Es skatos, ka LV auto tirgū ļoti maz tiek piedāvāts šis modelis. Principā tas pats Passat, tikai pagarināts. Auto review abi tika salīdzināti. Superbs tika atzīts par labāku esam. Pēc tehniskajiem datiem superbs ir vieglāks par Octavia I. Tad vajadzētu pietikt ar 1.9TDI PD 131hp dvēseli, jo ar to it kā ieskriešanās līdz simtam ir nepilnas 11 sek. Octavia I 11.8 sek. Pietiekami ņiprs un ekonomisks auto. Interesanti, kā ir ar komfortu - īpaši interese skaņas izolācija. Octavia I skaņas izolācija ir viduvēja lai neteiktu slikta. Kā ir ar piekares defektiem - vai tur mūsu ceļus. Vai kāds var padalīties pieredzē ar šo auto?
Gasjs rakstīja: Datus studējis neesmu, bet man domāt, ka Superbs nu nekādīgi nevar būt vieglāks par Octavia I. Superbs ir lielāks un skaitās labāk nopakots.
Man vieni paziņu paziņas šitādu lietotu iepirks (nezinu gan ar kādu bīdeli un aprīkojumu) un ir ļoti apmierināti.
Ar 1.9TDI viņš būs ekonomisks un braucams, bet noteikti ne ņiprs. Tas pēdējais gan tāds subjektīvs vērtējums.
BTW Ja pērk jaunu, tad man liekas, ka tagad šie ir pieejami arī ar jauno 2.0TDI bīdeli.
Es domāju par lietotu 2003. gada Superb. Negribas atdot lieku naudu par to, ka auto ir jauns. Tam vēl nenāca 2.0 TDI. Vieglāks tas auto ir uz alumīnija piekares rēķina - viņam nāk tā pati vai vismaz līdzīga piekare, kas passat - McPerson, laikam tā saucās. Man Ocatvia 1 pašmasa ir 1445kg. Superbam 1380kg. Abiem 1.9TDI. Tieši tās piekares izturība ari interesē.
Vēl ir arī padomā V70 Volvo 2.4 D5. Bet tie pagaidām dārgāki par Superbu.
Ar to 2,0TDI neko veel nevar zinaat 1,9 PD ir jau 'izslimojies' ar beernu kaiteem un servismenju 'izkosts' exemplaars . jaudas tur ir dojebenji + chipojaas exelenti . Kas mani personiigi besii tajos 1,9PD+Passaac vaj A6 ir vaargums startaa - var arii noslaapt 's njeprivichki" a taalaak , kad ir izkustinaac, iet lopaa Pasham bij doma uz A6 1,9PD kaapt , bet labi nokomplekteets un neizjaac ~2003 gada exemplaars staav cenaa ap 20keur un tas jau velk uz jaunu bet neA6 , kas arii tika izdariic
Es domāju par lietotu 2003. gada Superb. Negribas atdot lieku naudu par to, ka auto ir jauns. Tam vēl nenāca 2.0 TDI. Vieglāks tas auto ir uz alumīnija piekares rēķina - viņam nāk tā pati vai vismaz līdzīga piekare, kas passat - McPerson, laikam tā saucās. Man Ocatvia 1 pašmasa ir 1445kg. Superbam 1380kg. Abiem 1.9TDI. Tieši tās piekares izturība ari interesē.
Vēl ir arī padomā V70 Volvo 2.4 D5. Bet tie pagaidām dārgāki par Superbu.
Es nesaprotu kapēc būtu jāpērk 3 gadīga mašīna, pietiekoši dārgs, bet vairs nav jauns ar visām sekām
- nezini cik nogājis, nezini kas ar viņu darīts
- nav garantiju, bet lūzt sāk - lampiņas izdeg, bukses dilst, amortizatori tek, riepas jāpērk, siksnas jāmaina
Bet cena šim auto vēl ir pietiekoši liela, tad jau labāk 6 gadīgu ar visiem tiem pašiem mīnusies tikai 2 x lētāk.
Es domāju par lietotu 2003. gada Superb. Negribas atdot lieku naudu par to, ka auto ir jauns. Tam vēl nenāca 2.0 TDI. Vieglāks tas auto ir uz alumīnija piekares rēķina - viņam nāk tā pati vai vismaz līdzīga piekare, kas passat - McPerson, laikam tā saucās. Man Ocatvia 1 pašmasa ir 1445kg. Superbam 1380kg. Abiem 1.9TDI. Tieši tās piekares izturība ari interesē.
Vēl ir arī padomā V70 Volvo 2.4 D5. Bet tie pagaidām dārgāki par Superbu.
Es nesaprotu kapēc būtu jāpērk 3 gadīga mašīna, pietiekoši dārgs, bet vairs nav jauns ar visām sekām
- nezini cik nogājis, nezini kas ar viņu darīts
- nav garantiju, bet lūzt sāk - lampiņas izdeg, bukses dilst, amortizatori tek, riepas jāpērk, siksnas jāmaina
Bet cena šim auto vēl ir pietiekoši liela, tad jau labāk 6 gadīgu ar visiem tiem pašiem mīnusies tikai 2 x lētāk.
arii es esmu pareekjinaajis ka izdeviigaak ir pirkt diapazonaa6-10gadi. 3 gadi ir par aatru,atlaide veel nev nekaada ieveerojamaa.
3gadi parasti sastaada ~50% no jauna cenas , premium klasei tie visvienalga buus 30+keuri un tur jau sanaak 1/2premiums ,bet jauns ar nepiepurkshkjeetu saloonu
TDI rakstīja: Ar to 2,0TDI neko veel nevar zinaat 1,9 PD ir jau 'izslimojies' ar beernu kaiteem un servismenju 'izkosts' exemplaars . jaudas tur ir dojebenji + chipojaas exelenti . Kas mani personiigi besii tajos 1,9PD+Passaac vaj A6 ir vaargums startaa - var arii noslaapt 's njeprivichki" a taalaak , kad ir izkustinaac, iet lopaa Pasham bij doma uz A6 1,9PD kaapt , bet labi nokomplekteets un neizjaac ~2003 gada exemplaars staav cenaa ap 20keur un tas jau velk uz jaunu bet neA6 , kas arii tika izdariic
Vispār es no poļu servismeņiem dzirdēju nevisai labas atsauksmes par 2.0 TDI. Elektronika tipa gļučī. Bet tas vairāk tipa viena tante teica. Man ir 1.9TDI bez PD 110hp. Arī tā pati probza - uzsākot braukšanu viegli var noslāpēt, bet pēc tam iet baigi OK.
Starpcitu viens čomaks nesen nopirka A6 2003.g.avantu ar kožām rožām un visām citām ekstrām ar 1.9TDI 131hp. Viņš pārkāpa no 530d. Tagad neapmierināts, grib atpakāl BMW. Ja nemaldos, tirgo pa kādiem 15k Eur. Autiņš ir pirkts no džeka, kura nodarbošanās ir auto dzīšana. pats sev bija atzinis. Ideālā stāvoklī. Ja ir interese, varu apjautāties.
Es domāju par lietotu 2003. gada Superb. Negribas atdot lieku naudu par to, ka auto ir jauns. Tam vēl nenāca 2.0 TDI. Vieglāks tas auto ir uz alumīnija piekares rēķina - viņam nāk tā pati vai vismaz līdzīga piekare, kas passat - McPerson, laikam tā saucās. Man Ocatvia 1 pašmasa ir 1445kg. Superbam 1380kg. Abiem 1.9TDI. Tieši tās piekares izturība ari interesē.
Vēl ir arī padomā V70 Volvo 2.4 D5. Bet tie pagaidām dārgāki par Superbu.
Es nesaprotu kapēc būtu jāpērk 3 gadīga mašīna, pietiekoši dārgs, bet vairs nav jauns ar visām sekām
- nezini cik nogājis, nezini kas ar viņu darīts
- nav garantiju, bet lūzt sāk - lampiņas izdeg, bukses dilst, amortizatori tek, riepas jāpērk, siksnas jāmaina
Bet cena šim auto vēl ir pietiekoši liela, tad jau labāk 6 gadīgu ar visiem tiem pašiem mīnusies tikai 2 x lētāk.
arii es esmu pareekjinaajis ka izdeviigaak ir pirkt diapazonaa6-10gadi. 3 gadi ir par aatru,atlaide veel nev nekaada ieveerojamaa.
iznjeemums ir uzticami,ar zinaamu veesturi auto.
Nu jā, bet superbs jau sākas tikai no 2002.g. Pašus pirmos nav vērts ņemt, jo tur noteikti vēl bērnu slimības. Tam pašam V70 volvo tikai ar 2002. gada beigām bērnu slimības izārstētas. Tā man pastāstīja kolēģi zviedrijā. Viņi tur pārsvarā ar tādiem katafalkiem tur pārvietojas.
bet varbūt 1 gadīgu, no privātpersonas, pirkts Latvijā:
- parasti nobraukums 25-35000,
- cena -20-25%,
- pēc 1 - 1,5 gada nomaini uz to pašu, bet jaunāku, ja nepatika - ņem citu
Katrā ziņā esmu pārbaudījis gan 10 gadīgu, gan tikko no salona. 10gadīgajam problēmas katru mēnesi, jauns ir jauns, bet 1 gadīgais neatšķiras no jauna - tad kāpēc neņemt to viengadīgo, kam garantija vēl 1,5 - 2 gadi.
tad kāpēc neņemt to viengadīgo, kam garantija vēl 1,5 - 2 gadi.
Tāpēc, ka normāla privātpersona nepērk jaunu auto katru gadu. Ja pērk, tad noteikti ne jau škodu
A vot juridiskas personas tā gan dara. Gadā 100k, garantija cauri un aiziet
Ko tik skeptiski pret škodu. Es zinu, kas pērk arī škodu. PIemēram, ja privātperosna ņem Jettu, tad es to nesaprotu, jo tā pati Octavia II, tikai dārgāka
tad kāpēc neņemt to viengadīgo, kam garantija vēl 1,5 - 2 gadi.
Tāpēc, ka normāla privātpersona nepērk jaunu auto katru gadu. Ja pērk, tad noteikti ne jau škodu
A vot juridiskas personas tā gan dara. Gadā 100k, garantija cauri un aiziet
Ko tik skeptiski pret škodu. Es zinu, kas pērk arī škodu. PIemēram, ja privātperosna ņem Jettu, tad es to nesaprotu, jo tā pati Octavia II, tikai dārgāka
Nekādas skepses, drīzāk otrādi. Vismaz pret OctaviaII noteikti
Bet vēlreiz - normāla privātpersona nepērk jaunu škodu, lai pēc gada to nomainītu. Nu nav tas nekāds limuzīns vai cita veida pagarinātājs. Škoda tiek pirkta braukšanai
Ideots rakstīja: kada vaina SuperB ? auto ir ljoti pat OK
Pret pirmo octavia vēl neko izskatījās, tagad gan tas dizains tāds stipri pavalkāts izskatās. Īpaši tās kroplās aizmugurējās lampas. Salons arī na ļubiteļa, visvairāk man nepatika durvju "biezums" - it kā vidējās klases auto, bet elkoni pret "palodzi" normāli atstutēt nevar, durvis plānas kā tādai fabiai. Ja kādam interesē, var salīdzināt ar to pašu octavia.
Protams, ka tas tāds subjektīvs viedoklis, atturēt no subj pirkšanas es negrasos
Ideots rakstīja: kada vaina SuperB ? auto ir ljoti pat OK
Pret pirmo octavia vēl neko izskatījās, tagad gan tas dizains tāds stipri pavalkāts izskatās. Īpaši tās kroplās aizmugurējās lampas. Salons arī na ļubiteļa, visvairāk man nepatika durvju "biezums" - it kā vidējās klases auto, bet elkoni pret "palodzi" normāli atstutēt nevar, durvis plānas kā tādai fabiai. Ja kādam interesē, var salīdzināt ar to pašu octavia.
Protams, ka tas tāds subjektīvs viedoklis, atturēt no subj pirkšanas es negrasos
Nu jā, dienā tās lampas vēl OK, bet naktī pēc kaut kādas lētas dacias izskatās. Tur nu jāpiekrīt.
Skoda Superb
Es skatos, ka LV auto tirgū ļoti maz tiek piedāvāts šis modelis. Principā tas pats Passat, tikai pagarināts. Auto review abi tika salīdzināti. Superbs tika atzīts par labāku esam. Pēc tehniskajiem datiem superbs ir vieglāks par Octavia I. Tad vajadzētu pietikt ar 1.9TDI PD 131hp dvēseli, jo ar to it kā ieskriešanās līdz simtam ir nepilnas 11 sek. Octavia I 11.8 sek. Pietiekami ņiprs un ekonomisks auto. Interesanti, kā ir ar komfortu - īpaši interese skaņas izolācija. Octavia I skaņas izolācija ir viduvēja lai neteiktu slikta. Kā ir ar piekares defektiem - vai tur mūsu ceļus. Vai kāds var padalīties pieredzē ar šo auto?