mamma.com --- how to make biodiesel
bet nu brauks ar bio aizvien vairaak un autorazhotaaji buus spiesti reekjinaaties, nevis cheindzus ar fosilaa torgashiem krutjiit
mamma.com --- how to make biodiesel
bet nu brauks ar bio aizvien vairaak un autorazhotaaji buus spiesti reekjinaaties, nevis cheindzus ar fosilaa torgashiem krutjiit
))) Vispaar kopsh vakardienas ieksh TVNet iet raksts par biodiizeli pasaulee, ies 5 turpinaajumos , visu nedeelju ...mok ieskatieties, shaada taada informaacija tur ir un buus veel, arii par auto, kuriem akcepteets biodiizelis
Jautājums BIOdīzeļa reāliem lietotājiem.Ko varat pateikt bar braukšanu ar bio pie negatīvām ārējā gaisa temperatūrām, respektīvi ziemā?Var būt ir ar ko padalīties novērojumos?
Daniliano rakstīja: Jautājums BIOdīzeļa reāliem lietotājiem.Ko varat pateikt bar braukšanu ar bio pie negatīvām ārējā gaisa temperatūrām, respektīvi ziemā?Var būt ir ar ko padalīties novērojumos?
Mazliet ilgāk bija jāgriež no rīta - ja ar ziemas DD leca no 1/2 apgr, tad bo vajadzēja 2-3.
Tiesa - zemākā temperatūrā kā -5 netika testēts.
itkā aukstumā bio kļūst par zampu - bet risinājums ir degvielas piedevas, kas dīzelim pazemina sasalšanas temperatūru.
Nopirkt var maksimā
maksā ~1.50
pietiek ~2 60 litru bākām.
Vecaa mersiitii jau gandriiz gadu leju biodiizeli - pagaidaam gaisa temperatuura nav bijusi tik zema, ka nevareetu pabraukt.
Master_D rakstīja: itkā aukstumā bio kļūst par zampu - bet risinājums ir degvielas piedevas, kas dīzelim pazemina sasalšanas temperatūru.
Nopirkt var maksimā
maksā ~1.50
pietiek ~2 60 litru bākām.
Ar tām dīzeļpiedevām(kas domātas fosīlsjām) ir jāuzmanās.BIO ir jālieto citas,speciālas.Pērno ziemu mēģināju ar dažādām(liku ledusskapī pie-17 grādiem) un tomēr kristalizējās.CFPP testu neizturēja(filtrs štopējās ciet).
kanna rakstīja: Vecaa mersiitii jau gandriiz gadu leju biodiizeli - pagaidaam gaisa temperatuura nav bijusi tik zema, ka nevareetu pabraukt.
Vai tad ir tā, kā raksta Bio nīdēji,ka Mersītis šīs degvielas lietošanas laikā beigtc un pagalam? Vai tomēr būtiskas izmaiņas ir novērotas?Tomēr gads, tas ir nopietns laika sprīdis lai izdarītu secinājumus.
pasātam nopuva degvielas atejas trubiņas. tapa nomainītas.
Master_D rakstīja: pasātam nopuva degvielas atejas trubiņas. tapa nomainītas.
Manam Passatam tieši tas pats. Tagad stāv plastika no smago autiņu centrālās smērēsanas sistēmas caurulītēm.Nu jau tur vāirāk kā 3 mēnešus(klasiskās gumijnieces bija jāmaina biežāk).Liekas ka būs atrasta laba alternatīva.
Nu 1984.g. 300D viss notiek kaa naakas. Klusi ruuc un jauki smarzho. Nekas auto nav noveersts un paarbuuveets, vieniigi degvielas filtrs mainiits. kad ir bio leju to, kad nav leju parasto diizeli - vieniigaas izmainjas ko juutu ir izpluudes gaazu smaka/smarzha.
Ziema cauri, ko? Vai nebūtu laiks domāt pāriet uz BIO.Cena parastajam soļķim arī kāp debesīs.Ir kāds info kur un cik maksā?
Latvijas razhotaaji tirgo uz aarzemmeem biodiizeli
Biodīzeļa ražošana arī ir biznes.Ja lietuvieši labāk maksā, kāpec nepārdot tiem.Lietuvā ar likumu ir noteikts, ka mazumtirdzniecībā drīkst nonākt tikai degviela ar BIO piejaukumu(sākot no 3%).Nu tad šie ar pērk visu ko var dabūt.
Naf kādam svaigāka info par biodīzeli, kāda rosība ap to tagad ir.
kaut kādi gudri profesori jau sāk runāt,ka rapša degvielu nu jau varot liet iekšā bez jebkādām auto izmaiņām,tikai filtri jaauzliek jauni.Ir kādam pieredze?
eļļa ir jāsilda iecavnieks.lv
vides fakti pēdējais raidījums!
Viss jau buutu skaisti ja visu pateiktu lidz galam. Jaunās paaudzes PD (sukna-sprauslas) un Common-Rail dizeliem lielaka dala dileru nepielauj vai kategoriski aizliedz biodizela lietosanu jebkadas attiecibas ar fosilo degvielu. Iemesls - neskatoties uz visam ES normam musejiem nevar uzticeties kvalitatee. Udens saturs, piemaisijumi, noslanosanas u.c. ir lietas kuras nevaram garantet. PD motoros ar spiedienu virs 2000 bar un keramiskajas pjezosprauslas kuras cikla laika dod 5 iesprices sis siikass atkapes no standartiem ir navejosas.
drīz jaunā auto vairs nopirzties nevarēs, lai nezaudētu garantiju
jā
tā kā Latvija ir īpaša ar to, ka te ir daudz neapstrādātas zemes, tad vajadzētu apkopot visas iespējas - smagajiem auto, traktoriem, vieglajiem, ģeneratoriem utt braukt ar biodīzeli vai eļlu - kur citi motori, kur kādi motora pārveidojumi utt utjpr
pēdējais biodegvielas hīts esot ātraudzīgās apses, kuras vr paºstradāt laikam spirta'- pa ausu galam tv dzirdēju
vēl ir planktons, kas saista laikam 3 daļu visas pasaules co2
viis juusu rokaas un galvaas, veeleetaaji kaa lemsiet, taa buus
P.S. Latvijaa tieshaam ir probleemas ar biodegvielas razhoshanu un tirgoshanu, jo savlaiciigi netika veikti pasaakumi, lai pashizmaksa buutu mazaaka -- elljas spiestuves, transp izmaksas utt. Ap2010.gadu vienalga ap 10% buus jaabuut bio.
bija ierakst'ijies magjii ar taimeri
Jelgava biodīzelis 0,57 ,bet parastais 0,60 ,kapēc tik maza starpiba , kas to bio izmanto tik priekš tehniskas apskates lai atgāzes labākas
vai nav kadam kas sakams?
BIODĪZELIS
Biju uztankoties iemīļotajā Tālavas autobusu parka tankštellē un pamanīju, ka jamie par tīri draudzīgu cenu lej arī biodīzeli (kaut kādi 45s litrā).
Sabaidīts par šā izstrādājuma kaitīgumu gumijas detaļām (kaut kur tepat pa forumu viens baumoja), neielēju, tomēr paņēmu informatīvu lapiņu.
( foto.inbox.lv/citroen/BIODIESEL/biodizelis.gif )
Nekādi draudi tajā dīzeļpasāta dzinēja gumijām tajā lapelē izteikti netika, vienīgi pie tanka pielīmēts ieteikums sākumā, ja nav jauns filtrs, tankoties 50/50 ar parasto dīzeli.
Varbūt kādam ir pieredze ar zaļo zupu?