Visi komentāri - Zeekr 001 uzlādei pietiks ar 7 minūtēm

Zeekr 001 uzlādei pietiks ar 7 minūtēm 18

 

Foto: Zeekr

iAuto.lv | 6.oktobris 2025 4:59

Ar Volvo saistītais Ķīnas autoražotājs Zeekr modernizējis elektrisko sedanu 001, kas izmantojot jauno 900V sistēmu, 10-80% uzlādi paveiks septiņās minūtēs.

Viens no ievērojamākajiem uzlabojumiem salīdzinājumā ar iepriekšējo modeli ir lielais 16 collu centrālais vadības ekrāns ar 3,5K izšķirtspēju, kas aizstāj iepriekšējo 15,05 collu 2,5K versiju. Šis ekrāns spēj pagriezties par 30°, pielāgojoties lietotāja vajadzībām. Komplektu papildina 13,02 collu augstas izšķirtspējas instrumentu panelis, 8 collu vadības ekrāns aizmugurē, iespaidīgs 39,3 collu paplašinātās realitātes priekšējā stikla projekcijas displejs (AR-HUD) un veseli 29 skaļruņi, kas nodrošina bagātīgu skaņas fonu.

Salona apdarē dominē ekskluzīvi materiāli – plašas virsmas klātas ar mīksto un kvalitatīvo Nappa ādu, bet centrālā konsole apvilkta ar zamšādu, radot izteikti greznu un mājīgu atmosfēru.

Aizmugurē sēdošie pasažieri var izbaudīt īpašu komfortu – sēdekļus var nolaist atpakaļ līdz pat 125°, un tie aprīkoti ar kāju un pēdu balstiem. Kāju balsts ir izstiepjams līdz 350 mm un regulējams 87° diapazonā. Priekšējiem sēdekļiem ir pieejami 20 masāžas punkti, bet aizmugurējiem – 12, nodrošinot relaksējošu braucienu ikvienā maršrutā.

Vēl viena interesanta detaļa ir digitāli vadāma jumta lūka, kuru iespējams pielāgot dažādiem zvaigznāju rakstiem, izmantojot aizmugurējo vadības ekrānu. Apgaismojumam izmantoti 500 gaismas elementi, kas stikla biezumam pievieno vienu milimetru.

4977 mm garajam un ar 3005 mm riteņu bāzi apveltītajam Zeekr 001 izmantota jaunā 900 V platforma, kas ir solis uz priekšu salīdzinājumā ar iepriekšējo 800 V sistēmu.

Piedāvājumā ir divas versijas. Aizmugurējās piedziņas modelis aprīkots ar 370 kW (489 ZS) elektromotoru un 103 kWh CATL Qilin akumulatoru, kas nodrošina līdz pat 810 km nobraukumu pēc CLTC standarta. Ražotāja dati liecina, ka aumulatoru iespējams uzlādēt no 10% līdz 80% tikai 10 minūtēs, pateicoties 6C ātrās uzlādes iespējai, bet paātrinājums no 0 līdz 100 km/h aizņem 4,98 sekundes.

Savukārt pilnpiedziņas versija piedāvā papildu 310 kW (416 ZS) elektromotoru priekšā, sasniedzot kopējo sistēmas jaudu 680 kW jeb 912 zirgspēkus. Šim modelim iespējams izvēlēties starp 95 kWh Golden Brick akumulatoru vai 103 kWh CATL Qilin akumulatoru, nodrošinot attiecīgi 710 vai 762 km nobraukumu. 95 kWh versija atbalsta īpaši ātru 12C uzlādi, kas ļauj uzlādēt akumulatoru no 10% līdz 80% tikai 7 minūtēs. Šīs versijas paātrinājums no 0 līdz 100 km/h ir tikai 2,83 sekundes, un maksimālais ātrums sasniedz 280 km/h.

Zeekr 001 var nopirkt arī Eiropā, piemēram, Nīderlandē.  

Foto: Ekrānbilde no facebook.com/carnewschina

 
Visi komentāri
 
0pis 6.oktobris 2025 8:35
10 0 Atbildēt

digitāli vadāma jumta lūka - tas kā, 0 ciet, 1 vaļā.

Onsis 6.oktobris 2025 8:47
9 0 Atbildēt

Kā galvenais uzlabojums lielāks televizors Bet uzreiz iedomājos, cik ampēru strāva jāiestum iekšā, un mitrā laikā vai kāds nodrošinātu tādas strāvas nenoplūdi? Nu labi, varbūt vēl garantijas laikā ok, bet pēc 5 gadiem?

Pensis 6.oktobris 2025 9:42
2 4 Atbildēt

Kā galvenais uzlabojums uzlāde - 7 minūtes liks aizvērt mutes pat lielākajiem čīkstētājiem un - pēc 5 gadiem būs Zeekr, kas uzlādējies 7 sekundēs - es domāju, Ķīna nav nevarīgā Eiropa - ja saka, tad dara.

WALA 6.oktobris 2025 12:14
7 2 Atbildēt

Ķīna ir ļoooooooooti tālu no tās anekdotiskās varēšanas, reklāma pacieš visu ... Protams Ķīna nav gluži Krievija ar savu "varēšanu", tomēr "pieturam zirgus" dziedāt slavas dziesmas ...

Ķīna daudz ko ir "varējusi" tikai tādēļ ka ir pārpirkusi daļu Eiropas utml. ražotājus uzvarot ar dempingu, diemžēl tas kas ir lēts ir ļoti nekvalitatīvs, un tad ja prasīsi no Ķīnas kvalitāti  - tas vairs nebūs lēts, īpaši tad kad Ķīna būs prasti "izdrāzusi" pārējo pasauli ar savu dempinga plānu ...

Kanibaals 6.oktobris 2025 12:44
1 0 Atbildēt

Pamazām jau visi aplaužās ar Ķīnas autobūvi. Sākumā sajūsmā un tad drīz saprot kur iegrābušies. Kaut vai tas, ka ķīnieši jau štancē tik jaunus modeļus, tie vecie aiziet nebūtībā.

Pensis 6.oktobris 2025 12:58
0 3 Atbildēt

Jums abiem - ļoti gribētos tam ticēt, taču - ka tik nesanāk kā ar Krieviju, kuras ekonomika sabruks tūlīt, tūlīt, pēc pusgada, trim gadiem, ak vai, laikam jau nekad. Sarunājam, ka pēc gada salīdzinām abu sacīto. Es palieku pie tā, ka Ķīna rullē pāri visai pasaulei un, kas to nesaprot, tas staigā rozā brillēs.

Kanibaals 6.oktobris 2025 15:14
1 0 Atbildēt

Krievija ik pa laikam sabrūk. Pēdējo reizi 1998g sabruka, nu jau atkal tuvojās defaults. Krievija arī rullē, joprojām žiguļu atraugas ražo.

Te jau nav stāsts par ekonomiku, bet piedāvāto produkciju konkurences apstākļos.

WALA 6.oktobris 2025 13:07
1 0 Atbildēt

Sabrukt Ķīnai nekas nesabruks,t.i. sabrukt var, ja pārējā pasaules ekonomika sabruktu utml. -  bet nu jau ir palicis stipri lēnāks temps - paskaties rakstus par ogļu patēriņu, par tērauda razošanas bremzēšanos utml. Ekonmika bremzējas visā pasaulē, uz Ķīnu ar tās lētučiem tas ne uzreiz atsaucas, bet tomēr arī tur jau ir problēmu priekšvēstneši.

Kanibaals 6.oktobris 2025 16:12
0 0 Atbildēt

Ķīna šobrīd aktīvi subsidē elektroauto tā, ka pat atmaksājas tos pat nepārdot.

www.youtube.com/shorts/3dIIBdyjtZI

NekasNekas 6.oktobris 2025 14:04
0 0 Atbildēt

Gan jau lietas noskaidrosies un "nebūtībā" aizies ari europā ražotie iepriekšējo paaudžu elektrohlami.Cerams, ka patiesā tālākpārdošanas vērtība tiem nokritīsies zemāk par nulli un tarifs par bīstamo atkritumu utilizāciju tiks laicīgi indeksēts.

Bradypus 6.oktobris 2025 12:59
1 0 Atbildēt

Čīkstētājiem varbūt mutes aizvērsies, jo noticēs. Bet ST darbinieki ar atkārtu žokli sāks atlūgumus rakstīt.

Kanibaals 6.oktobris 2025 15:14
0 0 Atbildēt

Nu ja netiek ar savu darbu galā, tad lai atlūdzās. Nāks vietā spējīgāki.

Bradypus 6.oktobris 2025 16:21
0 0 Atbildēt

Kā jau īstens komunists, tu uzskati, ka piepirstā kabinetā piņemts piecgades plāns netiek izpildīts tādēļ, ka izpildītāji ir nespējīgi. Un kā jau propagandas skolnieks, nesaproti NEKO no tā, kā darbojas elektrotīkli.

Kanibaals 6.oktobris 2025 20:49
0 0 Atbildēt

Man nav jāsaprot kā darbojas elektrotīkli, tāpat kā tu nesaproti kā darbojas iAuto portāls, bet tomēr to izmanto. 

Pieprasījums rada piedāvājumu, tad atliek vien reaģēt.

Un kāda mucā esi audzis, ja nezini, ka ST izbūves darbus izpilda ārpakalpojumi, ST darbiniekam slodze vien kā saki kabinetā.

iciks 6.oktobris 2025 15:15
0 0 Atbildēt

Precīzi.

iciks 6.oktobris 2025 15:16
0 0 Atbildēt

Mans komentārs bija par Bradypus teikto.

Var jau atbraukt ar super duper uzlādei spējīgo auto, ja vien tādi uzlādes punkti būs.

Hmm 6.oktobris 2025 16:02
2 0 Atbildēt

Kur vajag, tur būs - pieļauju, ka LV ar tās niecīgo tirgu nāksies bik pagaidīt

Grynch 9.oktobris 2025 3:53
0 0 Atbildēt

Pilns internets ir ar Zeekr otras paaudzes auto bateriju problēmām.Bieži ir antifrīza noplūdes problēmas,un baterija neremontējas.2,5 tonnas ķīniešu auto rezerves daļas vienā čupā.

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Model 3 lētāk arī Eiropā – Tesla piedāvā jaunu bāzes versiju 5

Tesla nāk klajā ar jaunu Model 3 versiju, kas zaudēs daļu no aprīkojuma komplektācijas, taču maksās par aptuveni 3000 eiro mazāk nekā līdz šim lētākais variants. Lasīt vairāk

 

Kraviniekam migla netraucē - traucē tie, kas "lēnām velkas" (+ VIDEO) 18

Video autors apgalvo, ka miglas dēļ vairākas vieglās automašīnas braukušas piesardzīgāk, kas izraisījis kravas auto šofera niknuma izpausmi, ko tas apliecinājis mirkšķinot sava auto gaismas, taurējot un arī riskanti apdzenot. Lasīt vairāk

 

Novembris Vācijas tirgū: elektroautomobiļi uz augšu, dīzeļi uz leju 21

Publicēti dati par Eiropas lielāko automobiļu tirgu Vāciju. Tendences, kas iezīmējās jauno automobiļu tirgū iepriekšējos mēnešos nemainās: elektroautomobiļu skaits pieaug, bet ar dīzeļdzinējiem aprīkotu spēkratu skaits rūk. Lasīt vairāk

 

Sācies “Latvijas Gada auto 2026” tautas balsojums – vai žūrijas izvēle sakritīs ar tautas simpātiju

Ir sākusies balsošana par konkursa “Latvijas Gada auto 2026 Tautas simpātiju” - nomināciju, kuras uzvarētāju var noteikt ikviens interesents. Balsot iespējams gan internetā, gan tirdzniecības centrā “Mols”, kur arī apskatāma fotogrāfa Raimonda Volonta lielformāta izstāde. Tajā redzamas visas 33 jaunākās automašīnas, kas piedalās “Latvijas Gada auto 2026” konkursā. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti