tas jau ir praktiski ka pedejo jo ipaši vairak jau minivenu ar nav ,kadi 4 vel butu
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
tas jau ir praktiski ka pedejo jo ipaši vairak jau minivenu ar nav ,kadi 4 vel butu
batka rakstīja: tas jau ir praktiski ka pedejo jo ipaši vairak jau minivenu ar nav ,kadi 4 vel butu
Vēl ir gan:
Mazda-5 - pārdotas 30 mašīnas;
FR-V - 29;
Megane Scenic - 25;
Mercedes Viano - 22;
Sharan - 22;
Matrix - 20;
Grandis - 19 ...
utt...
šarns un scenic vel ir nemami ka daudz maz bet parejie kuiņas vien ir.Ta ka nomierinies.ta nemaz nav augsta vieta
man ar ir laba mašina veca un daudz degvielu tere,bet es nemaxaju procentus visadiem lizingiem,kreditiem un vel dargam garantijas apkopem.Ta ka domaju ka gada iztereju daudz mazak naudas mašinā neka tu
viņš jau tapat reķina.Braukt,nebraukt nemt sievu lidz nenemt(ja paņems tad 200gr vairak teres)značit nenemt.Est vai neest(ja paedišu 10gr vairak teres)needišu.apenes vilkt vai nevilkt(ja nevilkšu kadu gramu ietaupišu)Sturi ar jacenšas retak grozit jo tomer pastiprinatajs prasa jaudu,Gaisu riepas iepust vairak mazaka rites pretestiba (puslitrs kak iz puški)
ir vēl iespēja izņemt priekšējo un pakaļējo stiklu. vēsi būs,bet ekonooooooomijaaaaaaaa!!!!!
Ideots rakstīja: lai būtu pamatīgāka ekonomija - vajadzētu nogriezt matus......
airodinamika uzlabojas?
Daniels_Reebuss rakstīja: Eu, fan, tu ko, apdolbījies esi tajā savā skudru pārojamajā mašīna braukdams, ka šarānu pieskaiti vienā grupā ar savu lūzni?
Šarāns ne ar ko nav labāks par Merivu - abus saliek Spānijā. Šarāns ir tikai lielāks, dārgāks un attiecīgi septiņvietīgs.
nafigators rakstīja:
Ideots rakstīja: lai būtu pamatīgāka ekonomija - vajadzētu nogriezt matus......
airodinamika uzlabojas?
SVARS TAK un ja veel izskuj...paduses !
un visiem gimenes locekljiem...
Tēlaini Šarānu var salīdzināt ar Merivu tā - Šarāns ir ģimenes paka kefīra (pusotrs litrs), bet Meriva - parastā litra paka. Vai ģimenes paka ir labāka par litra paku? Vai Jūs pērkat ģimenes paku, ja zināt, ka tik daudz nemaz neizdzersiet?
pag man tomeer jautaajums.
vai tad tos 6km nevareeja tev vinju stumt ? iedomaajies 2X6 km ,
PATEERINSH 0!!!/12km
VWfans rakstīja: Tēlaini Šarānu var salīdzināt ar Merivu tā - Šarāns ir ģimenes paka kefīra (pusotrs litrs), bet Meriva - parastā litra paka. Vai ģimenes paka ir labāka par litra paku? Vai Jūs pērkat ģimenes paku, ja zināt, ka tik daudz nemaz neizdzersiet?
vot es nopirku auto par 3500Euriķiem.... lielu auto.... pa 2 gadiem nobraucu aptuveni tik cik tu plāno pa 7.... mierīgi leju kreiso soljaru.... patēriņs ne lielāks par 9 litriem.... problēmas ar auto izturību un kvalitāyti faktiski nebija....
Līdz ar to jautājums - vai tu pirktu kefīru parastā stiklā iepākojumā pa 0.50Ls vai plastmasās par 2.50Ls? Šobrīd izskatās ka tu ja startā ieberzies uz lielu summu un tagad mēģini ieekonomēt uz katra sīkumā..... Kaut daudz reālāka ekonomija ir uz atsevišķiem auto modeļiem.... konkrēti - Volvo 940.... kurš tavu Merivu saliks vienos vārtos pēc ekonomiskiem aprēķiniem ..... starp citu pēdējā reizē pēc remontā vidējais patēriņs ir ap 7 litriem uz 100 km... vienīgi protams sēņojot uz 90km/h.... ( pilsēta/šoseja - 30/70%)
modena rakstīja:
VWfans rakstīja: Tēlaini Šarānu var salīdzināt ar Merivu tā - Šarāns ir ģimenes paka kefīra (pusotrs litrs), bet Meriva - parastā litra paka. Vai ģimenes paka ir labāka par litra paku? Vai Jūs pērkat ģimenes paku, ja zināt, ka tik daudz nemaz neizdzersiet?
... vienīgi protams sēņojot uz 90km/h.... ( pilsēta/šoseja - 30/70%)
tik ātri viņš diemžēl nebrauc...
Kaut daudz reālāka ekonomija ir uz atsevišķiem auto modeļiem.... konkrēti - Volvo 940.... kurš tavu Merivu saliks vienos vārtos pēc ekonomiskiem aprēķiniem ..... starp citu pēdējā reizē pēc remontā vidējais patēriņs ir ap 7 litriem uz 100 km... vienīgi protams sēņojot uz 90km/h.... ( pilsēta/šoseja - 30/70%)
Br....štota nevaru iebraukt!!! Volvo 940 patēriņš 7 litri???? WTF? Man 940`nieks 2,4L 10 litri pa šoseju pat sēņojot, pa pilsētu ar saviem ~13-14 vismaz jārēķinās bija.
modena rakstīja: Līdz ar to jautājums - vai tu pirktu kefīru parastā stiklā iepākojumā pa 0.50Ls vai plastmasās par 2.50Ls? Šobrīd izskatās ka tu ja startā ieberzies uz lielu summu un tagad mēģini ieekonomēt uz katra sīkumā..... Kaut daudz reālāka ekonomija ir uz atsevišķiem auto modeļiem.... konkrēti - Volvo 940.... kurš tavu Merivu saliks vienos vārtos pēc ekonomiskiem aprēķiniem .....
Es tomēr sevi gribēju palutināt ar jaunu auto cenā līdz 10 tūkstošiem latu. Un tad spriedu tā:
Mazā klase (piemēram, Mitsubishi- Colt, Hyundai- Getz, Volkswagen- Polo), būdama nedaudz lētāka, bija dabūjama par 8-9 tūkstošiem latu, tomēr mūsu ģimenei ar diviem bērniem ir par mazu. Kompaktklases hečbeki (piemēram, Opel- Astra, Ford- Focus, Renault- Megane) par Merivai līdzīgu cenu piedāvā mazāk vietas salonā. Kompaktklases universāli piedāvā lielākus bagāžniekus nekā Merivai, mazākus salonus, taču ir dārgāki.
Sakarā ar to es aplūkoju nedaudzos tirgū pieejamos mikrovenus. Renault- Modus man neiepatikās tamdēļ, ka spidometrs un citi rādītāji ir salona centrā un bagāžnieks ir mazs. Hyundai- Matrix subjektīvi likās neglīts, un nepatika arī spidometra centrālais novietojums. Fiat- Idea, manuprāt, ir nedaudz mazāk kvalitatīvs par Merivu. Lieliskie Nissan- Note un Škoda- Roomster tolaik vēl nebija pārdošanā. Ja pirktu auto tagad, tad ņemtu izcilo Škoda-Roomster.
modena rakstīja:
VWfans rakstīja: Tēlaini Šarānu var salīdzināt ar Merivu tā - Šarāns ir ģimenes paka kefīra (pusotrs litrs), bet Meriva - parastā litra paka. Vai ģimenes paka ir labāka par litra paku? Vai Jūs pērkat ģimenes paku, ja zināt, ka tik daudz nemaz neizdzersiet?
vot es nopirku auto par 3500Euriķiem.... lielu auto.... pa 2 gadiem nobraucu aptuveni tik cik tu plāno pa 7.... mierīgi leju kreiso soljaru.... patēriņs ne lielāks par 9 litriem.... problēmas ar auto izturību un kvalitāyti faktiski nebija....
Līdz ar to jautājums - vai tu pirktu kefīru parastā stiklā iepākojumā pa 0.50Ls vai plastmasās par 2.50Ls? Šobrīd izskatās ka tu ja startā ieberzies uz lielu summu un tagad mēģini ieekonomēt uz katra sīkumā..... Kaut daudz reālāka ekonomija ir uz atsevišķiem auto modeļiem.... konkrēti - Volvo 940.... kurš tavu Merivu saliks vienos vārtos pēc ekonomiskiem aprēķiniem ..... starp citu pēdējā reizē pēc remontā vidējais patēriņs ir ap 7 litriem uz 100 km... vienīgi protams sēņojot uz 90km/h.... ( pilsēta/šoseja - 30/70%)
nav ko atsākt mūžīgo strīdu, ko izdevīgāk pirkt - jaunu auto vai lietotu auto....
Katram savi apsvērumi....
Ja neviens nepirks jaunu auto, kur radīsies lietotie?
Ražotājam nāksies ražot jau lietotus auto
kolumbs rakstīja:
modena rakstīja:
nav ko atsākt mūžīgo strīdu, ko izdevīgāk pirkt - jaunu auto vai lietotu auto....
Katram savi apsvērumi....
Ja neviens nepirks jaunu auto, kur radīsies lietotie?
Ražotājam nāksies ražot jau lietotus auto
Būtu visi tik bagāti, pirktu tikai jaunos vai arī kaut kādus īpašus modeļus, kuri no konveijera vairs nenāk...
Bet 10k atdot pa kaut kādu merivu????.... Nu tur jābūt īpaši pī pī pī pī...
bet roomsters tachu ir baisi negliits!!! bez tam, Roomsteram degvielas pateerinjsh ir videeji par 0,1..0,3 litriem lielaaks nekaa Merivai
nafigators rakstīja:
Kaut daudz reālāka ekonomija ir uz atsevišķiem auto modeļiem.... konkrēti - Volvo 940.... kurš tavu Merivu saliks vienos vārtos pēc ekonomiskiem aprēķiniem ..... starp citu pēdējā reizē pēc remontā vidējais patēriņs ir ap 7 litriem uz 100 km... vienīgi protams sēņojot uz 90km/h.... ( pilsēta/šoseja - 30/70%)
Br....štota nevaru iebraukt!!! Volvo 940 patēriņš 7 litri???? WTF? Man 940`nieks 2,4L 10 litri pa šoseju pat sēņojot, pa pilsētu ar saviem ~13-14 vismaz jārēķinās bija.
man ir dīzelis..... pirms remonta - max 9 litri uz 100 km rija.... vienu reizi visai mistiskos apstākļos izēda bāku vidēji ap 11litriem uz 100 km.... bet nu arī pārvietošanas ātrums bija bezkaunīgi liels.... tagad nobraucu pirmus 900 km pēc remonta - 7.38l/100 km.... ņemot vērā kā tika uzlikas jaunas augstspiediena caurules caur kurām laikam jau paguva pāri litri izbēgt kāmēr otru reizi pievilkam -tad patēriņš reāli varētu būt ap 7 litriem....
Man benzīnnieks bij + joprojām neesmu sēņot iemācījies
Kamikadze rakstīja: bet roomsters tachu ir baisi negliits!!! bez tam, Roomsteram degvielas pateerinjsh ir videeji par 0,1..0,3 litriem lielaaks nekaa Merivai
Nerunājot par Note, kura ekonomiskuma ziņā ieliek abiem pamatīgi.
VWfans rakstīja:
modena rakstīja: Līdz ar to jautājums - vai tu pirktu kefīru parastā stiklā iepākojumā pa 0.50Ls vai plastmasās par 2.50Ls? Šobrīd izskatās ka tu ja startā ieberzies uz lielu summu un tagad mēģini ieekonomēt uz katra sīkumā..... Kaut daudz reālāka ekonomija ir uz atsevišķiem auto modeļiem.... konkrēti - Volvo 940.... kurš tavu Merivu saliks vienos vārtos pēc ekonomiskiem aprēķiniem .....
Es tomēr sevi gribēju palutināt ar jaunu .....
protams vienmēr pastāves vīriešu aizspriedumi kā labāk ir resna un ne visai glīta CLK pretstatā ar palietotu bet pirmklasīgu ar visiem navorotiem....
protams ir zināma bauda būt PIRMĀJĀM.... bet pārbaudītas vērtības paliek pārbaudītas vērtības...
viagris rakstīja:
Kamikadze rakstīja: bet roomsters tachu ir baisi negliits!!! bez tam, Roomsteram degvielas pateerinjsh ir videeji par 0,1..0,3 litriem lielaaks nekaa Merivai
Nerunājot par Note, kura ekonomiskuma ziņā ieliek abiem pamatīgi.
Piedod, Viagri, bet mans darba Note vidējais degvielas patēriņš pārsniedz 8 litrus uz 100 km (1,4, benzīns). Tieši tāpat ir arī citiem kolēģiem, kas darbā brauc ar šādu pašu auto (kopā darbā ir vismaz kādi 20 NOTE) Nesaprotu, kā šis auto varēja iegūt gada ekonomiskākā auto titulu.
? Opel Meriva īpašniekiem?
Atnaks te tads VWfans, vinsh tev tadus batonus saspraudis ka nopirksi uzreiz! Meriva esot baigi labs aparaats. Es personigi gan domaju ka baigais shrots, bet mans viedoklis jau nav tik svariigs