Dažās Krievijas pilsētās iespējams iegādāties BMW 2.Series Cuope. Automašīnu nav daudz, rūpnīcas garantijas nav, turklāt tās nav absolūti jaunas, bet cena ir tuvu 100 000 eiro.
Izdevums Motor.ru informē, ka dažu Krievijas pilsētu autosalonos parādījušies BMW 2.Series Coupe automobiļi, kas ievesti izmantojot paralēlā importa shēmu. Tiesa, šo automašīnu nav sevišķi daudz, turklāt cena ievērojami atšķiras no tās, kas Krievijā bija vēl 2021.gadā.
Toreiz BMW divdurvju kupeju varēja iegādāties par 3,3 miljoniem rubļu (nepilni 55 000 EUR), taču tagad par vienkāršāko otrās sērijas modeli ar dīzeļdzinēju un aizmugures riteņu piedziņu prasa vismaz 5,5 miljoni rubļu (aptuveni 95 000 eiro), kamēr pilnpiedziņas jaudīgais variants maksās 7 miljonus (115 000 EUR).
Vairumā gadījumu tie ir automobiļi ar mazu nobraukumu, kas iegādāti ārzemēs no privātpersonām. Rūpnīcas garantijas tiem nav, bet problēmu gadījumā palīdzību sniegs dīleru centrs.
Labs plāns - nopirkt mašīnu bez oficiālā dīlera garantijas, kurai rezerves daļas jāgaida kamēr atsūtīs caur paralēlo importu. No otras puses cilvēkam kuram ir 100K Eur šī brīža Krievijā visticamāk šis nebūs vienīgais auto, līdz ar to rezerves daļas varēs arī pagaidīt.
mūsējo mentalitate ir radusies tieši no vateņu ietekmes. man ir daudz paziņu Pētera pilsētā. brauc ar pajauniem kruzakiem un Rs, vienlaikus dzīvojot 60 gadu dzīvokļos ar 95 gada remontu.
Man arī ir daži, dzīvo Pīķerī, Petrogradkā un Vasīlija salā. Aptuveni 1905 gada mājās, dzīvokļos uz 150+ kvadrātiem un 4m augstiem griestiem. Krāsni kurina reizi 4 dienās, biežāk nevar, grūti elpot paliek.
Un ko tu iesaki - labāk braukt ar Ladu? Kam vēl ir nauda, pajāt uz garantiju - braukt gribās, gan jau koferos kopā ar netīru veļu ievedīs arī rezerves daļas, sliktākajā gadījumā ievedīs donorauto, kurus jauks laukā daļās - dārgāk, bet vismaz ir ko skrūvēt.
Es ieteiktu atstādināt Putinu, pārtraukt karu un pirkt minēto BMW jau pie oficiālā dīlera pa saprātīgu cenu, nevis kaut kur caur 2-3 valstīm muhļīt iekšā. Visu čakaru var atcelt nomainot vadību, bet ja vadība tomēr patīk, tad nav ko braukt ar nīsto rietumu izstrādājumiem. Savādāk sanāk, ka vadoni atbalstam, bet rietumu izvirtības arī gribam.
Putinu piebeigs ne jau dēļ auto. Kam naudas nav - tiem pajāt uz importa auto, kam nauda ir - tie nopirks arī pelēko importu. Tu esi tik naivs lai domātu ka auto dēļ kāds rīko revolūciju?
Kam naudas nav, tiem arī nav iemesla kaut ko mainīt - BMW nevarēja atļauties ne pa 55k, ne tagad pa 100k. Tai publikai Putins ir vadonis, bet ja atnāks cits vadonis arī labi.
Bet tiem, kam nauda ir, situācija ir savādāka - kāda jēga no naudas kuru nav kur tērēt un kuru jebkurā brīdī var atņemt par labu kādam pietuvinātākam. Un tas jau rada jautājumus par to, ka varbūt ņemt dalību varas maiņā lai dabūtu lielāku daļu jaunajā sistēmā.
Nauda Krievijā pārsvarā ir tiem, kam Pļūtins ļāvis pie tās tikt - līdz ar to jautājums par protestiem ir teju vai izsmelts. Tie, kas naudu ir pelnījuši +- neatkarīgi, jau ir notinušies un pārējie sēž klusu.
Reāli ja punduri gāzīs, tad ne jau patērētāji (pat turīgie), bet pretendenti uz varu - tie, kas uzkrājuši gana resursu (arī privāto armiju veidā) un kam ir savu piekritēju loks, un kas sajutuši ka vecajam vairs nav dukas un var šo mest nost, vedot aiz sevis tos, kas grib piedalīties varas un resursu pārdalē.
tagad masveidā pārsēžas uz ķinu. tur liela izvele. gan sūdi gan arī ļoti glauni auto
Ja paklausās tos pašus krievu auto expertus (tas pats Асланян), tad ķīniešu auto visi ir maketi - gan sūdi gan glaunie. Es no auto neko daudz nesprotu, tāpēc šajā ziņā paļaujos uz zinošāku cilvēku viedokli.
Izskatās, vietējie jau būvē plānus attiecībā uz ķīniešu auto un nepatīkdoma, ka kāds tos sauc par sūdiem, tādā veidā iedurot pirkstu viņu cerību rozā burbulī. Dzīve parādīs, vai tie auto ir sūds vai nav, jāsaprot arī ka esam pieraduši braukt ar grabažām un varbūt tāpēc cilvēki pat nesapratīs.