Atnaks te tads VWfans, vinsh tev tadus batonus saspraudis ka nopirksi uzreiz! Meriva esot baigi labs aparaats. Es personigi gan domaju ka baigais shrots, bet mans viedoklis jau nav tik svariigs
VWfans rakstīja: Manai Merivai pie 77 tūkst. km nobraukuma pirmā saplīsusī detaļa, kura nav no dabīgi dilstošajām detaļām. Nomainīju signāltauri (Signalhorn), jo tā skanēja ļoti klusu - tā, ka knapi varēja dzirdēt. Taures cena 21 lats.
Tātad sanāk, ka no dīzeļmotoriem jaunajai Merivai būs 1,3 CDTI ar 95 zirgspēkiem, 1,7 CDTI ar 100 vai 125 zirgspēkiem, kā arī niknais 2,0 CDTI ar 160 zirgspēkiem:
VWfans rakstīja: 1,3 CDTI katrā ziņā būs vairākus simtus latu lētāks par 1,7 CDTI.
Sorry, bet es joprojām nesaprotu kā var sajūsmināties par to 1,3 CDTI motoru... Pirmkārt tas "neiet", otrkārt patēriņš no 1,7 CDTI atšķiras nedaudz. Pilsētas braukšanai vispār nav starpības.
Nu varbūt vienīgi starpību var sakrāt... katru reizi starpību starp 1,3 un 1,7 ieliektot krājkasē. VW fans vai Tu tā dari? Ja ne tad tā garā runāšana par santīma taupīšanu ir tukša runa
Turklāt atjauninātajam Dacia-Logan-MCV dinamiskie rādītāji septiņvietīgajā izpildījumā ar 1,5 litru 68 zirgspēku dīzeļmotoru ir pieticīgāki. Maksimālais ātrums šādai Dacia 150 km/h (Merivai 157 km/h), ieskrējiens līdz 100 km/h 18,0 sekundes (Merivai 17,8 sekundes):
Cipari, ko nosauc veefans ir vienk briesmiigi. Nesaprotu, kapeec nav ar likumu noteikta kaada jaudas/masas attieciiba, kuru arii uz leju nedriiksteetu paarkaapt. Ar ekologjiju tur nav nekaada sakara - kameer tas perdapljots saniedz 90km/h aatrumu, shams ir atmosfeeru piegaaniijis vairaak nekaa motors ar triisreiz lielaaku tilpumu un jaudu. Un taadaa paardabiigaa slodzee tak shams iet visu muuzhu... Nerunaajot par sabiedrisko biistamiibu apkaarteejiem, kad tiek izdomaats kaadu apdziit.
VWfans rakstīja: Nav jau tā, ka speciāli krātu, tomēr jāatzīst, ka vidējā Enjoy komplektācijā 1,3 CDTI ir iespaidīgus 1400 eiro (984 latus) lētāks nekā 1,7 CDTI:
opel.adamauto.lv/...
Turklāt atjauninātajam Dacia-Logan-MCV dinamiskie rādītāji septiņvietīgajā izpildījumā ar 1,5 litru 68 zirgspēku dīzeļmotoru ir pieticīgāki. Maksimālais ātrums šādai Dacia 150 km/h (Merivai 157 km/h), ieskrējiens līdz 100 km/h 18,0 sekundes (Merivai 17,8 sekundes):
opel.adamauto.lv/...
Klau, joprojām man ir jautājums kā šos 900 LVL Tu esi iztērējis??? Jo ja tiešām neesi neko sakrājis un piemēram aizbraucis ceļojumā, tad neredzu jēgu šādam pirkumam. Pieļauju, ka auto esi pircis līzingā, un tad jau pērkot uz 5 gadiem starpība mēneša maksājumā ir stipri neliela, pie tam domāju, ka būs grūti atrast pircēju šādam auto ar teiksim 200 t. km nobraukumu.
Par loganu gan labāk ne vārda, jo nu tas nu ir murgs ne auto. Depresija pārņem iekāpjot iekšā un nemaz nesākot braukt. Man te bija iespēja patestēt... paldies Dievam, ka man tāda nav, un ļoti ceru, ka nekad nebūšu spiests ar tādu braukt. Salīdzinoši Mervia ir daudz tā teikt baudāmāks auto.
Biideklis rakstīja: Cipari, ko nosauc veefans ir vienk briesmiigi. Nesaprotu, kapeec nav ar likumu noteikta kaada jaudas/masas attieciiba, kuru arii uz leju nedriiksteetu paarkaapt. Ar ekologjiju tur nav nekaada sakara - kameer tas perdapljots saniedz 90km/h aatrumu, shams ir atmosfeeru piegaaniijis vairaak nekaa motors ar triisreiz lielaaku tilpumu un jaudu. Un taadaa paardabiigaa slodzee tak shams iet visu muuzhu... Nerunaajot par sabiedrisko biistamiibu apkaarteejiem, kad tiek izdomaats kaadu apdziit.
Priekš kam noteikti apdzīt uzreiz? Var taču sagaidīt piemērotu brīdi un tad darīt to. Turklāt komerctransportam dinamiskie rādītāji ir sliktāki. Piemēram, iekš Opel-Vivaro liek arī 2,0 CDTI ar 90 zirgspēkiem, kam maksimālais ātrums ir 145 km/h, un 1,9 CDTI ar 100 zirgspēkiem un maksimālo ātrumu 155 km/h:
Klau, joprojām man ir jautājums kā šos 900 LVL Tu esi iztērējis??? Jo ja tiešām neesi neko sakrājis un piemēram aizbraucis ceļojumā, tad neredzu jēgu šādam pirkumam. Pieļauju, ka auto esi pircis līzingā, un tad jau pērkot uz 5 gadiem starpība mēneša maksājumā ir stipri neliela, pie tam domāju, ka būs grūti atrast pircēju šādam auto ar teiksim 200 t. km nobraukumu.
Par loganu gan labāk ne vārda, jo nu tas nu ir murgs ne auto. Depresija pārņem iekāpjot iekšā un nemaz nesākot braukt. Man te bija iespēja patestēt... paldies Dievam, ka man tāda nav, un ļoti ceru, ka nekad nebūšu spiests ar tādu braukt. Salīdzinoši Mervia ir daudz tā teikt baudāmāks auto.
Neiztērēju un jūtos tamdēļ labi.
Kāpēc man būtu jāpārdod tik labu auto kā Meriva pie nieka 200 tūkstošiem km? Pieļauju, ka nobraukšu to līdz kliņķim, sasniedzot cienījamus 400 tūkstošus km.
Dacia-Logan MCV pēc feislifta ir ieguvusi vienu jauku īpašību - niknākajā Laureate komplektācijā tagad pieejama stūres regulēšana uz augšu un leju. Tādā gadījumā sēdēšanas pozīcija pie stūres mana auguma (181 cm) cilvēkam kļūst ērta. Tā kā pārējās īpašības šim auto ir baudāmas, tad viss auto ar to arī kļūst baudāms. Citādi iepriekš gan bija slikti - visiem ērti (arī trešajā sēdekļu rindā), vienīgi vadītājam nē...
Priekš kam noteikti apdzīt uzreiz? Var taču sagaidīt piemērotu brīdi un tad darīt to. Turklāt komerctransportam dinamiskie rādītāji ir sliktāki. Piemēram, iekš Opel-Vivaro liek arī 2,0 CDTI ar 90 zirgspēkiem, kam maksimālais ātrums ir 145 km/h, un 1,9 CDTI ar 100 zirgspēkiem un maksimālo ātrumu 155 km/h:
opel.adamauto.lv/...
Komerctransportā ved kaut kādas kastes, personīgajā ģimeni, naskuj riskēt ar ģimeni?
VWfans rakstīja:
Dacia-Logan MCV pēc feislifta ir ieguvusi vienu jauku īpašību - niknākajā Laureate komplektācijā tagad pieejama stūres regulēšana uz augšu un leju. Tādā gadījumā sēdēšanas pozīcija pie stūres mana auguma (181 cm) cilvēkam kļūst ērta. Tā kā pārējās īpašības šim auto ir baudāmas, tad viss auto ar to arī kļūst baudāms. Citādi iepriekš gan bija slikti - visiem ērti (arī trešajā sēdekļu rindā), vienīgi vadītājam nē...
Ēēē, kur tur baudījums no stūres lifta un tieši garam cilvēkam? Mans brālēns ir kaut kādu 1,75 garš un viņš savam A6 cītīgi lieto stūres liftu - iekāpjot nolaiž, izkāpjto paceļ - es ar saviem 1,95 iekāpjot viņa vietā neredzu jēgu to baranku nemaz aiztikt un atstāju paceltajā pozīcijā
Ja Daciai-Logan nav stūres regulēšanas iespējas, tad man stūre aizsedz spidometra un tahometra augšpusi. Ja stūri var pacelt uz augšu, tad kļūst labi, jo varu redzēt rādītājus pilnībā.
? Opel Meriva īpašniekiem?
Atnaks te tads VWfans, vinsh tev tadus batonus saspraudis ka nopirksi uzreiz! Meriva esot baigi labs aparaats. Es personigi gan domaju ka baigais shrots, bet mans viedoklis jau nav tik svariigs