raimondsm rakstīja: Ja zinātu, kā tās vārstu atstarpes ir angliski, tad varētu atrast.
ieplūdes vārsts- 1) induction-valve; 2) inlet valve
bet vārstu atstarpe?
Škirben.
raimondsm rakstīja: Ja zinātu, kā tās vārstu atstarpes ir angliski, tad varētu atrast.
ieplūdes vārsts- 1) induction-valve; 2) inlet valve
bet vārstu atstarpe?
Škirben.
raimondsm rakstīja: Ja zinātu, kā tās vārstu atstarpes ir angliski, tad varētu atrast.
ieplūdes vārsts- 1) induction-valve; 2) inlet valve
bet vārstu atstarpe?
nee nu protams ka vareetyu atrast.. izskataas , ka tu nesen esi googli atklaajis...
ko tad neesi atradis?
tas laikam ir valve clearances
krishus rakstīja: Tāpēc, ka siltam motoram v atstarpes vnm būs mazākas nekā aukstam. Nekad nebiji aizdomājies, kapēc vārstu atstarpes jāregulē aukstam motoram?
es pats tos ciparus neizdomaju, ta ir rakstits BMW AG M21 motora apkopju gramata, aizraksti vinjiem sudzibu vestuli
raimondsm rakstīja: Un ko esi izdomājis?
te arī kaut kas par lietu-
www.firstfives.org/...
www.dirtrider.net/...
raimi, tu nekad nebuusi laimigs. tagad to es tochna zinu
raimondsm rakstīja: Ja zinātu, kā tās vārstu atstarpes ir angliski, tad varētu atrast.
ieplūdes vārsts- 1) induction-valve; 2) inlet valve
bet vārstu atstarpe?
Ieplūde- intake valve
Izplūde- exhaust valve
Shiirs rakstīja:
krishus rakstīja: Tāpēc, ka siltam motoram v atstarpes vnm būs mazākas nekā aukstam. Nekad nebiji aizdomājies, kapēc vārstu atstarpes jāregulē aukstam motoram?
es pats tos ciparus neizdomaju, ta ir rakstits BMW AG M21 motora apkopju gramata, aizraksti vinjiem sudzibu vestuli
1) Cik tas ir "silts" motors? 100, 90, 80,70, grādi? pie katras no šīn temp atstarpes mainīsies.
2) Grībēšu redzēt kā tu, piem, 80 grādu siltam motoram vārstus regulēsi...
nu jus gan auni,unvel kas pirmajam un pedejam varstam aridzam šķirba mazaka,tapec ka viņi atrak atdziest
tas viss un vēl vairāk ir atrodams tajos saitos
Tur gan pārsvarā ir par sacīkšu vāģiem, bet principus palasīties var.
Tur pat pieminēts, ka pēc noteikta nobraukuma tās vārstu atstarpes jāskatās.
krishus rakstīja:
Shiirs rakstīja:
krishus rakstīja: Tāpēc, ka siltam motoram v atstarpes vnm būs mazākas nekā aukstam. Nekad nebiji aizdomājies, kapēc vārstu atstarpes jāregulē aukstam motoram?
es pats tos ciparus neizdomaju, ta ir rakstits BMW AG M21 motora apkopju gramata, aizraksti vinjiem sudzibu vestuli
1) Cik tas ir "silts" motors? 100, 90, 80,70, grādi? pie katras no šīn temp atstarpes mainīsies.
2) Grībēšu redzēt kā tu, piem, 80 grādu siltam motoram vārstus regulēsi...
neviens jau nav teicis ka jaregule siltam motoram. a pamerit siltam nevar?
Gnoms ieradās, kad infa jau bija atrasta un mēģināja vēl uzlikt kluci pa virsu.
Es pat laikam nemaz neatbildēšu.
ja Gnoms šo enerģiju iztērētu, lai mums, neparašām
pastāstītu par vārstu atstarpju regulēšanu 1970. gada Volgai, vai 2005. gada BMW, tad gan būtu labi.
Kas atteicas uz elektronikas pulciņiem, tad tad es tiešaām uzskatu, ka varam pāriet uz šo topiku un strīdēties tur.
? Vai Gnoms zināja, ka vārstu atstarpe ir valve clearance?
Tad viņš varētu atbildēt topika autoram uz uzdoto jautājumu konkrēti!
prosta Gnoms viens pats grib buut guugliites pavelnieks (i alone am best) , tapec vinjam ir zobs uz raimi
.... mērīts tiek valve LASH... jeb measuring valve lash
un mēra ar feeler gauge (dažāda biezuma taustiem/ šķupu, pa prostomu)...
tagad vari lepni paziņot,ka rezultātu daļēji esi panācis...
pietiek, centīšos ignorēt tevi.. ceru, ka izturēšu...
tā arī paziņošu - rezultāts ir!
astotā adrese - lash=clearance
Vārsti
vai kaads nevarētu pateikt vārstu atstarpes BMW524 TD 1990g?