Vācietis ar Tesla nobrauc 1,7 miljonus, nomaina 12 motorus bez maksas un nekad vairs nepirks Tesla (+ FOTO) 92

 

Foto: Ekrānbilde no hansjorg.vongemmingenhornberg

iAuto | 25.janvāris 2023 13:08

Izdevums Spiegel raksta par Hansjergu-Eberhardu Fraiheru fon Gemingenu-Hornsbergu, kurš nobraucot ar savu Tesla Model S P85 1,7 miljonus kilometru, uzstādījis pasaules rekordu elektromobiļiem pēc nobraukto kilometru skaita.

Rekordu sakarā ziņas medijos par šo kungu parādās ik pa laikam, piemēram, pērnā gada jūnijā pēc 1,6 miljonu kilometru sasniegšanas, taču šoreiz uzmanība pievērsta ne tik daudz kārtējam rekordam, cik vācieša atklāsmēm par Tesla kvalitāti un ražotāja attieksmi kopumā.

2014.gada Tesla Model S, ko fon Gemingens-Hornsbergs iegādājās absolūti jaunu, šajā laikā piedzīvojusi 12 motora un trīs bateriju nomaiņas. Kaut gan visi remonti, pamatojoties uz astoņu gadu garantija tika veikti bez maksas, vācietis paziņojis, ka nekad vairs nepirks Tesla.  

Rekordists pažēlojies, ka viņam apnikušas regulārās motora maiņas un apgalvo, ka Tesla, visticamāk, zina par šo problēmu, taču nepiepūlas viņam paskaidrot ko vairāk.  Sarūgtināts vīrietis ir arī par Īlona Maska attieksmi, kas viņu par sasniegtajiem miljons kilometriem bija apsveicis tikai pēc gada, ievietojot viņa sociālā tīkla vietnē pāris smaidiņus.

Fon Gemingens-Hornsbergs atklāj, ka plāno ar šo automašīnu braukt līdz būs sasniegti 2 miljoni kilometru, bet pēc tam iegādāsies jaunu elektromobili. Tesla gan tā nebūs, tādēļ viņš izskata variantu par Porsche Taycan vai Mercedes EQS.

Foto: Ekrānbilde no hansjorg.vongemmingenhornberg

 
Visi komentāri
 
Hmm 25.janvāris 2023 13:25
51 9 Atbildēt

es domāju, kungs cerēja, ka sasniedzot miljonu, Masks viņam izrakstīs jaunu Teslu. Tagad jārullē līdz 2, varbūt Maska apžēlosies.

Arnis 25.janvāris 2023 19:39
5 0 Atbildēt

Līdz 2 var neizzvilkt, garantija tā beidzās

Eva 26.janvāris 2023 10:07
1 2 Atbildēt

Ir reāli vecas mašīnas ar mazu nobraukumu, bet retums. Man 2006g mašīna. Pirkta jauna, nobraukums 186 000 km, ideālā stāvoklī. Braucu tikai uz darbu (3 km turp un 3 atpakaļ) , pārējā laikā ar sabiedrisko.

fxfdxvcbvxb 26.janvāris 2023 11:44
3 0 Atbildēt

Pie tāda braukšanas režīma, ja eļļa nav mainīta extremāli īsos intervālos un mašīna nav stāvējusi sausā vietā, tad motoram kirdik + zaļais lielā daļā elektrības kontektoru un kontaktu.

reku 26.janvāris 2023 14:06
2 0 Atbildēt

Brūnais ar jau būs 2006 gada auto.

13.30 25.janvāris 2023 13:37
10 1 Atbildēt

Izstāstiet man, kā tādu ciparu var sasniegt?, kaut kam citam arī laiks sanāk, jeb tikai braukā no viena Eiropas gala uz otru?

msh 26.janvāris 2023 2:12
5 0 Atbildēt

Kaut kur lasīju ka viņš maksāja kaut kādiem studentiem lai brauc un rullē kilometrāžu...

reku 26.janvāris 2023 14:07
1 0 Atbildēt

Sabotieris.

R(8) 25.janvāris 2023 13:51
64 5 Atbildēt

Vai kads varetu atsaukties , kurs savam ieksdedzes dzineja auto 9nos gados ir nomainijis 12 motorus , es tur redzu divus Ginesa rekordus : nobrauktie KM un motora nomainas

(8)R 25.janvāris 2023 14:17
5 16 Atbildēt

Vai zini k;ādu ICE, kas nobraucis 1,7 miljonus?

WALA 25.janvāris 2023 14:54
5 2 Atbildēt

Patiesībā ir gana daudz tādu, te būs viens piemērs :

R(8) 25.janvāris 2023 14:58
56 7 Atbildēt

Nezinu vai 1,7 , bet Latvija ir pilna ar grozitiem odometriem un cilveks pat nenojaus , ka vina auto jau ir tuvu 1 miljonam vai pat pari , tu doma , ka Latvija tie 20 gadus vecie auto , kas nonak ar 175 000 km nobraukumu ir reali , nezinu cik tev ir gadu , bet sim pasakam par macitaja vai majsaimniecu auto , kas ir kustinats tikai vienreiz nedela vajadzetu beigt ticet

WALA 25.janvāris 2023 15:04
7 0 Atbildēt

Jebkurā brīvi izvēlētā brīdī var ieiet ss.lv un atrast vismaz 1 BMW ar 500+ Kkm, vienu MB, un vienu Volvo ar tādiem zināmajiem nobraukumiem ... un ar retiem izņēmumiem, iekšā būs joprojām orģinālais motors ...

Volx 25.janvāris 2023 15:26
7 0 Atbildēt

Nezinu vai vēl ir, bet vēl pagājušonedēļ autogross tirgoja savu servisa mašīnu aplīmētu ar reklāmām. KIA Ceed 600k, tur nu točna nobraukums ir reāls un viss pa Latviju.

Bet par rakstu - skaidrs, ka tas nav nekāds vācietis, bet Šveices buržujs. Helvetia ir Šveices latīniskais nosaukums.

nu jau, nu jau 25.janvāris 2023 16:30
6 1 Atbildēt

te vēl nesen bija diskusijas, ka mūsdienu auto vairāk par 100 tk nekalpo, nu vismaz Opel un Volkswagen pilnīgi noteikti nē.

GW 27.janvāris 2023 12:41
2 0 Atbildēt

Muļķības- 100k nobraukums pat ietilpst garantijā..

atbildetajs 25.janvāris 2023 23:51
3 3 Atbildēt

nu tads nobraukums ir pilnigi reals.. ne jau visi cilveki brauc 10x diena pec cigaretem uz viekalu..

loti daudz cilveku ir kam nobraukums ir mazaks neka 10000 gada.. taka 20 gados tie butu zem 200000... taka vispirms padoma un parekini pirms sudzies...

Auditors 26.janvāris 2023 9:34
0 4 Atbildēt

Cik tu gadā nobrauc? 100k līdzīgi kā šis vācietis? Domāju kad nē, līdzīgi kā ļoti liela daļa parastu cilvēku kas pērk jaunas mašīnas un gadā nobrauc 8-10k, tāpēc ticēt vai neticēt, bet 20 gadīgam autiņam mierīgi varētu būt 200k nobraukums.

Elektronika. 26.janvāris 2023 17:43
1 1 Atbildēt

Šī cilvēka mašīnā atrodas 4 motori un katrs kurpes kastes izmerā ?

M8 26.janvāris 2023 17:50
0 0 Atbildēt

Manam auto 6 gadi, nobraukums 40 000km un īsts, braucu regulāri, bet pa pasauli neceļoju. Ar strādāšanu no mājām nobraukums sarucis līdz 3000km gadā. Būs grūti pārdot, neviens neticēs

Nuuu 26.janvāris 2023 17:55
3 0 Atbildēt

Izeja ir- jāvēršas pie tinējiem lai pārdzen uz priekšu

Opis 25.janvāris 2023 16:23
15 0 Atbildēt

Agrāk bija lasīti pāris raksti par Toyota prius taksometriem, kas braukuši 1 miljonu bez tehniksām problēmām, tikai regulāras apkopes. 12 motori un 3 akumulatoru pakas jau ir perebors.

msh 26.janvāris 2023 2:15
1 0 Atbildēt

Pirmkārt, japāņi māk aprēķināt savu dzelžu izturību. Otrkārt, miljons kilometru prīmuss nozīmē ideālo lietošanu - motors tiek darbināts daudz, auksto startu ļoti maz, akumulatora lietošana arī droši vien diezgan minimāla.

reku 26.janvāris 2023 14:10
0 1 Atbildēt

Ja tas būtu masveida problēma tad savādāk.Viens nav nekāds rādītājs.

GTD2 25.janvāris 2023 17:31
7 0 Atbildēt

2012 gada skodai ar 1.6tdi esmu nobraucis drusku pāri 600tūkst, dzinējam nav nekādas vainas eļļu need un atgāzes apskatē normās, salā lec uz pus apgrieziena, domāju ,ka kalpos vēl kādu laiku bez problēmām.

iAutolv 25.janvāris 2023 20:22
1 0 Atbildēt

Atzīstami! Škodas ir izturīgas un nonākot pareizās rokās spēj daudz: iauto.lv/zinas/pasaule...remontiem-foto

iauto.lv/zinas/pasaule...o-miljonu-foto

Hv 25.janvāris 2023 22:26
0 0 Atbildēt

Cik bieži maini eļļu?

Hv 25.janvāris 2023 22:27
5 0 Atbildēt

Jebkurš āfrikas taksis mercedes w123 ar atmosfērisko dīzeli

Volx 26.janvāris 2023 0:30
2 0 Atbildēt

Āfrikā nav takši Mercedes, tur visi(99%) takšu ir Dacia.

Tiko no turienes

core 26.janvāris 2023 6:39
3 1 Atbildēt

Visas āfrikas valstis izbraukāji?

Volx 26.janvāris 2023 11:57
2 0 Atbildēt

Protams, ka nē, bet ja tuvākajā Eiropai valstij tur to nav, tad tālāk arvien mazāk cerību tos ieraudzīt.

Šeit iet runa par mītu, ka āfrikāņi dzen vecus Mercedesus no Vācijas un lieto tos kā takšus. To viņi var izdarīt ar prāmja satiksmi uz Maroku. Atiecīgi no Marokas uz Angolu diez vai kāds dzen tos Mercedesus. OK gan jau tuksnesī tie Mercedesi kkur jau braukā, bet ne kā takši.

Varu apstiprināt, ka tas ir tikai mīts. Runāju ar čaļi kas atbraucis no Zanzibāras, tur Toyotas. Valstīs kam ciešā sadarbība ar Ķīnu būs Ķīnas auto.

HE 25.janvāris 2023 16:03
2 0 Atbildēt

Darba busiņš tikka iegādāts ar 280tkm 2.gadi vecs, gadā nobrauca ap 120tkm ,pa 7.gadiem 280+844 tkm rezultāts 1.124 mkm , trīs reizes motora kapremonts, manuālai kārbai tikai eļļas maiņa, divas reizes sajūga maiņa,pakaļējā tiltā reduktoram tikai eļļas maiņas, protams visas standarta apkopes akkumulatoru maiņas,virsbūve vairākas reizes piekrāsota , pēdējo reizi pēc nelielas cīnas ar koroziju, cilvēks kurš nopirka netīcēja ka tas 9. gadi vecais buss ir tik daudz nobraucis...ja kas tad jaunais saimnieks pa trīs gadiem pa LV ir nobraucis vēl 157tkm un NEKO.

Fd 25.janvāris 2023 22:29
5 0 Atbildēt

Kapremonts ik pa 300k ir diezgan slikts rezultāts, vismaz komerctransportam

core 26.janvāris 2023 6:40
4 0 Atbildēt

Ļoti slikts, tur laikam ir braukts bez eļļas maiņām

Kanibaals 26.janvāris 2023 13:14
2 0 Atbildēt

Renault!? Tur ielej nepareizo eļļu un basta.

Es 25.janvāris 2023 20:09
0 10 Atbildēt

Daļēji piekritu, bet cik tu zini auto ar iegšdedzes dzinējiem kas būtu vai vispār pietuvotos tādam nobraukuma. Modernie dīzeli knapi var 100 sasniegt bez remontiem kur nu vēl garantija kur beidzas 150 tūkst. Km.

Šeit iet runa par vieglajiem ne kravas …

R(8) 25.janvāris 2023 20:21
6 0 Atbildēt

Beidz stastit mulkibas , es vienmer ar visiem saviem auto esmu nobraucis tuvu pie 300tk un vienigais , kas tur ir mainits ta ir ella , filtri , slotinas un bremzu kluci , sieva ar Suzuki Alto 12 gadu garuma nobrauca 450tk un nekadu remontu neredzejam , to , ka esmu pieradis mainit jaunu auto ik pa 5/6 gadi ta jau ir cita lieta

Motorolers 26.janvāris 2023 9:55
3 0 Atbildēt

Nu gan sviestu uzrakstīji! Parasti remonti sākas pēc 250K, ja mašīna ir kopta, tad pēc 300K, ir redzēti daudzi mazlitrāžas takši ar 500+k nobraukumu un orģinālo motoru. (Renault, Ford) Agrāk melnie acainie Merši, kas neizcēlās ar kvalitāti, tāpat to miljonu spēja sasniegt.

Mums darba busiņš noskrēja 600+K, mainījuši bijām pāris reižu sprauslas, 1x sajūgu un 1x kārbu, jo vilkti tika smagumi. Uzfrišinājām un noziedojām Ukrainai.

reku 26.janvāris 2023 14:04
0 0 Atbildēt

Jā,bet dīvaini ka tikai viņš tos 12 motorus nomainījis.Ož pēc sabotāžas.

Freak 26.janvāris 2023 17:27
0 0 Atbildēt

Jekursh rotoru dzinejs

B0 27.janvāris 2023 15:33
0 0 Atbildēt

Cik liels ir Model S motors un cik liels ir attiecīgas veiktspējas iekšdedzes motors? Lai gan to motoru nomainīt ir daudz vienkāršāk, tik un tā saprastu darba resursu max. 3 motoru apjomā, nevis 12. Vājprāts.

spainis 25.janvāris 2023 15:33
4 0 Atbildēt

520 km katru dienu, vai 750 km dienā, ja brauc tikai darba dienās. Kaut kā neticas, ka pa deviņiem gadiem var šādu ciparu sarullēt. Ja nu vienīgi viņam ir darbs braukt tikai ar Teslu un katru dienu astoņas stundas.

Hmm 25.janvāris 2023 15:37
7 0 Atbildēt

Kāds viņa vārdā braukā - par naudu, protams. Trakākais, ka viņam ir Tesla Roadster, ar kuru nobraukts 700 000 km

Pēdējais attēls 25.janvāris 2023 16:34
0 0 Atbildēt

Jau rok bedri tam teslonim, lai var iestumt un aizbērt

Māris 25.janvāris 2023 17:06
2 1 Atbildēt

Dzinēja mūžs 141 600km,baterijas mūžs 566 000km.

reku 26.janvāris 2023 14:14
0 0 Atbildēt

Par bateriju nezinu,bet dzinēja mūžs pie pareizas apkopes nav tāds.Nevajag rakstīt nepatiesību.

anonimikis 25.janvāris 2023 18:05
0 0 Atbildēt

www.teslarati.com/tesla-model-s...-world-record/

Te ir pavisam cita informācija par šo. Kuram tagad ticēt?

niķis 25.janvāris 2023 18:59
0 0 Atbildēt

tur tieši tāda pati informācija - kādi fakti tavuprāt nesakrīt?

Viktors 25.janvāris 2023 18:28
1 2 Atbildēt

Tie kas skricelē šādus rakstus, arī parēķina līdzi? 1.7M km : 8 gadi : 365 dienas = dienā nobraukti nepilni 600 km. Pa vidu servisā 12 motora maiņas, utt. Vispār apjēdzat ko rakstāt?

Padoms 25.janvāris 2023 19:07
10 0 Atbildēt

Uzraksti tam Hornsbergam - pasaki, tu tak melo vairāk vēl kā Putins, lai viņš atzīstas, kā viņam izdevies apmuļķot pasauli, tikt pie rekordu sertifikātiem un feiku odometra bildēm. Un jā, lai tas Spiegel atlaiž vienu no saviem diviem žurnālistiem vai vēl labāk - lai vispšar ciet aizveras tā feiku lapelīte

seller 26.janvāris 2023 8:49
0 0 Atbildēt

nu ja, tad var saprast, kāpēc Masks nemetas šo apsveikt!

A 25.janvāris 2023 19:34
4 0 Atbildēt

"...apsveicis tikai pēc gada..."

Ko viņš gribēja, Oskaru saņemt?

B 25.janvāris 2023 20:19
5 0 Atbildēt

Lai Maska viņu ar savu raķeti izvizina, skaidra lieta

Konstantins 25.janvāris 2023 20:38
1 1 Atbildēt

Matemātika džeks nobraucis 1.7m 8 gados. 1 700 000÷8÷12÷25 darba dienas= dienā viņam bija jābrauc pāri par 700km. Latvijās apstākļos tas ir 9 stundas braukt bez apstājas. Tas vēl neskaitot dienas, kad auto bija remontā. Man liekas takši tik daudz nebrauc. Tesla par komerctransportu arī nevar pasaukt lai parvādātu kravu.

core 25.janvāris 2023 21:04
1 0 Atbildēt

Kurā mēnesī ir 25 darba dienas?

Kk 25.janvāris 2023 22:17
1 4 Atbildēt

Ar taycan vai mersi tādus nobraukums nesasniegt....un motoru, bateriju maiņa būs no savas kabatas jāiegūldās, jo tur garantija ir 2 gadi un arī pa garantijas laiku čīkst un meklē argumentus, lai neko nedarītu.

n0@$$ 25.janvāris 2023 23:04
5 1 Atbildēt

Cik jums sliktas zināšanas par elektromobiļiem. Elektromotors nav pielīdzināms iekšdedzes dzinējam. Elektromotoros parasti nobirst gultņi ,kas viegli remontējas. Tik Tesla parasti maina visu motoru ,lai nečakarētos. Protams, var pārdegt pinums ,bet tas ir reti. Jaunajās Teslās ir pavisam citi elektromotori!

n0@$$ 25.janvāris 2023 23:12
0 0 Atbildēt
msh 26.janvāris 2023 2:18
5 2 Atbildēt

Nu lūk - nobirst gultņi. Iekšdedzes dzinējs lietots tādā režīmā kā šī tesla visdrīzāk nepiedzīvotu nekādu gultņu nobiršanu un ļoti iespējams ka pamanītos to kilometrāžu uzgriezt bez nopietniem remontiem. Atceries - iekšdedzes dzinējus primāri beidz nost startēšana un braukāšana ar aukstu motoru.

n0@$$ 26.janvāris 2023 7:47
4 2 Atbildēt

Bez nopietniem remontiem ,bet ar nomainītiem 1000 litriem eļļas ,100 eļļas filtriem ,20 siksnām,10 starteriem,10 ğeneratoriem, 10 sajūgiem ,10 izpūtējiem .....u.t.t.

msh 26.janvāris 2023 17:26
1 0 Atbildēt

Smags pārspīlējums. Eļļu jūtami mazāk, starteri varbūt vienu reizi [tādu nobraukumu var dabūt tikai daudz braucot, bet starteris dilst no darbības nevis no tā ka motors, kam tas pieskrūvēts, darbojas], ģeneratoru kādas piecas, sajūgu kādas 2-3 [tas pats kas ar starteri], izpūtēju, pieņemot ka tur ir kvalitatīvs izpūtējs, varbūt vienreiz. Par starteri un ģeneratoru vēl piebilde - ja dara pa kruto un maina visus mezglus, nevis remontē

Jauns opelis 26.janvāris 2023 8:59
2 0 Atbildēt

Man opelim abi pakaļējie gultņi pie 140tk km izbeidzās jo saka gaudot. Abi priekšējie arī uzreiz pēc tam ap 150tk bija.

reku 26.janvāris 2023 14:17
1 0 Atbildēt

Nu normāla parādība.Nomaini un vālē tālāk.Tāds nieks kā gultņus nomainīt.

WALA 26.janvāris 2023 10:44
2 0 Atbildēt

Cik tev to zināšanu par gultņiem un vienkāršiem mehānismiem ... ja ICE dzinējam nebirtu gultņi tad 90% dzinēji vēsi sasniegtu 1,7 miljonus ... 2,7 miljonus utt. (Ja netici paskaties uz ASV kravas auto motoriem un to cik kapitālos remontus un pie kādiem nobraukumiem veic) ...

Dzanks 25.janvāris 2023 23:28
2 1 Atbildēt

Vācijā daudz tādu teslu, kam liels nobraukums. Vācietim braukt 300 km uz darbu un 300 atpakaļ nav nekas īpašs. Mums tie liekas lieli attālumi. Āķis ir tajā, ka Tesla spēj to izturēt un Vācietis uzturēt (jo garantija), bet iepriekš tak viņi braukāja ar ICE, ko tad pēc 3 gadiem no 600k veikli darboņi notina uz 60 un pārdeva uz austrumeiropu kā mazlietotu...

Volx 26.janvāris 2023 0:32
1 0 Atbildēt

Viņš nav vācietis.

Iauto kolektīvam stingrais rājiens.

Mobile 26.janvāris 2023 8:14
3 0 Atbildēt

Pilni sludinājumu portāli ar Vācu teslām, kam uz odometra 300-400k. Jaunākās teslas ar šādiem nobraukumiem ir 2018.gads. Pie mums gan jau tirgos ar notītiem odometriem 30-40K.

Toms 26.janvāris 2023 10:05
0 0 Atbildēt

Ļoti pareizi dara, tas amerikāņu mēsls nestāv klāt Vācu kvalitātei!

laims 26.janvāris 2023 10:37
1 0 Atbildēt

bezkaunīgs tips, varbūt sagribēs , lai Masks viņam māju arī uzceļ ...nu tā pat vien.

Tas gan 26.janvāris 2023 16:39
1 0 Atbildēt

Protams, redzams, ka iepressē Masku, liekot noprast - ja nebūs jauna Tesla, tad turpmāk rekordi tiks rakstīti ar Porsche vai Mercedes un, kā pēdējais mājiens - braucu līdz 2 miljoniem, bet, ja vēl tad nebūs cienīga novērtējuma, tad gan adjē!

Prātvēders 26.janvāris 2023 12:40
0 0 Atbildēt

8 gadus katru dienu braukt pie 600km? Var jau būt, bet diez vai jaunie bavārijas autobūves šedervi noripos diži vairāk

Ivo 26.janvāris 2023 12:41
1 0 Atbildēt

Man ir 10-gadīga mašīna ar 100.000 km nobraukumu, bet es ar to braucu no nullītes. Tā kā ir arī tādi auto

Kanibaals 26.janvāris 2023 13:19
2 0 Atbildēt

Vāciešu attieksme:

www.suda-elektroauto.de/

Skeptiķis. 26.janvāris 2023 15:39
0 0 Atbildēt

Braucot 365 dienas gadā lai uzrullētu tādu ciparu bez izņēmuma katru dienu jābrauc 583km. Tas kaut kā neizklausās nopietni.....

Septiķis 26.janvāris 2023 16:34
1 0 Atbildēt

Pasaules rekords ar ICE mašīnu pieder kādam vīriņam no ASV (tagad jau miris), kas to uzstādīja ar 1966.gada Volvo - ja nemaldos, viņš tika vai gandrīz tika līdz 5 miljoniem

M8 26.janvāris 2023 17:56
1 0 Atbildēt

Ēlons vienkārši gada pārskatu ieraudzīja - 12 dzinēji vienai personai, caurums budžetā, jāmaina biznesa stratēģija. A smaidiņš bija tas, kurš smaida un raud vienlaicīgi

Robis 26.janvāris 2023 19:34
0 1 Atbildēt

Manas vecmammas moskvicam. Kuram ciparnica bija vairak, par vienu ciparu, ka musdienu auto. Cipari pargriezas pa nullem 3x un 2 reizem, biju pats liecinieks. Ptotams motors nav muzigs un sagaisija luznus.

Velos pateikt, ka agrak razoja izturigus auto, lai tie...kalpotu Mums. Muzdienas razo auto, jo tas ir bizness. Atrak saluza, nopirks jaunu.

Johnny 26.janvāris 2023 21:30
2 0 Atbildēt

Yeah, right... 30000000km, ja par vienu ciparu vairāk un 3 apļus? Man patīk šie homo-pizdabolus stāstiņi. Padomju autopromu pa taisno no konveijera bija jādzen labot uz servisu, lai tas neizjuktu pirmajos 1000km

Debitors 26.janvāris 2023 21:42
1 0 Atbildēt

Un tagad paskaitiet cik shie ir ekoloģiski...

WALA 26.janvāris 2023 22:37
0 0 Atbildēt

Te būs vēl pārītis iejšdedzes auto, kas sasnieguši miljonu jūdžu, kas ir ļoti tuvu 1,7 miljoniem km ..

www.hotcars.com/15-cars-with-...ever-recorded/

Slēpnis 26.janvāris 2023 22:37
0 0 Atbildēt

Vidēji 560K km ar 1 bateriju - nemaz nav tik slikti.

Tālajos sovietu laikos zināju vienu žiguli, kurš bija nogājis 1.2 miljonus km. Tam viņam vajadzēja 5 dzinējus. Par pārējām detaļu kaudzēm pat neminēšu.

Foce 26.janvāris 2023 23:35
0 0 Atbildēt

Reali Mercedes dizelis 3.0tdi vai voksvagens 1.9tdi vai toiota 2.0tdi vai landkruzera 4.7i mierigi laiz pari miljonam ar vienu motoru. Sanak ka teslai dzinejs kalpo 120. Tukstosus, vareni sudigi prieks tik dargas masinas!

Miķelis 27.janvāris 2023 9:55
1 0 Atbildēt

8 gadi ir 2920 dienas, 1700000km ir 582km/dienā - KATRU DIENU. Pat ja viņš sniedz taksometra pakalpojumus un pat tad, ja ar teslu pamīšus brauc 3-4 afrikāņu emigranti - kaut kas tur neiet kopā :-/

Model S 27.janvāris 2023 11:53
0 0 Atbildēt

Elementāri rēķinot viņš nobrauca 178000km gadā jeb 490 km dienā ieskaitot sestdienas un svētdienas. Bezmaksas remonts ik 133000km un baterija vilka ap 400-500k km…

GW 27.janvāris 2023 12:37
0 0 Atbildēt

12 elektro motorus- neticu tam..

Iespējams ka transmisija - tas gan var būt, bet ne paši motori ..

nu akumulātori - tas jau skaidrs... - tie nav mūžīgi..

GW 27.janvāris 2023 12:39
0 0 Atbildēt

Taksists- profesionāli..

Lauris 27.janvāris 2023 21:36
0 0 Atbildēt

Liekas, ka Teslas kvalitāte ir galīgi nekāda, jaxreiz jānomaina 12 motori. Tas ir apmēram 150000 km ar vienu dzinēju. Kur kādai iekšdedzes dzinēja mašīnai ir tik mazs nobraukums, savulaik mersis nobrauca 1m km un viss bija ok.

Edgars 28.janvāris 2023 1:31
0 0 Atbildēt

Tad man ir palaimējies nopirkt 2009.gada Audi A3 ar nobrauktiem 228'000 km.

Adris 28.janvāris 2023 8:33
0 0 Atbildēt

Pat CSDD atbalsta attītos odometrus. No Beļģijas dzītām mašīnām rādot vienu no raukumu, bet šeit piereģistrējot otru.

Loss 28.janvāris 2023 16:33
0 0 Atbildēt

Fraihers, ja? Vispār, tas ir tituls, nevis vārds - brīvkungs, jūs, analfabēti!!!

Maksims Ter-Oganesovs 29.janvāris 2023 12:32
0 0 Atbildēt

Pēc tam SSņikā - "Oriģinālais nobraukums - 250'000.Nupat no Vācijas."

Ābols 1.februāris 2023 15:41
1 0 Atbildēt

Jā speciāli nobraukts autiņš. Nezinu vai maksāja vai ne bet nav noslēpums, ka deva visiem savien studentiem kā eksperimentu kas gribēja turklāt ar visu karti lai var bezmaksas uzlādēt..

Bet vācijā ja esi kāds 'merčendaizers' tad gadā ar kompānijas auto ir normāli nobraukt kādus 80-100k km. Jeb dienā pa 500 pat 800km rullēt un to nejūti jo 80% ir gluds taisns bānis kur savā 120km/h kruīzā arī rullē un pavadi lielu daļu dienas....

Normāls vidējais vācietis dienā uz darbu un mājup kādus 200-300km nobrauc. Pie mums mazajā Latvijā dienā 100km ir DAUDZ!!!! Jeb reiķinam, ka 20k gada braucam tātad jāāā... 200k ir oridžinal! Tas nekas, ka doičlaindē visi 50k gadā ir ikdiena!

Jeb tas vecais e61 feislifts vācijā visticamāk ka būs nobraucis savus 350-400k, un pirms reģistrējies Latvijā nogriezts uz 200k.. un tad mūsejie arī kaifo pa tādu vecu 10..12gv ''jaunu'' auto jo pasaka, ka nobraukums oriģināls!!!

Tapec jau laikam ticam pekstiņiem, ka 90% mašīnas kuram ir 15+gadi vienmēr grozās ap 200k noskrējiens, jo mūsu prātiņi vienkārši neaptver tos attālumus, kamēr vismaz pāris mēnesus nepadzīvo un nepastrādā tādā polijā, vācijā vai francijā jeb 5x vai 6x lielāka valsts platību ziņā, ne kā Latvija.

Jeb Latvijā ar mūsu ceļa infrastruktūru no Liepājas uz Valmieru mums aizņem 5h, 320km ceļš, bet vācijā pa 5h ir iespējams no Berlīnes līdz Minhenei nobraukt (620km) jeb 2x tālāk!

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Palika 18 kilometri: 3 miljonus vērts Ferrari F40 piedzīvo avāriju Vācijā 7

Automašīna bija ceļā uz automobiļu izstāžu un pārdošanas kompleksu Motorworld Bublingenē, netālu no Štutgartes. Līdz mērķim bija atlikuši 18 kilometri. Lasīt vairāk

 

Kurš izraisīja bīstamu situāciju? (+ VIDEO) 34

Abu vadītāju domas par to, kurš izraisīja bīstamu situāciju, dalās. Lasīt vairāk

 

Arī kā sedans - Volkswagen Passat Ķīnai 7

Jaunākais Volkswagen Passat Eiropā ir pieejams tikai universāla modifikācijā, taču Ķīnā to var nopirkt ar sedana virsbūvi. Lasīt vairāk

 

ADAC: Ķīnas autobūve ir nopietni konkurenti 8

Vācijas automobiļu kluba ADAC eksperti nonākuši pie secinājuma, ka Ķīnas autobūves produkcija pēdējos gados ir stingri pielikusi un min Eiropas ražotājiem uz papēžiem. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti