Kas par auto? Diezgan neticami, ka taada lufte reikaa, ka to var just uz vadaamiibu, nav jau gliemezis, jaabuut citai vainai.
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Kas par auto? Diezgan neticami, ka taada lufte reikaa, ka to var just uz vadaamiibu, nav jau gliemezis, jaabuut citai vainai.
Reiku novirpo gludu un abos galos liek jaunas "vadīklas", kas tiek speciāli taisītas pēc reikas izmēra.
Nu apmēram tā.
p.s. pieļauju iespējamību, ka kļūdos, bet man apmēram tā stāstīja pirms gadiem 8 , kad tas bija aktuāli.
Te pāris kantori nemoties atjaunot - tikai ne visas - atkarībā no materiāla un konstrukcijas, cik dzirdēju ka nevarot savirzi saregulēt pēctam.
Negribi sāpīgi tērēties - panem lietotu no saklapēta auto.
Kā ir jāremontē reika, la pēc tam savirzi nevarētu noregulēt?
STALINS rakstīja: Kā ir jāremontē reika, la pēc tam savirzi nevarētu noregulēt?
Tāpēc jau pašam ir jāņem nost un jāliek visū.
krustinji stuures statnim nevar buut izdilushi? a jushana taada ka reika lupataas... un pa riseem uz celja vaacams ir...
50Ls!! Cik tad tāds sūds var jauns maksāt. Stienis ar šarnīru un vītni pastiprinātāja galā un pliku vītni stūres pirksta galā.
Kaut kur čierī esot firma,kas par 100ls noņem,sataisa,uzliek atpakaļ un vēl uztaisa savirzi.
Chuguns rakstīja: Te pāris kantori nemoties atjaunot - tikai ne visas - atkarībā no materiāla un konstrukcijas, cik dzirdēju ka nevarot savirzi saregulēt pēctam.
Negribi sāpīgi tērēties - panem lietotu no saklapēta auto.
Savirzi regulē kur stiepnis savienojas ar pirkstu.Tie pāris kantori laikam arī piedāvā riepās nomainīt saskābušo gaisu.
sleepnis rakstīja: 50Ls!! Cik tad tāds sūds var jauns maksāt. Stienis ar šarnīru un vītni pastiprinātāja galā un pliku vītni stūres pirksta galā.
renaultam ap 300.
RLaguna rakstīja:
sleepnis rakstīja: 50Ls!! Cik tad tāds sūds var jauns maksāt. Stienis ar šarnīru un vītni pastiprinātāja galā un pliku vītni stūres pirksta galā.
renaultam ap 300.
VW Corrado arī ierubīja kādi 300~400 Ls. Pa vairākiem forumiem tā arī neesmu ticis skaidrībā kā notiek reikas luftes likvidēšana. Ir tikai pieņēmumi un minējumi
Un par stūres savirzes regulēšanu gan nevajadzētu būt problēmas. Savirzi jau regulē aiz stūres reikas stieņa. Un pati reika jau nevar mainīties ne garāka, ne īsāka.
Vispār par ko īsti runa? par stūres zobstieni, vai par to, kas nāk starp zobstieni un stūres pirkstu? Ja uzreiz abās pusēs lufte, tad vainīgs zobstienis, ja tikai vienā, tad šarnīrs, kas iet uz stūres pirkstu. Ja par šarnīru, tad esmu likvidējis lufti un "atjaunojis" ar kuvaldu Nē nu īpaši jau neiesaku tādu variantu. Kaut gan tur tas dzelzis kas apņem lodi ir 3x biezāks, kā stūres pirkstam vai lodbalstam. Tā, ka diez vai tur kaut kas varētu notrūkt vai izmaukties ārā. Ja tāds mierīgs braucējs tad jau vispār nav par ko uztraukties.
Hmm... a ko 50Ls par stūres reikas atjaunošanu baigais piķis skaitās?
Ja ilgstoši gliemezis nav bijis vajadzīgā attālumā no zobstieņa, tad visbiežāk lietotajā pozīcijā (tobiš pa vidu) zobstienis tiek izdeldēts ar bedri un tad, kad pievelk gliemezi viss ir štokos, bet tikai stūres vidējā pozīcijā, un attiecīgi pa labi vai pa kreisi stūri pagriezt dažkārt nav pat iespējams, nu bet tad man šķiet nenormāli ilgi jābrauc ar nepievilktu gliemezi, lai tādu gropi izdeldētu.
Remonts? Nezinu kā, bet minēšu - iespējams ar svarku piepļekā to gropi un tad ar fleksi atjauno zobstienim zobus Gluži kā pie zobārsta liek gaismas plombes
Man Passatam ar ir šaize ka stūres reikai ar ir lufte, tāda neliela - bet tracina tāda kā grabona pa nelīdzenumiem. Servisā pateica ka nezinot - varot jau mainīt (480ls - jauna ar darbu) bet isti nevarot noteikt kas tieshi staigā. Lai braucot tāpat vien tālāk, nu jau 4 menesi nobraukti - sliktāk nepaliek. Nezinu, likt citu nejaunu - ka nepaliek sliktaak.
Tā pati problēma arī, man es ar štukoju ko darīt lietas labā.
Septiņus gadus jau štuko?
Jā, izdilst stūres stieņa vidus. Tiku izjaucis un uz galda izlicis Mazda 323 stūres stieni ar vissīkākajām tā detaļām un to smalki izpētījis. Un kā 911-ais raksta, tā arī ir. regulējams tur vairs nav nekas. Gadījās netīšām redzēt, kā kādā Latvijas darbnīcā frēzē jaunu stūres stieni. Cik atceros, džipam, kādam... Tā ka... Jāmeklē meistari, jeb serviss, kurš var to darbiņu paveikt, jeb jāgādā cits stūres stienis no avarējuša auto, jeb jāpērk jauns stūres stienis, jeb pats auto. Šur tur ārzemju forumos ir, kā īpašnieki brīnās, cik neilgu laiku tie stieņi tur, dažām markām. Zem 100 000km, un tie jau ir pagalam! Resp., braukt jau var, bet graboņa ir jau iekšā. Un kas tur ko brīnīties, ka pamēģināju to savas Mazdas 323 stūres stieni ar vīlīti, un tas metāls ir gaužām mīksts! Varbūt, ka tādu arī jau tur vajag, tikai dilst tāds gana ātri... Tāda lūk pieredze...
lufte stūres reikā
Meklējot netā informāciju par stūres reikām, atradu tikai par sulojošām reikām, kuru remontam nepieciešams remontkomplekts, kas sastāv no saļņikiem un lieta darīta. Bet ko darīt, ja ir brīvgajiens stūres reikā un nekas nekur netek?
Stūres stienis nedaudz staigā pats par sevi pa labi un kreisi un neklausa stūri. Sajūta kā brauktu ar zirga ratiem. Stūres pirksti ir nomainīti, stūres kardāns arī pārbaudīts. Lietotu reiku negribas pirkt. Pievilkt tur vairs neko nevar, lufte ir tā vai tā. Sazvanīju iestādi Bukultu ielā, un šie ņemās sataisīt pa 50Ls (ja pats noņemu nost) un gadu garanatiju dod. Varbūt kāds var pastastīt ko sīkāk kā notiek šis restaurācijas process?