Septiņvietīgs ģimenes krosovers - Citroën atklāj jauno C3 Aircross (+ FOTO) 2

 

Foto: Citroën

Citroën | 22.jūnijs 2024 8:52

Citroën ir radikāli mainījis pieeju kompakto krosoveru tirgum un pilnībā pārveidojis C3 Aircross. Eiropai paredzētajā variantā šim pilnīgi jaunajam modelim ir izmantota Smart Car platforma, kas tam ir kopīga ar nesen iznākušo C3, un ļauj C3 Aircross piedāvāt par tiešām izdevīgu cenu. Citu kopīgu iezīmju vidū ir jaunā zīmola identitāte un tā pati dizaina valoda gan virsbūves stilā, gan salonā.

Ģimenes krosovers ar vietu 7 braucējiem

Ar 4,39 m garumu un 2,67 m riteņu bāzi C3 Aircross piedāvā 5 sēdvietu versiju ar rekordplašu telpu otrajā rindā un 460 litru ietilpīgu bagāžas nodalījumu. Klientiem, kuri vēlas vēl lielāku daudzpusību, C3 Aircross ir pieejams arī 7 sēdvietu versijā, kas tāda ir pirmā šajā segmentā. C3 Aircross šajā versijā ar tādām pašām proporcijām piedāvā pārsteidzošu lietošanas elastību, vienlaikus saglabājot kompaktumu un manevrētspēju.

2,67 m riteņu bāze, kas ir garākā šajā kategorijā, ļāvusi radīt iepriekš neredzēti platas aizmugurējās durvis, kas nodrošina ērtu piekļuvi otrajai rindai 5 sēdvietu versijā un trešajai rindai 7 sēdvietu versijā. Trešā rindas sēdvietas ir aprīkota tāpat kā pārējās – ar galvas balstiem, roku balstiem, glāžu turētājiem, USB pieslēgvietu, pietiekami plašu vietu kājām un gaisa kondicionētāju.

Jaunā modeļa virsbūve pauž krosovera stila spēku un jaudu. Jaunais tēls un stāja ir pārliecinošāka, muskuļotāka un robustāka – ar vertikālāku dizainu un asākiem leņķiem. Taisnais jumts un 1,66 m augstums garantē ērtu sēdēšanu visiem pasažieriem.

"Jau pašā projekta sākumā mūsu doma bija nostiprināt C3 Aircross pozīcijas krosoveru pasaulē. Mēs izvēlējāmies robustu un pārliecinošu dizainu, kas tēlam piešķir vīrišķību un spēku. Ar vairāk nekā 20 cm klīrensu, augstāku sēdpozīciju un smalku gaismas spēli dizainā, pilnīgi jaunais C3 Aircross sper nākamo soli un kļūst par īstu krosoveru," saka Boriss Reinmollers, C3 Aircross dizaina projekta vadītājs.

Ar lielu pietāti pret komfortu

Citroën vienmēr ieklausās klientu vēlmēs saistībā ar komfortu, ietilpību un praktiskumu. Tāpēc pilnīgi jaunajā C3 Aircross ir īstenota C-Zen Lounge koncepcija ar projekcijas displeju un kompaktāku stūri, kā arī jauni Citroën Advanced Comfort® sēdekļi, kas pārveidoti optimālākam ķermeņa atbalstam. Sēdekļiem ir arī jauns virsējais slānis, kur iestrādāts par 10-15 mm vairāk augsta blīvuma polistirola putu. Tāpat sēdekļiem ir pārveidots sānu atbalsts, lai nodrošinātu braucējiem nepārspējamu komfortu neatkarīgi no ceļā pavadāmā laika.

Komfortu uzlabo Citroën Advanced Comfort® piekare ar progresīvi hidrauliskajiem amortizatoriem, kas pirmo reizi pieejama šim modelim un visām tā versijām.

Horizontālais priekšējais panelis, kur izveidotas Citroën raksturīgās vertikālās ventilācijas atveres, ir sadalīts divos līmeņos: tehniskie elementi augšā un viss, kas saistīts ar komfortu, apakšā. Šī zona ir pārklāta ar īpašu audumu un iestrādātām jaunām siltas gaismas zonām, kas salonā rada ļoti patīkamu noskaņu.

Mērinstrumentu panelis savienojumā starp paneli un vējstikla apakšējo daļu ir pirmais šāda veida risinājums ģimenes krosoveros. Tas ļāvis atteikties no dubultā displeja, un tagad nepieciešamo informāciju vadītājs iegūst, nenovēršot skatienu no ceļa.

Pilnībā jaunā C3 Aircross aprīkojuma versijā You ir integrēts viedtālruņa turētājs. Autovadītājs var automātiski palaist speciālu lietotni, izmantojot NFC bezvadu tehnoloģiju. Tāpat autovadītāja rīcībā ir īsceļi uz pakalpojumiem viņa viedtālrunī, ko var kontrolēt ar balss vadības funkciju. Šādā veidā var piekļūt radio, mūzikas krātuvei un navigācijas sistēmai. Savukārt vadības ierīces uz stūres ļauj vadīt dažādas sistēmas, turot rokas uz stūres, bet ar Home pogu var viegli atgriezties lietotnes sākumlapā.

C3 Aircross Max aprīkojuma versija piedāvā 10,25" informācijas un izklaides sistēmas ekrānu, kas ir nedaudz pagriezts uz vadītāja pusi. Tajā izmantota no viedtālruņiem pārņemta logrīku arhitektūra. Virtuālie īsceļi nodrošina piekļuvi galvenajām navigācijas, tālruņa, radio, lietotņu un multivides funkcijām.

Bezvadu Wi-Fi nodrošina viedtālruņa ekrāna spoguļošanu un saderību ar Apple CarPlay™ un Android Auto™. Braucienu patīkamāku var vērst arī divas USB-C pieslēgvietas priekšpusē un vēl divas otrajā rindā. 15 W uzlādes paliktnis ir integrēts speciālā glabāšanas vietā viduskonsolē.

Plaša spektra dzinēju pieejamība

Pilnībā jaunais C3 Aircross ir balstīts uz Smart Car platformas, kas ļauj modeļiem uzstādīt dažādus iekšdedzes, hibrīda un elektrodzinējus. Līdzās tradicionālam iekšdedzes dzinējam C3 Aircross pirmo reizi piedāvā arī hibrīda versiju – šis dzinējs ir gan lieliski piemērots šim virsbūves tipam, gan pietuvina lietotāju braukšanas pieredzi elektrifikācijai. Un, lai panāktu vēl lielāku progresu, pilnīgi jaunais C3 Aircross pirmo reizi būs pieejams arī 100% elektriskā versijā.

Jaunais modelis piedāvā divu veidu elektrodzinējus: 136 ZS Hybrid 48 V elektrodzinēju un pilnībā elektrisku piedziņu. Elektriskā versija ar autonomiju virs 300 km (gaida WLTP vērtības apstiprinājumu) ievērojami atvieglo ikdienas dzīvi. Pirmkārt, no 20 līdz 80% to var uzlādēt vien 26 minūšu laikā, un otrkārt, tai ir ë-Routes lietotne jeb braucienu plānotājs, kas reāllaikā pielāgojas visu veidu izmaiņām maršrutā. 2025. gadā būs pieejama vēl viena elektriskā versija, kā autonomija pārsniegs 400 km.

Elektrisko versiju, kas ir ideāli piemērota ģimenes braukšanas paradumiem, darbina 83 kW / 113 ZS dzinējs apvienojumā ar 44 kWh LFP (litija dzelzs fosfāta) akumulatoru. Šo tehnoloģiju var uzskatīt par perfektu kompromisu starp nepieciešamo veiktspēju un ļoti pieņemamu cenu. Dzinējs un pilnībā automātiskā pārnesumkārba nodrošina vienmērīgu paātrinājumu ar tūlītēji pieejamu griezes momentu un maksimālo ātrumu 145 km/h.

Hibrīda versija, kas arī atbilst visām šī segmenta klientu vajadzībām, samazina gan degvielas patēriņu, gan izmešu daudzumu, tādējādi tā ir izdevīga gan makam, gan draudzīga planētai. Pastāvīgo magnētu sinhronais e-dzinējs palīdz iekšdedzes dzinējam taupīt degvielu, ļaujot 100% elektriski veikt gandrīz 50% no pilsētvidē braucamā laika, un papildus tam akumulators uzlādējas ātruma samazināšanas fāzēs. Tā rezultātā hibrīda CO2 emisijas ir samazinātas līdz 121 g/km.

Līdztekus šim elektrodzinējam Citroën piedāvā C3 Aircross ar 75 kW / 100 ZS benzīna turbodzinēju. Šis 3-cilindru PureTech Turbo dzinējs ir savienots ar 6-pakāpju manuālo pārnesumkārbu un atbilst Euro7 standartam. Šī versija būs pieejama par konkurētspējīgāko cenu tirgū.

Autovadītāja atbalsta sistēmu piedāvājumā ietilpst tādas tehnoloģijas kā automātiskā avārijas bremzēšanas sistēma, vadītāja modrības uzraudzības sistēma, ceļa zīmju atpazīšanas sistēma, automātiskas darbības tālās gaismas, kustības joslas noturēšanas palīgsistēma un vēl daudzas citas sistēmas.

Jaunais modelis tiks ražots Slovākijā, Trnavas rūpnīcā. Tas ir pirmais B-SUV Eiropas tirgū, kas 100% elektriskajā versijā tiek piedāvāts par cenu līdz 30 000 eiro, bet PureTech Turbo 100 MT6 iekšdedzes dzinēja versijā – zem 20 000 eiro.

 
Visi komentāri
 
GTD2 25.jūnijs 2024 14:27
0 0 Atbildēt

varēja uztaisīt deviņvietīgu, tāpat vietas tur ,kā kondzervu bundžā

Vilnis 28.jūnijs 2024 17:34
0 0 Atbildēt

Saloni paliek tik vienmuli un garlaicīgi.

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

No 80 un 90 tūkstošiem eiro: Porsche ar diviem papildinājumiem Macan saimei (+ FOTO)

Porsche pievienojis divus modeļus iecienītajai Macan saimei. Viens no tiem ir Macan pamata modelis, otrs – Macan 4S, Vācijā to cenas sāksies no atzīmes 80 700 eiro un 90 700 eiro. Lasīt vairāk

 

DS Automobiles uzsāk jaunā DS 4 Hybrid ražošanu 4

Stellantis koncerna zīmols DS Automobiles Opel rūpnīcā Riselsheimā uzsācis jaunā DS 4 Hybrid ražošanu. Lasīt vairāk

 

Iebraucot stāvošās mašīnās, vadītājs reibumā aizbēg (+ VIDEO) 11

Vakar Āgenskalnā, izraisot satiksmes negadījumu – iebraucot divās ielas malā stāvošās mašīnās, kāds autovadītājs atstāja savu auto notikuma vietā un aizbēga. Sanākušie apkaimes iedzīvotāji uzsvēra – autovadītājs bija reibumā. Taču, kā policija pēc laika var pierādīt, ka vadītājs pie stūres ir sēdies alkohola reibumā? Lasīt vairāk

 

Traģēdija pie Roņu salas varēja nenotikt (+ VIDEO) 15

35 stundas. Pēc glābēju aprēķiniem tik ilgi cilvēks var izdzīvot Baltijas jūrā apstākļos, kādi nedēļas nogalē bija Roņu salas apkārtnē. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti