VWfans no iAuto.lv par "Audi A4", kurš palika 6.vietā "Latvijas Gada auto 2016" (+ foto) 23

 

Audi A4

VWfans speciāli iAuto.lv | 20.decembris 2015 12:47

Otrs no ,,Latvijas Gada Auto,, finālistiem, kuru testēju 5.decembrī, bija ,,Audi A4,, ar 2 litru 190 zirgspēku dīzeļmotoru un septiņpakāpju automātisko ātrumkārbu. Mašīnai bija nepilni divi mēneši un 4 tūkst.km nobraukums.

Audi A4 Foto: iAuto.lv

Audi A4 Foto: iAuto.lv

To, kāda šim Audi bija cena un komplektācija, bija pat grūti pateikt, jo pieejamā papildaprīkojuma klāsts ir milzīgs. 2 litru dīzeļautomobilim - sedanam ar 190 zirgspēku motoru un automātisko ātrumkārbu cenu lapā redzami četri varianti: ar priekšpiedziņu Basis komplektācija (no 40011 EUR) un Sport komplektācija (no 41425 EUR), un ar pilnpiedziņu Basis komplektācija (no 42814 EUR) un Sport komplektācija (no 44229 EUR). Testētajam automobilim bija 18 collu diski, kas ir papildaprīkojums par piemaksu. Bez piemaksas ,,Audi-A4,, komplektē ar 16 vai 17 collu diskiem atkarībā no dzinēja veida. Dzinēji pavisam ir sešu veidu - 150, 190 un 252 zirgspēku benzīna motori, kā arī 150, 190 un 272 zirgspēku dīzeļa motori.

Audi A4

Lai gan testētajai mašīnai bija 18 collu diski, tomēr gaita nepavisam nebija cieta. Ir aizdomas, ka automobilim bija komforta piekare, jo mērinstrumentu panelī bija uzraksts ,,Comfort,,.

 

Vispār mērinstrumentu panelis un papildu ekrāns paneļa vidū, kā arī rādījumu projekcija uz vējstikla ir lietas, kas pirmajā brīdī pie šāda ,,Audi,, nepieradušu cilvēku ieved nelielā apjukumā - ir tik daudz informācijas un tās pasniegšanas veidu! Tādā brīdī jāmāk sevi savākt, koncentrēties uz ceļu un lieki nelūrēt uz paneli. Pabraucis nelielu gabaliņu, apstājos benzīntankā un stāvot uz vietas papētīju instrumentu paneli, podziņas un izvēlni, kas pieejama, grozot apaļo riņķi blakus ātrumpārslēga kloķim. Iespējas ir bagātīgas un īsā laikā nav pat aptveramas - navigāciju var skatīties gan centrālajā ekrānā, gan ,,iznest,, aiz stūres uz parastā instrumentu paneļa. Var skatīties lielu tahometra un spidometra skalu un pa vidu mazākā laukumā svarīgākos citus rādītājus vai arī redzēt mazākas tahometra un spidometra skalas un pa vidu lielākā laukumā vairāk citas informācijas. Var pieslēgties internetam caur Wifi, kā arī ir milzīgas iespējas saistībā ar mūzikas atskaņošanu.

Audi A4

Audi A4

190 zirgspēku dīzeļmotora jauda man likās iespaidīga, jo esmu pieradis braukt ar 70 zigspēku jaudas auto. Izbraucot no Ķekavas putnu fabrikas puses uz Rīgas apvedceļu, tuvumā neviena nebija. Iespiedu grīdā, un paātrinājums bija tāds, ka ķermeni pilnīgi iespiež sēdeklī. Tehniskie dati liecina, ka ieskrējiens līdz 100 km/h 2,0 TDI 190 zirgspēku modelim prasa 7,7 sekundes ar priekšpiedziņu un 7,2 sekundes ar pilnpiedziņu. Arī ieskrienoties līdz šosejas ātrumiem, auto paliek tāds pat kluss kā pilsētas ātrumos. Pie faktiskā ātruma 90 km/h (tad spidometrs rāda 92-93 km/h) septītajā pārnesumā dzinējam ir tikai 1250 apgriezieni, kas nodrošina labu degvielas ekonomiju. Borta dators par pēdējo nepilnu tūkstoti kilometru rādīja vidējo dīzeļdegvielas patēriņu 6,3 litri uz 100 km pie vidējā ātruma 46 km/h.

Audi A4

Sēdēšana pie stūres man (augums 181 cm) bija izcili ērta, ko nodrošina milzīgie sēdekļa un stūres regulēšanas diapazoni. Apsēžoties ,,aiz sevis,, , ceļu zonā bija kādu 6-7 cm rezerve, bet virs galvas tikai kādi 1-2 cm. Sēdēt aizmugurē pa vidu kā trešajam pasažierim gan ir pavisam neērti, jo tad jāsēž uz augsta, cieta pacēluma un kājām traucē platais centrālais tunelis. Par bagāžnieku īsti nav ko teikt: tas ir tāds, kāds šīs klases sedaniem parasti ir - samērā sekls uz leju, bet dziļš virzienā uz priekšu. Ja ir vēlēšanās pēc lielāka, ērtāka bagāžnieka, tad jāpērk universālu.

No konkurentiem, ar ko esmu braucis, es ,,Audi-A4,, varu salīdzināt ar jaunā modeļa ,,Toyota-Avensis,, , kam arī bija dīzeļmotors. Jāteic, ka ,,Audi,, ir visādā ziņā baudāmāks - klusāks, ērtāks, līganāku gaitu.

Audi A4 Foto: iAuto.lv

Audi A4 Foto: iAuto.lv

 
Visi komentāri
 
sabe 20.decembris 2015 16:58
28 2 Atbildēt

40 tEUR par vienkāršāko A4 un pie tam bāzes versijā! Un zinot Audi papildaprīkojuma politiku un cenu. Da ejiet Audi Jūs ar savu A4 uz vienu vietu ...

VWfans 20.decembris 2015 18:35
6 14 Atbildēt

Cena virs 40 tūkst.EUR ir tad, ja izvēlas 2,0 TDI dzinēju ar 190 zirgspēkiem un ar automātisko kārbu. Ar citiem motoriem un mehānisko ātrumkārbu A4 var nopirkt lētāk: ar 1,4 TFSI (150 ZS) sākot no 31500 EUR, ar 2,0 TFSI (190 ZS) sākot no 34596 EUR, bet ar 2,0 TDI ar mazāko 150 ZS motoru - sākot no 35047 EUR.

Janozaurs 20.decembris 2015 22:18
18 2 Atbildēt

40 000 par tādu auto tas ir par daudz. Pat 30000 par daudz.

Kas viņam ir tāds īpašs, par ko maksāt?

190 zs?

Piemēram chevrolet ss (luksussedans) ar 415 zs (!!!!) LUKSUS klase. No 45 000 dolāriem, nevis eiro.

Camaro no 25 000 dolāru

Town and cantry minivens ap 27 000 usd

Bet te parasts ekonomklases sedans 40 000. (Ja tas būtu a6 vai a8 cita lieta)

VWfans 20.decembris 2015 22:22
2 3 Atbildēt

Protams, ja negrib tik daudz tērēt, tad var pirkt dzeltenu Citroen C4 Cactus vidējā komplektācijā ar 1,2 litru 82 zirgspēku benzīna motoru par 15500 EUR.

Janozaurs 20.decembris 2015 22:41
7 0 Atbildēt

Nu var dodge charger ar 292 zirgspēkiem pa 27 000 dolāru

Ko tu salīdzini citroen c4 ar sedanu.

Salīdzini ar citiem sedaniem un ar līdzīgiem parametriem. Nepatīk asv auto, paskaties japāņus. Tādus pašus bet divas reizes lētāk

VWfans 21.decembris 2015 0:09
3 1 Atbildēt

Amerikas tirgum paredzētie modeļi kaut kā nesaista. Neesmu tur Amerikā bijis un diez vai būšu.

xxx 21.decembris 2015 19:12
3 5 Atbildēt

tapēc ka audi ir audi un chevrolet, kia, toyota, fiat utt ir - pats saproti kas.

Audi arī pēc 10 un 20 gadiem būs braucams, kamēr tie pārējie jau sen būs pārkausēti!

Janozaurs 20.decembris 2015 21:57
0 1 Atbildēt

Neraksta, ka ir potenciālais pircējs? Dīvaini.

Nu pēc 70 zirgspēkiem visi auto liekas labi, tāpēc nepārsteidz.

Bet kopumā, paldies par apskatu. Interesanti bija palasīt.

VWfans 21.decembris 2015 0:08
1 0 Atbildēt

Nu potenciālais pircējs gan neesmu. 32 tūkstoši eiro ir par dārgu!

.... 20.decembris 2015 22:00
1 2 Atbildēt

190 zs uz tadu milzeni nav nekas iespaidigs... iet aptuveni ta pat, ka 1998 gada BMW 3 serijas ar 184 zs trislitru dizelmotoru

VWfans 20.decembris 2015 22:20
2 1 Atbildēt

Nav jau nekāds milzenis. Konkrētajam testētajam auto pašmasa ir 1555 kg, bet pilna masa 2075 kg. Jauda 190 zirgspēku dīzeļauto ir vairāk kā pietiekama.

kasinsh79 20.decembris 2015 22:32
12 0 Atbildēt

Detalizēti gan. Interesanti palasīt.

Es gan AUDI vairs pat teorētiski neizskatītu, tehniskās uzticamības nav pilnīgi nemaz! Bēdu ieleja par anormālu ciparu :/

VWfans 21.decembris 2015 0:06
7 0 Atbildēt

Kamēr viss ir jauns un labi darbojas - braukt ar tādu Audi ir bauda! Kā būs pēc 3, 5 vai 7 gadiem - kas to lai zin?

kasinsh79 21.decembris 2015 9:12
0 1 Atbildēt

Garantijas laika auto un tikai.

Janozaurs 21.decembris 2015 9:53
6 1 Atbildēt

Tā aizstāvi it kā šo auto pats būtu taisījis. :)

Tev neviens nepārmet. Tu sarakstīji labu atsauksmi, ar daudz bildēm. Malacis. Desmitnieks.

Bet runa ir par ko citu. Tas ir parasts pelēkās masas auto. Cena un kvalitāte neatbilst.

Ar visiem jauniem auto ir labi braukt. Ja tas būtu a6 tad neviens neko nerakstītu. Bet par a4....

Ehh 5.janvāris 2016 17:01
0 0 Atbildēt

Tu ar Audi nobrauc no rūpnīcas durvīm līdz garantijas beigām un tad tikai kakājamo ver vaļā virs tastatūras.

hugo 21.decembris 2015 15:39
4 0 Atbildēt

Audi cenas (īpaši papildaprīkojumam) atgrūž no vēlmes šī ražotāja auto iegādāties!

aaa 21.decembris 2015 19:14
1 3 Atbildēt

Atradies te pircējs - plikadīda!

TDIOTS 21.decembris 2015 19:38
3 1 Atbildēt

Paldies VWfans par aprakstu ,bet izbrauc ar 5er BMW xDraivu un sapratīsi kālab es par auģi vairs īpaši nefanoju .

Cenas un sniegumi abiem +/- līdzīgi , bet BMW regulāri ''izmet'' biznespaku ''naxaļavu'' , par 40keur 520xD -184zs pienpiedziņa ,ādas salõns utt labumi.

VWfans 21.decembris 2015 20:54
3 1 Atbildēt

Audi-A4 jāsalīdzina ar BMW 3.sēriju, nevis 5.sēriju.

TDIOTS 22.decembris 2015 8:57
1 0 Atbildēt

Fans redz man nau liela pieredze ''baudamo'' kakumaisu testu/pirkšanas,lietosanas pasākumos , bet par pieredzi ar ''premiumiem'' ,sūdzeties nevaru- darps tāC :) .Reāli 3er nav A4 . 3er varētu būt salīdzinams ar A3 . Tas A4 , atmetot mērkaķinga fokusus ,pēc sajūtām ir šitentā -A4 1:1 salõna izmēros ar 5er , A6=7er , A8unA8L=7er L .

P.S. Iespējams zaļiem gurķiem ir cic viedoklis ,bet es esmu 180+cm garš un 120+kg resns ,vecs , nīgrs perdelis .

hugo 21.decembris 2015 23:46
2 0 Atbildēt

Būtu jāsalīdzina! Tikai es arī gribēju A4, bet izvēlējos 520d!:) A6 konkurents, bet par A3 cenu!

hohma 25.decembris 2015 13:10
1 1 Atbildēt

nu tak parādiet bildi kāds tas vw fans izskatās, droši vien baudāmi skatāms))))))

Tavs komentārs
 
 
Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Nodzen autobusu no ceļa (+ VIDEO) 3

Mēģinot izvairīties no avārijas, autobusa šoferis pagriež stūri pa labi. Sadursme tomēr notiek un autobuss nobrauc no ceļa. Lasīt vairāk

 

Garantijas lietotiem auto nozarei līdzēs vai kaitēs? (+ VIDEO) 24

Arī lietota auto iegādes gadījumā pircējam ir pamats sagaidīt, ka tas būs bez trūkumiem. Bet, ja tādi tomēr atklājas, tad piedzīt remonta tēriņus no pārdevēja. Lasīt vairāk

 

Jaunu automobiļu tirdzniecībai Lielbritānijā janvārī kāpums sesto mēnesi pēc kārtas

Lielbritānijā šogad janvārī pārdoti 131 994 jauni automobiļi, kas ir par 14,7% vairāk nekā attiecīgajā mēnesī pirms gada, tādējādi kāpums reģistrēts sesto mēnesi pēc kārtas, liecina Lielbritānijas Automobiļu ražotāju un tirgotāju apvienības (SMMT) apkopotā informācija. Lasīt vairāk

 

Ferrari 2022. gadā uzstāda pārdošanas rekordu

Itālijas varenauto ražotājs Ferrari 2022. gadā pārdevis 13 221 transportlīdzekļus, pabeidzot veiksmīgāko gadu savā vēsturē ar jaunu rekordu. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti