Cookie Consent by Free Privacy Policy Generator

iAuto: Ja plāno pirkt lietotu auto, kas būtu jāievēro un no kā uzmanīties 1.daļa 83

 

Foto: iAuto.lv

iAuto | 20.marts 2016 10:22

Pavasarī palielinās pieprasījums gan pēc lietotiem, gan pēc jauniem automobiļiem. Daži ļaudis grib nomainīt savus vecos spēkratus pret mazāk veciem. Jaunieši, kuri pa ziemu tikuši pie autovadītāja apliecības, arī vēlētos iegūt savus braucamos. Cilvēki pēta sludinājumus un klejo pa autoplačiem, novērtēdami daudzkrāsaino piedāvājumu.

Tāpēc portāls iAuto.lv sadarbībā ar Bigbank uzsāk rakstu un padomu sēriju, kurā uzskaitītas svarīgākās lietas, kuras būtu jāņem vērā pērkot lietotu automobili.

Iegādājaties lietotu automobili, jūs faktiski izdarāt pirmo iemaksu, kurai turpmāk neizbēgami sekos regulārie maksājumi. Ja pirkums būs vairāk vai mazāk veiksmīgs, tā ekspluatācijas izmaksas tomēr būs mazākas nekā iespējamie ikmēneša līzinga maksājumi par jaunu auto. Taču tas, ar ko noteikti būtu jārēķinās – ka, atrodot kādu "sevišķi vilinoši lēto" variantu, nākotnē var nāksies samaksāt pirkšanas brīdī ietaupīto un vēl.

Hei, ar „sevišķi vilinoši lēto variantu” šeit ir domāts labi nomaskēts eventuāli problemātisks automobilis, kuram tūdaļ pēc iegādes atklāsies apslēptās tehniskās problēmas un kuru risināšana dārgi maksās.

Diezgan liela loģikas deva ir vairāku kolēģu–autoekspertu ironiski nežēlīgajā secinājumā: ja nav izdevies potenciālā braucamrīka iegādei atlicināt vismaz pusotru tūkstoti eiro, tad drošāk būtu izvēlēties labu velosipēdu vai skūteri.

Foto: iAuto.lv

Bigbank 2016.gada februāra statistikā redzam, ka vidējais līzinga aizņēmums nav liels, taču ir virs augstāk pieminētās kritiskās robežas. Proti, lietota auto iegādei vidējais aizņēmums ir 3500 EUR.

Interesanti dati parādās vecumu sadalījumā. Visaktīvākā lietotu auto pircēju grupa Bigbank ir no 35 līdz 45 gadi, bet turpat ir arī jaunie autovadītāji, kuri tikko ieguvuši tiesības:

  • 1990. – 1999. gadā dzimušie – 33%
  • 1980. – 1989. gadā dzimušie – 38%
  • 1970. – 1979. gadā dzimušie – 17%
  • Citi – 12%

Foto: iAuto.lv

Kā pareizi pirkt auto?

Vēl pirms uzsākat automobiļa meklējumus, mēģiniet sev un ģimenei definēt pāris galvenos kritērijus, kā minimāli pieļaujamā klase, virsbūves tips, degvielas veids, specifiskas komplektācijas prasības u.c., kuri primāri noteiks auto izvēli jums pieejamajā cenu kategorijā un ļaus raiti un bez emocijām paiet garām dažādiem vizuāli spožiem, taču jūsu prasībām neatbilstošiem automobiļiem.

Pēc pamatkritēriju definēšanas var uzsākt auto meklējumus interneta sludinājumu portālos. Fiziskai personai ir plašas iespējas meklēt auto gan Latvijas, gan citu valstu portālos. Vēl pastāv iespēja auto iegādāties izsoļu portālos, bet tur vajadzēs gan reģistrēties, gan nodrošināt attiecīgas garantijas. Ja vēlaties auto iegādāties izsolē, tad labāk būtu atrast uzņēmumu, kurš šādus pakalpojumus piedāvā. Turpmāk izskatīsim varianti, ka savu potenciālo auto jūs atrodat kādā no Latvijas portāliem.

Foto: iAuto.lv

Ja automobiļa aprakstā Jūs viss apmierina, tad iesākumā par auto ir jāuzzina:

  • VIN numurs - labā prakse to ir uzreiz norādīt sludinājuma tekstā, bet ja nav, tad droši prasiet pārdevējam
  • Valsts reģistrācijas numurs (ja Latvijā reģistrēts automobilis)

VIN numurs var palīdzēt uzzināt par to kādi ir konkrētā automobiļa reģistrētie nobraukumi konkrētos datumos, kā arī kādi remontdarbi ir veikti. Parasti šie dati ir pieejami par garantijas laika posmu, kad tiek veiktas ražotāja noteiktās apkopes pie oficiālā pārstāvja. Taču arī šie pirmo gadu dati ļauj izdarīt secinājumus par iespējamo nobraukumu. Šo informāciju parasti var iegūt vienkārši piezvanot uz attiecīgā ražotāja dīlera centra servisa nodaļu Latvijā un pasakot VIN numuru. Ja ir personiskā pieredze, ka dīleris atsakās šādu informāciju sniegt, lūdzu to aprakstīt komentāru sadaļā.

Pirms vairākiem gadiem Latvijā braukts auto bija mīnuss, bet tagad viss ir mainījies diametrāli pretēji un Latvijā jauna iegādāta automašīna, kura vēlāk tiek piedāvāta lietoto auto tirgū ir pluss. Jo vidējais gada nobraukums Latvijā ir stipri mazāks kā Vācijā vai Francijā. Un pateicoties CSDD tehniskajām apskatēm ir viegli pārbaudīt nobraukumu. CSDD reģistrētos nobraukumus, kā arī īpašnieku maiņu var viegli un par mazām izmaksām pārbaudīt ar CSDD lietotni iOS vai Android platformās.

Ja pēc šīm ātrajām un vienkāršajām pārbaudēm viss sakrīt ar sludinājumā norādīto, tad ir vērts braukt skatīties izvēlēto automobili. Šis darbiņš prasa uzmanību un koncentrēšanos, tādēļ ieteicams šajā procesā pieaicināt talkā kādu uzticamu speciālistu. Pirmkārt, četras acis noteikti pamanīs vairāk nekā divas. Otrkārt, nereti gadās, ka topošais auto īpašnieks, atrodot kādu interesantāku eksemplāru, emocionāli aizdegas un vairs nespēj loģiski spriest un izdarīt secinājumus. Līdzpaņemtajam padomdevējam šādā situācijā vajadzētu karstgalvi piezemēt.

Foto: iAuto.lv

Bet pārdevēja uzdevums ir izsmeļoši atbildēt uz jūsu uzdotajiem jautājumiem. Ja pārdevējs novirzās no jautājuma, tad droši to uzdodiet vēlreiz. Uzmanīties vajadzētu no emocionālajiem argumentiem kā skaists vai labs auto, uzvarētāju auto utt., tie jums nepalīdzēs, ja automobilim būs kāds nepamanīts defekts.

No konkrētā auto pirkšanas vajadzētu atteikties ... runa nav par attiekšanos no auto pirkšanas vispār, bet no konkrētā automobiļa:

  • Ja automobiļa vēsture jums šķiet neticama vai izrādās nepatiesa
  • Ja automašīnu nav izdevies pārbaudīt gaitā – jūs taču to pērkat braukšanai, tādēļ ir svarīgi pārliecināties, vai auto tam aizvien vēl ir piemērots;
  • Ja automašīna ir pārlieku centīgi sagatavota pārdošanai: līdz spīdumam nopulēts dzinējs, tikko nomainītas riepas, virsbūve svaigi pārkrāsota u.tml.
  • Ja automašīna kaut kādu iemeslu dēļ ilgi (vārāk kā pāris mēnešus) stāvējusi nelietota;
  • Ja automobilim Latvijā bieži mainījušies īpašnieki. Neceriet, ka cilvēks, kurš to iegādājies palietošanai ziemas sezonā vai pārpārdošanai, būs sevišķi saudzīgi izturējies pret savu pagaidu braucamo.
  • Ja nav veiktas tehniskās apkopes vai nav iespējams tās pārbaudīt. Ievestiem auto tehnisko apkopju grāmatiņa drīzāk ir atribūts nevis pierādījums.

Atceraties, ka piedāvājums taču ir tik liels un kādēļ nepalaist garām tādu riskantu ‘variantu’?

Foto: iAuto.lv

Visbiežākais klupšanas akmens lietotiem automobiļiem ir nobraukums!

Kāpēc? Katram motora veidam un pārnesumkārbai ir savs noteiktais vidējais dzīves cikls. Jo vairāk auto tiek lietots-braukts, jo vairāk mēs pietuvojamies tā beigām, kā arī dēļ nodiluma var nākties mainīt daudz lielākas un dārgākas rezerves daļas. Jāteic uzreiz, ka labi kopts motors var nobraukt ļoti daudz.

Intereses pēc variet paskatīties sludinājumu portālos, kāda kilometrāža tiek uzrādīta? Cik daudziem sludinājumiem ir uzrādīti nobraukumi 340 000 vai 420 000 km. Latvijā psiholoģiskā barjera esot pie 150 000 km! Ja zem, tad auto tiks pārdots, bet ja virs - būs grūti. Tāpēc par odometru rādītāju viltošanu mēs drīzāk varam runāt kā bieži sastopamu un nevis izņēmuma situāciju. Un tā nav problēma tikai Latvijā vai Baltijā, bet visā Eiropā un arī Anglijā. Turklāt nobraukuma viltošana ir salīdzinoši ātrs un lēts process. Speciālistam tas prasa tikai pāris minūtes. Piemēram, Vācijā šāds pakalpojums, atkarībā no mērinstrumentu paneļa sarežģītības, maksā sākot no 50 eiro, Latvijā no 20, 30 EUR.

Tāpēc pievērsiet uzmanību stūrei, pedāļiem, ātrumu pārslēgam, vadītāja un labās puses pasažiera sēdeklim – to nodilums daudz patiesāk nekā odometra rādījums atspoguļo automašīnas nolietojuma pakāpi.

Foto: iAuto.lv

Ja esat veicis visas pārbaudes un esat gatavs izvēlēto automobili pirkt, tad vēl pirms braucat automobili pārreģistrēt uz sava vārda, mēs noteikti iesakām automobili pārbaudīt sertificētā servisa centrā. Pārsvarā visiem vadošajiem dīleru servisiem ir šāds speciāls piedāvājums un cena pret potenciālie ieguvumu ir pieņemama, atkarībā no ražotāja vidēji no 50 līdz 80 EUR. Par šo tēmu mēs rakstīsim padziļināti nākošajā rakstā. 

Un vēl daži padomi

  • Ir dažas šķietami vilinošas auto tirdzniecības vietas, kurām Latvijas informatīvajā telpā jau ilgāku laiku ir nelaba slava. Tāpēc savlaicīgi ievāciet informāciju, palasiet iAuto.lv forumā, parunājiet ar draugiem, pakonsultējieties ar speciālistiem. Centieties no šādām vietām izvairīties.
  • Jau primārā apskatē iespējams konstatēt virsbūves deformācijas pazīmes. Pārliecinieties, vai visas durvis, motora pārsegs un bagāžnieka vāks veras vaļā un ciet bez aizķeršanās un lielas piepūles. Aplūkojot salonu, vajadzētu akcentēt uzmanību uz saplīsušām vai saplaisājušām detaļām.
  • Aizņematies, nopērkat vai izīrējat krāsas mērītāju. Iegādes cena ir ap 70 EUR, taču tas jums var atmaksāties jau pie pirmā auto. Taču ņemiet vērā, ja automobilim dažas virsbūves detaļas ir krāsotas, tas nenozīmē, ka jums šo automobili nevajadzētu pirkt, izvērtējiet konkrēto situāciju, krāsas vai špakteles biezumu un samaziniet auto cenu vairāk kā par 70 EUR.
  • Visiem tehniskajiem šķidrumiem — eļļai, bremžu eļļai, dzesējamajam šķidrumam — jābūt normas robežās, turklāt, aplūkojot motoru, pārnesumkārbu un reduktoru no apakšas, pārliecinieties, vai nav konstatējama kāda šķidruma noplūde.
  • Vēl viena uzmanības vērta pozīcija ir riteņi un riepas. Ja riteņi izskatās lietoti kopā ar automašīnu, novērtējiet, vai nav manāms nevienmērīgs protektora nodilums. Arī tas var būt bijušas avārijas (nenovēršamas virsbūves deformācijas) vai nesaudzīgas lietošanas rezultāts. Turpretī, ja vecai mašīnai riepas uzmontētas uz uzkrītoši smukiem diskiem, tas darīts ar nolūku "uzsist" cenu.

Šīs pamācības nepretendē uz absolūtu objektivitāti, turklāt ļauj brīvu improvizāciju. Dalies savā pieredzē ar mums rakstot komentārus.

Lai veiksmīgi pirkumi!

iAuto rakstu sērija par lietotu auto iegādi:

  1. Ja plāno pirkt lietotu auto, kas būtu jāievēro un no kā uzmanīties 1. daļa
  2. Kā un kur pārbaudīt lietota auto nobraukuma vēsturi un diagnostika pirms iegādes - iAuto 2. daļa (+ foto)
  3. iAuto: Lietota auto vizuālā pārbaude pirms pirkšanas paša spēkiem; krāsas mērītājs 3.daļa
  4. iAuto.lv par lietota auto iegādi; kur un kādi dokumenti vajadzīgi 4. daļa
  5. KOPSAVILKUMS - 9 padomi
 
Visi komentāri
 
Ragnars Lotbroks 19.marts 2016 22:38
22 3 Atbildēt

Smieklīgi ir lasīt sludinājumus ar standarta klišejām: sakarā ar izbraukšanu no valsts

Sivēns 20.marts 2016 13:33
18 0 Atbildēt

Jā, jā, it īpaši, kad sludinajums stāv veselu pus gadu, cilvēks nevar somas sakravāt, laikam. :D

VWfans 19.marts 2016 23:36
49 50 Atbildēt

Es katrā ziņā esmu neizpratnē par pavecu Volvo-XC90 popularitāti. Tie Volvo-XC90, kas pārsvarā tiek piedāvāti Latvijas tirgū, ir ar nobraukumu 200-500 tūkst.km robežās un nodzītiem dīzeļmotoriem. Palielas turpmākās ekspluatācijas izmaksas ir neizbēgamas, bet, neskatoties uz to, šie auto maksā 7-10 tūkst.EUR. Labāk samaksāt nedaudz vairāk auto iegādes brīdī (13-15 tūkst.EUR) vai arī veikt drusku lielākus līzinga maksājumus, pērkot jaunu Škoda-Fabia universālu ar 1,2 litru 110 zirgspēku benzīna motoru. Šos papildu izdevumus ar uzviju varēs atgūt, pateicoties lētākai ekspluatācijai. Un nesakiet, ka nevar salīdzināt Fabiju ar XC90. Esmu braucis ar to Volvo - nu nekas tāds sevišķs tur nav. Bet Škoda-Fabija mazajā klasē ir krietni pieaugusi, nobriedusi un braukšanas komforta līmenī jau pievilkusies pie augstāku klašu līmeņa.

Janozaurs 19.marts 2016 23:50
42 11 Atbildēt

Zb tu ar sava žiguļa reklamēšanu.

VWfans 20.marts 2016 0:05
9 23 Atbildēt

Jauns Škoda-Fabia Combi 1,2 TSI - lūk, auto, pēc kura tiekties katram saprātīgam Latvijas cilvēkam!

ezis71 20.marts 2016 9:45
5 1 Atbildēt

Pārdevu savu Fabiju,varu Tev piedāvāt lietos diskus ar labām vasaras riepām?R15

Aansis 20.marts 2016 10:58
13 5 Atbildēt

Nožēlojams uzskats... Tāpēc arī esam pakaļā, jo nav sapņu un mērķu. Bet tikai piezemēta pelēcība un pazemība. Ar superauto lai brauc vācu, zviedru u.c. kungi - latvju kalpam nekas vairāk par fabiju nepienākas. Oi nē - pat tā pienākas tikai saprātīgajiem, pārējiem jālūdz zirgu ratos.

VWfans 20.marts 2016 11:32
7 22 Atbildēt

Tagad sēžu lielveikala stāvvietā. Paskatos apkārt - un ko es redzu? Piemēram, netālu 6-8 gadus vecs Volvo-S80 ar 2,4 litru dīzeļmotoru. Paskatos CSDD datus - nobraukums 2014.gada augustā 163 tūkst.km, 2015.gada septembrī 184 tūkst.km. Diemžēl labākais laiks tam auto jau aiz muguras... Tas cilvēks, ilgtermiņā izdodot tikpat daudz naudas, varēja nopirkt jaunu auto, piemēram, Škoda-Fabia, Renault-Captur, Opel-Mokka, Opel-Meriva...

GB12 20.marts 2016 21:19
15 2 Atbildēt

Ja auto ir pienācīgi kopts, tad 180 tūkstoši tam tāds nepilns pusmūžs vien ir. Ko gan nevar teikt par Fābiju - vairums no tiem pie šāda nobraukuma jau ir pusģībuši šroti.

rt 20.marts 2016 11:35
15 2 Atbildēt

Tai tavai jaunajai Fabijai price/performance būs daudz sliktāka kā tam netālajam Volvo. Ar garantiju!

VWfans 20.marts 2016 12:03
7 16 Atbildēt

Jaudīga Volvo-S80 D5 pārsvars braukšanas baudījumā parādās tikai lielos ātrumos (virs 120 km/h) braucot pa Eiropas maģistrālēm. Tā kā Latvijā tādu ceļu nav, tad Latvijā jaudīgu un lielu auto nevajag, tāds mums ir lieks.

msh 20.marts 2016 20:12
7 3 Atbildēt

Kā reiz tas pārsvars parādās brīdī, kad ātrums pārsniedz kādus 20 kilometrus stundā, bet šosejas ātrumos paliek mazsvarīgs. Fabija - pedālis konstranti grīdā, trīs katlu purkšķītis rēkdams un degvielu strebdams cīnās ar tonnīgo kastīti, volgo - bišķi pieskaries pedālim un tā govs sāk jau kustēties :)

imzz 20.marts 2016 15:27
2 2 Atbildēt

Kā nav ? Bet Jūrmalas šoseja ? Tieši tāpēc tik daudz pārdzīvojumu par aizņemto Jūrmalenes trešo joslu, pa kuru velkas visādi sēnes ;)

ezis71 20.marts 2016 12:40
3 0 Atbildēt

www.ss.lv/msg/lv/transp...

Uz fabijas labi izskatās!cena runājama

VWfans 20.marts 2016 12:45
2 0 Atbildēt

Paldies, bet šoreiz atteikšos! Man diskus nevajag. :)

rt 20.marts 2016 12:09
21 4 Atbildēt

Vecīt, Volvo performance izpaužās pat tajā 6 gadus vecajā beņķī, kas ir komfortablāks par jaunas Fabijas tabureti. Un kā vispār S80 var salīdzināt ar Fabiju. Tie ir pavisam atšķirīgu klašu auto. S80 konkurents varētu būt Superb.

Kanibaals 20.marts 2016 16:40
10 1 Atbildēt

Jauna auto vērtība samazinās straujāk, kā maksājumi par lietota auto apkopi.

D. 20.marts 2016 23:28
2 0 Atbildēt

Ir bijis lietošanā jauns auto? Baidos, ka nē....

Jāris 20.marts 2016 15:32
22 1 Atbildēt

Es katrā ziņā esmu neizpratnē par jaunu vai mazlietotu Škoda-Fabia popularitāti Latvija. Tās Škodas, kas nonāk Latvijā ir ar miniatūriem dzinējiem, visādiem turbo, biturbo. Viss sataisits prieks maziem resursiem un dargu remontu, ja kas lūst. Turklat vajag kasko, apdrošināšanu, degvielu liet, ceļa nodokli, tehnisko apskati.... un sanak baigā pārmaksa.

Cita lieta, velosipēds. Tas maksā ( ļoti labs) ap 500 eiro. Bet tālākā ekspluatācija ir tikai eļļošana. Esmu braucis ar velosipēdu. Ļoti ērti. Jasaka braukšanas komforts ideāls.

Velosipēds, ideāls braucamrīks latvietim. Un lēts.

Jāris II 20.marts 2016 15:43
11 1 Atbildēt

Esmu braucis ar to Škodu. Nekas sevišķs tur nav. Mājās uz dīvāna pat ērtāk.

Nedaudz škoda labāk iet par velosipēdu, kad ieskrējies līdz 70. Velosipēdu sāk nēsāt, bet Škoda iet normāli. Tikai Latvijā pa pilsētu jau var tikai uz 50.

GB12 20.marts 2016 21:20
3 0 Atbildēt

Vispār jau Volvo vairāk ir KASKO vajadzīgs. Ņemot vērā kaut vai to, kā viņiem zog lukturus.

Vilks 20.marts 2016 15:58
5 0 Atbildēt

Kurpju -nebija,-nopirku cepuri! TĀ IZSKATĀS TAVS KOMENTĀRS...? Ja Tev auto ir paša pakaļas vizināšanai, nu, tad -varbūūūūt?

Aģents x 20.marts 2016 23:14
1 1 Atbildēt

Man tik interesē viena lieta- tā Fabia vispār piekabi spēj pavilkt? Vai piemēra pēc pavilkt citu auto, kas ir lielāks par pašu.... neiet runa par fūri... domāju, ka diez vai... tātad man tādu nevajag.

VWfans 21.marts 2016 0:27
2 0 Atbildēt

Interesanti, ka manai Fabijai tieši ir piekabes āķis, un man pieder arī neliela piekabe, kuru veiksmīgi ar savu Fabiju 1,2 benzīns/gāze velku. Ar piekabi esmu nobraucis jau vairākus tūkstošus kilometru.

BMWfans 4.jūnijs 2016 10:27
2 0 Atbildēt

1.2 un vēl gāze? Tā jau ir tīrākā perversija!

gaaze_ 19.marts 2016 23:40
6 0 Atbildēt

"Tāpēc pievērsiet uzmanību stūrei, pedāļiem, ātrumu pārslēgam..."

Nopērkot auto, nomainīju sajūga pedāļa gumiju (pasūtīju oriģinālo). Esmu nobraucis 60 000 un pedāļa gumija ir gandrīz nodilusi plika. Tad ko jūs mēģinat ar to pateikt? Tam auto tās pedāļu uzlikas jau būs 5x nomainītas un to ir elementāri izdarīt. Arī saplēstus un izsēdētus krēslus var samainīt. Stūri gan nekad neesmu redzējis nenormāli nodilušu, bet pieļauju, ka tas tā ir tiem auto, kuriem ir tas samērā mīkstais (vai gumijotais) apvalks, bet arī stūri nav problēmu nomainīt.. Pērkot jāskatās uz vispārējo salona nolietojumu - galveno uzmanību pievēršot panelim un ar to saistītiem mehānismiem un ierīcēm, durvīm, stikliem, tā;āk sēdekļiem utt. Sēdekļi pastiprināti dilst, ja brauc resni/lieli cilvēki un bieži iekāpj/izkāpj (deldē sēdeklim malu). Ja iekāpj un nobrauc 400 km vienā rāvienā, nekas tā īsti nedilst (īpaši ja vēl tievs cilvēks, vai sieviete..).

VWfans 19.marts 2016 23:43
3 0 Atbildēt

Man dzīvē ir zināms sakars ar kādu 1998.gada Opel-Astra dīzeli. Tam auto tiešām stūre ir ļoti, ļoti nodilusi.

Janozaurs 19.marts 2016 23:49
2 0 Atbildēt

Ārzemēs tirgotus autiņus pēc vin numura pārbaudīt pat labāk, nekā nodzītus pa mūsu ceļiem. Tas ir maksas pakalpojums (8eiro), bet var pat bildes aplūkot, kāds auto izskatījās pirms izsoles, plus nobraukumus, avārijas utt.

rt 20.marts 2016 7:06
3 0 Atbildēt

Pērkot auto vajag trīs lietas: OBD tūli, krāsas biezuma mērītāju un ACIS PIERĒ!

kasinsh79 20.marts 2016 7:40
5 0 Atbildēt

Reizēm ir pat labāk kaut ko nezināt :)

Ja esi redzējis savām acīm, kā no totāla sūda uztaisa konfekti tepat Rīgā... Nav komentāru. Pat dīleris neko nepateiks, ja neprasīt čekot vēsturi ekspluatācijai!

Es pietiekami labi pazīstu lietotu auto tirdzniecības virtuvi gan Vācijā, gan Lietuvā, gan pie mums Latvijā.

Varat pilnīgi noteikti nelolot cerības uz aklu veiksmi - visu diktē nauda, nevis laba un godīga rīcība.

Iesaku aizdomāties, kāpēc Vācijā tiešām labi auto maksā stipri dārgāk nekā Latvijā? Starpība nereti pat astronomiska,vairāki tūkstoši EUR.

iAuto 20.marts 2016 8:17
5 0 Atbildēt

Latvijā ir nācis klāt jauns apstāklis šim faktoram - starpība uz PVN. ...

Janozaurs 20.marts 2016 7:45
14 1 Atbildēt

Noskujiet man kājas un sauciet par vectētiņu, bet nesaprotu, kāpēc vajadzīgs tas krāsas biezuma mērītājs? Ja autiņš lietots, tas ir normāls process, ka kaut kas ir pārkrāsots. Piemēram, kapotu var sabojāt ar akmentiņiem, nenozīmē uzreiz, ka sists.

Un tā cenu "samazināšana" ir pret pārdevējuem dauņiem. Cenu var samazināt par lietšm, kur pārdevēhs šmaucas, pienēram odometra rādītāji. Citos gadījumos normāls pārdevējs pateiks. Piemēram:" Es zinu. Tāpēc jau cena tāda - 5700. Būtu ar izpūtēju viss kārtībā, pārdotu pa 6000. Tagad tāpēc 5700."

iAuto 20.marts 2016 8:26
1 0 Atbildēt

Viltotu odometra rādītāju ārzemju auto pēc oficiālo dīleri apkopēm, kā pierādīsim? Ir daži ražotāji, kur tas piefiksējas arī citos blokos, piemēram, Ford, bet arī tos var nodzēst.

Krāsas mērītājs ir ļoti laba lieta, kā jau rakstā teikts, nav nekā traks, ka pārkrāsots motora pārsegs dēļ mazo ceļa akmentiņu atstātajām pēdām. Bet, ja tu redz, ka pilnīgi viss auto ir pārkrāsots? Tāpat vari redzēt krāsas biezumu un ja tas ir uz slokas piemēram, tad skaidrs, ka pa nesošo konstrukcija ir bijis stiprs trieciens. Ar krāsas mērītāju Tu drošāk vari uzzināt par auto avāriju vēsturi un tad ziņot to izvērtēt vai tie 200, 300 eur cenu starpība ir to vērti!

Palaidniex 20.marts 2016 10:41
4 0 Atbildēt

Tas ka auto viss ir krāsots arī neliecina vel neko sliktu.

Krāsas biezuma mērtītājs neuzrāda krāsošanas patiesos iemeslus, kas var būt visai nevainīgi kā arī negarantē ro, ka auto kvalitatīvi remontēts vai uzreiz nozīmē, ka ir kas veikts nekvaliatīvi...

rt 20.marts 2016 10:57
2 3 Atbildēt

Biezuma mērītājs uzrāda brīnuma lietas. Ar viņu palīdzību var nojaust, kas ar auto ir noticis. Es izvairos no krāsotiem auto, jo krāsošana bieži ir saistīta ar virsbūves paneļu demontāžu, labošanu. Mūsu remontētāji ļoti bieži aimirst vai negrib neko zināt par pretkorozijas apstrādi, remontēto paneļu krāsošanu arī no iekšpuses, par atlikšanu atpakaļ uz virsbūves hermētiķa. Tāpēc, jau auto ir krāsots, lai iet nah... Nav mūsu auto tirgus tik mazs, lai neatrastu labu auto. Da hoķ aizlido šopingā uz Poliju, Vāciju un nopērc pie reizes auto.

Palaidniex 20.marts 2016 11:02
8 0 Atbildēt

Katram savs, protams. Bet kā jau teicu - ne vienmēr pilna auto virsbūves krāsošana ir bijusi tāpēc, ka ar auto tehniski kaut kas ir bijis slikti...

iAuto 20.marts 2016 11:25
1 1 Atbildēt

Protams, ka ne vienmēr, bet vienreiz tieši šī iemesla dēļ attiecīgo auto neturpināju skatīt un devos pie citiem no saraksta.

Palaidniex 20.marts 2016 19:24
3 0 Atbildēt

Manuprāt, labāk ir kvalitatīvi remontēts, kopts sataisīts un pārkrāsots auto, nekā nodzīts, nojāts, toties ar 100% rūpnīcas krāsojumu...

msh 20.marts 2016 20:20
7 0 Atbildēt

Atkarīgs no mašīnas modeļa un vecuma. Nopērc mersi ap 2000. gadu ražotu - vai nu būs krāsots, vai rūsa pa visām malām līdīs ārā - kuru variantu izvēlēsies? :D

rt 20.marts 2016 20:41
0 1 Atbildēt

Tik veci auto nav aktuāli.

1.9tdi 16.jūlijs 2019 14:22
0 0 Atbildēt

1. Painteresējies, cik maksā pārkrāsot durvis vai citas virsbūves daļas, neskaitot spārnus. Nekad nav garantija, ka restaurators izdarīs tehnoloģiski pareizi, lai pie mūsu ziemas sāls nesāk rūsēt vai plaisāt un pēc 4 gadiem atkal būs jākrāso.

2. Painteresējies, kā var noteikt, vai airbagu vietā nav ieliktas lelles.

Un tad Tu sapratīsi, kāpēc eksperts ar krāsas mērītāju vajadzīgs.

kasinsh79 20.marts 2016 7:50
10 0 Atbildēt

Cērēt uz oriģinālu perfektu krāsojumu lietotam auto :DDD

Ja akmentiņu bojājumi pat garantijas auto!

Manuprāt, tam vispār nav nozīmes.

Drīzāk primitīvi ģeometriju pārbaudīt, nometot šķirbu starp spārnu un riteni, ja atšķiras - met auto līkumu.

rt 20.marts 2016 10:08
0 6 Atbildēt

Ja autiņam ir krāsotas vairāk kā 3 detaļas, tad labāk nepirkt. Vai arī stipri sist cenu lejā. Man vislabāk patīk ķert pārdevējus uz muļķi ar stulbiem jautājumiem. Piemēram, atver kapotu, ilgi pēti motoru (nav kur piesieties) un tad tā starp citu izmet: A kas motoram darīts? Un tad vēro pārdevēja sejas izteiksmi un atbildes. Vai arī izmēri krāsas biezumu jumtam un paprasi vai bija kūlenis.

dddd 20.marts 2016 10:58
13 0 Atbildēt

Ja autiņam ir krāsotas vairāk kā 3 detaļas, tad labāk nepirkt

''''

Man gadu vecam auto ar naglu gar sāniem nogāja , rezultātā 3 detaļas .

GB12 20.marts 2016 21:27
4 1 Atbildēt

Es savam saabam visu labo sānu un aizmuguri esmu pārkrāsojis. Šogad plānoju kreiso pusi un priekšu. Tikai un vienīgi, lai atsvaidzinātu skatu un likvidētu visādas sīkas bukteles un skrāpējumus. Tas būs pamats drīzāk cenas celšanai, ja izdomāšu pārdot.

aigi 20.marts 2016 7:57
11 1 Atbildēt

Nedaudz iebilstu pret 2 lietām.

1. Nobraukums. Es savu Vectra ar 220tkm pārdevu nedēļas laikā. Cena izšķir visu, ieliec 300€ zemāku un aizies rūkdams.

2. Cena. Nu es jau 4 mēnešus braucu ar 350€ vērtu Mazdu. Iet labi un neizskatās, ka drīz beigsies. Lai izietu skati ieguldīju 180€. Un ziemā 90. Tātad man auto izmaksāja 620€. Tātad var sameklēt eksemplārus arī zem 1000€.

Protams, tik lēta mašīna var būt tikai kā 2. ģimenē, jo vecs paliek vecs.

kasinsh79 20.marts 2016 8:08
10 1 Atbildēt

Augstāku cenu var prasīt par reāli labāku (stāvoklis, aprīkojums utt.) auto nekā citi auto sludinājumos.

Bet ātri pārdot - gandrīz vienmēr un uzreiz, ja cena zemāka nekā vidēji. Tāpēc arī teiciens, var auto tirgot, bet var gribēt arī to pārdot ;)

Kamikadze 20.marts 2016 9:50
1 0 Atbildēt

Var skatīties vai stiklu ražošanas gadi un ražotāji sakrīt, tas pats ar lukturiem. Tiesa gan tas nav rādītājs jo stiklu var arī tāpat izsist akmens no ceļa utt

Goga 20.marts 2016 10:10
4 2 Atbildēt

Par nobraukumu bīstamāka ir dīkstāve - ja auto ir kādu gadu nostāvējis placī - gatavojies Lielām izmaksām.

Un vēl - pirms pērk auto, lietderīgi ir aizvest to uz savu servisu, lai apskatās un novērtē. Speciālisti pat apslēptos trūkumus pamanīs.

rt 20.marts 2016 10:17
3 2 Atbildēt

Ko tad viņi pamanīs - izjauks dzinēju, kārbu, reduktoru??? Ja pašam rokas aug no pareizās vietas, paskaties youtubi un nekādu servisu nevajag. Ja nu vienīgi atgāzes nomērīt.

rt 20.marts 2016 10:20
4 2 Atbildēt

Vēl ir ļoti vēlams, pat obligādi nepieciešams, lai dzinējs būtu auksts. Pielaižot aukstu dzinēju daudz ko var dzirdēt. Un noteikti vajag dzinēju uz vietas uzsildīt līdz nostrādā ventilators. Ja pārdevējs nepiekrīt, tad lai iet nah.

TDIOTS 20.marts 2016 10:59
3 1 Atbildēt

Nupat asistēju schrottmobīļa iegādi . DE ,ar ~150kkm ,tads maksā ap 5keur , LV ja ir tikko no DE ~3keur .

Meklēju LV pirktu jaunu vai arī ~3gadīgu ievestu (pirms 10gadiem :) )

Sameklējām par 1,4keur LV jau 6us gadus , šur tur rūsiņš un tā , bet līnijas taisnas , laba brenda 14ā gada ziemenes , neizļurkātas durvis ,kulise utt ,klima šancē , apkopju vēsture ir. eCSDD iečekoju ikgadējo nobraukumu 10-12kkm , ODO rāda 220kkm ,svaiga skate ,nodokļi nomaksāti. Jāiegulda ~300eur . Nu vienk brīnišķīgs autõ :) . Bet kopumā nosipāmies 4(četras blā) dienas no rīta līdz vakaram , kādu tik uixņu nenoklausījāmies :) pat dīleru plačos saskatījāmies reāli izlietotus lūžņus ar uzrakstu ''mazlietots'' :O

ļoti labi strādāja eCSDD - pat privātie viltnieki sludinajumos ierakta 190kkm bet ecsdd uzrādās 290 !!?? -uz manu VTF jautājuma irššš ka kļūdijušies rakstot :):):)-un ta katrs otrais,trešais sludinātājs izrādijās ''kļūdijies''

sen nebiju tā izklaidējies.....

Janozaurs 20.marts 2016 12:16
1 0 Atbildēt

Ecsdd tādās tikai latvijas nobraukums. Ja vācijā tika nobraukti 200 000, tad pārgriezti uz 100 000 latvijā. Tā ka tas ecsdd maz ko maina.

TDIOTS 20.marts 2016 12:43
6 0 Atbildēt

vismaz kaut ko var uzzināt , da kaut vai LV nobraukumu ...

Lielākais cirks bija sludeklis ar textu-20gadu pieredze autotirdzniecībā bla bla , blā blā utt muiņā, kura pati par sevi jau izraisa smaidu - 20 gadus krāpšānas lielmaģistrs :) un objekts- ūberkopta mācītāja draba ar 215kkm ( nu dikti pa baznīcām bijis jāskraida) bet nu viskas esot bijis sadarīts un apčunčināts ,bildēs it kā līnijas taisnas utt. bet vnz vietā plača reklāma , nu riktīgi ievērtējams drapaks.. aizbraucām, ievērtējām pa gabalu (placis bija pietaisīts pusdienlaikam ??!!) saredzējām atšķirību no bildēm , nu bet ja jau esam atjājuši , tad jāievērtē . Kamēr gaidām to ''20 gadu pieredzes'' dižtirzēju , aiz gara laika ''iesitu'' vnz iekš ecsdd - a tur skates ietas katru gadu ar 2-3 piegājieniem un pedējais nobraukums pirms gandrīz gada 490kkm ............

tā lūk :) šo to derīgu tomēr var izlobīt arī ''na xaļavu'' no ecsdd .

JanisGrinhofs 20.marts 2016 12:08
2 0 Atbildēt

Tā vien izklausās, ka šeit ir runas 90-to kontekstā, kad pirka auto visam mūžam. Odometra radītājs sen jau nebūtu jāņem vērā. Vai tad pirkts tiek šis rādījums vai auto. Nomaskēt reālo auto nobraukumu(neskaitot radījumu) var izrādīties diezgan dārgi tādēļ neekonomiski. Kā jau tika minēts jāveic vienkāršasvizuālāspārbauves uz ģeometriju un vispārējo salona stāvokli. Ja ir ies[ējams, aizbraukt uz sev zināmu servisu, pieslēgt, pacelt augšā u.t.t. Ātri un efektīgi, palīdz. Pēc personīgās pieredzes. Lai visiem veselība pūpolu svētdienā!

Janozaurs 20.marts 2016 12:22
34 2 Atbildēt

Jebkura lietota autiņa pirkšana ir lotereja. Tas ir vienmēr jāatceras. Var vest uz ūberlabām diagnostikām, autiņu var pārbaudīt 10 speciālisti, bet zemūdens akmeņus tā arī neuuzinās.

Autiņus bieži pārdot tad, kad tas sāk čakarēt smadzenes. Var teikt, ka mazs autiņš palika, vai otrādi, pārāk liels, gribēju ko jaunāku, utt. BET ja autiņš labi iet, to reti gribēs pārdot.

Andris 1.maijs 2016 13:08
2 0 Atbildēt

Gluži jau tā nav, jo dažreiz pienāk laiks, auto paliek vecāks un gribas jau ko jaunāku. Un, ja cilvēks var atļauties, tad arī pērk ko jaunāko un pārdod to, kas ir un varbūt arī vēl ļoti labi iet un nelūzt.

Situācijas ir dažādas.

FAKTS 20.marts 2016 12:53
6 3 Atbildēt

LABĀKIE ŠOBRĪD IR CRYSLER AUTIŅI,PAT VECI

Janozaurs 20.marts 2016 14:06
2 1 Atbildēt

Es pat teiktu, ka arī dodge labus tsisa.

Vilks 20.marts 2016 16:31
1 0 Atbildēt

Man arī ir tāds... Neteiktu gan, ka labākais... MB-gan bija labs. Rūsē -abi!

tam Janozaurs 20.marts 2016 12:56
7 0 Atbildēt

ko nu muldies, visam savu mērauklu liekot. Kad bija viens sīcis, auto derēja, bet nu ir 3 un ir jāmeklē minivens, nevis vāģis slikts.

Bavarija 20.marts 2016 14:57
3 0 Atbildēt

Pirku BMW tukumā, nobraucu divus menešus un notrūka ķēde motoram, protams izradījās ka km notīti lidz pedejai apkopei kura bija 2014 gadā bijusi un tie bija 180 000 km kurus notina , bet stastija ka apkopes nav jo auto ilgi tirgojas . Paldies par visu bet visi auto tirgotaji ir bleži. ari sabiedrībā atpazistami tirgotāji visiem galvenais ir nopelnit. diemžeel

rt 20.marts 2016 16:37
13 2 Atbildēt

Labs saimnieks pēc nezināma auto pirkšanas vienmēr uztaisa "lielo" apkopi - eļļas, siksnas/ķēdes, filtrus u.t.t.

JanisGrinhofs 20.marts 2016 15:53
8 0 Atbildēt

Bavārija, kā tad savādāk, kur tu dzīvo. Diemžēl tā irrealitāte un tas jāņem vērā, kad veic dārgāku pirkumu. Ja pērc lietotu autiņu nevar gribēt, lai tas tagad pāris gadus skrien bez problēmām. Vecs paliek vecs kaut arī pirkšanas brīdī īpaši defekti nelien ārā. Tāpēc tādi autiņi maksā 6 x lētāk kā jauni. Veikalā pat vakardienas bulciņas pārdod lētāk, tad neviens taču nesaka, kāpēc nav īsti mīkstas! Uzskatu, ka pērkot lietotu jārēķinās ar problēmām. Vienīgi vajadzētu minimāli pačikot, lai šīs problēmas būtu mazāk.

rt 20.marts 2016 20:59
3 2 Atbildēt

Arī pērkot jaunu ir jārēķinās ar problēmām. Lielākā problēma, protams, pārpiķošana. Un par visu. Jā, defektus novērš par garantiju, bet arī šie "bezmaksas" remonti ir jau iepriekš iekļauti auto iegādes cenā, apkopju un izlietojamo materiālu cenās.

Izņēmums ir Rols Royce, kam visi remonti un apkopes ir pilnībā bezmaksas. Kā krievi saka, krīzes auto. Nopirki un brauc.

VWfans 20.marts 2016 21:35
10 15 Atbildēt

Es palieku pie tā, ka pavecs Volvo-XC90 nav racionāls pirkums!

Janozaurs 21.marts 2016 0:24
18 2 Atbildēt

Man nepatīk volvo. Neaizstāvu. Bet pēc tavas loģikas: televizors vispār neatmaksājas. To nav racionāli pirkt. Dators? Priekš kam tas vajadzīgs mājās? Pilnīgi pietiek ar datoru darbā un telefonu. Tas nav racionāli. Dzīvoklis liels nav racionāls. Dārgs un tik daudz m2 nav vajadzīgi. Pilnīgi pietiek ar vienu istabu. Kāpēc pirkt vecā mājā 2-3 istabas, ja labāk ir jaunā mājā 36m2.

Arī sievu nav racionāli ņemt tādu, kura patīk. Būs jāklausa viņas kaprīzes... būs dārga uzturēšana. Labāk paņemt tādu, kura lētāka uzturēšanā.

khe 21.marts 2016 7:31
17 3 Atbildēt

Skoda Fabia nav racionāls pirkums. Manuprāt daudz racionālāks pirkums būtu Dacia Logan MCV. Bagāžnieks tam ir ļoti liels, auto nav pārbāzts ar nevajadzīgām papildaprīkojuma iespējām, bet ir iespējams iegādāt papildus (piemēram āķis), kā arī cena ir par baudāmāmiem pāris tūkstošiem zemāka par Fabia Combi.

Andris 1.maijs 2016 13:23
1 0 Atbildēt

Nuuuuuu, ļoti strīdams fakts.

Uzskatu Logan ne labāku par moskviču, jo kvalitāte tuvu tam, bet gribās jau ko labāku un galvenais ērtāku(garš cilvēks Dacia ne īpaši jūtas ērti).

Man teiksim ir ļoti svarīgi, lai auto ir ar klimatkontroli, kas, manuprāt, ir ĻOTI labāks par parasto kondicionieri(ko es ciest nevaru) un noteikti ar multifuncionālo ādas stūri.

Dacia pat to minimumu nevar sniegt.

R(8) 21.marts 2016 10:09
5 3 Atbildēt

Ja visa pasaule cilveki butu tik gudri ka Latvijas autoproma specialisti , varu drosi apgalvot , pec sadas aplamas domasanas autoindustrija sen jau butu nobankrotrjusi un mes visi brauktu ar zirgiem , riteni vai ietu ar kajam un saja raksta nav neka nopietna un noderiga , ka vien , vien kapeiku pi sa na .....

R(8) 21.marts 2016 10:37
8 1 Atbildēt

Tad , kad parvaresim mazvertibas kompleksu un izslimosim postpsdomijas gripas epidemiju , Latvijas cilveku dzives limenis uzlabosies un nevajag skatieties ka dzivo rietumeiropas biezo gals , bet ka dzivo rietumeiropas videja iedzivotaju klase un nevaram mes salidzinat Vacijas vai Francijas iedzivotaju blivumu ar Latviju , sajas valstis ir vairak miljonaru nerka Latvija iedzivotaju kopuma un perkot vecas premium un luksus klases braucamos tas musu ekonomisko situaciju neuzlabo , reali pec Latvijas iedzivotaju blivuma un musu ienakumiem uz celiem vajadzetu but kadi 0,5% , kas parsniedz 40 tukstosu euro vertibu , 2,5% , kas ir no 30-40 tuksosu euro vertiba , kadi 15% braucamo no 20-30 tuksosiem , kadi 40% braucamo no 15-20 tukstosiem un atlikusajai 42% iedzivotaju dalai butu jabrauc ar jaunu automobili kurs neparsniedz 15 tukstosu eiro robezu.......

Kanibaals 21.marts 2016 20:36
11 2 Atbildēt

Kā reiz lietota auto iegāde dod darbu Latvijā. Tā kā jaunus auto LV neražo, tad tas nekādu pienesumu LV ekonomikai nedod. Vienīgi mēs visi esam ieinteresēti, lai pa ceļiem pārvietojas droši auto.

ojāRS 21.marts 2016 14:07
2 4 Atbildēt

jamāk ne tikai braukt ,bet aŗī remontet ! nopērc divus lēti pats sačini ies ilgi ar garantīju

R(8) 21.marts 2016 15:14
7 1 Atbildēt

Nezinu , ka tev , bet man anv tik daudz briva laika , lai krametos ar vecu luzni , pa nedelu man pietiek ar darba problemam un svedienu es veltu gimenei un atputai , ja vel ir tas luznis jaremonte un nezini , vai tas luznis talak pa pilsetas robezu aizvilks nenobirdams , sadas galvasapes es jau kops 94ta nezinu ko nozime

GB12 22.marts 2016 9:03
5 2 Atbildēt

Par jaunu fābiju un, teiksim, astoņgadīgu Volvo S80. Palabojiet, ja kļūdos, bet man kaut kā racionālāka sanāk tieši Volvo izvēle. Jauna Fabia kaut cik jēdzīgā komplektācijā maksā ap 14000-15000 euro, piecgadīga - 6000-7000. Tātad, cenas kritums piecos gados būs ap 7000 euro. Astoņgadīgs S80 maksā ap 8000 euro. Trīspadsmitgadīgs - ap 4000. Kritums - 4000 euro. Apdrošināšanas izmaksas būs plus mīnus līdzīgas, OCTA mazliet dārgāka volviķim, jo pilnā masa lielāka. Nu, piecos gados varētu sanākt kādi 100-150 euro vairāk. Nodoklis Volvo būs laikam par kādiem 70 euro lielāks, piecos gados sanāks pie 350 euro. Degvielas izmaksas, domāju, būs plus mīnus līdzīgas - vasarā sanāca pāris dienas pabraukāt ar S80 D5 automātu, vedot draugus kāzās, patēriņš bija ap 6-7 litriem. Škodas nīkuļmotors ēd aptuveni tikpat, pie lielām slodzēm pat vairāk. Par remontiem runājot, ja nopērc normālu auto, nekā traka tur nav. Vairāki paziņas, draugi, kolēģi braukā gan ar XC90, gan S80, gan XC60, gan S60/V70, neviens īpaši nesūdzas. Bet, nu, pieņemsim, ka kaut kas būs jāpieremontē, noliksim kādus 50 eur mēnesī, kas ir 600 euro gadā. Pie tam, būtu muļķīgi cerēt, ka Škodai pēc garantijas beigām (laikam 3 gadi, vai ne) nekādus remontus nevajadzēs. Līdz ar to, tā rupji paskatoties, man sanāk, ka jaunai škodai būs lielāks cenas kritums, bet Volvo to apēdīs ar lielākiem nodokļiem un remonta izmaksām. Bet kopumā izmaksas sanāk līdzīgas. BET - Volvo ir komfortabls, vairumā gadījumu labi aprīkots, drošs auto ar jaudīgu un baudāmu dzinēju, kvalitatīvu audiosistēmu, savukārt fabia - jā, funkciju pārvietoties no A līdz B pilda labi, bet tas kopumā ir arī viss.

R(8) 22.marts 2016 11:04
3 0 Atbildēt

Nezinu ka ir jabrauc , lai 3 gados nojatu braucamo , es pirmos 4 gadus , lidz pirmajai tehniskajai apskatei vairak par ellas un filtru mainu neesmu veicis , problema sakas ar treso tehnisko skati , tad taja auto ir jaiegulda vairak naudas neka vina ir to verta.

Konforts , kas ir konforts : adas sedekli , lietie diski elektriskie loga pacelaji un multifuncionalas elekrtoniskas ierices , kuras 99% autovaditaju nemaz neizmanto , bet runajot par konfortu , es sobrid parvietojos tiesi ar 2012 gada Volvo s40 ar 1.6 dizeli un 115zs , neko sliktu par so auto nevaru teikt , bet pirmstam 6 gadus nobraucu ar Fiat Stilo Multiwagon ar 1.9 dizeli un 120zs un jums godigi sakot nezd gaitas zina , nezd konforta tas Fiats ne par mata tiesu nav sliktaks par Volvo.

Bet ka parvietosanas lidzeklis no punkta A lidz punktam B var but jebkurs braucamais , vai ta ir Lada , vai tas ir Rolls Royce , to visu nosaka tavs maka biezums.....

Japan 22.marts 2016 11:21
0 0 Atbildēt

Experts, a motors ta Pežo.

R(8) 22.marts 2016 12:02
2 0 Atbildēt

Japan , aizmirsi piebilst , ka ari BMW izmanto Peugeot dzinejus , ka ari Opel un Ford izmanto Fiat dzinejus un Mercedes no Renaulta , to vienkarsa varda sauc par GLOBALIZACIJU....

mincis 22.marts 2016 15:21
4 0 Atbildēt

VW fans kā vienmēr tēmā: nu salīdzināji lielo SUV ar čehu mazauto. Lielo SUV var salīdzināt tikai ar citiem SUV.

R(8) 22.marts 2016 16:59
1 0 Atbildēt

Ta ir gaumes lieta , man personigi ta Fabia nepatik , bet ja salidzina vienada izmera braucamo , tad es prieksroku dodu Seat Ibiza ST , kas dizaina zina ir daudz pievilcigaks un ar tiesi tada pasa izmera bagazas nodalijumu , vai ari Citroen C-Elysee , lai gan sis modelis ir sedans vina bagazas nodalijums ir ka sw ...

Tiks 22.marts 2016 17:55
2 1 Atbildēt

Darba vieta spiež uz Hyndai. Tad nu ir sanācis braukt ar jaunu Getzu, gan abiem i20. Ar jauno braucu vēl šobrīd.

Bet skaidri zinu vienu - mazauto sev, kaut nullīti, neņemtu.

Vai var salīdzināt virtuves ķeblīti ar klubkrēslu? Nevar.

Un nevajag pat salīdzināt tik lielus pretstatus, kā fabiju un xc90.

Piem. jauns mazauto vai 4 gadīgs Mondeo? Komforts nesalīdzināms un kopējās izmaksas vienādas.

Pēc 4 gadiem Mondeo būs jau 8 gadi, bet ka tik to mazauto nav grūtāk pārdot :)

Andris 1.maijs 2016 13:16
1 0 Atbildēt

Man dēļ akmeņiem ir mainīts priekšējais stikls un tas nav nekāds retums, remontnieki stiklus maina katru dienu.

tautietis 1.maijs 2016 16:11
1 0 Atbildēt

es ar nopirku 10 gadus vecu a6 1995 gada mašinai pa paris gadiem šo to pamainu ,remota izmaksa pa gadu ap 100 eināriem,parādiet kurš jauns audi ar to var sacensties ,jaunie ir SŪDI ,rusas nav nekur gadā braucu 30000 km

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

 

Guandžou motoršovs – 1100 jauni modeļi, 78 pasaules pirmizrādes 4

Ķīnā darbu sācis Guandžou motoršovs, kas piedāvā 1172 jaunu transportlīdzekļu, no kuriem 512 pārstāv new energy vehicles (NEVs) sektoru. Lasīt vairāk

 

Volvo vadītājs ar piekabi apdraud savu un citu dzīvības. Smagi satiksmes noteikumu pārkāpumi! (+ VIDEO) 73

Volvo vadītājs vēlreiz pierāda sen zināmo patiesību, ka riskējot un agresīvi braucot nekāds lielais ieguvums (šajā gadījumā tas līdzinājās nullei) nav iespējams. Lasīt vairāk

 

Superauto vai banāns - ko šodien nosolīja par 6,2 miljoniem dolāru 7

Par 6,2 miljoniem dolāru varētu daudz ko nopirkt, piemēram, jaunāko Bugatti superauto Bugatti Tourbillon un vēl krietni pāri paliktu, taču var nopirkt arī banānu, kas ar līmlenti piestiprināts pie sienas. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti