Pirmais ar alumīnija motora pārsegu – Ford prezentē jauno Transit (+ FOTO) 7

Foto: Publicitātes attēls

iAuto | 2.maijs 2019 5:56

Ford iepazīstinājis ar jaunās paaudzes Transit, kas ieguvis alumīnija motora pārsegu, speciālus riteņus un varēs vest par 48 kg vairāk.

„Birmingham Commercial Vehicle Show” Ford iepazīstinājis ar jauno Transit, kas dīleru centros nonāks vasaras vidū. Divtonnīgais kravas furgons kļuvis vieglāks, tostarp, pateicoties alumīnija motora pārsegam, ko tas iegūst kā pirmais no Eiropā piedāvātajiem komerctransportiem, varēs vest par 80 kg vairāk un patērēs mazāk degvielas. Degvielu palīdzēs taupīt jauns aerodinamisko detaļu komplekts, vieglas rites pretestības riepas ar speciāliem riteņu diskiem, ko izveidojusi kompjūterprogramma. Savu artavu šai jomā sniegs Start-Stop sistēma, kas ir standartā visām priekšējo un aizmugurējo riteņu piedziņu versijām, kā arī „Efficient Drive Mode“ režīms, kas vadoties no GPS un navigācijas datiem iesaka šoferim ekonomiskāko braukšanas veidu.

Vēl vairāk spēs ietaupīt modelis ar 48V Mild-Hybrid-Diesel Technologie (mHEV) un manuālo pārnesumkārbu. Aprēķināts, ka šis modelis, ko pagaidām vēl nepiedāvā neviens cits ražotājs šajā segmentā, pilsētas satiksmē ar biežu apstāšanos piegāžu adresēs, spēj ieekonomēt līdz pat 8% vairāk degvielas.

Iepriekšējais motoru klāsts ar 105 ZS, 130 ZS un 170 ZS agregātiem tiek papildināts ar jaunu, ceturto variant, kas attīsta 185 ZS jaudu un nodrošina maksimālo griezes momentu 415 Nm. Pateicoties uzlabotai turbokompresora ģeometrijai, griezes moments pieaudzis arī citiem Transit dzinējiem.

Pie jaunievedumiem jāpieskaita elektromehāniskais stūres pastiprinātājs (EPAS), īpaši izturīga starpsiena, kas atdala vadītāja kabīni no kravas nodalījuma, kā arī Ford Sync multimediju-izklaides sistēma ar balss vadību un 8 collu ekrānu.

Drošības asistentu klāstā, tostarp: aklā leņķa asistents ar papildu piekabes funkciju, automātiskais ātruma ierobežotājs ar ceļazīmju atpazinēju, aktīvais joslas uzturētājs, pirmssadursmes asistents ar gājēju atpazīšanas funkciju arī naktī, priekšējā un aizmugures videokamera, parkošanās palīgs ar papildu sānu sensoriem, Cross-Traffic-Alert sistēma, kas palīdz izvairīties no šķēršļiem braucot atpakaļgaitā.

Vizuāli jauno modeli visvieglāk atpazīt pēc jaunās radiator restes ar trīs izteiktām horizontālām ribām, savādākās formas priekšējā bampera ar integrētiem miglas lukturiem un spoguļiem, kuros iemontēti oranži virzienrādītāju dublieri.

 
7 Lasīt visus komentārus → Populārākie komentāri
 
Kanibaals 2.maijs 2019 8:11
6 0 Atbildēt

Cik gadsimti paies līdz būs alumīnija durvis? Šie busi izrūsē ātrāk kā tos iespējams nobraukt.

viencexperc 2.maijs 2019 7:00
3 3 Atbildēt

Vēl vairāk var vest, ja tehniskā talonā ieraksta nepareizu svaru.

msh 2.maijs 2019 23:35
2 0 Atbildēt

Tāpēc ka tas ir tranzīts. Kravas buss, piedevām lētā gala ražotāja - tam jābūt lētam, un ja tomēr pāris gadus vecu satraumē, remontējamam. Ja to uztaisītu no alumīnija, tas droši vien cenā sistu pušu kādu transportieri + rietumu apdrošinātāji negribētu to mizu apdrošināt. Bez tam, priekš kam alumīniju? Alumīnijs arī korodē.

 
Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

TV AUTO ZIŅAS TESTĒ:Škoda Octavia RS-vairāk komforta, nezaudējot sportisko tvērienu (+VIDEO) 4

Jaunā Škoda Octavia RS būs īsts atradums tiem, kam nepatika iepriekšējā modeļa pārlieku cietā balstiekārta. Šeit saglabāts sportiskais tvēriens, bet piekare ir blīva, nevis cieta. Tā ir atšķirība. Lasīt vairāk

 

Interesants eksperiments – seši e-auto brauc līdz galam 10

Lielbritānijā veikts eksperiments, kura gaitā seši elektroautomobiļi ar pilnībā uzlādētiem akumulatoriem „brauc līdz galam”. Puse no šiem auto zināmi arī kā Latvijas Gada auto 2021 konkursa dalībnieki. Lasīt vairāk

 

No šodienas automašīnām jābūt obligāti aprīkotām ar ziemas riepām

No šodienas līdz 2021.gada 1.martam visiem automobiļiem vai autobusiem, kura pilna masa nepārsniedz 3,5 tonnas, jābūt aprīkotiem ar riepām, kas paredzētas braukšanai ziemas apstākļos, aģentūru LETA iepriekš informēja Valsts policijā. Lasīt vairāk

 

TV AUTO ZIŅU "Atmiņu klade": Muzejā, kurā ar eksponātiem drīkstēja izbraukt (+VIDEO)

Kad autoindustrija raušas ārā no kārtējās bedres, tā labprāt atceras aizgājušo gadu spozmi. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti