Dacia no nākamā gada marta piedāvās arī septiņvietīgā versijā pieejamo Jogger, kas tiek virzīts kā Logan MCV un Dokker pēctecis.
Pamataprīkojumā Essential (Vācijā 13 990 eiro) iekļautas, tostarp LED tuvās gaismas, elektriski paceļami stikli priekšējām durvīm, centrālā atslēga ar radio tālvadības pulti, ātruma ierobežotājs un automātiskās gaismas. Būs arī augstumā regulējams vadītāja sēdeklis un stūre, avārijas bremzēšanas sistēma, e-zvana funkcija un kalnā uzbraukšanas palīgs, kā arī informācijas un izklaides sistēma ar viedtālruņa savienojumu.
Comfort aprīkojuma komplektā (no 15 650 eiro) ir iekļauta manuālā gaisa kondicionēšanas sistēma, kruīza kontrole, aizmugures parkošanās palīgsistēma un Media Display informācijas un izklaides sistēma ar astoņu collu skārienekrānu. Ārējos spoguļus un durvju rokturus virsbūves krāsā papildina tonētie logi aizmugurē un apakšas aizsardzība priekšā un aizmugurē, bet jumta sliedes var ātri pārveidot par jumta bagāžnieku ar 80 kilogramu kravnesību.
Extreme aprīkojuma komplektā (no 16 690 eiro) ietilpst automātiskais gaisa kondicionētājs un atpakaļgaitas kamera, kā arī bezatslēgas pieejas un iedarbināšanas sistēma. Melna haizivs spuras antena, virsbūves apakšas aizsargi tumši pelēkā krāsā un 16 collu vieglmetāla diski melnā krāsā, sarkanas krāsas dekoratīvs nošuvums sēdekļiem un durvju paneļiem, kā arī hroma aplikācijas nedaudz dinamiskākam un izaicinošākam izskatam.
Top aprīkojums Extreme + (no 17 490 eiro) piedāvā arī paaugstinātu viduskonsoli ar elektrisko stāvbremzi, priekšējo parkošanās palīgierīci un aklās zonas brīdinājumu. Papildus tam ir integrēta Media Nav multimediju sistēma, priekšējo sēdekļu apsilde un bagāžnieka drošības atdalīšanas tīkls.
4,55 m garais universālis piedāvā līdz 1819 litriem kravas telpu un spēj pārvadāt līdz diviem metriem garus priekšmetus. Visās komplektācijās tas būs pieejams arī septiņvietīgā versijā, kas cenu ik reizi sadārdzinās par 800 eiro.
Pamata versijas dzinējspēks būs TCe 100 Eco-G agregāts, kas darbojas ar LPG gāzi, bet pircējs varēs izvēlēties arī nedaudz jaudīgāko TCe 110, kas cenai pievieno 500 eiro.
Paredzams, ka jaunais Dacia Jogger pasūtīšanai kļūs pieejams no decembra.
Par bagāžnieku siļķu bundžā aizmirsa, tai vietās lai uztaisītu normālu piecvietīgu auto ,kur arī aizmugurēt sēdošajiem otrajā rindā būtu vietas, kaut ko kā parasti sa'čakarē ,jeb šis auto priekš ķīniešiem . Pēc noteikumiem bagāžniekā pasažierus pārvadāt aizliegts, lai gan šis kārtējais piemērs ,kur ražotājs to ignorē un kuram drošiba nav pirmajā vietā, vienīgais kritērijs pēc iespējas vairāk siļķu sabāzt savā bundžā
Nezinu kā būs šini, bet iepriekšējā Logan MCV aizmugurējās sēdvietas (bagāžniekā) bija reāli lietojamas. Paši sēdekļi arī bija tādi salīdzinoši pamatīgi, ne tā kā citiem tie izlokamie no grīdas.
Pašam bija Grand Scenic II, jā, tur tie papildus sēdekļi nebija īsti priekš pieaugušajiem.
Tā ka tā. Palasi grāmatiņu no sākuma.
paskaties uz cenu. bīdāms 2. rindas dīvāns būtu jauki, bet to piedāvā tikai 2x dārgāki miniveni, man šķiet kablukos arī nav
Bīdāmais tur nekad nav bijis, bet Logan MCV bez visas bīdīšanas, tās aizmugurējās vietas visas bija tiešām lietojamas. OK, man augums tikai kādi 178cm. Basketbolistiem īsti nederēs.
platumā ir 3 normālas vietas, ja nav tunelis, tad arī kājām visiem iznāk vieta.
Bāzes komplektācijā 100zs motorītis, nevis 60, vairs nav galīgi briesmīgs salons, led gaismas(!!!).
Protams, nebūs kā Superb, kur tikai ar pirkstgaliem var priekšējo ķebli aizsniegt.
Par ko tu esi pārsteigts tajā komplektācijā? Šis ražotājs vienkārši saprot ka septiņvietīgas mašīnas pērk cilvēki kam to ietilpību arī vajag, un pilnu to kasti 60 zs nemotors nepavilks. Tas nav nekas jauns priekš viņiem - manam mācītajam ir pirmās paaudzes septiņvietīga lokanā dacīte, uz aci neizskatās ka viņš būtu ņēmis ko citu kā bāzīte, jo vienīgais no aprīkojuma kas tur ir saskatāms ir pelnutrauks - bet motortelpā ir 1.6 8v, un nevis 1.1 kas dzīvi palikušajos sedanos ļoti bieži ir atrodams...
Tas ka tie diožu lukturi ir ļoti slikti - iegvums būs mazs, bet kad kaut kas izbeigsies, tad cena noteikti būs kosmoss.
P.N. Es skatos ka dacīte mēģina tēlot nepraktiskos rietumu ražotājus, arī tas ir ļoti slikti - uzskatāmības objekts - priekšas buferis, kurš ir krāsots un ar lielu atvērumu...
Aizver muti tupais bomār!
Izlasi nosaukumu - jogger - tas ir cilvēks, kas skrien ātra gājēja ātrumā. Nekādu motoru šim modelim nevajag pēc definīcijas.