Atnaks te tads VWfans, vinsh tev tadus batonus saspraudis ka nopirksi uzreiz! Meriva esot baigi labs aparaats. Es personigi gan domaju ka baigais shrots, bet mans viedoklis jau nav tik svariigs
batka rakstīja: ppar tiem amerikaniem nepiekritišu.bmw vispar varetu but auto etalons ka atskaites punkts.nerunasim par bentlijiem un tamlidzigiem.Amerikani ir krietni sliktak nostradati un daudz prastaki
Da hotj šauj tu mani nost, bet man tie bmw riebuma raisa.... Pēc skata pirmkārt, otrkārt komfortā stirpi zaudē. bmw protams asāks un sportiskāks, amerikānis tomēr "peld". tātad katrs izvēles auto savam braukšanas stilam.... savu viedokli pasarg dies nevienam neuzspiezhu un nemeegjinu nevienam neko pieraadiit. turklaat pasham radusies veelme peec kaut kaa zhiperiigaaka un apsveru domu gaadaat kupeju, bet ne bmw!
nu ir taa ka man ir bijusas 2 amerikanu masiinas Dodge intrepid un Chrysler 300M UN gan 5. BMW gan semaks. Protmas Chrysler 300M trumpis ir izskats un dizains vienk. ģeniāls man ļoti patika diemžēl braukšnas iipatniibas loti taalu atpaliek no BMW (cieta piekare grab plastmasas) Dodge intrepid atkal drausmiiga skaņas izolaacija. Turpertii BMW ir ļoti kvalitatiivi nostraadaats kluss utt. Bet Seezot pie stuures taada sajuuta ka taa masiina jau ir veca savuklaart Chrysler 300M sajaa zinaa ir galvas tiesu paaraaks. Katram savi +/-. veel Chrysler 300M ar 3.5 motoru ir ļoti laba dinamika kaa nekaa 258 kumeli skrien zem motora paarsega.
Kamikadze rakstīja: bet vai ta auto iekshaa jaakaapj lai kaifotu?
nu vismaz es viennozīmīgi un arī koriši lielākoties pērk tādus ratus, lai pēc tam nav uz citiem skatoties siekala jātecina...
respektiivi, peerkat Lexusus, BMW M5, Bentlijus, etc?
Ja var atļauties kapēc nē? Fans piemēram 10k atdeva par jaunu merivu, pa 10k var nopirkt labu lietotu Chrysler Concorde vai LHS un vēl pāri paliek.
priekš kam amerikāņui šrotus? tuir jau septītais bembuks zem 10 gadiem labs sanāk....
Liela daļa no tiem, kas no sedmjorkām pārsēžas uz amerikāņiem, nelabprāt sēžas atpakaļ. Savkārt, lielākoties tie, kas ar amerikāņiem braukā, sedmjorkās vispār nesēžas iekšā. Concorde/LHS ~2000. gada maksā vidēji ap 6/7k EUR. Sedmjorku nopirksi tādu??? Un BMW saka, ka dārgāks ekspluatācijā esot.
P.S. Man BMW necik neinteresē un par viņiem neko nezinu un zināt negribu, tāka +/- pēc nostāstiem
īsi sākot - tu tikko aprakstīja tipiskos santīmp****us... kuriem nav naudas normāli uzturēt NORMĀLO auto - tādēļ šie garīgi nomāktie cilvēki izvēlās jaunākus un lētākus amerikāņu širpotrebu, un pēc tam ka visi Getza lietotaji cenšas visai pasaulei pierādīt kā s**a širpotrebs, kurš jauns nemaksāja pat 1/3 no jauna 7 bembuka vērtības, ir daudz krutāks..... un ja neko nezini par BMW - tad labāk paklusē.... pin-dosu auto ir rītdienas kuzovs uz aizvakardienas bāzes....
Dzonijs_007 rakstīja: nu ir taa ka man ir bijusas 2 amerikanu masiinas Dodge intrepid un Chrysler 300M UN gan 5. BMW gan semaks. Protmas Chrysler 300M trumpis ir izskats un dizains vienk. ģeniāls man ļoti patika diemžēl braukšnas iipatniibas loti taalu atpaliek no BMW (cieta piekare grab plastmasas) Dodge intrepid atkal drausmiiga skaņas izolaacija. Turpertii BMW ir ļoti kvalitatiivi nostraadaats kluss utt. Bet Seezot pie stuures taada sajuuta ka taa masiina jau ir veca savuklaart Chrysler 300M sajaa zinaa ir galvas tiesu paaraaks. Katram savi +/-. veel Chrysler 300M ar 3.5 motoru ir ļoti laba dinamika kaa nekaa 258 kumeli skrien zem motora paarsega.
Kamikadze rakstīja: bet vai ta auto iekshaa jaakaapj lai kaifotu?
nu vismaz es viennozīmīgi un arī koriši lielākoties pērk tādus ratus, lai pēc tam nav uz citiem skatoties siekala jātecina...
respektiivi, peerkat Lexusus, BMW M5, Bentlijus, etc?
Ja var atļauties kapēc nē? Fans piemēram 10k atdeva par jaunu merivu, pa 10k var nopirkt labu lietotu Chrysler Concorde vai LHS un vēl pāri paliek.
priekš kam amerikāņui šrotus? tuir jau septītais bembuks zem 10 gadiem labs sanāk....
Liela daļa no tiem, kas no sedmjorkām pārsēžas uz amerikāņiem, nelabprāt sēžas atpakaļ. Savkārt, lielākoties tie, kas ar amerikāņiem braukā, sedmjorkās vispār nesēžas iekšā. Concorde/LHS ~2000. gada maksā vidēji ap 6/7k EUR. Sedmjorku nopirksi tādu??? Un BMW saka, ka dārgāks ekspluatācijā esot.
P.S. Man BMW necik neinteresē un par viņiem neko nezinu un zināt negribu, tāka +/- pēc nostāstiem
īsi sākot - tu tikko aprakstīja tipiskos santīmp****us... kuriem nav naudas normāli uzturēt NORMĀLO auto - tādēļ šie garīgi nomāktie cilvēki izvēlās jaunākus un lētākus amerikāņu širpotrebu, un pēc tam ka visi Getza lietotaji cenšas visai pasaulei pierādīt kā s**a širpotrebs, kurš jauns nemaksāja pat 1/3 no jauna 7 bembuka vērtības, ir daudz krutāks..... un ja neko nezini par BMW - tad labāk paklusē.... pin-dosu auto ir rītdienas kuzovs uz aizvakardienas bāzes....
Ja tu esi 100 punkti pārliecināts par ko runā un par savu bazaru tač atbildi ( vai ne tā? ), aizej, LŪDZU, šo savu tekstu iepostē jaunā topikā WWW.USCARS.LV. Tev tač nebūs grūti to izdarīt, vai ne?!
Dzonijs_007 rakstīja: nu ir taa ka man ir bijusas 2 amerikanu masiinas Dodge intrepid un Chrysler 300M UN gan 5. BMW gan semaks. Protmas Chrysler 300M trumpis ir izskats un dizains vienk. ģeniāls man ļoti patika diemžēl braukšnas iipatniibas loti taalu atpaliek no BMW (cieta piekare grab plastmasas) Dodge intrepid atkal drausmiiga skaņas izolaacija. Turpertii BMW ir ļoti kvalitatiivi nostraadaats kluss utt. Bet Seezot pie stuures taada sajuuta ka taa masiina jau ir veca savuklaart Chrysler 300M sajaa zinaa ir galvas tiesu paaraaks. Katram savi +/-. veel Chrysler 300M ar 3.5 motoru ir ļoti laba dinamika kaa nekaa 258 kumeli skrien zem motora paarsega.
Kamikadze rakstīja: bet vai ta auto iekshaa jaakaapj lai kaifotu?
nu vismaz es viennozīmīgi un arī koriši lielākoties pērk tādus ratus, lai pēc tam nav uz citiem skatoties siekala jātecina...
respektiivi, peerkat Lexusus, BMW M5, Bentlijus, etc?
Ja var atļauties kapēc nē? Fans piemēram 10k atdeva par jaunu merivu, pa 10k var nopirkt labu lietotu Chrysler Concorde vai LHS un vēl pāri paliek.
priekš kam amerikāņui šrotus? tuir jau septītais bembuks zem 10 gadiem labs sanāk....
Liela daļa no tiem, kas no sedmjorkām pārsēžas uz amerikāņiem, nelabprāt sēžas atpakaļ. Savkārt, lielākoties tie, kas ar amerikāņiem braukā, sedmjorkās vispār nesēžas iekšā. Concorde/LHS ~2000. gada maksā vidēji ap 6/7k EUR. Sedmjorku nopirksi tādu??? Un BMW saka, ka dārgāks ekspluatācijā esot.
P.S. Man BMW necik neinteresē un par viņiem neko nezinu un zināt negribu, tāka +/- pēc nostāstiem
īsi sākot - tu tikko aprakstīja tipiskos santīmp****us... kuriem nav naudas normāli uzturēt NORMĀLO auto - tādēļ šie garīgi nomāktie cilvēki izvēlās jaunākus un lētākus amerikāņu širpotrebu, un pēc tam ka visi Getza lietotaji cenšas visai pasaulei pierādīt kā s**a širpotrebs, kurš jauns nemaksāja pat 1/3 no jauna 7 bembuka vērtības, ir daudz krutāks..... un ja neko nezini par BMW - tad labāk paklusē.... pin-dosu auto ir rītdienas kuzovs uz aizvakardienas bāzes....
Ja tu esi 100 punkti pārliecināts par ko runā un par savu bazaru tač atbildi ( vai ne tā? ), aizej, LŪDZU, šo savu tekstu iepostē jaunā topikā WWW.USCARS.LV. Tev tač nebūs grūti to izdarīt, vai ne?!
vatrbūt tu aizej uz TOP GEAR mājas labu un nosūti savu ziņu uz raidījumu??? tas taču nav smagi... redzēsim viņu reakciju.....
un ka jau teicu - man tajā lapā nav ko meklēt.... tad es labāk aizēju uz BMW POWER....
Man galīgi sratj do perdetj gar visaadiem topgeiriem youtuubiem un sazin ko tur veel. jo es braucu prieksh sevis un ar to, kas man patiik nevis saskatos kaut kaadus atsaldenju "paraugdemonstreejumus" un "anaalajaa lienu".
divas švikas uz 6 mēnēšu vecas mašīnas - un mūsu ziemas apstākļos kamēr gaidīja rindā uz servisu - parādījas tāda rūsa - ka tikai mans 20 gadīga Ascona spēj konkurēt.....
Eu, klausies! Kad tu brauc ar mašīnu (ja tev maz tāda ir) tu domā, cik šim brendam ir ienākumi/zaudējumi? No tā sūdīgāk ripo vai degvielu vairāk rij? Vai kas tev par problēmām, nesaprotu!? Ah, nu ja.... pazīmēties mums taču vajag...
nafigator nesvisti tik traki nav jau amerikani zeme metami dizains ir pat loti ok.Bet nu apdares kvalitate eiropietim ir tocna labaka.Baigi patik tas crosfire vai ka vinu tur,bet kad pabraucu apetite momenta pargaja.Dizains vienkarsi superigs,bet parejais vaja limeni ,čoma 93gada 3serijas bmw labaks tocna ir.Ar visu to k salons pec skata ka no kara laika,bet gaita un vadamiba izcila
a kuram tad nepatik pazimeties???Jebkurs varetu braukt ar otro golfu,tak ari var aizbraukt no punkta a uz punktu b,bet tapat perk vagi par maximaliem iespejamajiem lidzekliem.Pat fans nopirka jaunu merivu lai gan vareja braukt ar otro golfu dizeli kas tere 5litrus,dzeks ari grib pazimeties ka ir jauna mašina
Jaunajiem hrusleriem sortimentā tiktiešām neko prātīgu un vērā ņemamu neesmu redzējis. Un atškirība starp starp ES un US modeļiem arī pietiekami liela. Par vadamibu jau iepriekš izteicos.
Jaa visu cienu BMW M5 bet nu tiesaam BMW un Chryssler ir atšķirīgas markas peec filozofijas Chrysler vairaak tendeets uz komfortu plasumu utt. BMW 5 series uz sportiskumu.
Vieniigi milziigs miinuss M5 ir pakaleejaa piedzina kas to milziigo jaudu pilniibaa spej novadiit tikai un vieniigi uz sausa asfalta. Nesaprotu kaapeec 500ZS monstram nav pilnpiedzinas. Sitas miinuss skaidri ieziimeejaas pagaajsgad streetrace dragaa 2. septembrii. kad BMW M5 pakaasa kaut kaadam citam vagim preciizi neatceros bet tas laikam bija subars ar gandriiz 2x mazaak kumeliem bet ar pilnpiedzinu.
nu tas ka pakasa vel nenozime ka nomainot labaku vaditaju rezultats nebutu savadaks.Visi draga monstri nak ar pakalas piedzinu.Un prieksas piedzina vispar ir galigi garam,ja vel piedevam ir smags motors tad vadamiba ir pilniga tirsa
? Opel Meriva īpašniekiem?
Atnaks te tads VWfans, vinsh tev tadus batonus saspraudis ka nopirksi uzreiz! Meriva esot baigi labs aparaats. Es personigi gan domaju ka baigais shrots, bet mans viedoklis jau nav tik svariigs