BIODĪZELIS

Master_D Reģ.: 29.09.2004

Biju uztankoties iemīļotajā Tālavas autobusu parka tankštellē un pamanīju, ka jamie par tīri draudzīgu cenu lej arī biodīzeli (kaut kādi 45s litrā).

Sabaidīts par šā izstrādājuma kaitīgumu gumijas detaļām (kaut kur tepat pa forumu viens baumoja), neielēju, tomēr paņēmu informatīvu lapiņu.

( foto.inbox.lv/citroen/BIODIESEL/biodizelis.gif )

Nekādi draudi tajā dīzeļpasāta dzinēja gumijām tajā lapelē izteikti netika, vienīgi pie tanka pielīmēts ieteikums sākumā, ja nav jauns filtrs, tankoties 50/50 ar parasto dīzeli.

Varbūt kādam ir pieredze ar zaļo zupu?

 
snow Reģ.: 03.05.2002
0 0 Atbildēt

imho 2.2T no Opel i labaks. Videjais paterish man i 7-7.5 uz 100km.

cik man stastija tad sukni vajag kaukadas blives nomainit pret tadam kuras neshkist biodieseli.

ari mekleju servisu kursh var partaisit uz biodieseli!

Galvenais Reģ.: 02.07.2001
0 0 Atbildēt

snow rakstīja: imho 2.2T no Opel i labaks. Videjais paterish man i 7-7.5 uz 100km.

cik man stastija tad sukni vajag kaukadas blives nomainit pret tadam kuras neshkist biodieseli.

ari mekleju servisu kursh var partaisit uz biodieseli!

davai dodat kāds infu, mēs ar snowu esam reāli klienti tam servisam!

P.S. Es te tā piemetu, mans džips rij vidēji 10 l saļaras uz 100 km. Bio maksā 10 sant. lētāk kā fosilais. Līdz ar ko uz 100 km ceļa es ietaupītu latu, uz 1000 - 10, bet pēc 10000 es savus, piemēram, 100 LVL, ko būtu ieguldījis negumijas blīvēs, atpelnītu.

Daniliano Reģ.: 26.08.2005
0 0 Atbildēt

Galvenais rakstīja:

snow rakstīja: imho 2.2T no Opel i labaks. Videjais paterish man i 7-7.5 uz 100km.

cik man stastija tad sukni vajag kaukadas blives nomainit pret tadam kuras neshkist biodieseli.

ari mekleju servisu kursh var partaisit uz biodieseli!

davai dodat kāds infu, mēs ar snowu esam reāli klienti tam servisam!

P.S. Es te tā piemetu, mans džips rij vidēji 10 l saļaras uz 100 km. Bio maksā 10 sant. lētāk kā fosilais. Līdz ar ko uz 100 km ceļa es ietaupītu latu, uz 1000 - 10, bet pēc 10000 es savus, piemēram, 100 LVL, ko būtu ieguldījis negumijas blīvēs, atpelnītu.

Biodīzeļa noturīgas šļaukas varu piespēlēt pa Ls 1.00 metrā.Par kaut kā mainīšanu sūkņos neko nezinu,nav ar manu nobraukumu bijusi vajadzība.Varbūt ir vērts kaut kur saskrieties un parunāt par šo mūsus interesējošo tēmu. meilojiet: aniliano@cc.lv" target="_new">daniliano@cc.lv

snow Reģ.: 03.05.2002
0 0 Atbildēt

ta ne jau ekonomijas del gribu biodieseli bet:

1)labak pirkt Latvija razhotu preci nevis atbalstit arzemniekus.

2)jadoma zalji ekologija !

Galvenais Reģ.: 02.07.2001
0 0 Atbildēt

snow rakstīja: ta ne jau ekonomijas del gribu biodieseli bet:

1)labak pirkt Latvija razhotu preci nevis atbalstit arzemniekus.

2)jadoma zalji ekologija !

nu to es tik kā piemēru, lai tauta redz, ka mīnusos nevar iebraukt

bet patiesībā Greenpeace ir pret biodegvielu! Jo trešās pasaules valstīs enerģijas kultūru audzēšanai oioioi kā izcērt mežus, un no tā ekoloģija pasliktinās

snow Reģ.: 03.05.2002
0 0 Atbildēt

Latvijas Avīze. – 2005. – 14. oktobris. – 26. lpp. // Uldis Graudiņš.

BIODĪZELIS – IESPĒJA DZĪVOT LĒTĀK:

[Aizvien pieaug cilvēku interese par biodīzeļdegvielas izmantošanu, taču patlaban Latvijā ražotu biodīzeli var nopirkt vien trīs degvielas uzpildes stacijās: „Total” (Rīgas – Veclaicenes šosejas 37. km), „JLA” (Rīgas – Daugavpils šosejas 11. km) un SIA „Ramotskas dzirnavas” (Rīgas – Veclaicenes šoseja, Drabešu pagasts). Eksperti nosauc vairākas biodīzeļdegvielas priekšrocības salīdzinājumā ar fosilo degvielu: šī degviela labi deg, tai ir labāks eļļošanas spēks, nav indīga, tā sadalās. Trūkumi: biodīzeļdegvielai ir zemāka siltumspēja nekā fosilajai degvielai, motora jauda samazinās par 3-5%, jāmaina plastmasas un gumijas šļūtenes un blīvslēgi, par 5-7% lielāks degvielas patēriņš, sašķidrinās motoreļļa. Inženierzinātņu doktors, Rīgas tehniskās universitātes pasniedzējs Vitolds Šneps teic, ka pēc pārejas uz biodīzeļdegvielas lietošanu jaunās automašīnās detaļu nomaiņa neesot vajadzīga. Parējām automašīnām vajadzēšot mainīt gumijas šļūtenes un, iespējams arī blīvslēgus, kurus bojā spirts. Vieglajām automašīnām šī nomaiņa kopā ar detaļu pirkšanu maksā aptuveni 50 latus.]

snow Reģ.: 03.05.2002
0 0 Atbildēt

palasijos vacu lapas vini visi lama Bosch degvielas suknus, ka tie liek tadas blives kuras uzbriest no biodiesel. isteniba jau ta divaini sanak ir XXI gadsimts bet suknos liek parastas gumijas kuras netur biodieseli

Nezinite Reģ.: 10.09.2002
0 0 Atbildēt

pēc idejas tak dīleriem vajadzētu mācēt pateikt par katru modeli - vai piemērots BD, no kuriem gadiem un ja jāmaina, tad kas tieši..

snow Reģ.: 03.05.2002
0 0 Atbildēt

Nezinite rakstīja: pēc idejas tak dīleriem vajadzētu mācēt pateikt par katru modeli - vai piemērots BD, no kuriem gadiem un ja jāmaina, tad kas tieši..

dileri vnk pasaka ka nav paredzets liet biodieseli un viss.

interesanti man liekas SAAB razhotaji, kuri attista ekologiskus auto piem.SAAB 9-5 /9-3 uz bioetanola degvielas E85 taja pasha laika turpina razhot SAAB 9-5 /9-3 dizela modelus kuros nevar lietot biodieseli. Kauka laikam viniem greizi nogajis.

Crankshaft Reģ.: 31.10.2004
0 0 Atbildēt

Nu vispaar Shnepam vai nu kas miseejies, vai nepreciizi atrefereets - biodiizelis nav SPIRTS, bet esteris, tur ir bik starpiiba. Otrkaart: pasaulee TIIRU biodiesel lieto praktiski tikai lauksaimnieciibas un citaa off-road tehnikaa, kaa arii atsevishkjaas kravas transporta kompaanijaas, parasti novietotaas tuvu razhoshanas vietai. Visizplatiitaakie ir maisiijumi ar fosilo degvielu - B5 ...B20, kuri neprasa paarveidojumus automobilii. Francijaa visa diizeljdegviela ir B5, probleemu nav.

Ar TIIRU biodiesel, tjipa B100, probleemas var buut.

snow Reģ.: 03.05.2002
0 0 Atbildēt

lidz B5 nav problemu talak jau jaskatas vai autorazhotajs atlauj lietot tadu maisijumu vai nee.Parasti ja virs B5 tad zaude garantiju.

es jau ari tadel gribu savejo partaisit lai strada uz 100% biodieseli.Par cik Talsos un Ventspili ir/bus razhotnes tad kadel nedarbinat 6.5 litru dzineju uz biodieseli.Atbalstishu Latvijas razhotajus un dabai ari veseligak !

snow Reģ.: 03.05.2002
0 0 Atbildēt

Volvo850 rakstīja:

snow ...

saites skatīji?

ja es uz skype aizrakstiju

Ludviks Reģ.: 04.03.2004
0 0 Atbildēt

Kas jauns par biodīzeli?

Conqueror Reģ.: 15.10.2002
0 0 Atbildēt

Ludviks rakstīja: Kas jauns par biodīzeli?

viena litra biodīzeļa saražošanai vajag patērēt vienu litru naftas

rudens68 Reģ.: 17.04.2006
0 0 Atbildēt

c]snow rakstīja: ta ne jau ekonomijas del gribu biodieseli bet:

1)labak pirkt Latvija razhotu preci nevis atbalstit arzemniekus.

2)jadoma zalji ekologija !

Ja gribi atbalstīt LV zemnieku tad pērc ,bet zaļš un tīrs tas viss BIO biznes nav noteikti

Daniliano Reģ.: 26.08.2005
0 0 Atbildēt

rudens68 rakstīja:

c]snow rakstīja: ta ne jau ekonomijas del gribu biodieseli bet:

1)labak pirkt Latvija razhotu preci nevis atbalstit arzemniekus.

2)jadoma zalji ekologija !

Ja gribi atbalstīt LV zemnieku tad pērc ,bet zaļš un tīrs tas viss BIO biznes nav noteikti

Sveikiņi! Zemnieki tagad ir biznesa ļaudis- pārdod to izaudzēto rapsīti tiem kas labāk maksā,ļoti liela daļa aiziet pāri jūrai.Bet tas taču namaz nav slikti. Takā braucot ar biodīzeli tas ne vienmēr būs no mūsu zemnieka rapša iegūts. Takā braukšana ar BIO drīzāk būs šīs degvielas ražotāju(kam normālā gadījumā vajadzētu būt Latvijā) atbalsts un ekoloģijas jautājums.Manuprāt nenoliedzami arī tas ir naudas daudzums ko varam atvēlēt degvielas iegādei.šķiet ka BIO ir kļuvis daudz interesantāks salīdzinot ar fosīlo.

[SAAB 9-5 3.0 Tid ... un brauc zaļi]

raimondsm Reģ.: 22.05.2004
0 0 Atbildēt

Discovery canāla ser. Netīrais darbiņs - rādīja, kā ASV ražo no ēstuvju izmantotās palmu, rapšu, saulespuķu elļas.

Ludviks Reģ.: 04.03.2004
0 0 Atbildēt

Cik maksā biodīzelis tagad?

Rxx Reģ.: 13.01.2008
0 0 Atbildēt

Šodien Trestā Lomonosova ielā laikam bija ,758.. Neatceros, ar trolejbusu garām braucu.

Seene Reģ.: 18.12.2002
0 0 Atbildēt

Daniliano rakstīja:

[SAAB 9-5 3.0 Tid ... un brauc zaļi]

Kā tur bij ar tevi? Vienkārši sāki liet BIO un viss. Motoram neko nemainīji?

Daniliano Reģ.: 26.08.2005
0 0 Atbildēt

Jā, uzreiz sāku liet 100% Biodīzeli.

Tas aizsākās pirms gada, jūlijā. Nu jau būs nobraukti pie 48000 km.

Protams, varbūt esmu jau kļuvis pārlieku subjektīvs, bet tā vien šķiet, ka šī degviela ir kā radīta 3.0 litrīgajam dīzelim.

Kaut kāds tur"pārbūves"vai "aprīkošnas" saistībā ar bio lietošanu neesmu veicis nekādas.

Degvielas patēriņš svārstās no 8-8,8/100km, atkarībā no tā cik bieži sanāk būt galvaspilsētā(jāatzīst, ka bieži).

Seene: vai paliek spēkā izaicinājums uz ruļļoiem pamērīt jaudas un ko citu?

Daniliano Reģ.: 26.08.2005
0 0 Atbildēt

Jelgavnikiem!!! un ne tikai.

ASTARTEs Dusā(kas, pie apvedceļa) bio maksā vēl TIKAI 69,9!!!

Takā tiem kam nav aizspriedumu pret šo degvielu un ir vēlme ietaupīt kādam aliņam, uzpriekšu....dauzums ierobežots

Daniliano Reģ.: 26.08.2005
0 0 Atbildēt

Starp citu par Jelgavu- arī ASTARTES Dusā uz Rūpniecības un Dambja ielas krusta ir nopērkams BIO joprojām par Ls/l 0,699 !!!

Bet izskatās ka arī 15 santīmu starpība lietotājus joprojām neidrošina un nepārliecina par Bio nekaitīgumu. Žēl....

Girc44 Reģ.: 12.12.2007
0 0 Atbildēt

Daniliano rakstīja: Starp citu par Jelgavu- arī ASTARTES Dusā uz Rūpniecības un Dambja ielas krusta ir nopērkams BIO joprojām par Ls/l 0,699 !!!

Bet izskatās ka arī 15 santīmu starpība lietotājus joprojām neidrošina un nepārliecina par Bio nekaitīgumu. Žēl.... [/c

kādā autiņā tu lej biodīzeli? Slinkums rakties cauri visiem komentāriem.

iRAFAR Reģ.: 22.04.2007
0 0 Atbildēt

Daniliano rakstīja:

rudens68 rakstīja:

c]snow rakstīja: ta ne jau ekonomijas del gribu biodieseli bet:

1)labak pirkt Latvija razhotu preci nevis atbalstit arzemniekus.

2)jadoma zalji ekologija !

Ja gribi atbalstīt LV zemnieku tad pērc ,bet zaļš un tīrs tas viss BIO biznes nav noteikti

Sveikiņi! Zemnieki tagad ir biznesa ļaudis- pārdod to izaudzēto rapsīti tiem kas labāk maksā,ļoti liela daļa aiziet pāri jūrai.Bet tas taču namaz nav slikti. Takā braucot ar biodīzeli tas ne vienmēr būs no mūsu zemnieka rapša iegūts. Takā braukšana ar BIO drīzāk būs šīs degvielas ražotāju(kam normālā gadījumā vajadzētu būt Latvijā) atbalsts un ekoloģijas jautājums.Manuprāt nenoliedzami arī tas ir naudas daudzums ko varam atvēlēt degvielas iegādei.šķiet ka BIO ir kļuvis daudz interesantāks salīdzinot ar fosīlo.

[SAAB 9-5 3.0 Tid ... un brauc zaļi]

Girc44... Tālu gan tev jārokas

Lasītākie raksti

Jaunie raksti