Izdevums Spiegel raksta par Hansjergu-Eberhardu Fraiheru fon Gemingenu-Hornsbergu, kurš nobraucot ar savu Tesla Model S P85 1,7 miljonus kilometru, uzstādījis pasaules rekordu elektromobiļiem pēc nobraukto kilometru skaita.
Rekordu sakarā ziņas medijos par šo kungu parādās ik pa laikam, piemēram, pērnā gada jūnijā pēc 1,6 miljonu kilometru sasniegšanas, taču šoreiz uzmanība pievērsta ne tik daudz kārtējam rekordam, cik vācieša atklāsmēm par Tesla kvalitāti un ražotāja attieksmi kopumā.
2014.gada Tesla Model S, ko fon Gemingens-Hornsbergs iegādājās absolūti jaunu, šajā laikā piedzīvojusi 12 motora un trīs bateriju nomaiņas. Kaut gan visi remonti, pamatojoties uz astoņu gadu garantija tika veikti bez maksas, vācietis paziņojis, ka nekad vairs nepirks Tesla.
Rekordists pažēlojies, ka viņam apnikušas regulārās motora maiņas un apgalvo, ka Tesla, visticamāk, zina par šo problēmu, taču nepiepūlas viņam paskaidrot ko vairāk. Sarūgtināts vīrietis ir arī par Īlona Maska attieksmi, kas viņu par sasniegtajiem miljons kilometriem bija apsveicis tikai pēc gada, ievietojot viņa sociālā tīkla vietnē pāris smaidiņus.
Fon Gemingens-Hornsbergs atklāj, ka plāno ar šo automašīnu braukt līdz būs sasniegti 2 miljoni kilometru, bet pēc tam iegādāsies jaunu elektromobili. Tesla gan tā nebūs, tādēļ viņš izskata variantu par Porsche Taycan vai Mercedes EQS.
es domāju, kungs cerēja, ka sasniedzot miljonu, Masks viņam izrakstīs jaunu Teslu. Tagad jārullē līdz 2, varbūt Maska apžēlosies.
Līdz 2 var neizzvilkt, garantija tā beidzās
Ir reāli vecas mašīnas ar mazu nobraukumu, bet retums. Man 2006g mašīna. Pirkta jauna, nobraukums 186 000 km, ideālā stāvoklī. Braucu tikai uz darbu (3 km turp un 3 atpakaļ) , pārējā laikā ar sabiedrisko.
Pie tāda braukšanas režīma, ja eļļa nav mainīta extremāli īsos intervālos un mašīna nav stāvējusi sausā vietā, tad motoram kirdik + zaļais lielā daļā elektrības kontektoru un kontaktu.
Brūnais ar jau būs 2006 gada auto.