Dacia jauns trīscilindru Eco-G motors 10

 

Foto: Publicitātes attēls

Dacia | 15.janvāris 2020 16:30

Tagad modeļi “Duster”, “Sandero”, “Sandero Stepway”, “Logan” un “Logan MCV” tiks piedāvāti ar jauno trīscilindru motoru TCe 100 ECO-G ar turbokompresoru.

Ar maksimālo griezes momentu 170 N∙m, sākot no 2000 apgr./min, tas nodrošina augstāku veiktspējas līmeni, kas ļauj to daudzpusīgi izmantot, vienlaikus samazinot degvielas patēriņu un ogļskābās gāzes emisiju. Motors ECO-G izdala par aptuveni 10% mazāk ogļskābās gāzes nekā līdzvērtīgs benzīna motors.

Nosaukums “ECO-G” ir piešķirts divdegvielu — benzīna un sašķidrinātas naftas gāzes (LPG) — motoriem, kas tiek piedāvāti visos “Dacia” klāsta automobiļos (izņemot “Dokker”): “Duster”, “Sandero”, “Sandero Stepway”, “Logan”, “Logan MCV” un “Lodgy”, kam uzstādīts motors SCe 100 ECO-G.

Cenas ziņā pieejama un taupīga tehnoloģija darbībā

“Dacia” piedāvā automobiļus ar sašķidrinātas naftas gāzes motoru par ļoti konkurētspējīgu cenu bez uzticamības zuduma (bez papildu izmaksām salīdzinājumā ar līdzvērtīgu benzīna versiju). Sašķidrinātas naftas gāzes cena ir daudz zemāka (tā var būt vairāk nekā divas reizes lētāka nekā litrs benzīna vai dīzeļdegvielas). Turklāt šī tehnoloģija nodrošina ievērojamas nodokļu priekšrocības (Francijā):

pilnīgs vai daļējs atbrīvojums no automobiļa reģistrācijas (atkarībā no reģiona);
0 € vai samazināts ekoloģiskais malus (Ecological Malus) salīdzinājumā ar līdzvērtīgu benzīna versiju;
tiesības uz konversijas prēmiju;
uzlīme „Crit'Air 1” visiem LPG automobiļiem;
„Zaļā diska” lietotājiem automobiļa novietošana stāvvietā par brīvu vai ar atvieglojumiem;
īpaši profesionāļiem — atbrīvojums no nodokļa par uzņēmuma transportlīdzekļiem uz 3 gadiem un PVN atgūšana par privātajiem LPG automobiļiem.
 Lai gan sašķidrinātas naftas gāzes motora vidējais patēriņš ir nedaudz lielāks, kopējās degvielas izmaksas uz kilometru samazinās par līdz pat 30% salīdzinājumā ar benzīna motoru un par līdz pat 8% salīdzinājumā ar dīzeļmotoru.

Neierobežota mobilitāte

Automobiļi var braukt ar benzīnu vai sašķidrinātu naftas gāzi. Tiem ir uzstādītas divas atsevišķas tvertnes — viena benzīnam un otra sašķidrinātai naftas gāzei. Kad abas tvertnes ir pilnas, automobiļa kopējais nobraucamais attālums pārsniedz 1000 km. Benzīnu var uzpildīt visās degvielas uzpildes stacijās, un sašķidrināta naftas gāze ir pieejama vidēji katrā ceturtajā uzpildes staciju Eiropā un katrā septītajā Francijā.

Turklāt sistēmā iebūvētie drošības līdzekļi (drošības vārsts, pretvārsts un līdz 80% ierobežots uzpildes līmenis) ļauj automobiļiem “Dacia ECO-G” iebraukt pazemes stāvvietās, un tos neietekmē satiksmes ierobežojumi piesārņojuma maksimuma apstākļos.

Pārbaudīta un droša tehnoloģija, kas tiek noslīpēta jau daudzus gadus

LPG integrēšana “Daci”a automobiļos notiek jau rūpnīcā. Klientiem tas nozīmē vienkāršāku pasūtīšanu bez papildu kavēšanās un vienu kontaktpunktu automobiļa garantijai un apkopei tīklā, kas ir sagatavots šai tehnoloģijai. Benzīna motors jau no paša sākuma ir paredzēts darbināšanai ar sašķidrinātu naftas gāzi. No augstizturīga tērauda izgatavotā papildu LPG tvertne atrodas rezerves riteņa vietā un nesaskaras ar benzīna tvertni. Tehnisko sistēmu papildina pretvārsts, 80% uzpildes ierobežotājs, plūsmas ierobežotājs, solenoīda vārsts un drošības vārsts.

Ar sašķidrinātu naftas gāzi brauc gandrīz 15 miljoni automobiļu Eiropas Savienībā un 26 miljoni visā pasaulē.

“Dacia” piedāvā LPG kopš 2010. gada. Zīmols “Dacia” ir pārliecināts par šo tehnoloģiju, tāpēc piešķir tai 3 gadu vai 100 000 km nobraukuma (atkarībā no tā, kas pienāk pirmais) garantiju tāpat kā visiem pārējiem šīs klāsta automobiļiem.

Vienkārša tehnoloģija

Autovadītāji var vienkārši ekspluatēt šo tehnoloģiju. Pārslēgšanās no benzīna uz sašķidrinātu naftas gāzi un atpakaļ notiek divējādi: jebkurā laikā manuāli pārslēdzot atbilstīgo pārslēgu, kas atrodas pasažieru nodalījumā, (pēc tam izvēlētais režīms saglabājas turpmākajās iedarbināšanās) vai automātiski, kad sašķidrinātas naftas gāzes tvertne ir tukša. Speciāla mērierīce uzrauga līmeni sašķidrinātas naftas gāzes tvertnē. Arī tvertnes piepildīšana ir ātra un vienkārša (tikai 2 minūtes). Vēl viena šīs oriģinālās integrācijas priekšrocība ir bagāžnieka līdzšinējās ietilpības saglabāšana (sašķidrinātas naftas gāzes tvertne tiek uzstādīta rezerves riteņa vietā).

“Saskaroties ar uzdevumu pāriet uz citu enerģijas veidu izmantošanu, zīmols “Dacia” piedāvā vienkāršu un ekonomisku LPG auto klāstu ar samazinātu degvielas patēriņu un ogļskābās gāzes emisiju. Šis risinājums atbilst zīmola “Dacia” uzticamības un pieejamības garam, kā arī dod ieguldījumu “Groupe Renault” centienos līdz 2022. gadam samazināt oglekļa dioksīda emisiju par 25% salīdzinājumā ar 2010. gadu,” skaidro “Dacia” tirgvedības direktors Mihajs Bordjanu.  

 
Visi komentāri
 
felix65 15.janvāris 2020 17:19
9 10 Atbildēt

Ejiet dirst, pideri, ar saviem 3 cilindriem!

Vernons 15.janvāris 2020 19:18
6 3 Atbildēt

Ar trīs un piecu cilindru motoriem ir bijuši auto! Pat traktors ar trim cilindriem! Viss strādā! Laikmets un iespējas citas, bet domāšana palikusi pagātnē. Kāpēc ne?

msh 16.janvāris 2020 0:00
6 1 Atbildēt

Ar pieciem jā - trijiem nē. Tas ir - ir bijuši, bet sūdīgs variants. Trīs katli vienīgi der močiem...

felix65 16.janvāris 2020 7:38
1 2 Atbildēt

Strādāt jau strādā, tikai kāds resurss tik nelīdzsvarotam motoram, plus vēl kloķenes balansieri būtībā ir maiņas detaļa. Ne lēta un nomaiņa ar ķēpīga. Ja esi no tiem, kuri var atļauties pirkt kādu gribi mašīnu, pāris gadiņus pabraukt un pārdot, tad jā, ja kāds gribēs to krāmu lietotu pirkt. Es tā atļauties nevaru un man ir svarīgi, cik hemoroidāla būs tās mašīnas ekspluatācija.

imzz 16.janvāris 2020 9:36
5 0 Atbildēt

Nu, traktori ir bijuši arī ar vienu cilindru ;)

reku 16.janvāris 2020 11:14
2 0 Atbildēt

Es tad labāk ar zirgu nekā tāds pazors,trīs cilindri.

650 16.janvāris 2020 14:38
4 2 Atbildēt

Pieci cilindri sākotnēji tika domāti, lai uzlabotu četrcilindru motara īpašības.Solītais atbilda taisnībai,rezultāts iznāca iepiecinošs.Bet trīs jau sanāk uz otru pusi,tas ir 4cil motora degradācija kapeisipšanas un rafinētas demagoģijas nolūkā.Tāpat kā ar to suuda neatslēdzamo Tcs, ko te viens īpašnieks godīgi aprakstīja.Kā bvar ticēt tādai "markai", kur bezmaz zem katra elementa slēpjas kāda apslēpta cūcība.

Tims 16.janvāris 2020 13:43
1 0 Atbildēt

Nu mocim trīs katli veras fantastiski..

Conqueror 29.janvāris 2020 19:43
0 0 Atbildēt

kaut kā psiholoģiski nevaru pieņemt trīscilindru motoru

Vernons 30.janvāris 2020 10:29
0 0 Atbildēt

Krievu Vācijā bija "Wartburg" auto ar trim cilindriem! Ūdens moto sportisti to mazliet pārveidoja ātrumlaivām. Gāja labi. Nekam citam klāt tikt nebija iespējams.

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Uz Dienvidu gaisa pārvada jau vairākas nedēļas atjaunots 70 km/h, Rīgas-Jūrmalas šoseja vēl 90 km/h (+ VIDEO) 5

iAuto.lv ir neizpratnē par to, kādēļ labos laika apstākļos uz Rīgas-Jūrmalas šosejas maksimālais atļautais ātrums joprojām ir tikai 90 kilometri stundā. Lasīt vairāk

 

Elektrokabeļu zagļu dēļ traucēta vilcienu satiksme Vācijas rietumos 3

Elektrokabeļu zagļi aizvadītajā naktī paralizēja vilcienu satiksmi Vācijas rietumos. Lasīt vairāk

 

Palika 18 kilometri: 3 miljonus vērts Ferrari F40 piedzīvo avāriju Vācijā 11

Automašīna bija ceļā uz automobiļu izstāžu un pārdošanas kompleksu Motorworld Bublingenē, netālu no Štutgartes. Līdz mērķim bija atlikuši 18 kilometri. Lasīt vairāk

 

Kā izskatījās iepriekšējie visu paaudžu Dacia Duster... un tagad jaunais trešās paaudzes modelis (+ VIDEO) 1

iAuto.lv iepazīst jaunās paaudzes Dacia Duster, pie viena parādot visas Duster modeļu paaudzes evolūciju vairāk nekā desmit gadu garumā. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti