Jaunais Audi Q5, kā pasaulē pirmais ar OLED aizmugurējiem lukturiem (+ FOTO) 8

 

Foto: Publicitātes attēls

Audi | 29.jūnijs 2020 15:41

Audi Q5 Eiropā un Latvijā jau gadiem ir viens no pieprasītākajiem SUV premium modeļiem vidēja izmēra segmentā.

Modernizētais Q5 apvieno sportisku raksturu ar izcilu ikdienas braukšanu, un tas tiek piedāvāts ar plašām informācijas un izklaides un asistentu sistēmu iespējām. Izteiksmīgais modeļa eksterjera dizains izceļ Q identitāti un aizmugurējos lukturus, kas pirmo reizi pasaulē ietver digitālo OLED tehnoloģiju.

Eksterjera dizains: Audi Q dizaina koncepts kļuvis vēl atšķirīgāks

Spēcīgā Q identitāte raksturo Audi Q5 eksterjeru ar tā jaudu, izturību un drošību. Veicot eksterjera atjauninājumu, Audi dizaineri vēl vairāk izcēluši šo izskatu ar vairākām jaunām detaļām. Astoņstūra Singleframe radiatora reste tagad ir “seklāka” un šķiet platāka nekā iepriekš. LED priekšējo lukturu augšējā daļā ir jauns elements dienas gaitas lukturiem. Skatoties no sāniem, Q5 tagad ieguvis vieglāku izskatu ar lielāku klīrensu, pateicoties pārveidotajiem sliekšņiem.

Interjera dizains: pirmklasīga kvalitāte

Uzsvars uz horizontālo interjera dizainu rada plašuma un viegluma sajūtu salonā. Apdares elegantais plūdums atdala instrumentu paneļa apakšējo un augšējo daļu, centrālo daļu veidojot jaunajam MMI skārienjutīgajam ekrānam ar akustisko atbildes reakciju. Iepriekš centrālajā konsolē esošā rotējošā spiedpoga vairs netiek izmantota, tā vietā tagad atrodas mantu uzglabāšanas nodalījums.

Pasaulē pirmā: digitālā OLED tehnoloģija Audi Q5 aizmugurējos lukturos

Modernizētajā Q5 pirmo reizi pieejama nākamās paaudzes OLED apgaismes tehnoloģija. OLED ir efektīvas organiskās gaismas diodes, kas rada viendabīgu gaismu. Pasūtot Q5, klienti var izvēlēties no trīs aizmugurējo lukturu apgaismes veidiem, no kuriem katram ir savs īpašais dizains. Pārslēdzot Audi Drive Select režīmu uz Dynamic, gaismas iegūst vēl vienu veidu. OLED aizmugurējo lukturu grupa aprīkota arī ar tuvuma noteikšanas sistēmu – ja kāds pietuvojas stāvošam Q5 no aizmugures mazāk nekā divu metru attālumā, iedegas viss OLED segments. Kad Q5 uzsāk kustību, tas atgriežas pie sākotnējā apgaismes veida.

Ietilpīgs un mainīgs: izmērs un interjera plašums

Atjauninātā Audi Q5 garums ir 4,68 metri, kas ir par 19 milimetriem vairāk nekā iepriekšējam modelim – galvenokārt tas ir, pateicoties lielākiem bamperiem. 2,82 metru garenbāze nodrošina ietilpīgas interjera proporcijas. Audi bīdāmais aizmugurējais sēdeklis ar regulējamu atzveltni pieejams papildu aprīkojumā. Bagāžas nodalījuma ietilpība atkarībā no krēslu izkārtojuma ir no 550 līdz 1550 litriem. Pateicoties īpaši piemeklētajai materiālu kombinācijai, Q5 ir viena no vieglākajām virsbūvēm šajā segmentā. Savukārt uzlabotā aeroakustika nodrošina pirmšķirīgi klusu interjeru.

Vadība, informācija un izklaide un Audi Connect: izcila savienojamība

Uzlabotā Audi Q5 jaunās vadības sistēmas pamatā ir jauna galvenā platforma – trešās paaudzes modulārā informācijas un izklaides platforma (MIB 3), kuras apstrādes jauda ir desmit reizes lielāka nekā iepriekšējā modelī. Tās pamatā ir tradicionāls instrumentu panelis ar centrālo informācijas sistēmu. Bagātīgākajā komplektācijā tiek piedāvāts Audi Virtual Cockpit Plus – augstākās izšķirtspējas 12,3 collu digitālais displejs. Centrālais 10,1 collu lielais MMI skārienjutīgais ekrāns ir Q5 standarta aprīkojumā.

Audi Connect tiešsaistes pakalpojumi pietuvina Audi Q5 interneta un satiksmes infrastruktūrai. Navigācijas sistēma piedāvā augstas izšķirtspējas satelīta attēlus no Google Earth, informāciju par satiksmes plūsmu un satiksmes prognozēm. Aplikācija myAudi savieno lietotāja viedtālruni ar automobili. Plašo personīgo uzstādījumu klāstu – sākot no biežāk izmantotajiem navigācijas galamērķiem un beidzot ar sēdēšanas pozīciju un gaisa kondicionēšanas sistēmas uzstādījumiem, iespējams saglabāt sešos lietotāju profilos. Šie dati tiek glabāti myAudi klienta portālā mākonī, kur tie ir pieejami katram autorizētam lietotājam jebkurā atbilstoši aprīkotā Audi.

Piedziņa: jaudīga veiktspēja, zems izmešu līmenis

Uzlabotais premium SUV Eiropā ir zināms kā Audi Q5 40 TDI. Tā jaudīgais 2,0 litru četru cilindru dīzeļdzinējs rada 204 ZS jaudu un 400 Nm griezes momentu. Audi Q5 40 TDI no 0 līdz 100 km/h ieskrienas 7,6 sekundēs, bet maksimālais ātrums ir 222 km/h.

Daļējā hibrīda sistēma (MHEV) veicina zemu degvielas patēriņu. Siksnas piedziņas starterģenerators (BSG) apgādā automobiļa 12 voltu elektrisko sistēmu, kas ietver kompaktu litija jonu akumulatoru. BSG atgūst bremzēšanas enerģiju un uzglabā to šajā akumulatorā. MHEV sistēma nodrošina iespēju izmantot Start/Stop režīmu ātrumā zem 22 km/h, kā arī ripot ar izslēgtu dzinēju lielākā ātrumā, vienlaikus nodrošinot Q5 pilnvērtīgu vadību. Tādējādi kopumā tiek nodrošināta degvielas ekonomija aptuveni 0,3 litri uz 100 kilometriem. Pēc atjauninātā Q5 nonākšanas tirgū tiks piedāvātas arī citas dzinēja versijas – vēl divi četru cilindru TDI dzinēja varianti un divi 2,0 litru četru cilindru TFSI dzinēji. Arī Q5 TFSIe ar hibrīda piedziņu tiks piedāvāts divās versijās.

Balstiekārta: komforts un izveicība

Gan sportiska, gan komfortabla – izcili līdzsvarotā balstiekārta viennozīmīgi ir Audi Q5 stiprā puse. Daudzposmu balstiekārta automobiļa priekšā un aizmugurē ir viegla, tādējādi uzlabojot ne tikai vadāmību, bet arī efektivitāti. Q5 klienti var izvēlēties starp četriem uzstādījumiem. Sporta balstiekārta piedāvā alternatīvu standarta balstiekārtai. Standarta balstiekārta ar tērauda atsperēm arī pieejama ar amortizācijas kontroli un sniedz plašas izvēles iespējas starp komfortu un dinamiku. Tāpat kā amortizācijas kontrole, arī adaptīvā pneimatiskā balstiekārta var mainīt virsbūves klīrensu piecos posmos. Audi Q5 standarta aprīkojumā tiek piedāvāts ar 17 collu vieglmetāla diskiem. Advanced un S line aprīkojumā piedāvāti 18 collu diski, bet Audi Sport piedāvā arī 19, 20 un 21 collu disku dizainus.

Vadītāja asistentu sistēmas: drošības un komforta progress

Uzlabotais Q5 aprīkots arī ar daudzpusīgām asistentu sistēmām. Audi Pre Sense City sistēma iekļauta standarta aprīkojumā un tā palīdz izvairīties no sadursmēm vai mazināt šādu sadursmju sekas. Savukārt papildu komplektācijā pieejamās Turn Assist, Collision Avoidance Assist un Exit Warning sistēmas uzlabo kopējo braukšanas drošību. Adaptive Cruise Assist atbrīvo vadītāju no nepieciešamības ilgu laika periodu spiest akseleratora pedāli, bremzes vai veikt joslas saglabāšanas manevrus, bet Predictive Efficiency Assist palīdz nodrošināt ekonomisku braukšanas stilu, samazinot degvielas patēriņu.

Audi Q5 tiek ražots Sanhosē Čiapas rūpnīcā Meksikā un būs pieejams iegādei 2020. gada rudenī. Q5 40 TDI sākuma cena Vācijā ir 48 700 eiro.

 

 
Visi komentāri
 
viencexperc 29.jūnijs 2020 16:48
4 6 Atbildēt

Strādnieku prēmiums.

Ex 29.jūnijs 2020 16:52
12 2 Atbildēt

kā tu esi apnicis... Možk dārzā kaut kas darāms?

anonimikis 29.jūnijs 2020 16:57
2 0 Atbildēt

Kā tie lukturi palīdz braucējam?

Jumu 29.jūnijs 2020 19:07
3 0 Atbildēt

Par tādu cenu tas ir autopārpratums. Pie mums tas maksās kādus 60t, bet par šādu naudu iespējsms atrast kaut ko nopietnāku

viencexperc 29.jūnijs 2020 23:46
6 2 Atbildēt

Es rakstīju, ka tas ir strādnieku prēmiums. Pa to cenu tas būs aprīkots sliktāk kā kia sportage bāzes versijā.

Visas tās ekstras būs galvenokārt uz papīra, kā parasti, lai VW varētu palielīties, cik tehnoloģiskus auto ražo.

Un otrkārt, tā ir komunistu cena, Vācijā.

Šo audi ražos Meksikā nevis Slovākijā, jo galvenais noieta tirgus plānojas ASV. Bet ASV tam par tādu cenu būs gandrīz viss iekļauts. Jo amīši citādi nepirks. Kam viņiem pliks VW, ja var nopirkt pa tādu cenu, maksimāli nopakoti Ford F 150

LMT 29.jūnijs 2020 23:43
1 2 Atbildēt

Ta jau labāk B4

HE 30.jūnijs 2020 9:18
1 2 Atbildēt

Pa to naudu labāk Tesla3

Burnits 30.jūnijs 2020 12:26
0 1 Atbildēt

Priekšā saprotu, bet aizmugurē naudas izšķiešana ko tur redzēs kā tu bremzē labāk ? ! Un kad kādu sadauzīs varēs nieri pārdot lai nomainītu !

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Genesis parāda grezna elektriskās piedziņas krosovera konceptu (+ FOTO)

Ņujorkas autoizstādē izliktajam Neolun ir koncepta statuss, ar lielu potenciālu pārtapt par sērijveida modeli GV90. Lasīt vairāk

 

Dīzelis beidzot lētāks par benzīnu: Dīzelis 1.637 un 95 benzīns 1.657 EUR -26.03.2024 (+ VIDEO) 16

iAutolv uzpilda degvielu, secina, ka dīzeļdegviela lētāka par benzīnu un aicina aizdomāties par to, vai varam atļauties zaļo politiku šādā formātā un maksāt par degvielu vairāk kā, piemēram, Spānijā. Lasīt vairāk

 

Saskaņotais paziņojums – kā to pareizi aizpildīt 11

Ceļu satiksmes negadījums var notikt ar ikvienu, neatkarīgi no autovadītāja vērības vai braukšanas pieredzes. Pārsvarā notiek nelieli satiksmes negadījumi, un ļoti bieži auto braucējiem nākas pildīt saskaņoto paziņojumu. Lasīt vairāk

 

ASV kravas kuģis daļēji sagrauj 2,5 km garo tiltu Baltimoras pilsētā (+ PAPILDINĀTS 11:45 VIDEO) 25

ASV, Baltimorā kuģim ietriecoties tilta konstrukcijās daļēji sagrauts tilts pār Potapskas upi. Tiek ziņots, ka tajā brīdī pār tiltu braukušas automašīnas un pārvietojušies gājēji, tādēļ iespējami upuri. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti