Ķīniešu krosovers ir lielāks un jau pamata versijā dinamiskāks, labāk aprīkots un brauc tālāk kā par līdzīgu cenu piedāvātais Volkswagen ID.3.
Lynk & Co ir automobiļu ražotājs, kas pieder Ķīnas Geely un arī Volvo pieder šiem pašiem uzņēmējiem. Nav noslēpums, ka zviedru tehnoloģijas tiek izmantotas arī Ķīnas zīmolu modeļiem, tādēļ ikviens jaunums no šiem ražotājiem piesaista interesi, it sevišķi tad, kad tas kļūst pieejams arī Eiropā.
Lynk & Co 02 ir 4,46 m garš, 1,84 m plats un 1,57 m augsts, riteņu bāzei sasniedzot 2,75 metrus. Salonā sēdekļi no pārstrādātiem materiāliem (tas tagad modē), ovāla stūre, 15,4 collu HD skārienekrāns multividei un navigācijai, 10,2 collu ekrāns vadītājam, bezvadu uzlāde viedtālrunim un atbalsts 5G internetam. Bez papildu maksas arī 19 collu riteņu diski un elektriski regulējami priekšējie sēdekļi.
Elektronisko palīgu skaitā tādas sistēmas kā ceļa zīmju atpazīšana, aklo zonu noteikšana, adaptīvā kruīzkontrole, joslas saglabāšanas palīgsistēma un šķērssatiksmes brīdinājums.
Pamatversijai būs aizmugurējo riteņu piedziņa, 272 Zs elektromotors, 66 kilovatstundu akumulators un 445 kilometru sniedzamība, bet cena, kas minēta medijos šādam modelim sākas no atzīmes 36 000 eiro.
Volkswagen ID.3 tiek pārdots par salīdzināmu cenu, taču tas ir kompaktāks (4,26 metri), aprīkots ar mazāku akumulatoru (59 kWh), un sākotnējā konfigurācija ir daudz vienkāršāka.
Dinamikas ziņā Lynk & Co 02 ir salīdzināms ar Volkswagen ID.3 sportisko modoifikāciju GTX, tas ir, paātrinājums no 0 līdz 100 aizņem tikai 5,5 sekundes. Ķīniešu krosovers izceļas ar ātru uzlādi: izmantojot 150 kW avotu, 10% līdz 80% uzlāde jāsasniedz pusstundas laikā.
Informācijas plašumam piebildīsim, ka uz šīs pašas platformas tiek ražoti arī elektriskie Volvo EX30 vai Smart #1.
Vācu žurnālisti, kas "nulle divi" jau izmēģinājuši, atzīmē ērtus un viegli noregulējamus sēdekļus ar virsmu, kam nedaudz tendence izraisīt svīšanu (ekoāda), lielisku komforta apgaismojumu ar noderīgām funkcijām (piemēram, ataino virzienrādītāju darbību), pietiekoši ietilpīgu bagāžnieku un plašu telpu aizmugures pasažieriem, gandrīz vai sportisku gaitu un patēriņu (15 kWh/100 km), kas atbilst ražotāja norādēm. No sliktās puses: spēcīga smarža (smārds) salonā, funkciju kontrole tikai skārienekrānā vai no stūres (varot ātri pierast), nedaudz grabošs sīklietu box starp sēdekļiem (ražotājs to veidojis izņemamu).
Jāteic, ka simpātiskāks par VW ID3.