Mums vispār gudra valsts
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Mums vispār gudra valsts
Girc44 rakstīja:
Daniliano rakstīja: Starp citu par Jelgavu- arī ASTARTES Dusā uz Rūpniecības un Dambja ielas krusta ir nopērkams BIO joprojām par Ls/l 0,699 !!!
Bet izskatās ka arī 15 santīmu starpība lietotājus joprojām neidrošina un nepārliecina par Bio nekaitīgumu. Žēl.... [/c
kādā autiņā tu lej biodīzeli? Slinkums rakties cauri visiem komentāriem.
SAAB 9-5 3.0Tid 2002 gada izlaidums, ar šo degvielu nobraukti jau 49000km.
būs vien jānomēģina arī to ibioķīseli. ja jau saab'a izpildijumā isuzu 3.0Tid dīzeļdampis iet, gan jau ies arī opela 3.0 Cdti izpildijumā.
Daniliano rakstīja:
Seene: vai paliek spēkā izaicinājums uz ruļļoiem pamērīt jaudas un ko citu?
Ja nesākšu pats liet BIO, tad noteikti. Galvenais, jau ka nav laika nekam tādam - visu laiku kautkur jāskrien un labi ja sanāk vakarā mājās kādu aliņu izdzert
Seene rakstīja:
Daniliano rakstīja:
Seene: vai paliek spēkā izaicinājums uz ruļļoiem pamērīt jaudas un ko citu?
Ja nesākšu pats liet BIO, tad noteikti. Galvenais, jau ka nav laika nekam tādam - visu laiku kautkur jāskrien un labi ja sanāk vakarā mājās kādu aliņu izdzert
Ar LLU spečukiem jau sarūnāts. Šiem arī būtu interesanti. Domāju ka kādam kopējam aliņam pēc tam laiks arī atrastos.
Tākā nobriesti un dod ziņu.
Daniliano rakstīja:
Seene rakstīja:
Daniliano rakstīja:
Seene: vai paliek spēkā izaicinājums uz ruļļoiem pamērīt jaudas un ko citu?
Ja nesākšu pats liet BIO, tad noteikti. Galvenais, jau ka nav laika nekam tādam - visu laiku kautkur jāskrien un labi ja sanāk vakarā mājās kādu aliņu izdzert
Ar LLU spečukiem jau sarūnāts. Šiem arī būtu interesanti. Domāju ka kādam kopējam aliņam pēc tam laiks arī atrastos.
Tākā nobriesti un dod ziņu.
Hmm, cik galu galā šadam pasākumam apmēram laiku vajag un kādos laikos (dienās) tas ir iespējams?
Daniliano rakstīja:
Hmm, cik galu galā šadam pasākumam apmēram laiku vajag un kādos laikos (dienās) tas ir iespējams?
Uz vienu autiņu kādas 2 stundas aizies. Bet mēs jau varam katrs savā laikā. Un tad to aliņu pie to rezultātu apkopošanas
Laikam jau jasaņemas ir. Var kaut kādus konkrētākus laikus un kontaktus?
Seene rakstīja:
Daniliano rakstīja:
Hmm, cik galu galā šadam pasākumam apmēram laiku vajag un kādos laikos (dienās) tas ir iespējams?
Uz vienu autiņu kādas 2 stundas aizies. Bet mēs jau varam katrs savā laikā. Un tad to aliņu pie to rezultātu apkopošanas
Laikam jau jasaņemas ir. Var kaut kādus konkrētākus laikus un kontaktus?
Prof. G.Birzietis (29176304),zvani viņam un vienojaties par jums izdevīgu laiku. Tad jau es pieslēgšos,man vieglāk, kā nekā pa Jelgavu vien maļos.
Daniliano rakstīja:
Prof. G.Birzietis (29176304),zvani viņam un vienojaties par jums izdevīgu laiku. Tad jau es pieslēgšos,man vieglāk, kā nekā pa Jelgavu vien maļos.
Sazvanījos. Gaidam ziņu par laikiem.
Braukāju ar Biodīzeli jau gadu, nekādas problēmas neesmu vēl pamanījis un iet arī labi, jauda nezūd, patēriņš bez izmaiņām un ietaupu uz naudiņām
BD laikam ir pēdējais bastions...
Vaakr TV6 Gazi grida
97ml pārceptas eļlas no Taco ēstuves, filtrē + 3ml vaitspirta + Volvo dizelis = braukšana bez motora pārveides
Reals rakstīja: Braukāju ar Biodīzeli jau gadu, nekādas problēmas neesmu vēl pamanījis un iet arī labi, jauda nezūd, patēriņš bez izmaiņām un ietaupu uz naudiņām
Par jaudas nezušanu galīgi garām. Tikko tika izveikts salīdzinošs tests diviem reāliem 3.0TiD uz stenda. Rezultati apskatami šeit: www.iauto.lv/...
raimondsm rakstīja: Vaakr TV6 Gazi grida
97ml pārceptas eļlas no Taco ēstuves, filtrē + 3ml vaitspirta + Volvo dizelis = braukšana bez motora pārveides
Tas ir kaut kas īpašs? Tu esi kaut kāds citplanētietis? Ķīseļa darbināšana ar cepamo eļļu nav nekāds jaunums - okej, mūsu banānu republikā ir Gan briti sipa saņķiku, pērkot un lejot pa tiešo bākā lētāko cepamo eļļu, gan visādi vācieši un tamlīdzīgi subjekti kurinot tīru, izlietotu eļļu atsevišķā mucā iepildītu un apsildītu Vairs neatceros to adresi, kur varēja nopirkt speciālu komplektu - alternatīvo barošanas iekārtu lai ar eļļu brauktu Kaut kas ap 1k$ vismaz pirms pāris gadiem bija. Tā prosta var liet bākā eļļu līz 50%, ja gribas ar tīru, tad vajag apsildāmu tvertni un kā ar benzīnnieku ar gāzes iekārtu - iedarbināt ar ķīseli, kad uzsilst eļļa, tad pārslēgties. Un, atšķirībā no bioķīseļa, nav pat jautājums, vai eļļa varētu kaitēt motoram - nevar [protams, izfiltrēta]
nee, man tas nav jaunums, palasi vecos topikus
Seene rakstīja:
Reals rakstīja: Braukāju ar Biodīzeli jau gadu, nekādas problēmas neesmu vēl pamanījis un iet arī labi, jauda nezūd, patēriņš bez izmaiņām un ietaupu uz naudiņām
Par jaudas nezušanu galīgi garām. Tikko tika izveikts salīdzinošs tests diviem reāliem 3.0TiD uz stenda. Rezultati apskatami šeit: www.iauto.lv/...
Bet līknes ļoti līdzīgas. Nepavaicāji profesoram par iespēju pieregulēt motoru, iespējams, nedaudz ātrāku degvielas padevi?
Seene rakstīja: tests diviem reāliem 3.0TiD uz stenda. Rezultati apskatami šeit: www.iauto.lv/...
Tur jau tā lieta, ka DIVIEM motoriem.
Ja gribi objektīvu salīdzinājumu, jātestē 1 motoru ar abām degvielām.
Nezinu kā ar profesoriem un eksperimentiem, bet savulaik aptaujājot MB, Audi un VW atbildīgos cilvēkus par servisa personāla apmācību saņēmu striktu NĒ biodīzelim (īpaši LV ražotajam). Modernajos Common-Rail un Pumpe-Duse dīzeļos, kur spiedieni sasniedz 2200 atm un iesmidzināšanas process notiek līdz 7 devām vienā darba ciklā palielināta sveķainība, ūdens daudzums un citi piemaisījumi ilgtermiņā iedarbojas graujoši.
Seene rakstīja: tests diviem reāliem 3.0TiD uz stenda. Rezultati apskatami šeit: www.iauto.lv/...
Tur jau tā lieta, ka DIVIEM motoriem.
Ja gribi objektīvu salīdzinājumu, jātestē 1 motoru ar abām degvielām.
Ja tomēr tā apmēram 10% procentu (uz aci) starpība līknēs neparāda abu motoru stāvokli, bet jaudas atšķirību (dēļ degvielas)
tad tā starpība jauki sakrīt arī ar cenu starpību.
Centis_Nuudele rakstīja:
Seene rakstīja: tests diviem reāliem 3.0TiD uz stenda. Rezultati apskatami šeit: www.iauto.lv/...
Tur jau tā lieta, ka DIVIEM motoriem.
Ja gribi objektīvu salīdzinājumu, jātestē 1 motoru ar abām degvielām.
+1
Chankaishi rakstīja:
Seene rakstīja:
Reals rakstīja: Braukāju ar Biodīzeli jau gadu, nekādas problēmas neesmu vēl pamanījis un iet arī labi, jauda nezūd, patēriņš bez izmaiņām un ietaupu uz naudiņām
Par jaudas nezušanu galīgi garām. Tikko tika izveikts salīdzinošs tests diviem reāliem 3.0TiD uz stenda. Rezultati apskatami šeit: www.iauto.lv/...
Bet līknes ļoti līdzīgas. Nepavaicāji profesoram par iespēju pieregulēt motoru, iespējams, nedaudz ātrāku degvielas padevi?
Nepavaicāju to, ko nebija vērts pavaicāt. Pirmkārt tur nevienu šāda atšķirība neizbrīnīja - rādītāji atbilda tam, ko viņi bija gaidījuši. Otrkārt - esi reāls, "pieregulēšanu" šādiem motoriem sauc par čipošanu, jo bez ECU programmas maiņas pieregulēt tur nav ko. Šajā gadījumā abi motori bija ar rūpnīcas "programmu".
Centis_Nuudele rakstīja:
Seene rakstīja: tests diviem reāliem 3.0TiD uz stenda. Rezultati apskatami šeit: www.iauto.lv/...
Tur jau tā lieta, ka DIVIEM motoriem.
Ja gribi objektīvu salīdzinājumu, jātestē 1 motoru ar abām degvielām.
Man šis salīdzinājums liekas pietiekami objektīvs. Ja vēlies visas atšķirības norakstīt uz aptuveni viena vecuma un nobraukuma auto nolietojuma starpību, vari to droši darīt. Es piekritu piedalīties šajā pasākumā ne jau tādēļ, lai kādam kaut ko pierādītu.
Seene rakstīja:
Man šis salīdzinājums liekas pietiekami objektīvs.
Tad jau viss kārtībā. Man prieks ka tu labi jūties.
Fakts par to, ka motora jauda lietojot biodīzeli ir mazāka nu ir vairāk vai mazāk pierādījusies ar eksperimentiem uz stenda. Nekas jau jauns tas nav-fizika arī dzinēja sadegšanas kamerā ir fizika. Ar lielas jaudas motoriem, šinī gadījumā 3.0 litri, parastam lietotājam reālā atšķirība ir grūti pamanāma, ja nu vienīgi kaut kādās galējās slodzēs(liela krava, vai kas cit līdzīgs), bet uz mazāka tilpuma motoriem tas būs vairāk jūtams(ir pieredze).
Piekrītu iespējai nočipot-tas varētu būt viens no variantiem kā panākt tos tik ĻOTI nepieciešamos zirgspēkus, bet kā tas atsauksies uz degvielas patēriņu, to nezinu.
Manā gadījumā, es samierinos ar to nelielo jaudas kritumu un ļoti nedaudz(apm līdz 5%)palielināto degvielas patēriņu un tomēr gala rezultātā ietaupu uz lētākas degvielas pielietošanu, jo citu izdevumu šjā sakarā man nav(nekādas tur pārbūves vai pielāgošanas vai mainīšnas nav nepieciešamas).
Takā katram pašam ir jāpamēģina kā viņš izjūt biodīzeļa ietekmi uz maku un uz tik nepieciešamo jaudu. Galvenai pārvarēt to tomēr izteikti negatīvo viedokli par bio. No vienas bāksa krāsu nenoēdīs un sūkni nenobeigs.
Un ko tu darīsi "Seene"??????
Vai nav mainījušās domas par iespēju pāriet uz biodīzeli???
Beigsies tas trakais sammits Rīga, noteikti saskriesimies kaut kā.
BIODĪZELIS
Biju uztankoties iemīļotajā Tālavas autobusu parka tankštellē un pamanīju, ka jamie par tīri draudzīgu cenu lej arī biodīzeli (kaut kādi 45s litrā).
Sabaidīts par šā izstrādājuma kaitīgumu gumijas detaļām (kaut kur tepat pa forumu viens baumoja), neielēju, tomēr paņēmu informatīvu lapiņu.
( foto.inbox.lv/citroen/BIODIESEL/biodizelis.gif )
Nekādi draudi tajā dīzeļpasāta dzinēja gumijām tajā lapelē izteikti netika, vienīgi pie tanka pielīmēts ieteikums sākumā, ja nav jauns filtrs, tankoties 50/50 ar parasto dīzeli.
Varbūt kādam ir pieredze ar zaļo zupu?