Mašīnīte ir automāts un problēma sekojoša: sāk parādīties ļoti izteikta automāta slēgšanās, agrāk tāda nebija, vēl braucot ar ceturto robu(tip tronic) uz 50 km/h lēkā apgriezieni no 1300-1600 un mashiina raustaas, nomainiita ir ellja, filtri, hadene ok. Pārbaudiija uz kompja nekaadu kljuudu. mosh ir kaada ideja??
Bebrs99 rakstīja: Mašīnīte ir automāts un problēma sekojoša: sāk parādīties ļoti izteikta automāta slēgšanās, agrāk tāda nebija, vēl braucot ar ceturto robu(tip tronic) uz 50 km/h lēkā apgriezieni no 1300-1600 un mashiina raustaas, nomainiita ir ellja, filtri, hadene ok. Pārbaudiija uz kompja nekaadu kljuudu. mosh ir kaada ideja??
maybe kas ar degvielas suukni? skiet to uz kompja neredz kaut gan glukus uzreiz paraada, manam e46 pat vareja pachekot, cik reizes baaka izbraukta liidz nullei uz katru siikako probl.
Līdzīgi simptomi ir darba astrai, tikkai + vēl laiku pa laikam iedegās check engine. Diagnostika uzrādīja kaut kādu atgāzu mērīšanas ierīces aizsērēšanos (neesmu īpaši tehnisks cilvēks, tāpēc precīzi nepateikšu). Tikka iztīrīta, bet simptomi nepazuda, tikkai samazinājās. Jauns mērītājs maksājot 200Ls, cik tas būtu E46, nezinu.
IZSKATAAS, PEEC AUGSPIEDIENA SUUKNHA PROBLEEMAS. Tev varees paliidzeet Dizelcentrs R nomainot suukni pret restaureetu pa 900Ls. Vai arii mainot izdilusho suuknha korpusu un apsteidzes regulatoru. No shitiem CAN suuknhiem jaabeeg pa gabalu!
E46 \'03 gada 2.0d apgriezieni
Mašīnīte ir automāts un problēma sekojoša: sāk parādīties ļoti izteikta automāta slēgšanās, agrāk tāda nebija, vēl braucot ar ceturto robu(tip tronic) uz 50 km/h lēkā apgriezieni no 1300-1600 un mashiina raustaas, nomainiita ir ellja, filtri, hadene ok. Pārbaudiija uz kompja nekaadu kljuudu. mosh ir kaada ideja??