturības ziņā ir līdzvērtigs, kā jau tecu mūsdienu mondeo ar r20 ripuļiem.

Un pofig, ka var uzlikt arī mazākus diskus, ja bremzes atļauj, tu tacu nupat parādiji , ka savu mazo disku tāpat uzsiti, es nesaprotu, par ko tu šeit cīnies? Mēs jau sen noskaidrojām, ka tas m5 visu spēj izturēt tāpat, ka tavs mk2, ko tu vēl gribi?

Ja vēl nesaproti, pastāsti man konkrēti, cik km gadā nobrauc? cik aptuveni esi savā mūžā nobraucis? Un konkrēti ar kāda izmēra diskiem? Kādēl MAN NAV PROBLĒMU ar tiem r19, r20, ja es braucu ikdienā pa Rīgu, tu savukārt ne brauc pa Rīgu ikdienā, ne tev ir r19, r20, tad ko tu šeit vēl cīnies? Mana reālā pieredze pret tavu teoriju?

Starpcitu vienu lietu es esmu pamanījis diezgan izteikti, (tas protams nav uzbrauciens vienkārši secinājums), esmu braucis ar dažādiem m5, m3(pašam pieder), m2, s4, rs4, s6, s5, un patiesībā pat ja tu vienkārši brauc ar pajaunu, vai jaunu bmw/audi, vienmēr pie krustojuma uzrodās kāds golfs, civiks, vai fordeli kurš domā, ka tu ar viņu skriesies Nopietni, cik nav bijis tā ka aizbrauc ar kaucošām riepām, es nezinu, kas tiem braucējiem tajā paurīti darās, bet izklausās pēc tevis

P.s.

Vēlreiz atgādinu, NAV nekā tāda, ko tas M5 nespētu izturēt uz Rīgas ielām salīdzinot kaut vai ar to pašu reni, fordu vai ktml ar tāda paša izmēra diskiem, punkts!

msh 13.decembris 2019 13:07
0 3 Atbildēt

Uzsvars "uz tāda izmēra diskiem", bet atkal - tiem visiem var uzlikt mazākus, nav ar tik lieliem obligāti jābrauc. Emka spējot izturēt to pašu ko mans mk2? Mhm, protams - man lokanā poliuretāna priekšas bufera "lūpa" atrodas augstāk nekā tavai emkai buferis, un tā ir savā laikā diezgan cietusi.

Attiecībā par skriešanos - piedod, savā mūžā vēl ne ar vienu neesmu skrējies.

Krotow 10.decembris 2019 0:42
1 4 Atbildēt

Nu nez kur Latvijā var braukt ar 180, ja ceļiem apkārt 2-metrīgi grāvji bez nomalēm vai arī pilns ar maziem sānceliņiem, no kuriem kāds uz 180 braucošajam lēnām priekšā izsvempjas. Tas tā par bedrēm un risēm pat nerunājot.

Vācijas bāņu gribētājiem jāpasteidzas. Tur drīz visur sola salikt 120 limitu.

WALA 10.decembris 2019 10:02
8 0 Atbildēt

NU par tiem 180 - problēma nav faktā ka brauc ar 180, problēma bieži ir ka braucot ar šādu ātrumu kāds vēl iedomājas ka ir "ērgļu karalis" un viss viņam izdosies. Ja auto spēju robeža ir 180 km/h tad ar to braukt ar pedāli gŗidā ir absolūts stulbums, jo

a) tādam auto noteikti būs švakras bremzes

b) gadījumā ja tev jau ir praktiski MAX iespējamaias ātrums - tev bremzēšana ir vienīgā iespēja, bet tā jau bieži vairs vispār nav izvēle - tas faktiski nozīmē ka esi jau nogulējis un var tikai "samazināt zaudējumus" .

P.S. Nekad nebraucu ar ātrumu pie kura nevarētu vēl būtiski uzspiest t.i. pie šobrīd lietošanā esošiem auto tas vēl diezgan doršais ātrums būs kaut kur ar 160 km/h protams ņemot vērā braukšanas apstākļus, un auto stāvokli. Un nē es nebraucu pa LV uz 160 km/h, (tas gadījumā ja kādam nav saprotams).

Stūrmanis 9.decembris 2019 13:02
2 8 Atbildēt

Lidotājiem tas nepatiks, bet ja auto iet kaut vai 130, tad ikdienas braukšanai pilnīgi pietiek. Bet nu aprīkojot mašīnas ar visādiem ierobežotājiem, rodas jautājums pat to, vai vispār vajag stūri un pedāļus.

Uggga 9.decembris 2019 13:08
3 4 Atbildēt

Laikam vecs palieku, bet man pat neprasās ātrāk. Pat Vācijā uz bāņa ātrāk par 160 nebraucu.

wons 9.decembris 2019 13:11
10 10 Atbildēt

Kā teica Džeremijs Klarksons - "nekas tā neliecina par seksuālās dzīves beigām, kā pie mājas pieparkots Volvo"

kasinsh79 9.decembris 2019 13:22
4 10 Atbildēt

Man tāds auto neinteresēs, sorry Nav runas par to, ka bieži vajag, tomēr apzināties, ka VAR (kaut reti) - vajag gan.

Ak, vai 9.decembris 2019 19:48
8 0 Atbildēt

116 km/h! :o Slepkava! Jābrauc ir ne ātrāk par 87, tad gan ekoloģija necieš, gan policistiem nav jāuztraucas.

Krotow 10.decembris 2019 0:43
12 0 Atbildēt

Tiem, kuri nevar ātrāk par 87, pienācis laiks likt tiesības plauktā.

uupis 10.decembris 2019 5:28
1 12 Atbildēt

Kurā vārtrūmē darbojas šitie sētas noteikumi?

Asaris 10.decembris 2019 13:18
10 0 Atbildēt

Uz visiem Latvijas ceļiem. Un ja Tev ir šāds jautājums, tad gan jau nezini ka spidometrs rāda dažus km pa virsu, un esi viens no tiem pojoļiem kas pie radara brauc uz 80km/h

uupis 11.decembris 2019 7:51
1 4 Atbildēt

Es nesaprotu cik līkām roķelēm un kājelēm jābūt, lai nespētu apdzīt to kas brauc ar 60??? Kādā sals pozā ir jāsastigst aiz bailēm, lai visu ceļu vilktos aiz 50 braucēja? Man tas nav saprotams...

msh 11.decembris 2019 12:25
3 0 Atbildēt

Tu vai nu dzīvo dziļos laukos, vai arī nekad neesi izbraucis ārpus pilsētas. Jā, tieši tā, sēžot tādam sēņotājam astē var gadīties sasalt aiz bailēm - bailēm ka mēģinot apdzīt tas beigsies ar frontālo...

uupis 11.decembris 2019 15:12
1 3 Atbildēt

Nesapratu?

Kā ir jābrauc, lai apdzenot izraisītu frontālo? Tu ar velosipēdu brauc, ka nevari apdzīt 50 km/h? Kaut ko tu te bik ne pa tēmu sāc liet…

Izskatās pēc mietpilsoņa viedokļa, ka ja esi samaksājis miljono daļu aiz komata par ceļa uzturēšanu, tad viņš pieder tev – nekā nebija – arī tas ar 50 km/h braucošais ir samaksājis tādus pašus nodokļus un viņam ir tādas pašas tiesības braukt kā tev!

msh 11.decembris 2019 17:38
6 0 Atbildēt

BĻED...

Paņem piektdienas vakarā, ap pieciem sešiem, izbrauc no kādas no latvijas lielākajām pilsētām rīgas virzienā, un pēc tam pastāsti, cik viegli bija apdzīt sēņotājus. Ja tu nesaproti par ko ir runa - dižās pilsētas iemītnieki tajā laikā mēdz nodarboties ar žurku skrējienu, pēc darba nedēļas pametot dižo pilsētu kā žurkas grimstošu kuģi, un garos vilcieniņos dragā uz savas izcelsmes vietām - vot un tad ej apdzen kādu sēņotāju ja pretī brauc vilcieniņi uz 10-20 mašīnām, viens pēc otra - pie viena arī uzmini kāpēc pretī brauc vilcieniņi, nevis atsevišķas mašīnas... Kādu laiciņu atpakaļ liepājniekos bija raksts par situāciju, kur LAP autobusam maršrutā rīga - liepāja gandrīz sanāca frontālais ar fūri pirms bikstiem - fūrists bija tik izmisis par satiksmes apstākļiem ka pilnīgā pohujā koda nost otru fūri neskatoties ne uz ko - frontālais nesanāca tikai tāpēc ka autobusa šoferis norāva autobusu uz ceļa malas un tā nu visi trīs kaut kā izmainījās...

P.N. Nesen man sanāca braukt piektdienā uz dižo pilsētu, kad kaut kur ap kalveni priekšā radās dažas latvijas armijas mašīnas, kuras vilkās uz kaut kādiem 75 - tu pat nevari iedomāties cik ļoti tās mašīnas čakarēja satiksmi, par spīti tam ka žurku skrējiens vēl nebija to vietu vēl īsti sasniedzis...

uupis 14.decembris 2019 10:50
0 2 Atbildēt

Pārtulkošu msh teikto saprotamāk. Tātad es veikalā pērku vienu saldējumu (braucu ātri), bet priekšā ir msh ar pilniem piekrautiem iepirkuma ratiņiem (ved kravu brauc lēnām) - pļē msh čakarē visu rindu, man dēļ msh saldējums kūst, vai msh savus pilnos ratiņus nevar piekrāmēt citā laikā, tad kad nav rindas?

P.S. Nu apmēram tā izskatās msh cepiens. Bet es saku ka jebkuram ir tiesības iepirkties un braukt jebkurā laikā un ar jebkādu ātrumu. Tiesības nevar un nedrīkst ierobežot.

Toms 11.decembris 2019 22:15
6 0 Atbildēt

Vot to es saprotu msh iekarsa. Nu taisnība jev tev ir, man vispār šķiet, ka ūpis nemaz nekur nebrauc ar auto, vai arī ir tas kurš velkās uz tiem 70-80km/h, tādēļ jau neko nezin par apdzīšanu, jo ak vai, neviens jau nav jāapdzen.

uupis 14.decembris 2019 10:52
0 2 Atbildēt

Ūpis nebrauc ar nemotoriem, kuriem pretvējš apdzīšanas manevru padara neiespējamu.

Jancs 9.decembris 2019 20:57
2 3 Atbildēt

Jebkuru atruma ierobežojumu ir iespējams noprogrammēt un pat gailis tam pakaļ nedziedās. Ražot un salikt var sazin ko, tikai diez kapec tiek dpf filtri izgriezti un noprogrammēti, egr utt. Arī atruma ierobežojums nav šķerslis un nekur tas neuzradīsies ka ir noņemts.

Rūpnīca ir rūpnīca, bet nejau visi pieturas pie rupnicas saliktajam lietam

uupis 10.decembris 2019 5:36
1 9 Atbildēt

Man ir liela aizdoma, ka ierobežojums nav vienīgā opcija. Tur vēl līdzi varētu nākt virsbūves un citu metāla daļu stiprības pārrēķins un izmaiņas, samazinot tehnoloģiskos procesus. Piemēram tam pašam izplūdes kolektoram mazāka temperatūras iedarbība - un tā tālāk pa ķēdīti no motora līdz riepu protektoram.

msh 10.decembris 2019 23:13
4 0 Atbildēt

Diez vai. Visas tevis piesauktās detaļas var ņemt un pārslogot arī stipri zemākos ātrumos. Vienīgais izņēmums - riepu ātruma indekss.

uupis 11.decembris 2019 7:54
0 4 Atbildēt

Var būt - nestrīdos, jo nezinu kā Volvo rēķina un testē visas slodzes un kā izvēlas metāla marku tam vai citam reizinātājam.

GK1968 9.decembris 2019 22:11
1 0 Atbildēt

Jau gadus 15 (vismaz) daudziem auto komplektā ar ātruma uzturētāju (cruisecontrol) nāk arī ātruma ierobežotājs (speed limiter)! Uzliec un noņem to ierobežotāju pēc sirds patikas. Vai reāli esat pamēģinājuši kādreiz? Patika?

650 9.decembris 2019 23:22
14 0 Atbildēt

Šis ir, jā.Tie šogad saskaitītie LV ap 120gab (vai cikviņutur) "aizgājēji" noteikti to izdarīja vismaz uz 180.Runa drīzāk ir par kārtējo globālās kontroles piemēru un nekaunīgi demagoģisku iejaukšanos lietotāja (pircēja!) privātajā telpā.

Tiem, kuriem ir elektroniski limtēts 250, daudziem šī ierobežojuma noņemšana vācijā ir čipošanas papildu elements un tas maksā savus 1k eur vai pat vairāk.Principā,sanāk dārgāk par pašu čipošanu un pat bez saistības ar kādu tur garantijas apjaašanu.

uupis 10.decembris 2019 5:45
0 15 Atbildēt

Tev pašā saknē ir nepareizs priekšstats par apkārt notiekošo. Kaut kādas sazvērestības teorijas, demagoģija. Viss ir krietni vienkāršāk — tev ir izvēle — nepatīk, vai nepiekrīti ražotāja lietošanas noteikumiem — nepērc un nelieto. Tāpat kā ar softiem - nepatīk, nu nespied akceptēt noteikumus un nelieto.

iciks 10.decembris 2019 8:33
9 0 Atbildēt

Ja viss beigtos ar šo Volvo, Tev taisnība, bet visticamāk nebeigsies vis. Drīz par to paziņos tie, šie un visi citi. Tad iestāsies mirklis, kad Tevis minētās izvēles nebūs - varēsi skatīties uz Volvo ar 180 km/h, uz Fordu ar 160 km/h un duci līdzīgu.

Man arī 180 km/h nav aktuāli, bet es gluži labi varu saprast cilvēkus, kas tam paredzētās vietās varētu vēlēties pabraukt ātrāk.

Pļurkt 10.decembris 2019 9:12
5 0 Atbildēt

Tad jau drīzāk jāskatās uz 6. Žiguli, ar 176 km/h un 7 litri/100 km!! Toties kāda naudas ekonomija pērkot.... vairāk kā 10 reizes salīdzinot ar to Volvo! Visa patērētā degviela un visi neskaitāmie remonti tik atsisti ar garantiju.

.... un tā pat 5 dirsas spēj aizvest no A uz B.

uupis 10.decembris 2019 10:42
0 7 Atbildēt

Nu nāksies nolocīt kāpostu un braukt pa speciālu trasi ar speciālu auto.

Un koplietošanas ceļiem virsoku tomēr ņems vairākums (demokrātija), kura drošibas labā ātrumu samazinās.

Tā kā izvēle paliks.

Jā un kā būs tad kad iestāsies autopilotu mirklis? Autopilots nebūs ietekmējams pārkāpt ātruma ierobežojumus vispār! Ko tad?

650 10.decembris 2019 9:34
8 0 Atbildēt

Kā tad tā,ja kam nepatīk ,tātad tam nepareizs priekšstats? Es tiešām to suudu nepirkšu- jo viņa koncepcija jau labu laiku aizskar manu pašcieņu.Šis ir jau trakāk par uzbāzīgu reklāmu.Lai maksātājs izvēlas- nevis ka tev par tavu naudu kāds kko uztiepj.Ja nu kādam patīk viss austrumnieciskais- ludzdzu, karinām novērošanas kameru guļam- un visās palīg- telpās,sejas kontroli uz ielas,uriina analīzi un antidopinga provi iekāpjot elektrokārā un utt.Tā ir nākotne.Pareizāk, lielā pasaules daļā jau tagadne.

WALA 10.decembris 2019 10:07
7 0 Atbildēt

Pricnipā jau pie pakaļas ko grib tajā rūpnīcā - nopērk kaut kādi volvo ar 1.9 litri aizstiepajas pie tjūneriem, pasūta no štatiem teiksim corvetes 6.0 litri motoru "mazliet paburas" un būs jums jauns "eko performance Volvo"

uupis 10.decembris 2019 10:45
0 7 Atbildēt

Tu demagogs esi?

Par ko es rakstīju, kādā jautājumā tev ir nepareizs priekšstats? Runa bija par patikšanu vai sazvērestības teorijām? Runa bija par demagoģiju vai izvēles brīvību? Pārlasi divas reizes manis rakstīto! Un izbeidz MELOT!!!!

650 10.decembris 2019 13:46
6 0 Atbildēt

Ja tu neliksi mani mierā, ziņošu redaktoram par uzmākšanos sabiedriskā vietā.Labāk ieturi distanci...

uupis 10.decembris 2019 14:25
1 8 Atbildēt

Neaizmirsti paziņot ka esi MELIS un tev patīk sagrozīt teikto!

650 10.decembris 2019 14:32
5 0 Atbildēt

Es taču tev laipni un pieklājīgi piedāvāju no manis Atpisties.Vairākkāt.Žēl, ka tu neizmantoji šo brīnišķīgo iespēju.Ok, turpināsim ierastajā gultnē.Meesls viņš ir meesls pie pirmās iespējas jebkuros apstākļos- to īpašību noslēpt nav iespējams.

Valco 10.decembris 2019 8:37
4 1 Atbildēt

Interesanti par cik % kritīsies Volvo realizācija?

Zemesgramata 10.decembris 2019 12:05
1 7 Atbildēt

Par ko tieši jums pukāns uzgājis gaisā?

Ja jums ir tāda nervu nesature, ka nespējat braukt lēnāk par 150, tad koplietošanas šosejas nav domātas jums.

uupis 10.decembris 2019 12:43
1 8 Atbildēt

Tieši tā!

Koplietošanas ceļš ir priekš visiem. Gan priekš zaļa gurķa, kuram nedrīkst būt vairāk par 0,2 promilēm, bet rokas trīc, gan priekš opīša ar savu opelīti, tomātiem, āboļiem un 70 km/h, gan priekš asenezatora ar PSRS GAZonu, kurš pēc noklusējuma ātrāk par 65 neiet.

k442 10.decembris 2019 13:44
10 0 Atbildēt

Vai pats kādu GAZonu maz esi stūrējis, ja tā "noliec" viņa ātruma iespējas?

uupis 10.decembris 2019 14:32
0 7 Atbildēt

Iepazīsties ar tehniskajiem datiem: ru.wikipedia.org/wiki/%D0%93%D0%90%D0%97-51

Un esmu gan šitādu stūrējis, gan 52, gan 53 un tā tālāk. Bet tas bija pagājušā gadsmitā.

k442 10.decembris 2019 15:13
7 0 Atbildēt

Ūpi, Tu esi melis - te copy-paste no augstākminētā linka:

Максимальная скорость 70 км/ч

Un tas ir vecais GAZ 51, kuru ražoja 1946. -1975. gadā (par 52. un 53. gaziku pat nerunājot)!!

uupis 10.decembris 2019 15:21
0 7 Atbildēt

Nu tu tak neesi ar viņiem braucis ne tukšā, ne ar kravu.

Tu vispār esi braucis ar auto? Ar cik automašīnām un cik ilgi tu esi vīlējis ar maksimālo ātrumu pie nosacījuma ka auto ir piekrauts nu 75% no pilnas masas??? Šaubos ka tev ar Golpspaini būs iespēja attīstīt maksimālo ātrumu.

k442 11.decembris 2019 9:59
4 0 Atbildēt

Nu, piemēram, brauciens ar GAZ 53, kam Liepājas labības rūpnīcā sabēra ~ 6 tonnām kombikorma maršrutā Liepāja-Skrunda-Kuldīga, braucot ap 75-80 km/h taisnos gabalos, Tev derēs?

Sipuu 10.decembris 2019 19:43
8 0 Atbildēt

Ūpi izbeidz vienreiz sagrozīt citu teikto! Skatos pats pie saviem vārdiem "Neturies". Nupat augstāk rakstiji, ka tas gaziks pats par sevi ātrāk par 65km/h neiet, tad tagad sāc dziedāt citu dziesmu kaut ko par max ātrumu un cik ilgi tā var pabraukt, un beigās vēl lietotājam "k442" uzbrauc par to, vai viņš vispār ir braucis ar auto.

Nervi tev ir tik švaki, ka vad aplieciba tev būtu jaatņem nekavējoties, pat ja tāda tev ir

uupis 11.decembris 2019 8:07
0 7 Atbildēt

Nu ja es dinozauru laikmetā nebūtu stūrējis un remontējis tos hlamus, tad es nestrīdētos, bet tā kā esmu ar tiem lūžņiem vedis gan dīzeli mucā, gan pesku, gan graudus, tad varat man nestāstīt kā uz grants ceļa līkumos uzart līkumu ar tiem bezbremžu lūžņiem.

Sipuu 11.decembris 2019 10:23
6 0 Atbildēt

Tagad grants ceļš? Kas būs nākošais? Teiksi, ka gaziks atrak par 20km/h neiet star purvciema māju pagalmiem?

Beidz te vienreiz savu stulbo demogoģiju dzīt, un tad kad apraujās, tad sāk iestarpināt visādus sūdus, grantene vinam utt..

uupis 11.decembris 2019 11:07
0 4 Atbildēt

Lasīt iemācies! Kur tu saskatīji demagoģiju? Tas ka ierakstā Gaziks bija minēts kā viens no piemēriem (ne galvenais) – tā ir demagoģija? Pārlasi vēlreiz manu ierkstu no kā panesās gazoni.

WALA 10.decembris 2019 15:32
9 0 Atbildēt

Nezinu kā tev, bet priekš manīm tas kas uz 53 bāzes GAZ-SAZ - 80+km/h nekas tāds sevišķs - tikai auto jābūt tehniskā kārtībā. bremzēt gan drusku problemātiskāk + augstais kuzavs traucē dzīvot līkumos.

650 10.decembris 2019 13:55
6 0 Atbildēt

Jūs tik te neaizrijieties no pārlieku pārdzīvojumiem.Paši izdomājat jautājumus un paši sev atbildat.

Penālis 11.decembris 2019 14:54
0 4 Atbildēt

Tāda sajūta, ka komentāros novākušies vieni "bembisti", kuriem IQ vienāds ar apavu izmēru...

Secinājums 12.decembris 2019 15:00
3 0 Atbildēt

Volvo beidzot oficiāli apstiprināja, ka vieglos auto un džipus ražo pensionāriem un tiem, kas tādi jūtas.

uupis 14.decembris 2019 10:55
0 1 Atbildēt

Un kas šajā apstāklī ir nosodāms?

Frontera 12.decembris 2019 19:47
2 0 Atbildēt

man piemēram pietiek uz 120-130kmh pārvietoties..

Piters 12.decembris 2019 22:04
1 2 Atbildēt

Protams gudrie divan experti mak iegazet savas bixeles. Nu neperkat to volvo. Braucat ar solaris busiem talak

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Vācijas autotirgus 1.ceturksnī – pieprasījums pēc e-auto auto nokrities, pēc hibrīdiem – audzis

KBA (federālās motorizēto transportlīdzekļu aģentūras) apkopotie dati liecina, ka arī trīs mēnešu griezumā pieprasījuma kritums pēc elektroautomobiļiem ir gana iespaidīgs. Lasīt vairāk

 

Valsts policija pastiprināti kontrolēs atļautā braukšanas ātruma ievērošanu (+ VIDEO) 3

No 15. līdz 21. aprīlim Eiropas Savienības dalībvalstīs organizē Eiropas ceļu policijas tīkla ROADPOL akciju "Atļautā braukšanas ātruma kontroles nedēļa". Akcijā piedalās arī Latvija, un Valsts policija 19. aprīlī organizē 24 stundu ātruma kontroles maratonu, kura laikā pastiprināti uzrauga atļautā braukšanas ātruma ievērošanu. Lasīt vairāk

 

Porsche pirms termiņa izbeidz 718 modeļa pārdošanu Eiropā 12

Par iemeslu modeļa izņemšanai no konfiguratora kļuva neatbilstība Eiropas kiberdrošības likumam. Lasīt vairāk

 

Vācijas autotirgus martā: elektriskie ar gandrīz 29% kritumu 17

Eiropas lielākajā jauno automobiļu tirgū 2024. gada marts izrādījies ne tas veiksmīgākais, sāpīgāko kritumu piedzīvojot pilnībā elektrisko auto segmentam. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti